Μία σειρά γευστικών δοκιμών σε συνεργασία με επιλεγμένα super market ΕΥΣ & My Market με βάση τον τόνο Geisha, και επιμέλεια του chef Προκόπη Κουρή, σχεδίασε και υλοποίησε η MeliAlice, για την εταιρεία Κώστας Α. Παπαέλληνας ΑΕΒΕ.

Μέσω του Brand Geisha, του premium ρυζιού Bali και των νέων Tabasco sauces, οι επισκέπτες των καταστημάτων είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν δημιουργίες του σεφ.

Τα events πλαισίωσε μια ομάδα από επαγγελματίες promoters της MeliAlice, η οποία ενημέρωνε τον κόσμο για τα ιδιαίτερα γευστικά χαρακτηριστικά του τόνου Geisha, ενώ τους παρουσίαζε και την ενέργεια A Hashtag for a Meal μία δράση όπου οι καταναλωτές καλούνται να μοιραστούν στα social media συνταγές με τόνο Geisha χρησιμοποιώντας το #ahashtagforameal. Κάθε hashtag ισοδυναμεί με ένα γεύμα, που θα δοθεί mέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter