Με την είσοδό της στην κατηγορία των water coolers, αλλά και από το συνολικό πλάνο επέκτασης των δραστηριοτήτων της, η εταιρεία στοχεύει σε ενίσχυση του ενοποιημένου τζίρου της από 35 εκατ. ευρώ το 2006 στα 50 εκατ. ευρώ το 2007. Σήμερα, οι συνολικές της πωλήσεις (εμφιαλωμένα νερά-αναψυκτικά) αυξάνονται με ρυθμό 30%, με το φυσικό μεταλλικό νερό «Βίκος» να αυξάνει το μερίδιό του κατά 0,7 μονάδες (στο δείγμα δεν περιλαμβάνεται η Lidl).

Στο μεταξύ, στις αρχές του 2008, πιθανότατα τον Ιανουάριο, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων σχεδιάζει το λανσάρισμα των πρώτων της αναψυκτικών. Πρόκειται για τα «Βίκος Πορτοκαλάδα» και «Βίκος Λεμονάδα», τα οποία θα διατεθούν σε συσκευασίες «shrink wrap» των 0,5 και 1,5 λίτρων και, αρχικά τουλάχιστον, θα διανέμονται από το κανάλι του HoReCa, δηλαδή σε εστιατόρια, καφετέριες, ξενοδοχεία, καθώς και από τις κάβες, ενώ ανάλογα με τις πωλήσεις που θα σημειώσουν τα δύο προϊόντα το πρώτο διάστημα, θα αποφασισθεί το κατά πόσο στη συνέχεια θα διατεθούν και από τη ζεστή αγορά.

Στη φάση αυτή, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων έχει ολοκληρώσει τις γευστικές δοκιμές των αναψυκτικών της, οπότε πλέον σχεδιάζει τις ετικέτες των νέων προϊόντων της.

Τα δύο αναψυκτικά θα παράγονται από το εργοστάσιο της εταιρείας στο Καλπάκι, όπου σήμερα εμφιαλώνονται και τα private label προϊόντα cola, sprite, πορτοκαλάδα και λεμονάδα της Lidl.