Νέες εμπορικές συμφωνίες με αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη -και όχι μόνο- φέρεται να έκλεισε η Konva ΑΕΒΕ στην έκθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας PLMA Amsterdam 2023.
Στη συγκεκριμένη έκθεση, η Konva ΑΕΒΕ παρουσίασε προϊόντα δικής της παραγωγής και αναμετρήθηκε με τις αντίστοιχες ποιότητες συσκευασίας, ασφάλειας τροφίμων, αλλά και γεύσης στον δικό της κλάδο των ιχθυηρών, σε σύγκριση με ό,τι συμβαίνει στον υπόλοιπο κόσμο αντιστοίχως. Η εταιρεία διατήρησε δικό της περίπτερο στην PLMA Amsterdam 2023, το οποίο απεδείχθη εξαιρετικά ενεργό και στις δύο ημέρες της έκθεσης (23 και 24 Μαΐου 2023).
Υπενθυμίζεται ότι η Konva ΑΕΒΕ διατηρεί ήδη δύο ισχυρές συνεργασίες παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας με αλυσίδες των ΗΠΑ, κάτω από τα private brands HEB (της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ) και Table One. Τώρα επίκειται και η ολοκλήρωση των νέων συνεργασιών. Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να αξιολογηθούν επιχειρησιακά οι παραγωγικές ανάγκες των νέων συμφωνιών που προκύπτουν, αλλά, εξάλλου, η ανάπτυξη σε νέες αγορές του εξωτερικού αποτελεί πάγια προτεραιότητα της Konva ΑΕΒΕ.
Αυξάνονται οι πελάτες, αυξάνεται και το ενδιαφέρον των retailers στα μη κατεψυγμένα ιχθυηρά
Πληροφορίες του FOODReporter ανέφερουν ότι δύο µεγάλες hard discount αλυσίδες σούπερ µάρκετ της Ευρώπης -χωρίς παρουσία στην Ελλάδα, ωστόσο- διέτρεξαν µε δυναµική και µεγάλο ενδιαφέρον το σύνολο της φετινής έκθεσης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας του Άµστερνταµ. Ανάµεσα στα προϊόντα όπου στάθηκαν ιδιαιτέρως ήταν και τα προϊόντα της Konva ΑΕΒΕ, µε την τυποποίηση ιχθυηρών, µη κατεψυγµένων, προϊόντων υπό ιδιωτική ετικέτα να κερδίζει διαρκώς έδαφος παγκοσµίως.
Το κοινό έχει στρέψει σε µεγαλύτερο εύρος την προσοχή του στα ιχθυηρά. Έρχονται διαρκώς νέοι πελάτες στη συγκεκριµένη κατηγορία.
«Από την έκθεση PLMA Amsterdam 2023 είχαµε πολλά πράγµατα να πάρουµε. Αποσπάσαµε πολύ θετικό feedback για τα προϊόντα µας και είχαµε και ρεκόρ από µη προγραµµατισµένες συναντήσεις συγκριτικά µε προηγούµενες εκθέσεις του εξωτερικού. Στο Άµστερνταµ εκθέσαµε µόνο τη δικιά µας παραγωγή και τη µερίδα του λέοντος από άποψη ενδιαφέροντος απέσπασαν οι συσκευασίες pocket σολωµού και ο καπνιστός τόνος», δήλωσε στο FOODReporter η διευθύντρια εξαγωγών της Konva ΑΕΒΕ, Δήµητρα Τζίκα. «Αυτό που κατέδειξε το µεγάλο ενδιαφέρον από την ευρωπαϊκή αγορά και ταυτόχρονα, µε χαρά είδαµε να µας αποδεικνύει ότι βρισκόµαστε σε σηµείο τεχνολογίας τροφίµων αιχµής στον κλάδο µας είναι το παρακάτω στοιχείο: Είδαµε διαφορετικά στελέχη των ίδιων αλυσίδων να επανέρχονται στο περίπτερό µας µε πολύ καλά λόγια: Έρχονταν άτοµα από το τµήµα marketing των αλυσίδων, κατόπιν µας επισκέπτονταν αγοραστές κι επίσης, στελέχη από το τµήµα καινοτοµίας», πρόσθεσε η κυρία Τζίκα.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter