«Η δική μας Ελλάδα είναι αυτή που τα καταφέρνει στα δύσκολα». Αυτό είναι ένα από τα κεντρικά μηνύματα της νέας εταιρικής καμπάνιας των My Market, που εξελίσσεται από τις 5 Φεβρουαρίου.

«Σχεδόν έναν χρόνο μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της Αφοί Βερόπουλοι, τα My Market, αριθμώντας πλέον 221 σημεία πώλησης σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, δηλώνουν δυναμικά το «παρών» ως κομμάτι «της δικής μας Ελλάδας», μίας Ελλάδας που προσπαθεί και τα καταφέρνει παρά τις αντιξοότητες», σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.

Μετά την πρώτη φάση της καμπάνιας ενοποίησης των δύο δικτύων, με σλόγκαν «Τα Καλύτερα Έρχονται», και τη δεύτερη φάση με το σλόγκαν «Τα καλύτερα είναι εδώ», η καμπάνια «My Ελλάδα» επισημαίνει την πετυχημένη πορεία του επίμοχθου έργου της ενοποίησης, απευθύνοντας δημόσιο μήνυμα για τα οφέλη της στην κοινωνία. Η καμπάνια, το εικαστικό της οποίας επιμελήθηκε η Mullen Lowe Athens, θα εξελιχθεί με τηλεοπτικό σποτ, καταχωρήσεις, σήμανση μέσα στα My Market, ειδικά εικαστικά στην ιστοσελίδα τους και στα social media.