Σε διατήρηση της κερδοφορίας της προσβλέπει για τη φετινή χρονιά η εταιρεία παραγωγής ελαιολάδου Karpea, διατηρώντας τον κατά κύριο λόγο εξαγωγικό προσανατολισμό της, αλλά ενισχύοντας παράλληλα και το brand name της στο εσωτερικό της χώρας μας, μέσω της διάθεσης μέρους της γκάμας των προϊόντων της στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος.

Πάντως, με βάση τη μέχρι τώρα πορεία των εργασιών της εταιρείας, η τρέχουσα χρήση εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει ενδεχόμενη μείωση του κύκλου εργασιών, παρότι η Karpea, μέσα από μία σειρά ενεργειών, έχει μπει σε νέες αγορές του εξωτερικού, που αναμένεται να επιταχύνουν τα αποτελέσματα των επενδύσεων που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, ενώ είναι σε συνεχή αναζήτηση νέων αγορών.

Σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, το 2023 έκλεισε με πωλήσεις ύψους 4,07 εκατομμυρίων ευρώ, έναντι 3,69 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ το μικτό κέρδος της εταιρείας αυξήθηκε σε σχέση με την προηγούμενη χρήση σε 799.807 ευρώ, έναντι 707.429 ευρώ το 2022. Μετά τον υπολογισμό των έκτακτων και ανόργανων αποτελεσμάτων, τα κέρδη χρήσης προ φόρων της εταιρείας ανήλθαν στο ποσό των 155.625 ευρώ (2022: 166.454 ευρώ), ενώ τα κέρδη χρήσης μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 114.742 ευρώ (2022: 145.277 ευρώ). Τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας εμφανίζονται πλέον με το ποσό των 2,11 εκατ. ευρώ, έναντι 2 εκατ. ευρώ το 2022.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter