Τους δύο νέους κωδικούς Ready-to-Drink (RTD) ροφήματος καφέ, με χαρμάνια από Κολομβία και Αιθιοπία, παρουσίασαν τα Καφεκοπτεία Λουμίδη στην έκθεση World of Coffee Athens 2023, που λαμβάνει χώρα στον εκθεσιακό χώρο του Metropolitan Expo.
Τα συγκεκριμένα έτοιμα ροφήματα προσφέρονται αμφότερα σε συσκευασίες 250ml και πωλούνται ήδη από όλα τα ιδιόκτητα καταστήματα της Λουμίδης, αλλά και από όλους τους συνεργάτες της εταιρείας, στους οποίους φτάνει ο ελληνικός καφές. Με 700 τόνους ανά έτος, τα Καφεκοπτεία Λουμίδης αποτελούν έναν από τους ιστορικότερους και σημαντικότερους «παίκτες» της ελληνικής αγοράς στο κομμάτι του Ho.Re.Ca.
Θυμίζουμε ότι ο Λουμίδης Παπαγάλος παράγεται και διανέμεται από τη Nestlé στο οργανωμένο λιανεμπόριο.
Ο premium χαρακτήρας του branded καφέ espresso με το όνομα Legit
Η είσοδος των Καφεκοπτείων Λουμίδη στην κατηγορία του καφέ espresso για το κανάλι της Ho.Re.Ca. γίνεται πλέον πιο οργανωμένα, μέσα από τον επώνυμο καφέ Legit. Το όνομα επιλέχθηκε επειδή πρόκειται για «παραδοσιακό και αυθεντικό καφέ, συμβατό με τις αξίες του Λουμίδη», όπως επεσήμανε στο FOODReporter ο Sales Director της εταιρείας, Γιώργος Μωραΐτης. «Μέχρι τώρα εξυπηρετούσαμε λύσεις λευκής ετικέτας για σημεία πώλησης που επιθυμούσαν να προσωποποιήσουν τον καφέ espresso που πρόσφεραν στο κοινό.
Πλέον, έχουμε το brand Legit, το οποίο αφορά premium λύση καφέ για premium καταστήματα και συγκεκριμένου χαρακτήρα, ειδικά σημεία, με αφετηρία την Αθήνα και συνεπακόλουθα στη Θεσσαλονίκη. Απευθύνεται και σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων: Έχουμε ήδη συνεργασία με τον Όμιλο Μήτση για τον καφέ espresso», εξήγησε ο κ. Μωραΐτης. «Το ποσοστό του καφέ espresso, σε μια εταιρεία τόσο άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ελληνικό καφέ, κυμαινόταν τα προηγούμενα χρόνια από 5% έως 8%. Έχουμε όμως δει την αλματώδη άνοδο του καφέ espresso στις επιλογές του ελληνικού καταναλωτικού κοινού και πραγματικά, επιθυμούσαμε να είμαστε μέλος αυτής της τάσης, προσφέροντας μια επιλογή εξαιρετικής ποιότητας. Σε βάθος τριετίας, ο στόχος μας είναι να πουλάμε περισσότερους από 200 τόνους καφέ espresso ετησίως, δηλαδή από το τέλος του 2025 και μετά, να αντιπροσωπεύει ο espresso το 20% έως 25% του συνολικού όγκου πωλήσεων της εταιρείας», συμπλήρωσε ο κ. Μωραΐτης, μιλώντας στο FOODReporter.
Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη της εταιρείας για το 2022 και το πρώτο εξάμηνο του 2023, ο κ. Μωραΐτης δήλωσε: «Γνωρίσαμε μικρή ανάπτυξη πέρσι και κλείσαμε θετικά την περσινή χρονιά, σε βαθμό που μπορέσαμε να καλύψουμε τις επενδύσεις που κάναμε στα νέα προϊόντα espresso και σε εξοπλισμό. Για φέτος, τα σημάδια είναι επίσης θετικά».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter