Η τάση των καταναλωτών για συχνές επισκέψεις στα καταστήματα σούπερ μάρκετ και για συμπληρωματικές αγορές μπορεί να λειτουργήσει θετικά για τις μικρότερες λιανεμπορικές επιχειρήσεις τροφίμων, οι οποίες δεν ανήκουν στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και αποτελούν το δίκτυο των καταστημάτων γειτονιάς (ή ευκολίας - convenience stores).

Αυτό υποστηρίζουν εκπρόσωποι επιχειρήσεων του κλάδου, μιλώντας στον βρετανικό τύπο για τις καλές προοπτικές που διαμορφώνονται το 2016. Η διευθύνουσα σύμβουλος της αλυσίδας Simply Fresh, Kash Khera, δηλώνει πως το τρέχον έτος είναι πιθανόν να φέρει ευνοϊκές αλλαγές στο καταναλωτικό εισόδημα. Με τα στοιχεία να δείχνουν ότι η αύξηση των μισθών θα ξεπερνά την αύξηση του κόστους ζωής, με φθηνότερες τιμές και προσφορές από το λιανεμπόριο, σε συνδυασμό με μια πιθανή περαιτέρω μείωση των τιμών στα τρόφιμα και τα καύσιμα, η καταναλωτική εμπιστοσύνη θα μπορούσε να βελτιωθεί, τονίζει. Από την πλευρά του ο Daniel Quest, retail director της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Cost Cutter, τόνισε την πίεση που δέχεται το παραδοσιακό λιανεμπόριο από τις εκπτωτικές αλυσίδες, δείχνοντας προς την κατεύθυνση της αναπροσαρμογής των στρατηγικών του, μέσω της αξιοποίησης των μεθόδων που θα επιτρέψουν την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών.