Στο πλαίσιο της επιστροφής της στην ελληνική αγορά, η Καλλιμάνης δημιούργησε νέα τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο «Ιστορίες της Θάλασσας», υπενθυμίζοντας την άρρηκτη σύνδεση της Καλλιμάνης με τη θάλασσα και τους καταναλωτές, μία σχέση που μετράει περισσότερα από 65 χρόνια. Κεντρικό ρόλο στο σποτ έχουν τα προϊόντα της εταιρείας. Η καμπάνια θα ξεδιπλωθεί σταδιακά φέτος, ξεκινώντας στις αρχές Φεβρουαρίου και καθ’ όλη τη διάρκεια της Σαρακοστής, με την τηλεοπτική προβολή πολλών σποτ αφιερωμένων στην εκτενή γκάμα της Καλλιμάνης. Κάθε σποτ εστιάζει σε διαφορετικό προϊόν, προσφέροντας στους καταναλωτές ιδέες και γευστικές προτάσεις για υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας ανήκει στη διαφημιστική εταιρεία SohoSquare και την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Γιώργος Κανελλόπουλος, σε παραγωγή της Foss production.