Mε μία νέα μάρκα βρίσκεται από τις αρχές του χρόνου στα ράφια των σούπερ μάρκετ η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, το νέο ψωμί για τοστ με την ονομασία Κεφάτο!

Πρόκειται για τη νέα σειρά προϊόντων αρτοποιίας που περιλαμβάνει αφράτο ψωμί για τοστ σε δύο γεύσεις, σταρένιο και ολικής άλεσης. Πέρα από τα πλούσια διατροφικά της στοιχεία, η νέα σειρά προσφέρει στον καταναλωτή και την ευκαιρία να γνωρίσει μια νέα  πρόταση σε ό,τι αφορά τη συσκευασία των τροφίμων.

 Πίνακας 1: Ψωμί – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. 2011  Ιαν. 2012
 Κρις Κρις Τόστιμο  –  244,88
 Καραμολέγκος Κεφάτο  –  232,21
 Artos αρτοποιήματα  –  7,37

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Ψωμί – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. 2011  Ιαν. 2012
 Τηλεόραση  341,11  468,7
 Ραδιόφωνο  –  –
 Περιοδικά  –  15,76
 Εφημερίδες  –  –

 Πηγή: Media Services SA

Πράγματι, η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, όπως δηλώνουν εκπρόσωποι της εταιρείας, «καινοτομεί και λανσάρει στη νέα σειρά μια έξυπνη και πρακτική συσκευασία που κλείνει εύκολα με έναν απλό κόμπο, βοηθώντας έτσι τον καταναλωτή να διατηρεί το “Κεφάτο!” μυρωδάτο, αφράτο και λαχταριστό, από την πρώτη μέχρι την τελευταία φέτα».

Τη νέα σειρά που δημιούργησε η Καραμολέγκος ανέλαβε η εταιρεία Gnomi+DraftFCB να βαφτίσει με ένα πρωτότυπο όνομα, να ντύσει με μία ξεχωριστή συσκευασία και να προικίσει με μία τηλεοπτική καμπάνια, που αναδεικνύει «μαγικά» όλα τα πλεονεκτήματά της. Η νέα αυτή καμπάνια αποτελείται από μία κύρια ταινία και ένα «tag», που προβάλλει την καινοτόμο συσκευασία και το εύκολο κλείσιμό της. Τα τηλεοπτικά σποτ είναι παραγωγή της εταιρείας Top Cut.

INFO
Πελάτης: Καραμολέγκος
Προϊόν: Καραμολέγκος Κεφάτο!
Δημιουργός: Gnomi+DraftFCB
Μέσα προβολής: Τηλεόραση