Η καινοτομία συνεχίζει να αναδεικνύεται ως ένας από τις βασικότερους πυλώνες στρατηγικής για την ανάπτυξη της Kallas Inc. στον κλάδο της εμπορίας τροφίμων. «Σκανάρουμε συνέχεια την αγορά για νέες ευκαιρίες και ανάγκες της αγοράς, ώστε να προσθέσουμε προϊόντα στην γκάμα μας και να παραμείνουμε ένα βήμα μπροστά ως προς την εξυπηρέτηση των πελατών μας, σε μια αγορά που μεταβάλλεται ραγδαία», σημείωσε στο FOODReporter ο marketing director της εταιρείας, Κώστας Θεοφιλόπουλος, στο πλαίσιο της συμμετοχής της Kallas Inc. στην έκθεση Food Expo 2024.

Η Kallas Inc. λανσάρει ηλιέλαιο υψηλού ελαϊκού οξέος για τηγάνισμα, ως νέο προϊόν της επώνυμης σειράς Redda, με την ονομασία Gold 10. Πρόκειται για προϊόν που εξασφαλίζει πολλαπλά οφέλη για τον επαγγελματία: 72 ώρες τηγανίσματος, μεγάλη αντοχή στη θερμοκρασία, δεν αφρίζει και λόγω υψηλής περιεκτικότητας σε ελαϊκό οξύ κάνει υγιεινό και νόστιμο τηγάνισμα. Η Kallas Inc. προσδοκά υψηλά μερίδια στην κατ’ εξοχήν εποχή του τηγανίσματος, την περίοδο της Σαρακοστής που έρχεται. Το Redda Gold 10, σε συνδυασμό με τη σειρά Farm Frites που επίσης διανέμει η εταιρεία, με κατεψυγμένες πατάτες υψηλής ποιότητας και άλλα specialties και υψηλή εποχικότητα την ίδια περίοδο, δίνουν συνολική λύση στον επαγγελματία.

Μέσα από τη συνεχή ανάπτυξη της εταιρείας ιδιαίτερα την τελευταία δεκαετία, η Kallas Inc. είναι η κορυφαία εταιρεία εμπορίας τροφίμων στην Ελλάδα σε τζίρο βάσει οικονομικών στοιχείων, εξαιρουμένων των αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 258,1 εκατ. ευρώ το 2023 σε σχέση με 251,4 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας για μια ακόμη χρονιά θετικό πρόσημο (3%) μετά την μεγάλη ανάπτυξη του 2022 (άνοδο κατά 27%), στην οποία συντέλεσαν και οι ανατιμήσεις των πρώτων υλών τροφίμων.

Αντίστοιχα, η μητρική εταιρεία στην Ελλάδα σημείωσε το 2023 αύξηση όγκου κατά 13% και τζίρου κατά 2%, κατοχυρώνοντας τα κεκτημένα μετά την ισχυρή ανάπτυξη τζίρου του 2022, κατά 32%. Οι εξαγωγές έχουν φτάσει το 20% του συνολικού κύκλου εργασιών, ωστόσο ο εντός Ελλάδος τζίρος παραμένει η βασική κινητήριος δύναμη της εταιρείας.

Το νέο brand Grace
Το δεύτερο μεγάλο λανσάρισμα αφορά την επέκταση της Kallas Inc. στην αγορά των δημητριακών, υπό το νέο brand Grace. Τα ποιοτικά δημητριακά της Kallas Inc. θα συσκευάζονται σε συσκευασίες ενός κιλού, τις ιδανικές για τον ξενοδοχειακό κλάδο εστίασης και την καφεστίαση. Η εταιρεία λανσάροντας τη συσκευασία που έχουν ανάγκη τα σημεία Ho.Re.Ca., θα πουλά απευθείας σε χονδρέμπορους που εφοδιάζουν το κανάλι.

Η εκμετάλλευση της γνώσης της αγοράς και των δεξιοτήτων εφοδιασμού
Η Kallas Inc. εκμεταλλεύεται τη μεγάλη τεχνογνωσία της στην αγορά τροφίμων και τις δεξιότητες εφοδιασμού για να δημιουργήσει εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης.

Παράλληλα, το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας εξελίσσεται απρόσκοπτα: Στις αρχές του 2023 ολοκληρώθηκε η επένδυση σε νέες, ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στη Ρουμανία, που υπόσχονται νέα προοπτική στην τοπική αγορά. Επίσης, ολοκληρώθηκε τον περσινό Αύγουστο η νέα μονάδα στη Θεσσαλονίκη με αντικείμενο την εμπορία γλυκόζης και φυτικών ελαίων τα οποία συσκευάζονται σε παλετοδεξαμενές και δοχεία και διατίθενται στο κανάλι της βιομηχανίας και του food service. «Συνδυάζουμε την υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας που προέρχονται από προμηθευτές παγκόσμιας κλάσης με ευελιξία, ταχύτερη εξυπηρέτηση προς τον πελάτη και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα», σχολίασε σχετικά ο κ. Θεοφιλόπουλος. Οι νέες επενδύσεις εξασφαλίζουν στην Kallas Inc. τη συνεχή αναβάθμιση της προστιθέμενης αξίας που προσφέρει στους συνεργάτες της, όπως, άλλωστε, αποκαλεί η ίδια η εταιρεία τους πελάτες και τους προμηθευτές της.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter