Κάμψη όγκου πωλήσεων στα τρόφιμα έφερε ο φετινός Μάιος

Ο Μάιος 2024 φαίνεται να είναι ο πρώτος μήνας όπου παρουσιάζεται πραγματική κάμψη της ζήτησης στο ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο. Καλά πληροφορημένες πηγές του FOODReporter μιλούν για μείωση όγκου πωλήσεων μεταξύ 1,7% και 4% στο σύνολο των κατηγοριών προϊόντων σούπερ μάρκετ, περιλαμβάνοντας και τα τρόφιμα. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η ίδια τάση φαίνεται να παραμένει και τον Ιούνιο, έχοντας επιβεβαίωση από τους ρυθμούς αναπλήρωσης των ραφιών.

Κυβερνητικές πηγές εκτιμούν ότι «ήρθε η ώρα που η τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεων λιανικής στη χώρα δεν εναρμονίζεται πια με την αντίστοιχη ζήτηση» και εκτιμούν ότι μέσα σε διάστημα 60 έως 75 ημερών αυτό θα μετουσιωθεί και σε μείωση της τελικής τιμής των προϊόντων στο ράφι. Δεν ήταν τυχαίο το χρονικό διάστημα όπου ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Τάκης Θεοδωρικάκος ζήτησε από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο «να βάλουν πλάτη»…

Άλλες πηγές, ωστόσο, αναφέρουν ότι το καλοκαιρινό τουριστικό «κύμα», αν όντως είναι όσο ισχυρό προαλείφεται, θα ανασχέσει ως ένα βαθμό τη μείωση ζήτησης και θα μεταθέσει τις εμφανείς διαφοροποιήσεις σε στρατηγικές τιμολογιακής πολιτικής για το Σεπτέμβριο. Πρόκειται, πάντως, για την πρώτη φορά από την εμφάνιση του πληθωρισμού τροφίμων, που οι όγκοι πωλήσεων στο σύνολο των προϊόντων -και όχι ανά κατηγορίες- κινούνται αρνητικά στο οργανωμένο λιανεμπόριο. Μέχρι και τον Απρίλιο του 2024 η άνοδος όγκου πωλήσεων, αν και μικρότερη, συνέχιζε ακάθεκτη. Για τον Μάιο του 2024 το ΙΕΛΚΑ παρατήρησε μείωση τιμών στο συνολικό μέσο όρο κατά 1,25%.

Πάντως, στην εγχώρια αγορά λιανικής, ήδη προμηθευτές έχουν μεταβάλλει τη στρατηγική τους, ακόμη και ακυρώνοντας διαφημιστικά μπάτζετ προώθησης προϊόντων του κωδικολογίου τους, με στόχο να εφαρμόσουν μικρότερα περιθώρια κέρδους για λογαριασμό τους και να κρατήσουν ανταγωνιστικές τιμές στα προϊόντα τους, ώστε να μην υποχωρήσει περαιτέρω η ζήτηση. Η συγκεκριμένη τάση παραμένει ακόμη θολή και μένει να δούμε αν θα μετεξελιχθεί σε γενικευμένη πολιτική προμηθευτών μέσα στο επόμενο διάστημα. Όλοι αναμένουν τα τελικά στοιχεία πωλήσεων Ιουνίου με μεγάλο ενδιαφέρον.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Retail & More: Απορροφά την πρώην «Χουλιόπουλος ΕΠΕ»

Στην απορρόφηση της θυγατρικής της εταιρείας Retail and More Athens Stores Μονοπρόσωπη ΕΠΕ προχωρά η Retail & More. Πρόκειται για τη μετεξέλιξη της εταιρείας σούπερ μάρκετ Χουλιόπουλος ΕΠΕ – Economy, στην εξαγορά της οποίας είχε προχωρήσει η Retail & More πέρυσι.

Σύμφωνα με την έκθεση εκτίμησης την οποία συνέταξε η Deloitte, το σύνολο του ενεργητικού της θυγατρικής εταιρείας ανέρχεται σε 3.465.164,17 ευρώ και το σύνολο των υποχρεώσεων σε 3.652.855,12 ευρώ, και επομένως τα ίδια κεφάλαια είναι αρνητικά και ανέρχονται σε -187.690,95 ευρώ. Σημειώνεται ότι η Retail and More Athens Stores Μονοπρόσωπη ΕΠΕ είναι 100% θυγατρική της Retail & More, και άρα η τελευταία κατέχει το σύνολο του εταιρικού της κεφαλαίου.

Η εξαγορά της Χουλιόπουλος
H εξαγορά της εταιρείας «Χουλιόπουλος ΕΠΕ» ανακοινώθηκε από τον όμιλο AVE (στον οποίο ανήκει η Retail & More) τον Νοέμβριο του 2023 και αφορούσε στην απόκτηση των έντεκα καταστημάτων Economy της εταιρείας στην Αθήνα και στη μετατροπή τους σε Carrefour Express. Ο τζίρος της εταιρείας το 2022 είχε αγγίξει τα 10 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα κέρδη της ήταν περιορισμένα και δεν ξεπερνούσαν τα 50.000 ευρώ. Το αντίτιμο για την εξαγορά της αλυσίδας είχε ανέλθει στα 3.150.000 ευρώ. Η Retail & More είχε καταβάλει το ποσό των 2 εκατομμυρίων ευρώ στους τρεις εταίρους της Χουλιόπουλος ΕΠΕ, Θεοδόση Χουλιόπουλο, Παναγιώτη Τσιάνα και Παύλο Κατσιβέλη (666.667 ευρώ στον καθένα), ενώ το υπόλοιπο ποσό χωρίστηκε σε τρεις δόσεις: η πρώτη, ύψους 500.001 ευρώ, καταβλήθηκε στα τέλη του 2023. Η δεύτερη, ύψους 349.998 ευρώ, θα καταβληθεί έως τα τέλη του 2024 υπό όρους, ενώ η τρίτη και τελευταία δόση, ύψους 300.000 ευρώ, θα καταβληθεί το αργότερο έως τα τέλη του 2028.

Στόχος τα 70 καταστήματα φέτος
Σημειώνεται ότι το δίκτυο καταστημάτων της Carrefour στην Ελλάδα, το οποίο αναπτύσσει η Retail & More ως master franchisee του γαλλικού ομίλου, ξεπερνά πλέον τα σαράντα σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα, περιλαμβάνοντας τυπολογίες καταστημάτων Carrefour Market και Carrefour Express, ενώ η διοίκηση του ομίλου AVE έχει θέσει ως στόχο να φτάσει μέχρι το τέλος του 2024 τα 70 καταστήματα. Ο όμιλος στοχεύει εξάλλου να λανσάρει το πρώτο πιλοτικό κατάστημα Carrefour Bio στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, ενώ δρομολογεί και την είσοδό του στο e-commerce μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2024, εγκαινιάζοντας την omnichannel στρατηγική της Carrefour.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

SIAL Paris: Μακράν πιο πολυάριθμη η φετινή ελληνική συμμετοχή από το 2022

«Φέτος, η SIAL κλείνει τα 60 χρόνια και πρόκειται να είναι άλλη μια πολύ σημαντική έκθεση καθώς θα σηματοδοτήσει μια καινούργια αρχή για τον τομέα των τροφίμων», ανέφερε η Κατερίνα Μάναλη, Διευθύντρια του Ελληνογαλλικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου (CCI France Grèce), στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου της SIAL Paris στην Ελλάδα, η οποία έλαβε χώρα χθες. Με τη σειρά του, ο Αντώνης Γραβάνης, Διευθυντής αγροτικών προϊόντων, τροφίμων και ποτών της Enterprise Greece σημείωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι καθώς βλέπουμε ότι οι ελληνικές εξαγωγές αυξάνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, ειδικά στα τρόφιμα και στα ποτά.

Παρά τις δυσκολίες, η άνοδος είναι συνεχής ακόμη και στο πρώτο τετράμηνο του 2024. Αναφορικά με τη SIAL, ο Οργανισμός μας δίνει το παρών τα τελευταία 40 και πλέον χρόνια, και είμαστε πολύ χαρούμενοι διότι θα οργανώσουμε ένα πολύ μεγάλο περίπτερο», συμπληρώνοντας ότι στη φετινή έκθεση υπάρχει ο στόχος συμμετοχής τουλάχιστον 120 ελληνικών εταιρειών, είτε αυτόνομες είτε με την στήριξη των ελληνικών περιφερειών. «Στο πλαίσιο της έκθεσης, σκοπεύουμε να κάνουμε έντονη προβολή για τα ελληνικά προϊόντα, επομένως όποιος ξένος επισκέπτης βρεθεί στην έκθεση δεν θα μπορέσει να μην δει το όνομα “Ελλάδα” σε πολλά σημεία», επεσήμανε ο ίδιος. Παράλληλα με την προβολή των ελληνικών προϊόντων, στόχος είναι και η ευκαιρία για περαιτέρω εξαγωγική δραστηριότητα για τις ελληνικές επιχειρήσεις που θα δώσουν τον παλμό στη SIAL, όχι μόνο στη γαλλική αγορά, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Enterprise Greece στοχεύει και στην αύξηση της εξαγωγικής βάσης των ελληνικών εταιρειών, με προϊόντα παραδοσιακά, αλλά και καινοτόμα.

Οι τομείς της φετινής έκθεσης
Αξίζει να αναφέρουμε ότι φέτος, η ελληνική συμμετοχή πρόκειται να είναι μακράν πιο πολυάριθμη από την προηγούμενη χρονιά, καθώς έχει ανέβει κατά μια βαθμίδα (καταλαμβάνει επιπλέον 1000 τ.μ., ενώ ζητήθηκαν επιπλέον 6.200 τ.μ.), σε σύγκριση με το 2022, που βρισκόταν στη δέκατη θέση. Σύμφωνα με την Audrey Ashworth, Event Director της SIAL Paris, το 2022 εκπροσωπήθηκαν 205 χώρες, με την Ευρώπη να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής με 42%. «Στόχος της SIAL είναι να δώσουμε ώθηση στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών και επιπλέον, σημαντικό περιεχόμενο και πληροφορίες μέσα από απόψεις εμπειρογνωμόνων και μελέτες», ανέφερε η κυρία Ashworth, σημειώνοντας ότι θα υπάρχει ειδικός χώρος για νεοφυείς επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την ίδια, η φετινή SIAL στο Παρίσι, θα είναι 100% τομεακά δομημένη, θυμίζοντας «μικρότερες εκθέσεις εντός μιας μεγάλης έκθεσης», ώστε να υπάρχει ευκολότερη πρόσβαση και ορατότητα. Αναφορικά, οι δέκα τομείς που θα προβληθούν τα προϊόντα φέτος είναι οι εξής: Κρέας, Γαλακτοκομικά, Γλυκά και αλμυρά σνακ, κατεψυγμένα, λειτουργικά και υγιεινά τρόφιμα, θαλασσινά, ποτά, delicatessen, φρούτα και λαχανικά και επεξεργασία τροφίμων. Η Ελλάδα θα συμμετέχει με γαλακτοκομικά προϊόντα, ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά (groceries – FMCGs), ποτά και κρέας.

Η Event Director της SIAL Paris σχολίασε μεταξύ άλλων, ότι υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής (περίπου 300 εκθέτες), ενώ πρόκειται να υποδεχθεί η φετινή έκθεση περίπου 285.000 επισκέπτες. Μεταξύ άλλων, στη SIAL θα πραγματοποιηθούν παράλληλα συνέδρια (SIAL Summits), όπου απαιτείται επιπλέον εγγραφή και εισιτήριο για τους επισκέπτες (περιορισμένες οι θέσεις). Αξιοσημείωτο δε, ότι θα υπάρχει και χώρος για τους εκθέτες οι οποίοι αναζητούν νέο προσωπικό (SIAL Jobs).

Το τρίπτυχο επιτυχίας που οφείλουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις τροφίμων
Σε συνεργασία με την ProtéinesXTC, η SIAL διεξήγαγε έρευνα σχετική με το μέλλον των τροφίμων. Η Audrey Ashworth ανέφερε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ότι οι τρεις τάσεις που θα κυριαρχήσουν στο τρόφιμο και ποτό είναι το συναίσθημα, η σύνδεση και η προσοχή. Ειδικότερα, το 52% των καταναλωτών ανέφεραν ότι καταναλώνουν περισσότερο από το ½ νέα τρόφιμα τα οποία προκαλούν θετικά συναισθήματα (comfort food), ενώ το 74% θεωρεί ότι η διατροφή που ακολουθεί επιδιώκει να είναι υγιεινή. Επίσης, 1 στα 3 άτομα πιστεύει ότι το φιλικό και ευχάριστο κλίμα είναι από τους βασικούς παράγοντες για να επισκεφθεί κάποιο εστιατόριο. «Παρατηρούμε ότι το φαγητό αποτελεί ευκαιρία για σύνδεση με τους ανθρώπους μας, ενώ φαίνεται ότι γυρνάμε πίσω στις παραδοσιακές αξίες», υπογράμμισε η ίδια.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Τσιλιλής: Πάνω από τα 10 εκατ. ο τζίρος του 2023

Το ορόσημο των 10 εκατομμυρίων ευρώ ξεπέρασε το 2023 ο τζίρος της Κ. Τσιλιλής ΑΕ (Θεόπετρα), καταγράφοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2022. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, το 2023 έκλεισε με κύκλο εργασιών 10.41 εκατ. ευρώ, έναντι 8,54 εκατ. το 2022 (+21,9%), προερχόμενο αποκλειστικά από πωλήσεις αποσταγμάτων και οίνου, ενώ το μεικτό κέρδος επίσης αυξήθηκε από τα 2,25 εκατ. ευρώ στα 2,85 εκατ. ευρώ.

Ο εξορθολογισμός των δαπανών και η βελτίωση του διαχειριστικού κόστους βοήθησαν ώστε το αποτέλεσμα της χρήσης να είναι κερδοφόρο κατά 572.266,14 ευρώ προ φόρων, έναντι κερδών 551.313 ευρώ το 2022. Μετά τους φόρους το αποτέλεσμα ανήλθε σε 539.830,97 ευρώ, έναντι 523.900 ευρώ.

Η διοίκηση της εταιρείας δηλώνει αισιόδοξη για την μελλοντική της πορεία, δεδομένου ότι οι πωλήσεις στο εσωτερικό της χώρας αλλά και στις εξαγωγές, σταθεροποιήθηκαν και βαίνουν συνεχώς αυξανόμενες. Η καλύτερη οργάνωση του δικτύου πωλήσεων, η είσοδος σε νέες αγορές, η εισαγωγή προς παραγωγή και πώληση νέων προϊόντων, καθώς και οι επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό, εκτιμάται ότι αποτελούν πολύ καλά στοιχεία προκειμένου η εταιρεία να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

«Πωλητήριο» στα 14 υπολειπόμενα καταστήματα της αλυσίδας Kosmoplus

Κορυφώνονται οι διεργασίες και συζητήσεις για την πώληση των υπολειπόμενων καταστημάτων της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Kosmoplus. Από το ρεπορτάζ του FOODReporter προκύπτει ότι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Θεόφιλος Κολύμπατζης, αναζητά αγοραστή για τα 14 εναπομείναντα καταστήματα της αλυσίδας του, μετά την έξοδο των Kosmoplus στο 100% τους, από τον ΕΛΟΜΑΣ.

Τον φετινό Μάρτιο, από το Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) επιβλήθηκε αναστολή καταχώρησης για την Kosmoplus ΑΕ, επειδή δεν δημοσίευσε οικονομικά αποτελέσματα ακόμη για το έτος 2022. Πληροφορίες αναφέρουν ότι εκείνα είναι ζημιογόνα, όπως και του 2021 και η δημοσίευσή τους θα έπληττε τις προσπάθειες μεταβίβασης καταστημάτων του δικτύου.

Άλλωστε, το Δεκέμβριο 2023 έξι καταστήματα της αλυσίδας Kosmoplus, σε Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Ξάνθη, Νευροκόπι και Σάπες Ροδόπης, συνολικής επιφάνειας μεταξύ 300 και 500 τ.μ., εξαγοράστηκαν από την OK! Anytime Market ΑΕ και ήδη λειτουργούν ως OK! Grocery Super Market & Deli.

Η έξοδος από τον ΕΛΟΜΑΣ και η αναζήτηση αγοραστή
Η οικογένεια Κολύμπατζη κίνησε διαδικασίες το Μάρτιο για την έξοδο της αλυσίδας της από τον ΕΛΟΜΑΣ, με αφορμή τα έξι καταστήματα που άλλαξαν χέρια. Ωστόσο, μόλις την προηγούμενη Παρασκευή 14 Ιουνίου ολοκληρώθηκε πλήρως η διαδικασία. Η Kosmoplus έλαβε από το εταιρικό κεφάλαιο του ΕΛΟΜΑΣ €60.000, ως αντίτιμο για 20 καταστήματα, μαζί με όσα εξαγόρασε η OK! Anytime Market ΑΕ (€3.000 ανά κατάστημα). Η έξοδος είχε επικυρωθεί με απόφαση έκτακτης γενικής συνέλευσης του ΕΛΟΜΑΣ από τις 24 Απριλίου.

Τα 14 καταστήματα της αλυσίδας Kosmoplus βρίσκονται (από ένα) σε Αλεξανδρούπολη, Διδυμότειχο, Ορεστιάδα, Άβατο Ξάνθης, Κιμμέρια Ξάνθης, Καβάλα, Χρυσούπολη Καβάλας, Θάσο, Βέροια, Πεύκα Θεσσαλονίκης και από δύο σε Κομοτηνή και Ξάνθη. Η κεντρική αποθήκη βρίσκεται στον Πετεινό Ξάνθης.

Οι πληροφορίες του FOODReporter αναφέρουν ότι οι συζητήσεις δεν έχουν επιτυχία μέχρι στιγμής. Από εταιρείες προηγούμενων deal δεν φαίνεται να υπάρχει εκ νέου ενδιαφέρον.

Η Kosmoplus είχε απορροφήσει το καλοκαίρι του 2022 τα έξι σούπερ μάρκετ Smart Price, μέσω συγχώνευσης, με απόκτηση μεριδίων των Αβραάμ Καπετανίδη και Αγγελικής Αθανασάτου από τον τρίτο εταίρο Αλέξανδρο Κολύμπατζη, από τα οποία μόνο τα δύο ανήκουν ακόμη στην αλυσίδα.

Την περίπτωση της Kosmoplus, όπως έχει πληροφορηθεί το FOODReporter, παρακολουθούν στενά ως προς την κατάληξή της άλλες δύο αλυσίδες-μέλη του ΕΛΟΜΑΣ, οι οποίες έχουν βάλει επίσης «πωλητήριο», τουλάχιστον ανεπίσημα. Το… σπορ του λιανεμπορίου αναδεικνύεται σε μέγιστης δυσκολίας στη χώρα μας για μικρούς «παίκτες», με κοντινά δίκτυα καταστημάτων μικρής επιφάνειας και με εκτεταμένες ανάγκες ανακαίνισης, εσωτερικής αναβάθμισης υποδομών και rebranding.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Goody’s – Everest: Group New Media Manager ο Κωνσταντίνος Παρδαλάκης

Καθήκοντα Group New Media Manager στον όμιλο Goody’s Everest αναλαμβάνει ο Κωνσταντίνος Παρδαλάκης, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στη διαχείριση της επικοινωνίας σημαντικών brands,.

Από τη θέση αυτή στο τμήμα μάρκετινγκ θα συμβάλει μέσω των new media στη συνολική ανάπτυξη της στρατηγικής και τη διαχείριση του περιεχομένου των σημάτων του ομίλου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Hell Energy: Λανσάρει το limited edition Pink Latte Iced Coffee

Ένα νέο limited-edition προϊόν φέρνεο στην ελληνική αγορά η HELL Energy. Πρόκειται για το Pink Iced Latte Coffee, που συνδυάζει λευκή σοκολάτα και φράουλα.

Η συσκευασία του Pink Iced Latte Coffee είναι εξίσου εντυπωσιακή, αναδεικνύοντας την αισθητική και την ποιότητα του προϊόντος.

Το νέο Pink Iced Latte Coffee θα είναι διαθέσιμο στα σημεία πώλησης στην Ελλάδα από τις 9 Μαΐου, προσκαλώντας όλους τους καταναλωτές σε μια νέα εμπειρία καφέ, για κάθε στιγμή της ημέρας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Το Vitamin Well στο Ymittos Global Running Day 2024

Η Παγκόσμια Ημέρα Τρεξίματος (Global Running Day) είναι μια εκδήλωση που προωθεί την αξία του τρεξίματος και της άσκησης σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στην παγκόσμια ημέρα τρεξίματος γιορτάζει ολόκληρη η ιστορία του τρεξίματος, Είναι έτσι σχεδιασμένη για να φέρει κοντά ανθρώπους που λατρεύουν το τρέξιμο και να ενθαρρύνει αυτούς που ακόμη δεν έχουν προσπαθήσει να βάλουν τα αθλητικά τους και να δοκιμάσουν.

Το Αθλητικό Σωματείο Αγίας Παρασκευής (Α.Σ.Α.Π.) και οι δρομικές ομάδες Santa Running Team και Ymittos Runners κάθε χρόνο τιμούν την Παγκόσμια Ημέρα Τρεξίματος, ενώ παράλληλα το Vitamin Well υποστήριξε την εκδήλωση προσφέροντας βιταμινούχο ρόφημα σε όλους τους δρομείς.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Adus: Ξεκίνησε νέα συνεργασία με το Μενοίκιο

Τη νέα της συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Μενοίκιο ανακοίνωσε η Adus.

Το Μενοίκιο είναι μία μοναδικά καθετοποιημένη γαλακτοπαραγωγική μονάδα, στην πεδιάδα του δήμου Προσοτσάνης, στη σκιά του Μενοίκιου Όρους, και αποτελείται από μία ομάδα ανθρώπων που συνδυάζει την εμπειρία με τις σύγχρονες μεθόδους παραγωγής και διακίνησης των προϊόντων.

Τα προϊόντα τους έχουν κερδίσει την αναγνώριση, εκτός του κοινού, και επίσημων φορέων του εσωτερικού και του εξωτερικού.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Metro AEBE: Αναδεικνύει την αξία της ψυχικής υγείας στον εργασιακό χώρο

Ο Μάιος ήταν ένας μήνας αφιερωμένος στην ψυχική υγεία, και αποτέλεσε μία ευκαιρία επικοινωνίας και ανάδειξης των δράσεων και πρωτοβουλιών που υλοποιεί η Metro AEBE για τους εργαζομένους της συστηματικά στα καταστήματα My market, στα METRO Cash & Carry, στα κέντρα διανομής και στα κεντρικά γραφεία.

Πιο συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι της METRO μπορούν:

  • Να απευθύνονται στο Τμήμα Εργασιακών Σχέσεων της εταιρείας.
  • Να επικοινωνήσουν με τη δωρεάν 24ωρη Γραμμή Συμβουλευτικής Υποστήριξης.
  • Να προχωρήσουν σε ανώνυμη ή επώνυμη καταγγελία στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.

Προκειμένου να γνωρίζουν όλοι οι εργαζόμενοι τα δικαιώματα τους και τις πολιτικές της εταιρείας, μπορούν εύκολα και γρήγορα:

  • Να ενημερώνονται από το περιεχόμενο που είναι διαθέσιμο στην εσωτερική πλατφόρμα EMEIS
  • Να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και το ενημερωτικό υλικό που είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα METRO Learn.

Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter