Η νέα καμπάνια του τόνου Καλλιμάνης συνοδεύει το λανσάρισμα της σειράς τόνου, που διατίθεται σε 9 ξεχωριστούς κωδικούς. Η Καλλιμάνης εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία του τόνου, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα.
Η καμπάνια 360° περιλαμβάνει ένα νέο τηλεοπτικό σποτ, δυναμική ψηφιακή επικοινωνία μέσω social media, διαφημίσεις σε βαγόνια μετρό, και έντονη παρουσία στα καταστήματα. Παράλληλα, οι ενέργειες πλαισιώνονται από γευστικές δοκιμές και προωθητικές δράσεις, ενισχύοντας το μήνυμα «Ταράζει τα νερά».
Η σειρά περιλαμβάνει τόνο σε ελαιόλαδο, νερό, και φυτικό λάδι, τονοσαλάτες με καλαμπόκι ή Mexicana, καθώς και pouch συσκευασίες. Τα προϊόντα περιέχουν κιτρινόπτερο τόνο. Οι καινοτόμες συσκευασίες, όπως το Easy Peel καπάκι και το ειδικό πιρουνάκι στις τονοσαλάτες, προσφέρουν ευκολία και πρακτικότητα. Η δημιουργία και υλοποίησης της 360 καμπάνιας του τόνου Καλλιμάνης έγινε από την attp.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporte