Οι εργαζόμενοι σε περίπτερο είναι κατά το 63% άντρες-37% γυναίκες, ενώ μόλις κατά το 7% είναι αλλοδαποί, έναντι 29% το 2011, σύμφωνα με την έρευνα περιπτέρου KIOSK GR 2014 της Exceed Consulting.

Η έρευνα έδειξε επίσης, μεταξύ άλλων, ότι κατά το 81% τα περίπτερα λειτουργούν άνω των 16 ωρών την ημέρα κι ότι τα μισά από αυτά λειτουργούν όλο το 24ωρο, απασχολώντας κατά μέσο όρο 2,9 εργαζόμενους, περιλαμβανομένου του περιπτερούχου, ο οποίος απασχολεί κατά το 58% άτομα που συνδέονται συγγενικά μαζί του. Οι διαχειριστές των περιπτέρων συνεργάζονται με περισσότερους του ενός χονδρέμπορους σε κάθε κατηγορία προϊόντων (μέσος όρος 2,45 χονδρέμποροι, έναντι 1,7 το 2011), ενώ είναι πελάτες και των cash & carry. Ως καθοριστικοί παράγοντες για τη διαμόρφωση της γκάμας των προϊόντων περιπτέρου καταγράφηκαν α) η υψηλή ζήτηση, β) ο βαθμός ταχύτητας κίνησης των προϊόντων και γ) το περιθώριο κέρδους τους. Οι περιπτεριούχοι κατά το 43% προτιμούν τις εκπτώσεις επί τιμολογίου, κατά 20% τις προσφορές που μπορούν να χρησιμοποιούν προς όφελος των πελατών τους και κατά 19% τα δώρα προς τους ίδιους. Οι συχνότεροι πελάτες τους είναι άνδρες (54%), από 19 ετών και άνω. Οι άνθρωποι ηλικίας 36-49 ετών προτιμούν συχνότερα τα περίπτερα από άλλες ηλικιακές ομάδες, ενώ οι άνω των 50 ετών πελάτες τους, ενώ παραδοσιακά έκαναν τις υψηλότερες σε αξία αγορές από τα περίπτερα, πλέον παραχώρησαν τη θέση τους στους νεότερους (36-49 ετών).