Με τη σημαντική ενίσχυση που καταγράφουν πλέον τα μερίδια των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, μεγάλες αλυσίδες online και φυσικών καταστημάτων φαρμακείων μπαίνουν στο «χορό» της δημιουργίας δικών τους σειρών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η αμερικανική CVS Health –διαθέτει δίκτυο περίπου 10.000 φαρμακείων στις ΗΠΑ–, η οποία ανακοίνωσε ότι σύντομα θα λανσάρει το δικό της brand «one+other», που θα περιλαμβάνει σειρές προϊόντων προσωπικής περιποίησης «σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές». Αρχικά υπό το brand αυτό θα διατίθενται περίπου διακόσια διαφορετικά προϊόντα καθημερινής φροντίδας, από μπατονέτες και βαμβάκι ντεμακιγιάζ μέχρι αφρόλουτρα και προϊόντα μακιγιάζ. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγε η CVS πριν τη δημιουργία των νέων σειρών ετικέτας της, σχεδόν τέσσερις στους δέκα Αμερικανούς (ποσοστό 38%) επιθυμούν να χρησιμοποιούν προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, αλλά δεν μπορούν να ανταπεξέρχονται οικονομικά στην αγορά τους. Η καμπάνια του νέου brand επικεντρώνεται τόσο στην τιμή όσο και στο diversity, προωθώντας τα προϊόντα αυτά ως κατάλληλα για «όλες τις ηλικίες, τις φυλές, τις εθνικότητες, όλους τους σωματότυπους και ανθρώπους κάθε σεξουαλικού προσανατολισμού».