Το φετινό καλοκαίρι στην Ευρώπη χαρακτηρίζεται από πολύ υψηλές θερμοκρασίες, ειδικά στις μεσογειακές χώρες όπως η Ελλάδα. Θεωρητικά, οι καιρικές αυτές συνθήκες ευνοούν την αγορά των παγωτών, καθώς οι ταλαιπωρημένοι από τη ζέστη καταναλωτές αναζητούν τη δροσιά σε προϊόντα όπως εμφιαλωμένο νερό, αναψυκτικά και παγωτά. Είναι όμως πράγματι έτσι όσον αφορά στα παγωτά; Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της Unilever, Graeme Pitkethly, όχι.

Απαντώντας σε ερωτήσεις στη διάρκεια του conference call για τα αποτελέσματα τριμήνου της Unilever, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 20% των παγκόσμιων πωλήσεων παγωτού, ο Pitkethly υποστήριξε πως ενώ πράγματι τα αναψυκτικά ευνοούνται από την υπερβολική ζέστη, δεν ισχύει το ίδιο και για τα παγωτά. «Υπάρχει ένα ιδανικό σημείο θερμοκρασίας. Όταν κάνει υπερβολική ζέστη, ο κόσμος απομακρύνεται από τα παγωτά και αγοράζει αντ’ αυτών ένα παγωμένο αναψυκτικό», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πάντως, ο ίδιος εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πορεία των πωλήσεων παγωτών της Unilever κατά την τρέχουσα καλοκαιρινή περίοδο, ποντάροντας στην αναγνωρισιμότητα των brands παγωτού της. Σημειωτέον ότι η κατηγορία του παγωτού αντιπροσωπεύει το 15% περίπου του συνολικού τζίρου της Unilever.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter