Στις discount αλυσίδες Lidl και Aldi συνεχίζουν να στρέφονται οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με στοιχεία της βρετανικής NielsenIQ που επικαλούνται τα κλαδικά μέσα της χώρας. Οι λεγόμενοι Big 4, δηλαδή οι τέσσερις μεγαλύτερες αλυσίδες grocery του Ηνωμένου Βασιλείου, εξακολουθούν να χάνουν πελάτες, που στρέφονται στους discounters, προσπαθώντας να εξοικονομούν χρήματα από τα ψώνια ειδών παντοπωλείου. Η συνολική μείωση των όγκων πωλήσεων την περίοδο των τεσσάρων εβδομάδων ως τις 25 Μαρτίου άγγιξε το 3,9%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ανάπτυξης συνδυαστικά για Lidl και Aldi άγγιξε την ίδια περίοδο το 20%. Ενόσω ο πληθωρισμός στα τρόφιμα ήταν 15%, οι αυξήσεις των πωλήσεων σε αξία διαμορφώθηκαν στο 11,5% έναντι 11,1% τον Φεβρουάριο. Οι επισκέψεις των καταναλωτών στα φυσικά σούπερ μάρκετ συνολικά αυξήθηκαν κατά 7% την προαναφερθείσα περίοδο, ενισχυμένες κατά 13% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγγλικής NielsenIQ, κατά το 44% οι καταναλωτές λένε ότι τα voucher και τα κουπόνια που παρέχουν οι αλυσίδες, καθορίζουν την τελική επιλογή αλυσίδας απ’ όπου ψωνίζουν, ενώ κατά το 54% δηλώνουν ότι οι προσφορές, οι εκπτώσεις και η επιβράβευσή τους από τα προγράμματα πιστότητας των αλυσίδων τους οδηγεί στην προτίμηση των προϊόντων υπό καθεστώς προσφοράς.