Στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας προσέφυγε καταναλωτής κατά της πιο πρόσφατης διαφημιστικής καμπάνιας της Καραμολέγκος, με το μήνυμα «Δεν είναι το τοστ. Είναι η αγάπη». Στην καμπάνια αυτή παρουσιάζονται στιγμές με γκρίνια, φωνές, ξεσπάσματα και απειλές μέσα στο σπίτι, οι οποίες όμως δεν αναιρούν την αγάπη μεταξύ των μελών της οικογένειας, η οποία εκδηλώνεται ακόμα και με ένα ζεστό τοστ.

Ο εν λόγω καταναλωτής ενοχλήθηκε από τη διαφημιστική καμπάνια της Καραμολέγκος, την οποία δημιούργησε η Frank & Fame, λόγω των σκηνών οικογενειακής έντασης που περιλαμβάνει. Ωστόσο, η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας που εξέτασε την καταγγελία του έκρινε πως στη διαφημιστική καμπάνια «προβάλλονται σκηνές από συνηθισμένες, κοινές, γνώριμες σε όλους, στιγμές οικογενειακών εντάσεων, οι οποίες εντάσεις με κανένα τρόπο δεν επιδοκιμάζονται, ούτε ενθαρρύνονται, ενώ μάλιστα αναδεικνύεται ότι στο οικογενειακό περιβάλλον η αγάπη είναι αυτή που τελικά υπερισχύει».

Με αυτό το δεδομένο, κατά την ομόφωνη κρίση της Επιτροπής, η εν λόγω επικοινωνία δεν παραβιάζει τα όρια της διαφημιστικής δεοντολογίας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter