Ηρώ Καραχάλιου, marketing coordinator, Καραχάλιος ΑΕ

Σημαντική αύξηση στον τζίρο της σημείωσε για το 2024 η Καραχάλιος ΑΕ, ξεπερνώντας το φράγμα των 3 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με δηλώσεις της Ηρώς Καραχάλιου, marketing coordinator της εταιρείας, στο FOODReporter, η ανάπτυξη αυτή οφείλεται κυρίως στην αύξηση του τουρισμού, στον οποίο η εταιρεία έχει εστιάσει στρατηγικά. «Το 2024 σημειώσαμε μια αύξηση της τάξης του 10% σε σχέση με το 2023. Αυτό οφείλεται κυρίως στην ενίσχυση του τουρισμού, τομέας στον οποίο εργαζόμαστε πιο εντατικά. Η τουριστική αγορά έχει μεγαλώσει, γεγονός που μας ευνοεί», δήλωσε.

Προβληματισμός για τις Κυκλάδες λόγω σεισμών
Ωστόσο, η ίδια εξέφρασε τον έντονο προβληματισμό της για την τουριστική κίνηση στις Κυκλάδες, λόγω της πρόσφατης σεισμικής δραστηριότητας. «Η Σαντορίνη είναι ένα πολύ δυναμικό τουριστικό νησί, όπως και τα υπόλοιπα των Κυκλάδων. Ωστόσο, οι πρόσφατοι σεισμοί δημιουργούν αβεβαιότητα, κάτι που ακούμε και από τους υπόλοιπους επαγγελματίες του κλάδου. Μας προβληματίζει ιδιαίτερα το πώς θα εξελιχθεί η τουριστική σεζόν εκεί», επεσήμανε. Αναφερόμενη στην εγχώρια αγορά πέραν του τουριστικού τομέα, η Ηρώ Καραχάλιου υπογράμμισε ότι έχουν σημειωθεί μειώσεις τιμών, ειδικά στα ελαιόλαδα και τις ελιές, συγκριτικά με τα υψηλά επίπεδα του 2024.

«Υπάρχει μια συγκράτηση των τιμών, γεγονός που βοηθά τον καταναλωτή να αγοράσει περισσότερα αγαθά. Είμαστε αισιόδοξοι για τη συνέχεια. Ειδικά η Πελοπόννησος παρουσιάζει ανοδική πορεία τα τελευταία δύο χρόνια, και εκτιμούμε ότι θα δουλέψουν ακόμη καλύτερα στο άμεσο μέλλον», ανέφερε χαρακτηριστικά. Η Καραχάλιος ΑΕ, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των τροφίμων και των ζαχαρωδών προϊόντων από το 1974, διατηρώντας ισχυρές συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, θα δώσει «παρών» στην προσεχή έκθεση Food Expo με δύο περίπτερα: ένα αφιερωμένο στον τουριστικό τομέα και ένα δεύτερο που θα αναδείξει τα ελαιόλαδα και τις ελιές της, στο hall 3 της έκθεσης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter