Νίκος Κουγιουμτζής, Commercial Director, Kafea Terra
Σημαντική ανάπτυξη σημείωσε η Kafea Terra το 2024, εδραιώνοντας περαιτέρω την ηγετική της θέση στον κλάδο του καφέ. Όπως ανέφερε στο FOODReporter ο Νίκος Κουγιουμτζής, Commercial Director της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 118,5 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 11% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Η ισχυρή παρουσία της Kafea Terra στην αγορά Ho.Re.Ca. και η εντυπωσιακή ανάπτυξη στο οργανωμένο λιανεμπόριο, το οποίο παρουσίασε αύξηση 22%, συνέβαλαν καθοριστικά στην ανοδική αυτή πορεία. Σύμφωνα με τον κ. Κουγιουμτζή, πλέον, το οργανωμένο λιανεμπόριο αντιπροσωπεύει το 13,6% του συνολικού τζίρου της εταιρείας, ενώ οι άλλες προϊοντικές κατηγορίες συμμετέχουν με 6,5%.
Στόχος η διατήρηση διψήφιας ανάπτυξης σε όλα τα κανάλια διανομής
«Για το 2025, στόχος μας είναι η διατήρηση της διψήφιας ανάπτυξης σε όλα τα κανάλια διανομής. Προβλέπεται σημαντική αύξηση του τζίρου στο οργανωμένο λιανεμπόριο, με καθοριστικό ρόλο να διαδραματίσει η προσθήκη της συμβατής κάψουλας illy, με μηχανές Nespresso», επεσήμανε στο FOODReporter o κ. Κουγιουμτζής. Επιπλέον, ιδιαίτερα σημαντική αναμένεται να είναι η ανάπτυξη των εξαγωγών μέσω διεύρυνσης του δικτύου συνεργατών, εισόδου σε νέες αγορές και μέσω της νέας θυγατρικής, Kafea Terra Benelux, στην Ολλανδία.
Ισχυρό μερίδιο στην αγορά espresso
«Η Kafea Terra κατέχει ισχυρή και ηγετική θέση στην ελληνική αγορά καφέ, με το μερίδιό της στην κατηγορία του espresso να εκτιμάται ότι ξεπερνά το 30%. Στρατηγικός στόχος για το 2025 είναι η περαιτέρω ενίσχυση αυτής της θέσης, μέσα από στοχευμένες ενέργειες που βασίζονται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες», ανέφερε ο ίδιος, συμπληρώνοντας ότι, πρώτον, επενδύει στην ποιότητα και την καινοτομία, διασφαλίζοντας την αριστεία σε όλα τα στάδια της αλυσίδας παραγωγής, από την επιλογή πρώτων υλών μέχρι το τελικό προϊόν.
Παράλληλα, προωθείται η ανάπτυξη προϊόντων και η διαφοροποίηση, εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιο με νέες καινοτόμες και βιώσιμες προτάσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Η υποστήριξη πελατών και το after-sales service αποτελούν προτεραιότητα, μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων και τεχνικής υποστήριξης, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες. Επίσης, επενδύει σε δυναμικές ενέργειες marketing και επικοινωνίας, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα των brands στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
Νέες συνεργασίες και στρατηγικές επεκτάσεις το 2025
Η Kafea Terra διατηρεί τη στρατηγική της δέσμευση για συνεχή ανάπτυξη, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. «Το 2025, εστιάζουμε σε νέες συνεργασίες και στρατηγικές επεκτάσεις, που θα μας επιτρέψουν να προσφέρουμε καινοτόμα προϊόντα και ολοκληρωμένες λύσεις, ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες τάσεις και στις ανάγκες των πελατών μας», σημείωσε ο Νίκος Κουγιουμτζής. Η παρακολούθηση των εξελίξεων της αγοράς και η ευελιξία στην υιοθέτηση νέων επιχειρηματικών μοντέλων αποτελούν βασικά στοιχεία της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter