Η Kiehl’s είναι μία εταιρεία με περισσότερα από 150 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των καλλυντικών και με φιλοσοφία που επικεντρώνεται στη διάθεση ποιοτικών προϊόντων, στην προσφορά κοινωνικού έργου στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται και στη διατήρηση υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης πελατών. Σε συνέχεια της δυναμικής της επέκτασης σε Ευρώπη, Ασία, Λατινική Αμερική και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, και με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 24% για το 2007, η Kiehl’s έρχεται τώρα και στην Ελλάδα, σε αποκλειστική συνεργασία με τα καταστήματα καλλυντικών Hondos. Tο πρώτο ελληνικό κατάστημα Kiehl’s αναμένεται να λειτουργήσει στα μέσα Μαΐου, ως shop-in shop, και συγκεκριμένα στο Hondos Center Κολωνάκι La Boutique.

Το corner shop, συνολικού εμβαδού 17 τμ, θα βρίσκεται στο ισόγειο του νέου καταστήματος  και θα προσφέρει στους επισκέπτες του περισσότερα από 220 φυσικά προϊόντα περιποίησης Kiehl’s (προσώπου, σώματος και μαλλιών), με φαρμακευτική προέλευση. Σύμφωνα με την εταιρεία, “η Kiehl’s έχει παγκοσμίως ένθερμους υποστηρικτές και τακτικούς πελάτες, όπως  διάσημους καλλιτέχνες, αλλά και πολιτικούς, οι οποίοι έχουν αγκαλιάσει τα προϊόντα της μάρκας και ανταποκρίνονται σε φιλανθρωπικές εκδηλώσεις που οργανώνει η εταιρεία.

Η ανάπτυξη της Kiehl’s στην ελληνική αγορά έχει ως στόχο να διατηρήσει τις αρχικές αξίες της εταιρείας που την χαρακτηρίζουν από το έτος ίδρυσης της, το 1851, αλλά και να παρέχει υποστήριξη στην τοπική κοινωνία, όπου δραστηριοποιείται το κάθε κατάστημά της. Στο πλαίσιο αυτό, η Kiehl’s έχει προβεί σε συνεργασία με τη μη κυβερνητική οργάνωση Act Up, η οποία ιδρύθηκε το 1993 και δραστηριοποιείται στο πεδίο του HIV/AIDS και των Σεξουαλικώς Μεταδιδομένων Νοσημάτων, των Μετακινούμενων Πληθυσμών, της καταπολέμησης του Τrafficking, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και της Δημόσιας Υγείας . Η πρωτοβουλία της Kiehl’s, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για τη στήριξη της Οργάνωσης Act Up, αλλά και την ηθική στήριξή της, αποτελεί δέσμευση στην αποστολή και τη φιλοσοφία της”.

Με αφορμή την ανακοίνωση της εισόδου των προϊόντων Kiehl’s στην ελληνική αγορά, ο γενικός διευθυντής  της Kiehl’s Ευρώπης, κ. Σκλαβενίτης, ανέφερε σχετικά: «Η επιτυχημένη πορεία της εταιρείας Kiehl’s στις χώρες της Ευρώπης αποτέλεσε το έναυσμα για την επέκτασή της και στην ελληνική αγορά, εισάγοντας νέα δεδομένα στον ελληνική αγορά ομορφιάς. Πιστεύουμε ότι το ελληνικό κοινό θα αγκαλιάσει τα  προϊόντα Kiehl’s και την ιδιαίτερη φιλοσοφία της εταιρείας, που εστιάζει στη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη, στα άριστα φυσικά προϊόντα της, αλλά και στο κοινωνικό έργο που προσφέρει, δημιουργώντας έτσι νέες τάσεις στην αγορά των προϊόντων ομορφιάς».