Η πλειονότητα των υπαλλήλων που εργάζονται στα self-checkouts τμήματα των σούπερ μάρκετ νιώθουν υπερβολικό φόρτο, πίεση που δεν μπορούν να διαχειριστούν, ακόμη και κακοποίηση, σύμφωνα με μεγάλη έρευνα που διεξήχθη σε δείγμα 6.000 εργαζομένων σε εννέα λιανεμπορικές αλυσίδες στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και την Ευρώπη. Η έρευνα έγινε από το University of Leicester για λογαριασμό του οργανισμού ECR Retail Loss. Σύμφωνα με τα πορίσματά της, κατά το 84% οι επόπτες των τμημάτων self-checkout δήλωσαν ότι ο αριθμός των μηχανών που μπορούν να διαχειρίζονται κυμαίνεται από μια μέχρι έξι. Ωστόσο, κατά το 38% εποπτεύουν τουλάχιστον επτά μηχανές σε κάθε βάρδια. Ακόμη, το ένα τρίτο των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι δέχονται λεκτική κακοποίηση από τους πελάτες πολλές φορές κάθε εβδομάδα. Οι ερευνητές κατέγραψαν στατιστικά σημαντική σχέση μεταξύ των μηχανών που εποπτεύει ένας εργαζόμενος και των περιστατικών λεκτικών επιθέσεων εναντίον του από πελάτες. Επιπλέον, κατά το 51% οι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι οι απώλειες των τμημάτων self-checkout που εποπτεύουν, οφείλονται σε εσκεμμένες κακόβουλες ενέργειες των πελατών, όπως το να μην σκανάρουν και να μην πληρώνουν όλα τα πράγματα που έχουν στο καλάθι τους.
21/02/23
CATEGORIES: Διεθνή
«Καταρρέουν» οι εργαζόμενοι στα self-checkouts
Από σελφ-σέλφις Team

Topics:
λιανεμπόριο διεθνή
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ