Στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δραστηριοτήτων της η OTEnet, η εταιρεία ηγέτης στην παροχή υπηρεσιών internet στην Ελλάδα, μπήκε δυναμικά στην αγορά των προπληρωμένων τηλεφωνικών καρτών (Prepaid Calling Cards) για τηλεφωνικές κλήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Στο πλαίσιο της διεύρυνσης των δραστηριοτήτων της η OTEnet, η εταιρεία ηγέτης στην παροχή υπηρεσιών internet στην Ελλάδα, μπήκε δυναμικά στην αγορά των προπληρωμένων τηλεφωνικών καρτών (Prepaid Calling Cards) για τηλεφωνικές κλήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Η κάρτα «Smile» δίνει τη δυνατότητα πραγματοποίησης φθηνών κλήσεων προς κινητά τηλέφωνα στην Ελλάδα, αλλά και προς όλες τις γραμμές του εξωτερικού, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ποιότητα στις τηλεφωνικές συνδιαλέξεις. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το σπίτι, από κάθε σταθερή, τονική τηλεφωνική συσκευή. Με τη χρήση της δεν χρεώνεται η τηλεφωνική γραμμή αλλά η κάρτα «Smile», από την οποία αφαιρούνται μονάδες. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλα τα καρτοτηλέφωνα χωρίς τη χρήση της γνωστής τηλεκάρτας.

Όλοι οι χρήστες της κάρτας «Smile» δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι και γι’ αυτό έχει έντονη αναγνωρισιμότητα και μεγάλη ζήτηση. Η «Smile» είναι ήδη διάσημη χάρη στην αξιοπιστία που έχει κάθε προϊόν που φέρει την εγγύηση του ομίλου ΟΤΕ, αλλά και στην έντονη και επιτυχημένη προβολή της, την οποία η OTEnet στηρίζει τόσο διαφημιστικά όσο και σε επίπεδο merchandising.

Διατίθεται από περίπτερα και μίνι μάρκετ, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταστηματάρχες να επωφεληθούν πολλαπλά τόσο από την αύξηση της κίνησης στο σημείο πώλησης, όσο και από το «άνοιγμα» και στο χώρο της σταθερής τηλεφωνίας που συνεπάγεται την αύξηση του τζίρου.

Η κάρτα «Smile» κυκλοφορεί σε δύο διαφορετικές τιμές (3 € και 9 €) σε όλα τα περίπτερα και μίνι μάρκετ. Δίνει ένα ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό κέρδους, της τάξης του 11%, ενώ λόγω του μικρού της όγκου δεν παρουσιάζει πρόβλημα στην αποθήκευσή της.

Ο κ. Άγης Σαντοριναίος, Διευθυντής Τμήματος Υπηρεσιών Φωνής ΟΤΕnet δηλώνει σχετικά:


«Η αγορά των προπληρωμένων τηλεφωνικών καρτών είναι μία αρκετά καινούρια αγορά που παρουσιάζει εξαιρετικά υψηλή ανάπτυξη. Σύμφωνα με έρευνες, η συγκεκριμένη αγορά θα διευρύνεται διαρκώς μέχρι το 2005. Σήμερα ένα σημαντικό μέρος των πωλήσεων των εθνικών τηλεπικοινωνιακών οργανισμών πραγματοποιείται πλέον και από τα σημεία λιανικής πώλησης. Ειδικά μετά την απελευθέρωση των τηλεπικοινωνιών, το 2001, παρατηρείται είσοδος μεγάλου αριθμού εταιρειών στην αγορά των προπληρωμένων τηλεφωνικών καρτών. Σύντομα όμως το τοπίο θα ξεκαθαρίσει και θα παραμείνουν στο χώρο μόνο οι πιο αξιόπιστοι. Και αξιόπιστοι είναι εκείνοι που μπορούν να προσφέρουν καλή ποιότητα υπηρεσιών και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών τους σε ανταγωνιστική τιμή όπως η κάρτα «Smile», που προσφέρει ποιοτική επικοινωνία σε ανταγωνιστικές τιμές και 24ωρη εξυπηρέτηση, 365 ημέρες το χρόνο, μέσα από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της OTEnet -Next2U.

Η συνεργασία και η προώθηση της «Smile» εξασφαλίζει τόσο το οικονομικό όφελος όσο και την καλή φήμη του κάθε επαγγελματία».