Στη δημοσίευση της πρώτης έκθεσης βιωσιμότητας (ESG), από το 2022, προχώρησε η Konva ΑΕΒΕ. Η εταιρεία επιθυμεί να επιδείξει την ισχυρή δέσμευση της στις αξίες που τη συνοδεύουν εδώ και δεκαετίες και αφορούν: Παραγωγή προϊόντων κορυφαίας ποιότητας, με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον, καινοτομία και αξιοπιστία. Μέσα από το «άρμα» του ESG, η Konva ΑΕΒΕ διεκδικεί πλέον, σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο, την εφαρμογή επιλεκτικών συνεργασιών παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Επιλέγονται λιανέμποροι που δεν στοχευουν σε μαζική παραγωγή προϊόντος χαμηλού κόστους, αλλά που στοχεύουν σε διαφοροποίηση και ισχυροποίηση του προϊοντικού αποτυπώματός τους, με ανώτατη ποιότητα. Η ανάγκη προέκυψε έντονα, πρωτίστως από τους καταναλωτές και αναδεικνύεται διαρκώς από έρευνες. Αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τους λιανέμπορους και στο Food Retail Conference 2024: Τα κριτήρια ESG αποτελούν πλέον το βασικότερο παράγοντα επιλογής προμηθευτών ιδιωτικής ετικέτας. Ο καταναλωτής συχνότερα επιλέγει προϊόντα με ηθική του απέναντι στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

«Αγορά-“γέφυρα” η ιδιωτική ετικέτα»
«O καταναλωτής της ιδιωτικής ετικέτας είναι ο ίδιος με του επωνύμου προϊόντος, εκπαιδεύεται διαχρονικά από τα επώνυμα προϊόντα σε καινοτόμες προτάσεις, στις χρήσεις και τις ανάγκες που καλύπτει το προϊόν και έχει ακριβώς την ίδια απαιτητική κρίση στην επιλογή. Με την ιδιωτική ετικέτα “βαθμολογεί” και τον λιανεμπορο που του ζητά να εμπιστευτεί το προϊόν που του προσφέρει», περιέγραψε στο FOODReporter ο εμπορικός διευθυντής της Konva, Δημήτρης Συνοδινός. «Ο καταναλωτής πραγματοποιεί μια ανεκτή αγορά που τον επιβραβεύει, με βάση το πορτοφόλι του.

Η ιδιωτική ετικέτα αποτελεί ουσιαστικά αγορά-“γέφυρα”, όταν ο καταναλωτής δεν βρίσκει το επώνυμο προϊόν της προτίμησης του στην τιμή που είναι διατεθειμένος να διαθέσει», υπογράμμισε. «Εντοπίσαμε αυτή την ανάγκη πολύ νωρίς και την παρουσιάσαμε στην αγορά μέσα από εκτεταμένη ποιοτική έρευνα, σε συνεργασία με ανεξάρτητους φορείς. Αποστείλαμε την έκθεση βιωσιμότητας σε όλα τα πρόσωπα-“κλειδιά”, ώστε να τους κάνουμε κοινωνούς στο μέλλον της κατηγορίας τυποποιημένων ψαρικών», σημείωσε ο κ. Συνοδινός και πρόσθεσε: «Προχωρήσαμε έγκαιρα στις αναγκαίες κινήσεις που στοχεύουν να αναβαθμίσουν το brand του λιανέμπορου και να τον διασφαλίσουν, υπερκαλύπτοντας τα κριτήρια που θέτει για την επιλογή προϊόντος ιδιωτικής ετικέτας. Διαθέτουμε την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία σε όλες τις διεθνείς πιστοποιήσεις και τα προϊόντα μας παράγονται σε μια προηγμένη ευρωπαϊκή βιομηχανία, απόλυτα εναρμονισμένη με τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, κάτι αδύνατο να προσφέρουν τρίτες χώρες εκτός ΕE. Αυτό από μόνο του αποτελεί εμπορικό ισχυρισμό εφάμιλλου των επώνυμων προϊόντων, για το brand του λιανέμπορου, με το βάρος της ευθύνης που αυτό συνεπάγεται».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter