Επένδυση ύψους 2,3 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη και περαιτέρω προώθηση των κατεψυγμένων αλιευμάτων, που αλιεύουν σε Ελλάδα και εξωτερικό οι ελληνικές εταιρείες του κλάδου εξασφαλίστηκε για τα Κατεψυγμένα Αλιεύματα.
Το συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα έχει αναπτυχθεί από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με φορέα τον Οργανισμό Enterprise Greece και τεχνικό σύμβουλο τη συνεργαζόμενη εταιρεία TREK Development.
Ο ΠΑΣΕΚΤ αποτελεί την «ομπρέλα» για τις εταιρείες που συμμετέχουν.
«Ο στόχος του προγράμματος είναι διττός. Αφορά αύξηση της εσωτερικής κατανάλωσης και αύξηση των εξαγωγών, με πιο στοχευμένες δράσεις από τις εταιρείες», δήλωσε αποκλειστικά στο FOODReporter ο Νίκος Καλαματιανός, αναπληρωματικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Πανελληνίου Συνδέσμου Επιχειρήσεων Κατεψυγμένων Τροφίμων (ΠΑΣΕΚΤ) και ταυτόχρονα, επιχειρησιακός διευθυντής και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Κοντοβερός ΑΕΒΕ.
Χώρες – στόχοι εξαγωγών
Ως πρώτες χώρες – στόχους εξαγωγών, τα Κατεψυγμένα Αλιεύματα στοχεύουν στις ΗΠΑ, στην Ισπανία και στις χώρες της Μέσης Ανατολής: Διατήρησαν περίπτερο γνωριμίας στη Seafood Expo Global 2023 της Βαρκελώνης και στη συνέχεια, θα βρίσκονται ακόμη στο Saudi Food Show 2023 στο Ριάντ από 20 έως 23 Ιουνίου, στο 2023 Summer Fancy Food Show της Νέας Υόρκης μεταξύ μεταξύ 25 και 27 Ιουνίου, στην Conxemar 2023 στο Βίγκο από 3 έως 5 Οκτωβρίου και στην Anuga της Κολωνίας από 7 έως 11 Οκτωβρίου 2023.
«Τα αλιεύματα αποτελούν κομμάτι της ελληνικής ταυτότητας και προβάλλουν και τον ελληνικό τουρισμό», δήλωσε η Βασιλική Λοΐζου, γενική γραμματέας διεθνών οικονομικών σχέσεων και εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών και πρόεδρος του Enterprise Greece.
Το λογότυπο Κατεψυγμένα Αλιεύματα έχει δημιουργηθεί για την εσωτερική αγορά κατά κύριο λόγο, αν και έχει μεταφραστεί και στα αγγλικά και στα ισπανικά, για τις ανάγκες αναγνωρισιμότητας και προώθησης. Δεν πρόκειται για κοινή brand ιδιωτική ή branded ετικέτα, αλλά για επιπλέον λογότυπο που τοποθετείται επάνω στο προϊόν, ώστε να προσδώσει την προστιθέμενη αξία που έχουν τα κατεψυγμένα αλιεύματα.
«Το λογότυπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε εταιρεία – μέλος του ΠΑΣΕΚΤ, που συμμετέχει στο πρόγραμμα και σίγουρα δεν υποκαθιστά το brand της. Δεν προβάλλεται καμία εταιρεία ξεχωριστά: Σ’ αυτό το εγχείρημα είμαστε συγκεντρωτικά όλοι μαζί», εξήγησε ο κ. Καλαματιανός. «Τα κατεψυγμένα αλιεύματα είναι “πιο φρέσκα από τα φρέσκα”, επειδή καταψύχονται αμέσως μετά την αλίευσή τους, επάνω στο αλιευτικό σκάφος. Το προϊόν προστατεύεται για 18 μήνες, διατηρημένο στους -18ο C. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να το προσφέρουμε σε χαμηλή τιμή, με όλα του τα συστατικά “εγκλωβισμένα” μέσα στο προϊόν. Εξασφαλίζουμε τη βιώσιμη αλιεία», σημείωσε ακόμη.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter