Με στόχο να κάνει την πόλη όπου βρίσκεται η έδρα της ένα «food hub» και να βελτιώσει το επίπεδο παρουσίασης των επώνυμων προϊόντων, αλλά και των έτοιμων φαγητών, η αλυσίδα Kroger ξεκινά την κατασκευή ενός Κέντρου Εκπαίδευσης Μαγειρικής (Kroger Culinary Training and Education Center) στο Σινσινάτι.

Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της αμερικανικής αλυσίδας, Rodney McMullen, το κέντρο εκπαίδευσης έχει στόχο να εξοπλίσει τους σεφ-συνεργάτες της αλυσίδας με ικανότητες υψηλότατου επιπέδου, να αναβαθμίσει τις διατροφικές συνήθειες και τάσεις, να αναπτύξει νέα πιάτα, καθώς και επώνυμα δικά της προϊόντα. Σε αυτό το πλαίσιο, οι σεφ θα έχουν την ευκαιρία να μοιράζονται με τους πελάτες όχι μόνο το πάθος τους για τη μαγειρική, αλλά και τις γνώσεις τους στον τομέα των τροφίμων.

Η ανακοίνωση της Kroger ήρθε έναν μήνα μετά τα εγκαίνια του Κέντρου Μαγειρικής της Walmart, κοντά στα κεντρικά γραφεία της αλυσίδας, στο Μπέντονβιλ (Αρκάνσας). Σύμφωνα με τις δηλώσεις της Kroger, το Κέντρο θα απευθύνεται αρχικά μόνο στους υπαλλήλους της αλυσίδας, αλλά εξετάζεται ήδη η προοπτική λειτουργίας σχολών μαγειρικής σε δύο καταστήματά της, επίσης στο Σινσινάτι.