Την επέκταση της συνεργασίας της με την αλυσίδα σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε η Καλλιμάνης. Το ανανεωμένο πλαίσιο συνεργασίας αφορά στην διάθεση της σειράς κατεψυγμένων αλιευμάτων Καλλιμάνης, αλλά και την τοποθέτηση της νέας σειράς τόνου στα ράφια της αλυσίδας.

Από αυτή την εβδομάδα, οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν τα αγαπημένα κατεψυγμένα ψάρια και θαλασσινά Καλλιμάνης σε περισσότερα από 170 καταστήματα της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος, σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένης της σειράς ημιέτοιμων γευμάτων «Πιάτα Ημέρας Καλλιμάνης». Επιπλέον, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να δοκιμάσουν τη νέα σειρά προϊόντων τόνου Καλλιμάνης, σε περισσότερα από 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Η είσοδος της εταιρείας στα προϊόντα ραφιού και συγκεκριμένα στην κατηγορία του κονσερβοποιημένου τόνου έρχεται ως φυσική συνέπεια της αναγνωρισιμότητας της μάρκας εδώ και 65 χρόνια ως συνώνυμης με την κατηγορία των αλιευμάτων, με σημεία αιχμής την επώνυμη ζήτηση, την υψηλή ποιότητα και την καινοτομία.

Η σειρά αποτελείται από εννέα ξεχωριστούς κωδικούς, που περιλαμβάνουν τόνο σε easy – open κονσέρβα με ελαιόλαδο και με νερό, συσκευασίες pouches για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία και τονοσαλάτες σε δύο γεύσεις.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter