Με νέο brand ολοκληρωμένης σειράς προϊόντων και επεκτάσεις κωδικολογίου με νέες γεύσεις ανανεώνεται εξελισσόμενη διαρκώς η Condito Foods AEBE, ενισχύοντας τη θέση της στην εγχώρια αγορά, αλλά και την εξωστρέφειά της, όπως εξηγεί ο κ. Κωνσταντίνος Μωραΐτης, Managing & Commercial Director και εκ των ιδιοκτητών της εταιρείας, επισημαίνοντας τη σταθερότητα των σχέσεων εμπιστοσύνης και αμοιβαιότητας της Condito με την οργανωμένη λιανική.

Όπως μας είπε ο συνομιλητής μας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση στην έναρξη της συζήτησής μας, «ο πόλεμος στην Ουκρανία και η υγειονομική κρίση έχουν οδηγήσει σε απορρύθμιση τις αγορές διεθνώς και σε φαινόμενα αθέμητου ανταγωνισμού, που οι κυβερνήσεις οφείλουν να αντιμετωπίσουν, προστατεύοντας τις υγιείς και συνεπείς εταιρείες και τους καταναλωτές. Τέτοιας εμβέλειας εξελίξεις διαμορφώνουν μια νέα οικονομική εποχή, στην οποία θα συμμετέχουν όσες εταιρείες φρόντισαν έγκαιρα να θωρακιστούν. Η εταιρεία μας, λοιπόν, όλα τα προηγούμενα χρόνια αύξησε την παραγωγική της δυναμικότητα, βελτίωσε τη λειτουργία της εφοδιαστικής της αλυσίδας και ενίσχυσε την εξωστρέφεια και το brand της, έτσι ώστε παρά τις μεγάλες δυσκολίες της συγκυρίας παραμένουμε αισιόδοξοι για το μέλλον».

σελφ σέρβις: Πώς αντιμετωπίζετε την ενεργειακή ακρίβεια και πώς επηρεάζει την πολιτική τιμολόγησης των προϊόντων σας;

Κωνσταντίνος Μωραΐτης: Κάνουμε πολύ μεγάλες προσπάθειες να συγκρατούμε το κόστος μέσω ενεργειακών αναβαθμίσεων, με ταυτόχρονη διόρθωση των καθημερινών πρακτικών μας και επαναδιαπραγμάτευση των συμβολαίων μας με τους παρόχους ενέργειας. Οι ανάγκες μας σε ενέργεια ήταν και παραμένουν ιδιαίτερα υψηλές και η αύξηση του κόστους της μας επιβαρύνει σημαντικά. Αναπόφευκτα ένα μέρος του, το μικρότερο δυνατό, περνά στις τιμές λιανικής.

Δυναμικές σειρές προϊόντων

σ. σ.: Σχεδιάζετε νέα λανσαρίσματα προϊόντων; Θα επεκταθείτε σε άλλες κατηγορίες προϊόντων;

Κ. Μ.: Μόλις πέρυσι λανσάραμε το νέο μας brand, Condito The Green Line, που προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα γευστικών προϊόντων, χωρίς ζωικά παράγωγα και γλουτένη, ενταγμένων σε τρεις μεγάλες κατηγορίες: Τις Mayo Vegan Sauces, Vegan Σαλάτες και Φυτικά Τυριά. Πρόσφατα εμπλουτίσαμε τη σειρά Mayo Vegan Sauces με τρεις νέες γεύσεις –απαλή μουστάρδα, καπνιστό μπούκοβο, με λιαστή τομάτα και βασιλικό–, ενώ στην πρωτοποριακή και πολυβραβευμένη σειρά των vegan σαλατών μας προσθέσαμε δύο νέους κωδικούς, τη Χτυπητή και τη Χτυπητή με κόκκινη πιπεριά. Σήμερα παρουσιάζουμε στο κοινό το καινοτόμο Vegan Τζατζίκι, που βασίζεται σε φυτικό επιδόρπιο αμυγδάλου, περιέχει φρέσκο αγγουράκι, άνηθο και εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνες Β, Β12, D2 και E. Όσο για τη σειρά των φυτικών τυριών μας, παρουσιάζει μεγάλη ζήτηση σε αγορές του εξωτερικού και σύντομα θα τοποθετηθεί και στην εγχώρια αγορά. Εξάλλου, από κοινού τα τμήματά μας Μάρκετινγκ και R&D εξετάζουν την επέκταση του brand με νέους κωδικούς, βολιδοσκοπώντας, ταυτόχρονα, άλλες κατηγορίες προϊόντων.

σ. σ.: Πώς εξελίχθηκαν στο χρόνο οι σχέσεις της Condito Foods με την οργανωμένη λιανική; Σας προβληματίζει ο υψηλός βαθμός της συγκέντρωσής της και η σχετική δυναμική της;

Κ. Μ.: Εξ αρχής εδώ και μια εικοσαετία οι σχέσεις μας με τον κλάδο ήταν και παραμένουν ομαλές και με θετικό πρόσημο, χτισμένες πάνω στην εμπιστοσύνη και τη συνέπεια, αρχικά για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και τα τελευταία χρόνια στο πλαίσιο της προώθησης των branded προϊόντων μας, Condito και Condito The Green Line. Η συνεργασία μας με τις αλυσίδες λιανικής βασίζεται στην αμοιβαιότητα και επεκτείνεται όσο αυξάνεται η διανομή των προϊόντων μας και ενισχύεται η θέση μας στην αγορά. Η τάση συγκέντρωσης είναι ένα φαινόμενο που χαρακτηρίζει γενικότερα την παγκόσμια οικονομία και δικό μας μέλημα είναι να το παρακολουθούμε, προσαρμοζόμενοι έγκαιρα και με ευελιξία προς το συμφέρον των καταναλωτών , των συνεργατών μας και της εταιρείας μας. Οι συνεργασίες, τα προϊόντα μας και η διαρκής ανανέωσή μας με νέες προϊοντικές προτάσεις είναι τα εχέγγυά μας έναντι όποιων αλλαγών μέλλουν.