Premier Capital Ελλάς: Πάνω από τα 3,5 εκατ. οι πωλήσεις ανά εστιατόριο το 2024

Μετά το ιστορικό 2023, όπου ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 100 εκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις, η Premier Capital Ελλάς αναμένεται το 2024 να συνεχίσει την ταχεία ανάπτυξή της, αγγίζοντας τα 125 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με τη χρηματοοικονομική ανάλυση που συνέταξε για λογαριασμό του μητρικού ομίλου Premier Capital PLC η εταιρεία Calamatta Cuschieri, με βάση στοιχεία και εκτιμήσεις της διοίκησης του ομίλου.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αυτές, ο τζίρος υπολογίζεται ότι θα φτάσει τα 124,96 εκατομμύρια ευρώ (2023: 102,39 εκατ. ευρώ), με τα κέρδη προ φόρων να αυξάνονται επίσης σημαντικά και να φτάνουν τα 6,19 εκατ. ευρώ, έναντι 4,29 εκατ. το 2023. Δεδομένου ότι για φέτος προγραμματίζεται το άνοιγμα τριών νέων εστιατορίων McDonald’s στην Ελλάδα, που θα φέρουν τον συνολικό αριθμό τους στα 35, υπολογίζεται ότι οι μέσες πωλήσεις ανά εστιατόριο θα ανέλθουν το 2024 στα 3,57 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 3,20 εκατ. ευρώ το 2023 (+11,6%), ενώ το περιθώριο κερδοφορίας προ φόρων, που το 2022 και το 2023 είχε υποχωρήσει στο 4%, θα ανέβει στο 5%.

Με βάση πάντα τα στοιχεία της χρηματοοικονομικής ανάλυσης, η ανάπτυξη της Premier Capital Ελλάς το 2024 θα φέρει το μερίδιο της ελληνικής θυγατρικής του ομίλου Premier Capital επί του συνόλου των πωλήσεών του από το 15,9% το 2023 στο 17,5% το 2024, χαμηλότερο μόνο από αυτό της Ρουμανίας, που ξεπερνά σταθερά το 50%.

Οι άλλες χώρες όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος, με μερίδια μικρότερα από 10% επί του συνόλου των πωλήσεων, είναι η Λιθουανία, η Μάλτα, η Λετονία και η Εσθονία. Αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι ότι, μεταξύ αυτών των χωρών, η Ελλάδα είναι η μοναδική που προβλέπεται ότι θα καταγράψει αξιόλογη αύξηση μεριδίου φέτος.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι το capex του ομίλου το 2024 αναμένεται να ανέλθει στα 47,65 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 7,74 εκατ. αφορούν στην Ελλάδα.

Η εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών
Αυτό που αξίζει να επισημάνει κανείς είναι η σταθερά ανοδική πορεία της Premier Capital Ελλάς τα τελευταία χρόνια: μεταξύ 2021 και 2023 η εταιρεία σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις της (από τα 51,88 εκατ. ευρώ στα 102,39 εκατ. ευρώ), αυξάνοντας τα εστιατόριά της από 25 σε 32, ενώ βάσει τα κέρδη προ φόρων του 2024 αναμένεται να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτά του 2021. Όμως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η αύξηση του μέσου τζίρου ανά εστιατόριο: από τα 2,08 εκατ. ευρώ το 2021 στα 2,91 εκατ. το 2022, στα 3,20 εκατ. το 2023, και (σύμφωνα με τις προβλέψεις) στα 3,57 εκατ. το 2024.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Swifty: Ποιοι βρίσκονται πίσω από το νέο εγχείρημα q-commerce στην Ελλάδα

Ένα νέο εγχείρημα έχει ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό στο χώρο του q-commerce στην Ελλάδα, με την επωνυμία Swifty.

Η εφαρμογή της Swifty για android και Apple συσκευές είναι ήδη διαθέσιμη και σε λειτουργία, δίνοντας στους χρήστες της τη δυνατότητα να παραγγείλουν και να παραλάβουν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα διάφορα προϊόντα, κυρίως τρόφιμα, αλλά και χαρτικά, είδη γραφείου, απορρυπαντικά και παραφαρμακευτικά προϊόντα.

Η ίδια η εφαρμογή… αυτοπεριγράφεται ως εξής: «Για εκείνους που θέλουν να ζήσουν ανενόχλητοι, που έχουν ένα εκατομμύριο πράγματα να τρέχουν, ή απλά θέλουν να καθίσουν μπροστά στην τηλεόραση όλη τη νύχτα. Για εκείνους που δουλεύουν οκτάωρο στο γραφείο και όλη την υπόλοιπη μέρα στο σπίτι με τα παιδιά, και για εκείνους που δουλεύουν online και περνούν τις περισσότερες μέρες στην παραλία… η άνεση είναι τρόπος ζωής. Και μία online εφαρμογή διανομής ειδών σούπερ μάρκετ που μπορείς να εμπιστευτείς είναι το κλειδί. Δεν τελειώνει με το Swifty – αρχίζει με το Swifty».

Τα πρόσωπα πίσω από το εγχείρημα
Ποια είναι όμως η Swifty; Πρόκειται για τον διακριτικό τίτλο της εταιρείας «Michelangela Μονοπρόσωπη ΑΕ», η οποία ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2023 με κύρια δραστηριότητα το λιανικό εμπόριο νωπών φρούτων και λαχανικών μέσω Διαδικτύου. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στην Καλλιθέα, σε χώρο που στο παρελθόν στέγαζε μία άλλη εταιρεία q-commerce, τη Rabbit, που το περασμένο καλοκαίρι διέκοψε τη λειτουργία της στη χώρα μας. Επικεφαλής της εταιρείας, και ο άνθρωπος που κάλυψε το σύνολο του μετοχικού της κεφαλαίου, είναι ο Λιβανέζος επιχειρηματίας και επενδυτής Ηλίας Σαρκίς, με έντονη δραστηριότητα στη Ρουμανία, ενώ γενικός διευθυντής της Swifty είναι επίσης ένας Λιβανέζος, ο Christian Yachouh, ο οποίος επί τρία χρόνια εργάστηκε στην εταιρεία delivery Toters, που δραστηριοποιείται στη Μέση Ανατολή και τις Ηνωμένες Πολιτείες, αναλαμβάνοντας μεταξύ άλλων το λανσάρισμά της στο Ιράκ.

Στη Swifty εργάζονται εδώ και λίγους μήνες και δύο ακόμα πρόσωπα, με εμπειρία από την ελληνική αγορά: ο Παναγιώτης Κρασαδάκης, μέχρι πρότινος Fleet Operations Specialist της InstaShop, που έχει αναλάβει καθήκοντα Fleet Operations Manager της Swifty, και ο Άλκης Νεστορίδης, πρώην Demand Planner της Upfield για τρόφιμα σε Ελλάδα και Κύπρο, ο οποίος έχει αναλάβει καθήκοντα Supply Chain & Buying Manager.

Εμπειρία από τον χώρο του Q-commerce έχει και ο Customer Service Manager της Swifty, Μιχάλης Κλόκας, που επί ενάμιση χρόνο εκτελούσε χρέη Customer Service Team Lead στη Rabbit.

Δύσκολος ανταγωνισμός
Βέβαια, ως γνωστόν η αγορά του q-commerce στην Ελλάδα, στην οποία μπαίνει η Swifty, είναι πλέον σε μεγάλο βαθμό συγκεντρωμένη στους δύο μεγάλους παίκτες, efood και Wolt, με μικρότερους παίκτες, όπως η προαναφερθείσα Rabbit, η Instashop και η Pop Market, να υποχρεώνονται σε έξοδο, αδυνατώντας να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Μείωση του πληθωρισμού κατά 1,25% στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ τον Μάιο

Η καθαρή μείωση του δείκτη εξέλιξης τιμών αλυσίδων σουπερμάρκετ τον Μάιο 2024 δείχνει ότι ο πληθωρισμός στις αλυσίδες σουπερμάρκετ είναι αρνητικός της τάξης του -1,25% σε σύγκριση με τον προηγούμενο Μάιο (έναντι +1,10% τον Απρίλιο, +0,28% τον Μάρτιο, +2,70% τον Φεβρουάριο και +3,00% τον Ιανουάριο 2024), σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) η οποία διενεργήθηκε αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων.
Ειδικότερα, η μεταβολή του Μαΐου σε σχέση με τον Απρίλιο οφείλεται κυρίως στη συνεχιζόμενη αποκλιμάκωση των τιμών και εν μέρει στην επίδραση της εποχικότητας λόγω Πάσχα, περίοδο κατά την οποία καταγράφονται έντονες προωθητικές ενέργειες την περίοδο της Μεγάλης Εβδομάδας, η οποία το 2023 ήταν στα μέσα Απριλίου, ενώ το 2024 στην πρώτη εβδομάδα του Μαίου και ενσωματώνεται στα στοιχεία της παρούσας μέτρησης.

Η μεγαλύτερη πτώση τιμών στα βούτυρα και αυγά με -7,50%
Αναφορικά με τις μεγαλύτερες μειώσεις τιμών στα τρόφιμα και ποτά, εκείνες καταγράφονται στα βούτυρα και αυγά με ποσοστό της τάξεως -7,50%, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά με -4,04%, τα τυροκομικά με -3,97% και τα αλκοολούχα ποτά με -3,74%. Συγκεκριμένα, στα γαλακτοκομικά, οι μειώσεις που καταγράφονται είναι αποτέλεσμα τόσο της ομαλοποίησης της αγοράς μετά την πανδημία και της μείωσης στις τιμές παραγωγού σε ορισμένα προϊόντα, ενώ προϊόντα όπως το βούτυρο και τα αυγά επωφελούνται από τις προωθητικές ενέργειες λόγω του Πάσχα.

Επίσης, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά έχουν ευνοηθεί από τις συγκριτικά καλύτερες καιρικές συνθήκες σε σχέση με το 2023.

Αύξηση της τάξης του 3,13% στα έτοιμα γεύματα – Εννέα κατηγορίες κατέγραψαν αύξηση τιμών
Στον αντίποδα, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφονται στα μπισκότα, σοκολάτες, ζαχαρώδη με +5,85%, τα φρέσκα ψάρια και θαλασσινά με +4,42%, τα έτοιμα γεύματα με +3,13% και τα νερά και αναψυκτικά με +2,79%.

Σημειώνεται ότι τα περισσότερα από αυτά τα είδη επηρεάζονται από τις διεθνείς τιμές πρώτων υλών και κυρίως τις τιμές της ζάχαρης και του κακάο.

Από τις 23 κατηγορίες οι οποίες εξετάζονται στην έρευνα του ΙΕΛΚΑ, οι 14 κατέγραψαν μείωση και οι εννέα αύξηση.

Συνθήκες και για περαιτέρω αποκλιμάκωση
«Για πρώτη φορά οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Μάιο είναι μειωμένες (-1,25%) σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, ενώ επίσης για πρώτη φορά 14 από τις 23 κατηγορίες προϊόντων καταγράφουν μείωση. Ο αγώνας για την αναχαίτηση της ακρίβειας είναι συνεχής. Για αυτό ακριβώς η τάση πτώσης των τιμών στα σούπερ μάρκετ, όπως καταγράφεται στην έρευνα του ΙΕΛΚΑ, αποδεικνύει ότι τα μέτρα έχουν σταδιακά αποτελέσματα, δημιουργώντας τις συνθήκες και για περαιτέρω αποκλιμάκωση», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Sporos Meals ΙΚΕ: Οι πρώτες B2B συνεργασίες για τα παιδικά, 100% βιολογικά, σνακ

Σε συνεργασία με την εταιρεία catering και παραγωγής ειδών διατροφής The Food Lab ΑΕ, η Sporos Meals ΙΚΕ παράγει τα πρώτα της υγιεινά παιδικά σνακ, τα οποία φιλοδοξεί να λανσάρει στο ελληνικό λιανεμπόριο.

Τελικά σημεία πώλησης, παραγωγή και αποθήκευση
Η πρώτη υποδοχή είναι πολύ ενθαρρυντική, όπως ενημερώνει το FOODReporter, η Operations Director της εταιρείας, Έρη Χριστογιάννη. Η εταιρεία πρόσφατα άνοιξε το e-shop στην ιστοσελίδα της, ξεκίνησε συνεργασία με παντοπωλεία στη Νέα Ερυθραία και επιδιώκει να βρεθεί σε ακόμη περισσότερους χώρους δημιουργικής δραστηριότητας για παιδιά, πέρα από το Κτήμα Αρίστη στο Χαλάνδρι, με το οποίο ήδη συνεργάζεται.

Το FOODReporter μαθαίνει ότι η Sporos Meals ΙΚΕ έχει ήδη πραγματοποιήσει συνάντηση με τα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος για πιθανή ένταξη των υγιεινών σνακ στο κωδικολόγιο της αλυσίδας από τον προσεχή Σεπτέμβριο. Με το «άνοιγμα» νέων συνεργασιών και περισσότερων τελικών σημείων, αναμένεται η The Food Lab να αυξήσει τη συνολική παραγωγή, έως και περισσότερες από δέκα φορές από την τωρινή. Η The Food Lab καλύπτει και τις ανάγκες αποθηκευτικού χώρου της Sporos Meals ΙΚΕ.

Ισορροπημένη διατροφή, χωρίς ζάχαρη και αλάτι – Παραγωγή σε τροποιημένη ατμόσφαιρα
Τα σνακ της Sporos Meals, γλυκά και αλμυρά, παρασκευάζονται σε καινοτόμες και «φρέσκες» συσκευασίες των 100 γραμμαρίων, ως ισορροπημένα γεύματα που απευθύνονται στην παιδική διατροφή, αλλά και σε ενήλικες. Δεν χρησιμοποιούνται καθόλου συντηρητικά, ζάχαρη και αλάτι. Παράγονται αποκλειστικά από βιολογικές πρώτες ύλες σε καθημερινή βάση. Η ζάχαρη αντικαθίσταται με πολτούς μήλου και χουρμάδων, σε κάποιους κωδικούς και με ελάχιστη προσθήκη μελιού. Πρόκειται για σνακ που ενδείκνυνται για κατανάλωση ενδιάμεσα από τα γεύματα, με συνταγή που έχει δημιουργήσει κατηρτησμένη επιστημονική ομάδα και σεφ. Είναι εγκεκριμένα και από τη συνεργάτιδα παιδοδιατροφολόγο Ιωάννα Αγγουράκη και την αθλητική διατροφολόγο, μέτοχο στην εταιρεία, Άννα-Μαρία Βολανάκη. Για την παρασκευή των σνακ, χρησιμοποιείται και η τεχνολογία της τροποποιημένης ατμόσφαιρας, η οποία εξασφαλίζει παράταση διάρκειας ζωής για τα προϊόντα έως και έξι μήνες. Η πιστοποίηση της ασφάλειας τροφίμων, των πρώτων υλών και των συσκευασιών έγιναν από την TÜV Austria Hellas.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Μόρνος: Περιορίστηκαν οι ζημίες το 2023

Με ελαφρώς μειωμένες πωλήσεις, αλλά και περιορισμό των ζημιών, έκλεισε το 2023 για την εταιρεία συσκευασίας Μόρνος, με τη διοίκηση της επιχείρησης να αποδίδει τη μείωση του τζίρου στην αποκλιμάκωση των τιμών πώλησης, μετά την μείωση των συντελεστών κόστους υλών και ενέργειας.

Ειδικότερα, οι ενοποιημένες πωλήσεις της Μόρνος μειώθηκαν πέρυσι σε αξία κατά 3,4%, από τα 54,4 εκατ. ευρώ στα 52,5 εκατ. ευρώ, ενώ η μείωση του όγκου πωλήσεων ήταν μικρότερη (-1%). Ωστόσο, η σημαντική συγκράτηση του κόστους πωλήσεων, που μειώθηκε κατά 6 και πλέον εκατομμύρια ευρώ μέσα σε έναν χρόνο, οδήγησε σε διπλασιασμό σχεδόν της μεικτής κερδοφορίας, από τα 3,75 εκατ. ευρώ στα 6,73 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, το αποτέλεσμα προ φόρων διαμορφώθηκε σε ζημίες 1,77 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 3,28 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ το καθαρό αποτέλεσμα της περιόδου διαμορφώθηκε σε ζημίες 1,96 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 2,74 εκατ. ευρώ το 2022. Για το 2024, η διοίκηση της εταιρείας στοχεύει σε ανάπτυξη των πωλήσεων της, χωρίς να αποκλίνει του στόχου της για την βελτίωση της κερδοφορίας της, καθώς και στη διατήρηση της ανταγωνιστικής θέσης της στην αγορά στην οποία δραστηριοποιείται.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Froneri: Λανσάρει το Pirulo Fruit Joy

Η Froneri λανσάρει το νέο Pirulo Fruit Joy, και αποτελεί την τελειά επιλογή για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Το Pirulo Fruit Joy είναι ένα δροσιστικό παγωτό με χυμούς φρούτων και φυσικές αρωματικές ύλες, ενώ δεν περιέχει γλουτένη.

Ανανάς, βατόμουρο, πορτοκάλι, lime και Blueberry, συνδυάζονται αρμονικά σε μια δροσιστική γρανίτα.

Είναι διαθέσιμο στα πράσινα ψυγεία και τα supermarkets.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Όμιλος Πλαστικά Θράκης – ΜΕΒΓΑΛ: Σημαντική μείωση στη χρήση πλαστικού

Τα τελευταία δυο χρόνια, ο Όμιλος Πλαστικά Θράκης και η ΜΕΒΓΑΛ συνεργάζονται στην υλοποίηση μιας σειράς πρωτοβουλιών και δράσεων που κάνουν πράξη την κυκλική οικονομία, με βάση την κοινή τους δέσμευση για την προστασία του περιβάλλοντος.

Με αφετηρία τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, οι δύο μεγάλες ελληνικές εταιρείες εφαρμόζουν πρακτικές που περιλαμβάνουν τη μείωση των αποβλήτων, την επαναχρησιμοποίηση υλικών και την ανακύκλωση, προωθώντας ένα περιβαλλοντικά υπεύθυνο, οικονομικά αποδοτικό και καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα μοντέλο επιχειρηματικής λειτουργίας αλλά και ένα παράδειγμα βιώσιμης συνεργασίας με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Μέσα σε μόλις δύο χρόνια, οι δυο εταιρείες έχουν επιτύχει σημαντική μείωση στη χρήση πλαστικού, εξοικονομώντας 40 τόνους μέσα από την επιλογή ελαφρύτερων συσκευασιών, ενώ η επαναχρησιμοποίηση παλετοκιβωτίων είχε ως αποτέλεσμα τη διάσωση 97 τόνων χαρτιού.

Επίσης, μέσω της πλατφόρμας «In the Loop», μία «πράσινη» πρωτοβουλία του Ομίλου Πλαστικά Θράκης, περισσότεροι από 30 τόνοι πλαστικών απορριμμάτων έχουν μετατραπεί σε νέα βιώσιμα προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες της αγοράς. Η συνεργασία του Ομίλου Πλαστικά Θράκης και της ΜΕΒΓΑΛ συμπυκνώνει τη δύναμη της κοινής προσπάθειας για την επίτευξη βιώσιμων στόχων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

efood: Νέα συνδρομητική υπηρεσία efood pro

Τo efood δημιούργησε τη νέα συνδρομητική υπηρεσία efood pro, με την οποία οι χρήστες του απολαμβάνουν delivery με μηδενική χρέωση, από επιλεγμένα delivered by efood καταστήματα που βρίσκονται σε απόσταση ακτίνας 4 χιλιομέτρων.

Η υπηρεσία efood pro, απευθύνεται στους καθημερινούς χρήστες του efood, οι οποίοι αποκτούν τη δυνατότητα, με κόστος 3.99 ευρώ/μήνα, να λαμβάνουν χωρίς χρέωση, τις παραδόσεις προϊόντων που παραγγέλθηκαν μέσω της υπηρεσίας delivered by efood, από έναν μεγάλο αριθμό επιλεγμένων εστιατορίων και καταστημάτων. Η νέα υπηρεσία δημιουργήθηκε, έτσι ώστε οι καταναλωτές που πραγματοποιούν ένα σημαντικό αριθμό παραγγελιών ανά μήνα, να μπορούν, με το κόστος συνδρομής του efood pro, να απολαμβάνουν την παραλαβή των προϊόντων τους, χωρίς το κόστος διανομής, ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση.

Σε πρώτη φάση, το efood pro, είναι διαθέσιμο σε συγκεκριμένο αριθμό χρηστών στην Αθήνα, ενώ καλύπτει γεωγραφικά το μεγαλύτερο ποσοστό της Θεσσαλονίκης. Τους επόμενους μήνες, η νέα υπηρεσία θα καλύψει προοδευτικά το σύνολο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καθώς και όλες τις περιοχές της Ελλάδας.Οι χρήστες του efood μπορούν να δοκιμάσουν την υπηρεσία, δωρεάν, για τις πρώτες 30 ημέρες, έτσι ώστε να δουν τις δυνατότητές της.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

McDonald’s: Τέλος στη χρήση του όρου Big Mac Chicken στην ΕΕ

Η αμερικανική αλυσίδα fast food McDonald’s δεν έχει πλέον το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τον όρο “Big Mac” για προϊόντα πουλερικών (Big Mac Chicken), σύμφωνα με την απόφαση του δεύτερου ανώτατου ευρωπαϊκού δικαστηρίου, χθες την Τετάρτη 5 Ιουνίου. Το Reuters αναφέρεται σε «μερική» νίκη της ιρλανδικής ανταγωνίστριας αλυσίδας fast food Supermac’s όσον αφορά στη μακροχρόνια διαμάχη για τα εμπορικά σήματα.

Η απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου της ΕΕ, που εδρεύει στο Λουξεμβούργο, επικεντρώθηκε στην προσπάθεια της Supermac’s το 2017 να ανακαλέσει τη χρήση του ονόματος Big Mac από τη McDonald’s, το οποίο η αμερικανική εταιρεία είχε καταχωρίσει το 1996 για προϊόντα κρέατος και πουλερικών και για υπηρεσίες που παρέχονται σε εστιατόρια.

Σημειώνεται ότι το European Union Intellectual Property Office (EUIPO) είχε απορρίψει την αίτηση ανάκλησης της Supermac’s και είχε επιβεβαιώσει τη χρήση του όρου από τη McDonald’s για μπέργκερ με κρέας και κοτόπουλο, ωθώντας την ιρλανδική εταιρεία να αμφισβητήσει την απόφαση.

Χθες, το Γενικό Δικαστήριο απέρριψε τα επιχειρήματα της McDonald’s και μερικώς ακύρωσε και τροποποίησε την απόφαση της EUIPO. Σύμφωνα με πηγές του Reuters, οι δικαστές αποφάσισαν: «Η McDonald’s χάνει το εμπορικό σήμα Big Mac στην ΕΕ όσον αφορά τα προϊόντα πουλερικών».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Elvida Foods: Έδωσε το παρών στη διεθνή έκθεση PLMA “World of Private Label”

Η Elvida Foods, συμμετείχε με επιτυχία στην Διεθνή έκθεση PLMA που διεξήχθη στο Άμστερνταμ, στις 28-29 Μαΐου 2024.

Ειδικότερα, η Εlvida Foods, με τη νέα της ομάδα εξαγωγών και με πολύ φρέσκια και δυναμική εικόνα, παρουσίασε την ευρεία γκάμα προϊόντων που διαθέτει, όπως Γύρο, Σουβλάκια, Κρεατοσκευάσματα ψημένα, στοχευμένα πίσω από τις ανάγκες του Retail και της Ελληνικής παραδοσιακής κουζίνας.

Επιπλέον, ήρθε σε επαφή με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες παγκοσμίως και εντυπωσίασε με την καινοτομία και τις προϊοντικές προτάσεις της. Η Elvida Foods, παρουσιάζει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, με τις εξαγωγές της να αποτελούν το 25% του ετήσιου τζίρου της, ενώ έχει ήδη παρουσία στις μεγάλες αγορές του εξωτερικού με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως στις αλυσίδες ALDI και ASDA.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter