Το 65% του ετήσιου τζίρου φτάνουν οι συνολικές πωλήσεις της Jannec ΑΕ εμπορίας ποτών προς τη μικρή λιανική, δηλαδή σε περίπτερα, mini markets και μικρά τοπικά καταστήματα.
Η διανομή σε σημεία Ho.Re.Ca., μέσω χονδρεμπόρων και καβών λιανικής, προσεγγίζει το 25%, ενώ το υπόλοιπο 10% αφορά διάθεση σε οργανωμένο λιανεμπόριο, όπως εξήγησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μιχάλης Ι. Κατσίπης, μιλώντας στο FOODReporter. Η Jannec στο portfolio της διαθέτει προϊόντα ψυγείου, προϊόντα για bars και προϊόντα εστιατορίου. Η εταιρεία τοποθετεί προϊόντα και στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ Market In, Πέντε ΑΕ (Γαλαξίας) και πρόσφατα, εντός της περασμένης διετίας, της Σκλαβενίτης.

Μεταξύ των πελατών της Jannec βρίσκεται και ο Όμιλος Μούχαλη, με την αλυσίδα καταστημάτων Kiosky’s. Στα τελικά σημεία μικρής λιανικής και περίπτερα, η εταιρεία φροντίζει να παρέχει και branded μίνι ψυγεία της Le Coq Alcoholic Cocktails, σειρά ποτών που εν πολλοίς αποτελεί τη «ναυαρχίδα» της σε παρόντα χρόνο από σκοπιάς brand awareness.

Η Jannec εισάγει ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα από την Εσθονία τη συγκεκριμένη σειρά αλκοολούχων κοκτέιλ, με βάση το μήλο, δέκα κωδικών με αλκοόλ και τριών χωρίς καθόλου αλκοόλ. «Πρόκειται για ονομασίες πολύ γνωστών και ταχυκίνητων κοκτέιλ. Ο κόσμος έχει αντίληψη τι αγοράζει και αναμένει τη γεύση που θα πιεί, ωστόσο, προέρχονται από βράση μήλου. Η βάση τους είναι ο οίνος φρούτων και άρα, κατατάσσονται στην κατηγορία του μηλίτη», εξήγησε σχετικά ο κ. Κατσίπης.

Αύξηση τζίρου κατά 14,9% μεταξύ 2022 και 2023
Η Jannec ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2003 και πλέον αποτελεί εταιρεία τρίτης γενιάς, με τους τέσσερις εξάδελφους της οικογένειας, να έχουν παραλάβει τα ηνία από τους γονείς τους. Η εταιρεία εμφάνισε αύξηση κύκλου εργασιών κατά 13,9% μεταξύ 2022 και 2023, φθάνοντας τα 45 εκατ. ευρώ, από τα περίπου 39,5 εκατ. ευρώ. Οι συνολικοί όγκοι πωλήσεων στο σύνολο του portfolio προϊόντων της Jannec κινήθηκαν ανοδικά.

Πέρα από τη σχετικά πρόσφατη συμφωνία εισαγωγής κωδικών της σειράς Carabao Energy Drink, από το Ηνωμένο Βασίλειο η εταιρεία εισάγει και το λονδρέζικο dry gin Whitley Neill, με εξαιρετική δημοφιλία στο Νησί. «Πράγματι, έχει αυξηθεί η κατανάλωση τζιν στην Ελλάδα. Επειδή όμως έχουν αυξηθεί και οι πρώτες ύλες και τα λειτουργικά έξοδα, προτείνουμε και τη χρήση του υψηλής ποιότητας τζιν που εισάγουμε, σε συνδυασμό με κρασί Prosecco, κάτι που εγγυάται γρήγορο και εύγευστο κοκτέιλ», είπε ο κ. Κατσίπης.

Η εταιρεία εισάγει και τα ανθρακούχα νερά Dada, σε κωδικολόγιο εννέα διαφορετικών γεύσεων, με προέλευση από τη Γαλλία.

Σημειώνεται ότι εντός Μαρτίου 2024, αναμένεται να τα δούμε σε ήδη συνεργαζόμενα τελικά σημεία μικρής λιανικής.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter