Το επαναλανσάρισμα της ιστορικής μάρκας Κατσέλης αποφάσισε η διοίκηση της αρτοβιομηχανίας Καραμολέγκος, στο πλαίσιο του διετούς αναπτυξιακού σχεδιασμού της (2015-2016) που προβλέπει επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ, με την προσδοκία το σήμα Κατσέλης να αποσπάσει μερίδιο αγοράς 8,7% το 2017 και 15% το 2018 στην κατηγορία του συσκευασμένου ψωμιού.

Όπως εκτιμάται, συνολικά η αγορά της κατηγορίας θα ενισχυθεί σε αξία κατά 9,5-11%, ενώ η σχετική απόφαση θα δημιουργήσει νέα επιχειρηματικά δεδομένα στο πλαίσιό της, καθώς συνοδεύεται από μια νέα μέθοδο αρτοποίησης (υγρού ζυμαριού). Για την παραγωγή των προϊόντων Κατσέλης έχει ήδη εγκατασταθεί μια νέα μονάδα παραγωγής, που θα δημιουργήσει 30 νέες θέσεις εργασίας.