EY Future Consumer Index: Το ψυχογράφημα του σύγχρονου παγκόσμιου καταναλωτή λιανεμπορίου

Οι ανησυχίες για τις αυξανόμενες δαπάνες διαβίωσης (55%), την κλιματική αλλαγή (44%) και τις γεωπολιτικές εντάσεις (30%) δεν φαίνεται να επηρεάζει την αισιόδοξη εικόνα που διατηρούν οι καταναλωτές. Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα EY Future Consumer Index, το 47% των ερωτηθέντων παραμένει αισιόδοξο για το μέλλον. Το 61% αισθάνεται ότι διατηρεί τον έλεγχο της ζωής του. Μιλάμε για κοινό 23.000 ερωτηθέντων από 30 διαφορετικές χώρες. Η EY εξάγει το συμπέρασμα ότι «η παγκόσμια αβεβαιότητα έχει κανονικοποιηθεί για πολλούς».

Εμφανίζονται πλέον οι «ανεξάρτητοι» καταναλωτές: Αναζητούν ενεργά πληροφορίες, αποφασίζουν και λαμβάνουν δράση αυτόνομα, δεν βασίζονται σε παραδοσιακές πηγές επιρροής και πληροφόρησης. Το συγκεκριμένο κοινό «αποτελεί νέα πρόκληση για τα brands καταναλωτικών προϊόντων και τους λιανοπωλητές», επειδή αποδεικνύει ότι «οι παραδοσιακές μέθοδοι στόχευσης, επικοινωνίας και πειθούς καθίστανται ξεπερασμένες»: Οι σημερινοί καταναλωτές αναζητούν νέα, ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, όπου μπορούν να συμμετέχουν, να παρέχουν δικές τους συμβουλές, να αγοράζουν, να διαβάζουν αμερόληπτες αξιολογήσεις προϊόντων. Το 57% επιδιώκει να συμμετέχει σε διαδικτυακές κοινότητες συμβουλών για αγοραστικές αποφάσεις και να συμβάλλει με συμβουλές. Από την άλλη, το 61% δηλώνει ότι προχώρησε σε αγορά προϊόντος κατόπιν σύστασης ή προώθησης από influencer. Μόνο το 21% «κλίκαρε» σε διαφήμιση μέσω social media. Ο EY Future Consumer Index προτείνει σε εταιρείες και λιανέμπορους «να υιοθετήσουν πιο πειστικές τακτικές, επενδύοντας σε κανάλια και εμπειρίες που συνάδουν με αξίες και προτιμήσεις του εκάστοτε καταναλωτή, αντί να βασίζονται σε γενικές και ενιαίες προσεγγίσεις». Οι καταναλωτές προτιμούν τους micro-influencers και εξειδικευμένους δημιουργούς, αντί για διασημότητες. Το 49% ακολουθεί influencers, επειδή δημιουργούν χρήσιμο περιεχόμενο, το 44% το θεωρεί ευχάριστο. Οι προτάσεις προϊόντων από διασημότητες γίνονται λιγότερο δημοφιλείς.

Το αποτύπωμα της γνώσης επεξεργασίας ψηφιακών δεδομένων
Η έρευνα διαπιστώνει ότι πολλοί καταναλωτές θα ήταν ευχαριστημένοι εάν αφαιρούνταν τα εξωτερικά cookies (third-party): Θεωρούν ότι η παρακολούθηση των κινήσεών τους από ιστοσελίδες (30%), οι εξατομικευμένες διαφημίσεις βάσει ιστορικού περιήγησης και αγορών (22%) και οι προσωποποιημένες εμπειρίες βάσει προηγούμενης αλληλεπίδρασης με περιεχόμενο (20%) επιδεινώνουν την εμπειρία των online αγορών. Σε αυτό το τοπίο, τα brands με νεοσύστατα κανάλια άμεσης πώλησης θα δυσκολευτούν στο marketing, επειδή δεν διαθέτουν αρκετά πρωτογενή δεδομένα. Οι μεγαλύτεροι λιανέμποροι διατηρούν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας, επειδή οι ιστοσελίδες τους προσελκύουν περισσότερη κίνηση, επιτρέποντάς τους συγκέντρωση ικανών δεδομένων για ποιοτικές εξατομικευμένες εμπειρίες. Πολλές επιχειρήσεις επενδύουν σε ιδιόκτητα ψηφιακά δίκτυα λιανικής. Ωστόσο, στο παιχνίδι βρίσκονται και οι συνεργασίες, που βοηθούν στη συλλογή περισσότερων δεδομένων καταναλωτών και τη δημιουργία κερδοφόρων μακροπρόθεσμων συνεργασιών με brands.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Δειπνοσοφιστήριον: Οι δύο εταιρείες που έσονται εις σάρκα μίαν

Στη συγχώνευση των εταιρειών «Π. Χριστοφιλέας ΑΕ» και «Διομήδης Καψάλης ΑΕ», που αμφότερες φέρουν τον διακριτικό τίτλο «Δειπνοσοφιστήριον», προχωρά η ομάδα πίσω από το επιτυχημένο catering project, με την απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη. Η συγχώνευση κρίνεται επωφελής και για τις δύο εταιρείες και τους μετόχους τους, καθώς αναμένεται να έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία και την αξιοποίηση συνεργειών και οικονομιών κλίμακας, καθώς και τη διεύρυνση των επιχειρηματικών επιλογών προς όφελος των μετόχων.

Ειδικότερα, με την πραγματοποίηση της συγχώνευσης αναμένεται να προκύψουν οικονομίες κλίμακας σε σχέση με λειτουργικές δαπάνες, λόγω ενοποίησης ομοειδών τμημάτων και γενικότερα λόγω κατάργησης τυχόν διαδικασιών που επικαλύπτονται. Και οι δύο εταιρείες έχουν την ίδια μετοχική σύνθεση, με τους Τάκη Χριστοφιλέα, Δημήτρη Χριστοφιλέα, Διομήδη Καψάλη και την εταιρεία «Βυζαντινή Κληρονομιά ΙΚΕ» να κατέχουν από 22%, ενώ το υπόλοιπο 12% ανήκει στον σεφ Δημήτρη Σκαρμούτσο.

Οι ισορροπίες αυτές θα διατηρηθούν και στην ενοποιημένη επιχειρηματική οντότητα που θα προκύψει. Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις τους, το 2023 έκλεισε για την «Π. Χριστοφιλέας ΑΕ» με συνολικές πωλήσεις 16,59 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 1,12 εκατ. ευρώ, ενώ για την «Διομήδης Καψάλης ΑΕ» με συνολικά έσοδα 11,15 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 814.982 ευρώ. Όπως αναφέρει η διοίκηση του project, η συνολική εικόνα είναι θετική και αναμένεται να βελτιστοποιηθεί το 2024 με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, με την επίτευξη μέγιστης βελτιστοποίησης της εμπορικής πολιτικής, αύξησης μεριδίου αγοράς και αύξησης κύκλου εργασιών με επίκεντρο νέες συνεργασίες και μείωσης παραγωγικού και λειτουργικού κόστους.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Fish Farmers: Μετεγκατάσταση ιχθυοκαλλιεργειών στη Σαγιάδα, σε διπλάσια έκταση

Εγκρίθηκε η μετεγκατάσταση της μονάδας εκτροφής θαλάσσιας ιχθυοτροφίας της Λωρίδα ΑΕ από την Περιφέρεια Ηπείρου. Πρόκειται για τις Ιχθυοκαλλιέργειες Θεσπρωτίας, γνωστές με το διακριτικό τίτλο Fish Farmers. Η εγκατάσταση της Fish Farmers μετακινήθηκε από τον Όρμο Παγανιά, σε θέση νότια του ακρωτηρίου Νενούδα, εντός της ζώνης Α της Περιοχής Οργανωμένης Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργειών (ΠΟΑΥ) Θεσπρωτίας, με παράλληλο εκσυγχρονισμό των πλωτών της εγκαταστάσεων.

Η μετακίνηση της ιχθυοκαλλιεργητικής μονάδας επέτρεψε την επέκτασή της σε έκταση 40 στρεμμάτων έναντι 19,96 στρεμμάτων, που ήταν η μέγιστη αξιοποιήσιμη στον Όρμο Παγανιά. Το μεγαλύτερο εμβαδόν εγγυάται αύξηση της ετήσιας δυναμικότητας από 500 σε 650 τόνους (αύξηση 30%) κι επιπλέον, αύξηση της ετήσιας δυναμικότητας του συσκευαστηρίου, που μεταφέρθηκε αυτούσιο, σε 2.000 τόνους από τους μόλις 500 που εξασφάλιζε ο προηγούμενος χώρος υποδομών. Η Λωρίδα ΑΕ (Fish Farmers) εκτρέφει τσιπούρα, λαυράκι, λιθρίνι, φαγκρί και μυτάκι (Diplodus puntazzo, χιόνα ή ούγαινα), ψάρι της οικογένειας των σπαρίδων.

Οι περιφερειακές εκμεταλλεύσεις και συμβάσεις
Το Τμήμα Περιβαλλοντικού και Χωρικού Σχεδιασμού της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Ηπείρου έδωσε επίσης έγκριση για επεμβάσεις στη δημόσια δασική έκταση εντός της ζώνης παραλίας στη Λωρίδα Σαγιάδας, όπου υφίστανται συνοδές χερσαίες εγκαταστάσεις και υποδομές της εταιρείας, εμβαδού 4.557,18 τ.μ.. Η συνολική έγκριση δόθηκε με καθορισμό παραμέτρων περιβαλλοντικής παρακολούθησης στις μονάδες της θαλάσσιας υδατοκαλλιέργειας. Τη μετακίνηση των εγκαταστάσεων και το σχέδιο σεβασμού των περιβαλλοντικών όρων εκ μέρους της Λωρίδα ΑΕ ανέλαβε το μελετητικό γραφείο APC Σύμβουλοι Επιχειρήσεων ΑΕ, το οποίο πέτυχε γνωμοδότηση χωρίς επιτόπια αναγνώρισης της περιοχής του έργου. Την αποκομιδή των μη επικίνδυνων στερεών αποβλήτων ανέλαβε με ιδιωτικό συμφωνητικό η εταιρεία Ντελή Αθανασία – Περλής Γεώργιος και Σία ΟΕ και η καθημερινή απομάκρυνση νεκρών ψαριών και μη αναλώσιμων υποπροϊόντων γίνεται στον αποτεφρωτήρα της Fargeco Hellas ΕΠΕ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Το «Europa Experience» έρχεται στη Στοά Αρσακείου

Tην υπογραφή σύμβασης με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τη δημιουργία του Europa Experience στην Αθήνα, το οποίο θα στεγάζεται στους χώρους της Στοάς Αρσακείου, ανακοίνωσε η Legendary Food, η εταιρεία-ανάδοχος για το έργο της ανάπλασης του ιστορικού κτιρίου.

Η Αθήνα γίνεται η 13η πόλη που θα φιλοξενεί το Europa Experience μαζί με το Βερολίνο, το Παρίσι, τη Ρώμη, τη Βιέννη και άλλες οκτώ πρωτεύουσες της ΕΕ.

Η Legendary Food παράλληλα προχωρά την ανάπτυξη του Κέντρου Γαστρονομίας και Πολιτισμού που θα αναπτυχθεί στη Στοά Αρσακείου και σκοπεύει να λειτουργήσει ως κόμβος ανάδειξης της ελληνικής γαστρονομίας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

ΕΕ: Στην Ελλάδα η μεγαλύτερη αύξηση τιμών των αγροτικών προϊόντων

Μείωση κατέγραψαν οι τιμές των αγροτικών προϊόντων στην ΕΕ το πρώτο τρίμηνο 2024, σύμφωνα με τη Eurostat. Η μέση τιμή των γεωργικών προϊόντων μειώθηκε κατά 6% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο 2023.

Σε εθνικό επίπεδο, οι περισσότερες χώρες της ΕΕ κατέγραψαν μείωση στις τιμές των γεωργικών προϊόντων το πρώτο τρίμηνο 2024. Οι μεγαλύτερες μειώσεις καταγράφηκαν στην Ουγγαρία (-24%), τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία (και οι δύο -18%), και τη Σλοβακία και την Τσεχία (και οι δύο -17%).

Εξαιρέσεις αποτέλεσαν πέντε χώρες της ΕΕ όπου οι τιμές αυξήθηκαν, με την Ελλάδα να κατέχει την πρωτιά, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη αύξηση τιμών γεωργικών προϊόντων (+20%). Πιο μετριοπαθείς αυξήσεις καταγράφηκαν στη Μάλτα και την Ισπανία (+4%) και στην Πορτογαλία και την Κύπρο (+1%).

Συνολικά στην ΕΕ, έντονη πτώση παρατηρήθηκε στην τιμή των δημητριακών (-28%), του γάλακτος (-12%), των αυγών και των βιομηχανικών καλλιεργειών (-10%) και των φρέσκων λαχανικών (-6%, η τιμή της ντομάτας στο – 33%).

Αντίθετα, η μέση τιμή των πατατών αυξήθηκε κατά 22% και των φρέσκων φρούτων κατά 20% (παρά την απότομη μείωση κατά 44% στην τιμή των λεμονιών και λάιμ).


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Το άνοιγμα της Elbisco στην τύπου street food οικιακή κατανάλωση

Τη νέα καινοτόμα πρόταση, η οποία φιλοδοξεί να φέρει το street food στο σπίτι του καταναλωτή του σούπερ μάρκετ παρουσίασε η Elbisco.

Πρόκειται για τον κωδικό Κρις Κρις Selection The Sando, από την αγαπημένη σειρά Κρις Κρις Selection, η οποία εμπνέεται διαρκώς από κάθε νέα και διαφορετική τάση που αγαπούν οι καταναλωτές.

Αναφορικά, ο νέος κωδικός αφορά ολοκαίνουργια, καινοτόμα και γευστική πρόταση, ιδανική για αλμυρές και γλυκές παρασκευές.

Η συνταγή του με βούτυρο και γάλα, σε παχιές φέτες, το κάνει αφράτο και μαλακό, με έμπνευση από το ιαπωνικό ψωμί για σάντουιτς Shokupan.

Άλλωστε, το τελευταίο έχει αναδειχθεί ως το απόλυτο street food παγκοσμίως και αποτελεί κατά πολλούς την ιδανική βάση για απολαυστικούς αλμυρούς ή γλυκούς συνδυασμούς.

Συνεχίζονται τα καινοτόμα λανσαρίσματα
Σημειώνεται ότι η σειρά Κρις Κρις Selection της Elbisco συνεχίζει τα καινοτόμα λανσαρίσματα, πρώτη από τον ανταγωνισμό της και τον εμπλουτισμό του κωδικολογίου των προϊόντων της, που έχει φέρει το brand Κρις Κρις, στην πρώτη θέση της κατηγορίας bread snacks. Τα επιλεγμένα προϊόντα Κρις Κρις αναβαθμίζουν την εμπειρία του Home Snacking και επιλέγονται από τους καταναλωτές για καθημερινές ποιοτικές και γευστικές παρασκευές.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Nutree: Ξεκινά εξαγωγές με τοπικό διανομέα τροφίμων στο Βέλγιο

Την είσοδό της στην αγορά λιανικής του Βελγίου ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα η Nutree.

Η έναρξη εξαγωγικής δραστηριότητας της εταιρείας το Βέλγιο λαμβάνει χώρα σε συνεργασία με έναν από τους κύριους διανομείς μεσογειακών τροφίμων, με κέντρο της Βρυξέλλες και εμπειρία 30 ετών.

Μέσω της συνεργασίας της Nutree με ηγετικό τοπικό διανομέα τροφίμων, τα προϊόντα της εταιρείας θα είναι διαθέσιμα σε μεγάλη γκάμα από σούπερ μάρκετ, καταστήματα delicatessen κι ακόμη, ethnic markets της παραδοσιακής λιανικής αγοράς του Βελγίου.

Το FOODReporter επικοινώνησε με την εταιρεία και οι συνιδρυτές Αναστάσιος Στόφορος, διευθύνων σύμβουλος της Nutree και Φαίδων Μίχος, Chief Operating Officer, συμφωνούν ότι «η συγκεκριμένη συνεργασία σηματοδοτεί για τη Nutree την επίσημη είσοδό της στη βελγική αγορά, φέρνοντάς την ένα βήμα πιο κοντά στο όραμά της, να εντάξει δηλαδή τα υγιεινά σνακ στην καθημερινότητα όλων των ανθρώπων παγκοσμίως». Στην επίσημη σελίδα της Nutree στο LinkedIn, εξάλλου, αναφέρεται η «δέσμευση της εταιρείας να μοιράζεται με τους καταναλωτές ποιοτικά και υγιεινά σνακ».

Η επέκταση στο Βέλγιο έρχεται να προστεθεί στην ήδη έντονη εξαγωγική δράση της εταιρείας, η οποία διανέμει τα προϊόντα της, μπάρες ενέργειας και μπάρες πρωτεΐνης, παιδικά βιολογικά σνακ και γεμιστά πρωτεϊνικά balls, ήδη σε οκτώ χώρες -εννέα, με το Βέλγιο- της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής: Κύπρο, Αυστρία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Λιθουανία, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία και Ντουμπάι Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

«Πανστρατιά» για τη μετάβαση σε QR Codes που βασίζονται στα πρότυπα GS1

Πενήντα χρόνια μετά το πρώτο σκανάρισμα του barcode, 22 εκπρόσωποι από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου υπογράφουν μια παγκόσμια κοινή δήλωση με την οποία ζητούν τη μετάβαση σε QR Codes που βασίζονται στα πρότυπα GS1. Στους υπογράφοντες περιλαμβάνονται κορυφαίες εταιρείες της αγοράς, όπως Alibaba, Carrefour, Mondelēz, Lidl, Nestlé, P&G και Savencia. Ο στόχος της συνεργασίας είναι μέχρι το τέλος του 2027 τα QR Codes που βασίζονται στα πρότυπα GS1 να έχουν υιοθετηθεί ευρέως.

Για να επιτευχθεί αυτό, είναι απαραίτητη η συντονισμένη δράση κατασκευαστών και λιανεμπορίου: οι κατασκευαστές θα πρέπει να αρχίσουν να εφαρμόζουν τα QR Codes που βασίζονται στα πρότυπα GS1 στις συσκευασίες προϊόντων, ενώ οι λιανέμποροι θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι τα σημεία πώλησης είναι εξοπλισμένα για να διαβάζουν τα νέα barcodes.

Σημειώνεται ότι, σε αντίθεση με τα κλασικά barcodes, τα QR Codes που βασίζονται στα πρότυπα GS1 μπορούν να συνδέσουν τους καταναλωτές με εκτεταμένες πληροφορίες για τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων οδηγιών χρήσης και ανακύκλωσης, ασφάλειας, διατροφικών πληροφοριών και πιστοποιήσεων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

ΕΥ: Η δυναμική των προγραμμάτων επιβράβευσης στο λιανεμπόριο

Η αφοσίωση των καταναλωτών έχει εξελιχθεί: Βασίζεται περισσότερο σε σχέσεις συναλλακτικής φύσης, πιο άμεσες και λιγότερο συναισθηματικές, υποστηρίζει ο EY Future Consumer Index. Τα προγράμματα επιβράβευσης (loyalty schemes) βοηθούν τους λιανέμπορους να «συνδεθούν» με τους καταναλωτές και να συλλέξουν δεδομένα. Οι καταναλωτές παγκοσμίως, παρακινούνται από οφέλη, όπως εκπτώσεις και αποκλει-στικές προσφορές.

Η αφοσίωσή τους όμως διαρκεί συνήθως όσο και τα οφέλη: Το 46% των ερω-τηθέντων εξαργύρωσε κουπόνι, αλλά μόνο το 31% κατέβασε εφαρμογή του αντίστοιχου λιανοπω-λητή ή brand. Το 23% συμμετείχε σε ομάδες επιβράβευσης από λιανέμπορους. Το 22% εγγράφηκε σε λίστα αλληλογραφίας το τελευταίο εξάμηνο.

Τα προτιμώμενα χαρακτηριστικά των προγραμμά-των επιβράβευσης, σύμφωνα με την έρευνας της ΕΥ, είναι η δωρεάν αποστολή (67%). Έπονται οι χαμηλότερες τιμές σε επιλεγμένα προϊόντα εντός καταστήματος: 49%.

Οι ανησυχίες των καταναλωτών για την ασφάλεια των πληροφοριών τους δείχνουν αυξημένες στους τελευταίους 12 μήνες, λόγω μεγαλύτερης επίγνωσης σχετικά με παραβιάσεις δεδομένων, διαρροές και κυβερνοεπιθέσεις: Το 61% ανησυχεί για την κλοπή ή απάτη ταυτότητας (55% πέρσι), το 59% ανησυχεί για την ασφάλεια και παραβιάσεις δεδομένων (53% πέρσι). Το 54% ανησυχεί ότι η εταιρεία στην οποία παρέχουν δεδομένα ίσως δεχτεί επίθεση (48% πέρσι).


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Wolt: Περισσότερες από 13.000 επιχειρήσεις αύξησαν τις πωλήσεις τους μέσω της πλατφόρμας στην Ελλάδα

Περισσότερες από 13.000 επιχειρήσεις είχαν τη δυνατότητα να αυξήσουν τον τζίρο και τις παραγγελίες τους, μέσω της συνεργασίας τους με την πλατφόρμα της Wolt, κατά τη διάρκεια του 2023. Χαρακτηριστικό είναι πως ο αριθμός των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων ξεκίνησε από μερικές εκατοντάδες το 2019, παρουσιάζοντας μέση ετήσια αύξηση της τάξεως του 135%, για την τετραετία 2019-2023. Παράλληλα, η μέση ετήσια αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων, μέσα από την πλατφόρμα της Wolt, ξεπέρασε το 100% για την τετραετία, ενώ και η αύξηση των εισερχομένων παραγγελιών ήταν αντίστοιχη.

Νέα διαθέσιμα εργαλεία προώθησης και ανάπτυξης
Την ίδια στιγμή, η Wolt προχωρά στο λανσάρισμα δύο νέων εργαλείων: το Hybrid Delivery και τα Wolt Ads. Στο πλαίσιο της διεύρυνσης των προσφερόμενων υπηρεσιών της, η Wolt λανσάρει το Hybrid Delivery, ως μία επιπλέον επιλογή παράλληλα με το self-delivery, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο στην πλατφόρμα για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις εστίασης. Αυτό το νέο εργαλείο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιλέγουν μεταξύ της αξιοποίησης του δικτύου συνεργατών διανομέων της Wolt ή του δικού τους προσωπικού διανομέων, προκειμένου να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας.

Παράλληλα, η Wolt προχωρά και στο λανσάρισμα του εργαλείου Wolt Ads, τόσο για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις (Wolt Ads for Merchants), όσο και για brands (Wolt Ads for Brands), προκειμένου να συνεισφέρει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης και την ενίσχυση της προβολής των επιχειρήσεων που υπάρχουν στην πλατφόρμα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter