Ραγδαία αύξηση τζίρου σημείωσε το 2023 η Κώστας Α. Παπαέλληνας ΑΕΒΕ, φθάνοντας τα 27,32 εκατ. ευρώ, έναντι 17,82 εκατ. ευρώ το 2022.

Πρόκειται για αύξηση 57,7%, που συνεπακόλουθα ανέβασε και τα κόστη πωληθέντων κατά 65,84%, από τα 10,1 εκατ. ευρώ σε 16,8 εκατ. ευρώ και τελικά συνεισέφερε στην εκτόξευση του τελικού μεικτού αποτελέσματος, κατά 39,44%, από τα 7,95 εκατ. ευρώ σε 11,1 εκατ. ευρώ.

Εν πολλοίς, οι αυξημένες πωλήσεις της Κώστας Α. Παπαέλληνας ΑΕΒΕ αφορούν τις νέες συνεργασίες εξωτερικού που σύναψε η εταιρεία. Ειδικότερα, εδώ και 20 μήνες, η εταιρεία έχει εξαγοράσει το δημοφιλές brand ρυζιού Bali από την Rickmers, αποκτώντας ταυτόχρονα το δικαίωμα να το επαναλανσάρει από την αρχή, ως επίσημη προμηθεύτρια εταιρεία μέσα από το δικό της δίκτυο.

Όπως έχει αναφέρει το FOODReporter, η εταιρεία σκοπεύει να επικεντρωθεί στις εξαγωγές και να επεκτείνει ακόμη περισσότερο το συγκεκριμένο κανάλι και το 2024, στοχεύοντας σε περαιτέρω αύξηση πωλήσεων. Η εταιρεία έχει ενισχυμένη καθαρή θέση, μετά από προβλέψεις και υποχρεώσεις, ύψους 31,9 εκατ. ευρώ, έναντι 29,22 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2022, οπότε υπάρχει χρηματοοικονομικός χώρος για περαιτέρω επενδύσεις. Το λειτουργικό κέρδος, προ μεταβολών κεφαλαίου κίνησης, ξεπέρασε τα 4 εκατ. ευρώ για το 2023, ενώ το 2022 είχε διαμορφωθεί κάτω από τα 3,2 εκατ. ευρώ.

Αύξηση των δεικτών κερδοφορίας
Εξαιτίας των νέων συνεργασιών, τα λοιπά συνήθη έσοδα αυξήθηκαν, κάτι που ίσχυσε επίσης για τα έξοδα διάθεσης και για τα διοικητικά έξοδα.

Τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων της Κώστας Α. Παπαέλληνας ΑΕΒΕ αυξήθηκαν κατά 54,2%, διαμορφούμενα στα 2,94 εκατ. ευρώ για το 2023, έναντι 1,91 εκατ. ευρώ το 2022. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 71,53%, στα 1,78 εκατ. ευρώ από τα 1,04 εκατ. ευρώ του 2022 και τα κέρδη μετά φόρων αναπτύχθηκαν κατά 69,3%, φθάνοντας τα 1,35 εκατ. ευρώ, έναντι €794.797,67.

Η εταιρεία πλήρωσε για το 2023 σχεδόν το διπλάσιο φόρο εισοδήματος συγκριτικά με το 2022.

Η Κ. Παπαέλληνας δεν σταματά να επενδύει σε συνεργασίες με πανίσχυρα brands του εξωτερικού με παγκόσμια φήμη και ταυτόχρονα, επικεντρώνεται στη δημιουργία περισσότερων brands δικής της ιδιοκτησίας, που θα είναι διαθέσιμα για εξαγωγές σε όλα τα κανάλια.

Μέγιστη προτειραιότητα της Κ. Παπαέλληνας η ανάπτυξη των εξαγωγών της
Η στόχευση στην ανάπτυξη εξαγωγών αποτελεί τη μέγιστη προτεραιότητα της εταιρείας για το 2024 και αυτό αναμένεται να αποτυπωθεί και στο μερίδιο των εξαγωγών στον ετήσιο κύκλο εργασιών της τρέχουσας χρονιάς: Για το 2024 έχει ήδη τεθεί στόχος το συνολικό ποσοστό του εξαγόμενου προϊόντος να ανέλθει σε διψήφιο αριθμό.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter