Η εταιρεία Pepsico-Ivi αποφάσισε για πρώτη φορά να επικοινωνήσει με τους καταναλωτές μιλώντας για όλα της τα προϊόντα του brand ΗΒΗ, τους χυμούς και τα αναψυκτικά.

Το εγχείρημα ανέλαβε να υλοποιήσει η εταιρεία Lowe Athens, που εμπνεύστηκε και τη συγκεκριμένη καμπάνια που καλεί τους καταναλωτές να βρουν… την ΗΒΗ τους! Στη νέα καμπάνια, όπως δηλώνουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, «ενώνονται για πρώτη φορά όλα τα προϊόντα της ΗΒΗ, αναψυκτικά και χυμοί, κάτω από μια κοινή επικοινωνιακή ομπρέλα, προβάλλοντας τις μοναδικές αξίες της μάρκας που ταυτίζονται με τις αξίες που χαρακτηρίζουν κάθε Έλληνα. Οι αρχές αυτές είναι: πηγαία αυτοπεποίθηση, αστείρευτη ζωντάνια, πίστη στον εαυτό μας. Όλα αυτά συμπληρώνονται από τους στίχους του τραγουδιού, το οποίο γράφτηκε αποκλειστικά για την καμπάνια της ΗΒΗ από την εταιρεία Lowe Athens.

 Πίνακας 1: Αναψυκτικά –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. – Μάι. 2010  Ιαν. – Μάι. 2011
 Coca Cola   777  2.653,2
 Fanta  291,26  912,49
 Sprite  –  369,2

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Αναψυκτικά – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. – Μάι. 2010  Ιαν. – Μάι. 2011
 Τηλεόραση  1.521,54  3.088,87
 Ραδιόφωνο  216,44  224,14
 Περιοδικά  379,03  714,26
 Εφημερίδες  37,19  369,5
 Σύνολο κατηγορίας  2.254,21  4.396,77

 Πηγή: Media Services SA

Το μήνυμα-προτροπή που διαπερνά όλη την καμπάνια είναι σαφές, αλλά και επίκαιρο: Βρες τη δύναμη να σηκωθείς ξανά. Βρες την ενέργεια να συνεχίζεις και να τολμάς, ξεπερνώντας τις δυσκολίες. “Βρες την ΗΒΗ σου”! Η Lowe Athens, προχώρησε στην υλοποίηση της ιδέας χρησιμοποιώντας μια άκρως πρωτοποριακή και ξεχωριστή γραφή. Η επιμέλεια της παραγωγής ανήκει στη Magicon».

Υπό το brand HBH οι καταναλωτές βρίσκουν μια ευρεία γκάμα αναψυκτικών (λεμόνι,μανταρίνι, πορτοκάλι με ή χωρίς ανθρακικό και light, σόδα & τόνικ και φυσικά κλασική πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα & γκαζόζα) αλλά και χυμών, από διάφορα ξεχωριστά φρούτα (πορτοκάλι, μήλο, αλλά και γευστικούς συνδυασμούς τους).

Αξίζει να σημειώσουμε πως στην κατηγορία των αναψυκτικών, στην οποία έχει σημαντική παρουσία η Pepsico-ivi, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services που αφορούν στο πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2011, είχαμε σχεδόν διπλασιασμό της διαφημιστικής δαπάνης σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Info
Πελάτης:
Pepsico-ivi 
Προϊόν: ΗΒΗ αναψυκτικά & χυμοί
Δημιουργός: Lowe Athens
Μέσα προβολής: TV & Print
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: 13/05/11 – 22/7/11.