Αύξηση τζίρου και εκτόξευση κερδοφορίας το 2023 για την ΕΒΟΛ

Σημαντική βελτίωση οικονομικών μεγεθών πέτυχε το 2023 ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Βόλου (ΕΒΟΛ), παρά τα προβλήματα που προκάλεσαν στους κτηνοτρόφους της περιοχής οι καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου του 2023, οι οποίες πάντως δεν επηρέασαν αρνητικά τη λειτουργία της ΕΒΟΛ.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις που ανακοίνωσε ο συνεταιρισμός, το 2023 έκλεισε με κύκλο εργασιών ύψους 22,39 εκατ. ευρώ, έναντι 18,30 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας αύξηση 22,3%. Αυξημένα ήταν και τα μικτά κέρδη, που ξεπέρασαν τα 4 εκατ. ευρώ, έναντι 2,65 εκατ. το 2022 (το περιθώριο μεικτού κέρδους αυξήθηκε από το 15% στο 18%), ενώ η συγκράτηση των εξόδων διοίκησης και διάθεσης οδήγησε σε θεαματική αύξηση της κερδοφορίας της ΕΒΟΛ τόσο προ φόρων (1,40 εκατ. ευρώ, έναντι 300.629 ευρώ το 2022), όσο και μετά από φόρους (1.26 εκατ. ευρώ, έναντι 267.978 ευρώ το 2022).

Αξιοσημείωτο είναι ότι η αύξηση του τζίρου προήλθε τόσο από τις πωλήσεις προϊόντων, που είναι και η κύρια δραστηριότητα της ΕΒΟΛ (19,70 εκατ. ευρώ, έναντι 17,53 εκατ. ευρώ το 2022), όσο και από τις πωλήσεις εμπορευμάτων, που από τα 589.103 ευρώ το 2022 σχεδόν τετραπλασιάστηκαν το 2023, φτάνοντας τα 2,35 εκατ. ευρώ. Η ΕΒΟΛ εξακολουθεί να παρουσιάζει μηδενικό δανεισμό, ενώ οι εμπορικές υποχρεώσεις της στα τέλη του 2023 ήταν μειωμένες στα 2,08 εκατ. ευρώ, έναντι 2,29 εκατ. ευρώ.

Στοχεύει σε νέα προϊόντα και επέκταση του δικτύου διανομής
Για το 2024, ο στόχος του συνεταιρισμού είναι η διατήρηση της υγιούς του ανάπτυξης και η επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων. Στον αγροτικό τομέα, η οργάνωση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να βοηθήσει τους αγρότες (γεωργούς και κτηνοτρόφους), προσφέροντας τους αγροτικά εφόδια σε χαμηλές τιμές και παρεμβαίνοντας στη αγορά των αγροτικών και κτηνοτροφικών τους προϊόντων με τιμές υψηλότερες διαχρονικά.

Με μεγαλύτερη ένταση ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Βόλου θα επικεντρωθεί στη στήριξη του αγροτικού κόσμου, ώστε να ξεπεράσει τις δυσκολίες που περνάει ο ευαίσθητος αυτός τομέας της ελληνικής οικονομίας. Δεύτερος στόχος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Βόλου είναι αφενός μεν η παραγωγή νέων προϊόντων, υψηλής διατροφικής αξίας της γαλακτοβιομηχανίας ΕΒΟΛ, και αφετέρου η επέκταση του δικτύου διανομής της σε περισσότερες περιοχές της Ελλάδας. Πεποίθηση της διοίκησης είναι ότι το μέλλον του Αγροτικού Συνεταιρισμού Βόλου είναι ευοίωνο, παρά τη οικονομική ύφεση της ελληνικής και παγκόσμιας αγοράς, καθώς στηρίζεται στα ποιοτικά του προϊόντα και στην αποδοχή τους από ευρεία μερίδα του καταναλωτικού κοινού.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Νέα εμπορική ομάδα για να καλύψει τους σύγχρονους στόχους της Cafetex

Νέα εμπορική ομάδα έχει συστήσει η Cafetex, για να καλύψει τις ανάγκες συνεργειών και προώθησης προϊόντων. Sales and Brand Director ανέλαβε ο Κυριάκος Λεούσης. Πρόκειται για έμπειρο στέλεχος, το οποίο προέρχεται από την Κρι Κρι, όπου κατείχε τη θέση του Trade Marketing and Sales Operations Manager για 7,5 χρόνια. Νωρίτερα είχε εργαστεί για επίσης 7,5 χρόνια στην Coca-Cola Τρία Έψιλον και εκτός τροφίμου, στην Japan Tobacco International (JTI), για 3,5 έτη.

Επιπλέον, νέα Marketing Director της Cafetex είναι η Έλενα Φασούλα, η οποία αναμένεται να επωμιστεί και το καθήκον της επικοινωνίας. Προέρχεται από τη Free Now. Τέλος, ο Δημήτρης Νεστορίδης ανέλαβε Key Account Manager για τον κλάδο των ξενοδοχείων, ως έμπειρο στέλεχος προερχόμενο από την Παπουτσάνης, όπου είχε τις ίδιες αρμοδιότητες για τρία έτη. Έχει εργαστεί επίσης και στην Coca-Cola Τρία Έψιλον για οκτώ χρόνια. Ο κ. Νεστορίδης πρόκειται να αναπτύξει το βραχίονα των επαγγελματικών coffee bags και των λοιπών προϊόντων που προορίζονται για τον ξενοδοχειακό κλάδο.

Στο Amazon UK τα προϊόντα Coffeeway
Η Cafetex κινείται δραστήρια ως προς την ανάπτυξη διεθνών καναλιών ψηφιακών πωλήσεων. Όπως πληροφορήθηκε το FOODReporter, στα τέλη Ιουνίου θα έχει ανέβει online το πλήρες κωδικολόγιο προϊόντων Coffeeway που αφορά το Ηνωμένο Βασίλειο, για απευθείας πώληση από την ιστοσελίδα της Amazon UK. Η φιλοδοξία είναι να επεκταθεί και σε αρκετές χώρες του εξωτερικού ακόμα, με απευθείας πωλήσεις μέσω του δικτύου της Amazon παγκοσμίως. Από την Cafetex, μετά τον Απόστολο Γεωργακόπουλο, αποχώρησε και ο Απόστολος Μπαλατσός.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Galaxy – Μαβίδου: Έφεση στην ανάπτυξη εξαγωγών, στο 40% στο τέλος του 2024

Το 40% του συνολικού κύκλου εργασιών του 2024 αναμένεται να ξεπεράσουν οι εξαγωγές, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Galaxy Σ. Μαβίδου και Υιοί ΟΕ, Πολυχρόνης Μαβίδης. Η εταιρεία δίνει βάση στην εκθεσιακή της δυναμική, με συνεχόμενες παρουσίες σε SIAL Paris και Anuga. Πλέον, η εταιρεία επικεντρώνεται στο κανάλι της ιδιωτικής ετικέτας και στοχεύει σε συχνότερη παρουσία και στην έκθεση PLMA που λαμβάνει χώρα στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας.

Διευρυμένες υποδομές και παραγωγική δυναμικότητα, έτοιμες να υποδεχτούν νέες συνεργασίες
Η ιδιωτική ετικέτα καλύπτει πλέον το 50% του συνολικού ετήσιου τζίρου της Galaxy. Επιπλέον, από τις εξαγωγές του 40%, μόνο το 8% αφορά branded προϊόντα που πωλούνται στο εξωτερικό. «Δυνητικά μας ενδιαφέρει να προωθήσουμε συγκεκριμένα κομμάτια της γκάμας προϊόντων μας προς νέες συνεργασίες ιδιωτικής ετικέτας στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα, τη σειρά από κρέμες μπαλσάμικου, που περιλαμβάνουν δώδεκα διαφορετικές γεύσεις, τη συνολική σειρά χυμών λεμονιού, με επικέντρωση στην πολύ ελκυστική νέα συσκευασία με ετικέτα τύπου Sleeve σε σχήμα λεμονιού με χυμό λεμόνι από 100% συμπυκνωμένο χυμό, αλλά και τη σειρά από μουστάρδες σε βάζο (μουστάρδα Dijon, με μεσογειακά βότανα με μέλι), που βραβεύτηκαν όλες από τον θεσμό του International Taste Institute», δήλωσε ο Πολυχρόνης Μαβίδης και παράλληλα, σημείωσε: «Κρίνουμε ότι είναι η καταλληλότερη στιγμή για να αναπτύξουμε το σύνολο των πωλήσεων της εταιρείας, μιας και έχουμε επιτύχει διευρυμένες δυνατότητες ως προς τις υποδομές και την παραγωγική μας δυναμικότητα».

«Στην PLMA 2024 γίναμε αποδέκτες μεγάλου ενδιαφέροντος από χώρες της Ευρώπης και ιδιαίτερα της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, όπου διατηρούμε ήδη ευρύ πελατολόγιο, αλλά και από ΗΠΑ και χώρες του Κόλπου», πρόσθεσε ο κ. Μαβίδης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Hellenic Quality Foods: Επέκταση σε νέα συνεργαζόμενα σούπερ μάρκετ 5 χωρών

Ως «ιδιαίτερα επιτυχημένη» έκρινε την παρουσία της Hellenic Quality Foods στην έκθεση PLMA 2024 ο Marketing and Exports Director Χρόνης Καλογρίδης, μιλώντας στο FOODReporter. «Είχαμε συναντήσεις με παλιούς πελάτες, πραγματοποιήσαμε και σημαντικές νέες επαφές. Παρουσιάσαμε το σύνολο των προϊόντων, δηλαδή κατεψυγμένα και φρέσκα φύλλα, κατεψυγμένα προϊόντα ωμά, έτοιμα για ψήσιμο: Πίτες, γλυκά, και ορεκτικά», σημείωσε.

Η Hellenic Quality Foods έδωσε έμφαση στην επέκταση κωδικών του brand Kanaki στη σειρά Filo Parcels, η οποία είχε λανσαριστεί επιτυχημένα στην PLMA 2023. Όπως έμαθε το FOODReporter, μέχρι το τέλος του φετινού καλοκαιριού, μετά το Ισραήλ, η σειρά θα έχει ολοκληρώσει τοποθέτηση σε νέες συνεργαζόμενες αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε Γερμανία, Ιταλία, Ελβετία, Ουγγαρία, Σλοβενία.

Η σειρά των Filo Parcels αποτελείται από φακέλους φτιαγμένους με φύλλο κρούστας σε διάφορες γεμίσεις. Χαρακτηριστικό είναι ότι δύναται να σερβιριστεί ως ατομική πίτα ή ως ορεκτικό, με διαγώνια κοπή. Η αρχική σειρά αφορούσε δύο κωδικούς (Spanakopita, Greek Salad). Προστέθηκαν νέες αλμυρές και γλυκές γεύσεις: Κοτόπουλο με μουστάρδα, μοσχαρίσιος κιμάς, μήλο-κανέλα, μπακλαβάς, μπουγάτσα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για ΠΟΠ/ΠΓΕ και ΕΠΙΠ προϊόντα

Προς διαβούλευση αναρτήθηκε το νομοσχέδιο του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που αφορά στα προϊόντα ΠΟΠ, ΠΓΕ και ΕΠΙΠ. Συγκεκριμένα, με το σχέδιο νόμου που αναρτήθηκε προς διαβούλευση, το οποίο αφορά στο θεσμικό πλαίσιο για τις διαδικασίες ελέγχου, στα διοικητικά μέτρα και στις κυρώσεις στον τομέα των γεωργικών προϊόντων και τροφίμων με ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ, αντιμετωπίζονται τα ζητήματα που δυσκολεύουν την παρακολούθηση της εφαρμογής του εθνικού και του ενωσιακού πλαισίου, που αφορά τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Με το νομοσχέδιο γίνεται αποσαφήνιση των αρμοδιοτήτων κάθε αρχής ελέγχου, προκειμένου οι έλεγχοι να καταστούν αποτελεσματικότεροι. Επιπλέον, προβλέπονται υποχρεώσεις για όσους επιθυμούν να παράγουν, διακινήσουν, συσκευάσουν με σκοπό την εμπορία, γεωργικά προϊόντα ή τρόφιμα ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ, όπως επίσης και για τις επιχειρήσεις παραγωγής, συσκευασίας, εμπορίας γεωργικών προϊόντων.

Με το νομοσχέδιο αντιμετωπίζεται το νομικό κενό που υφίσταται σχετικά με την αναγνώριση ομάδων παραγωγών για κάθε ένα προϊόν με ΠΟΠ/ΠΓΕ, ενώ ρυθμίζονται θέματα που αφορούν στα πρόστιμα για τις παραβάσεις.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Όμιλος FDL: Στα 83,06 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις του 2023

Χρονιά-εφαλτήριο για μία νέα στρατηγική κατεύθυνση με βασικό άξονα την κερδοφορία αποτέλεσε το 2023 σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου FDL, έχοντας ολοκληρώσει την προηγούμενη δεκαετία ένα στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης το οποίο τον οδήγησε σε ηγετική θέση στον κλάδο των logistics.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της Φούντλινκ ΑΕ για το 2023, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 58,10 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας μείωση κατά 4,6% σε σχέση με το 2022, όπου οι πωλήσεις ανέρχονταν σε 60,93 εκατ. ευρώ. Η μείωση των πωλήσεων, σύμφωνα με την εταιρεία, δεν είναι λειτουργική, αλλά οφείλεται σε αλλαγή λογιστικής πολιτικής. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 83,06 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 1% σε σχέση με το 2022, όπου οι πωλήσεις ανέρχονταν σε 82,22 εκατ. ευρώ.

Σε επίπεδο δεικτών κερδοφορίας, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση κατά 2,49 εκατ. ευρώ του EBITDA, το οποίο διαμορφώθηκε στα 6,70 εκατ. ευρώ, έναντι 4,21 εκατ. το 2022. Αντίστοιχα ο όμιλος παρουσίασε αύξηση κατά 1,80 εκατ. ευρώ, με το EBITDA του 2023 να ανέρχεται σε 8,86 εκατ. ευρώ, έναντι 7,05 εκατ. το 2022. Τα αποτελέσματα προ φόρων της εταιρείας παρουσιάζουν αύξηση κατά 2,29 εκατ. ευρώ και ανήλθαν το 2023 σε κέρδη ύψους 611 χιλ. ευρώ, έναντι ζημιών ύψους 1,68 εκατ. το 2022.

Ο όμιλος αντίστοιχα παρουσίασε αύξηση κατά 1,29 εκατ. ευρώ, επιτυγχάνοντας κέρδη προ φόρων ύψους 10 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων ύψους 1,28 εκατ. το 2022.

Επαναδιαπραγμάτευση των spreads ως ασπίδα κόντρα στην αύξηση των επιτοκίων Euribor
Σημειώνεται ότι η μεγάλη αύξηση του Euribor εντός του 2023 επιβάρυνε σημαντικά το χρηματοοικονομικό κόστος για την εταιρεία και τον όμιλο και κατά συνέπεια τα προ φόρων αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, τα χρηματοοικονομικά έξοδα για την εταιρεία ανήλθαν σε 1,18 εκατ. ευρώ, έναντι 657 χιλ. το 2022, και για τον όμιλο σε 1,25 εκατ. ευρώ, έναντι 734 χιλ.

Η διοίκηση του ομίλου προέβη σε επαναδιαπραγμάτευση των επιτοκίων δανεισμού (spread) με τα συνεργαζόμενα τραπεζικά ιδρύματα, επιτυγχάνοντας μείωσή τους, προκειμένου να περιορίσει τις αρνητικές επιπτώσεις της αύξησης του χρηματοοικονομικού κόστους λόγω της αύξησης των επιτοκίων Euribor.

Ο καθαρός δανεισμός της εταιρείας το 2023 εμφανίζει μείωση κατά 3,43 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκε στα 6,71 εκατ. ευρώ, έναντι 10,14 εκατ. το 2022. Αντίστοιχα, ο καθαρός δανεισμός του ομίλου μειώθηκε κατά 3,60 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκε σε 8,10 εκατ. ευρώ, έναντι 11,70 εκατ. το 2022.

Όπως τονίζει σε σχετική ανακοίνωσή της η διοίκηση του ομίλου FDL, «ο Όμιλος θα συνεχίσει να επενδύει σε τομείς δραστηριότητας, συστήματα, τεχνολογίες και ανθρώπους προκειμένου να ανταποκρίνεται πρώτος στις σύγχρονες απαιτήσεις των logistics, ώστε να επιτυγχάνει κερδοφόρο λειτουργική ανάπτυξη και να αποτελεί σημείο αναφοράς για τον κλάδο, με γνώμονα την ικανοποίηση των πελατών του, των συνεργατών του, των εργαζομένων του και των μετόχων του».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Fruit Logistica 2025: Μέχρι τις 31 Ιουλίου η προθεσμία για τις δηλώσεις συμμετοχής

Ανοίγει και πάλι τις πύλες της από τις 5 έως τις 7 Φεβρουαρίου 2025, στο Εκθεσιακό Κέντρο του Βερολίνου, η Διεθνής Έκθεση για την Προώθηση Φρούτων και Λαχανικών για Επαγγελματίες, Fruit Logistica, την οποία αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και αποτελεί την κορυφαία εκδήλωση του κλάδου, προσελκύοντας επαγγελματίες από όλο τον κόσμο.

Η έκθεση καλύπτει όλο το φάσμα της αλυσίδας αξίας για τον κλάδο των φρούτων και λαχανικών, από τον παραγωγό έως τον τελικό καταναλωτή, προσφέροντας μια πλήρη γκάμα προϊόντων, υπηρεσιών και τεχνολογικών λύσεων.

Από την καλλιέργεια σπόρων και την παραγωγή, μέχρι τη συσκευασία και τον αυτοματισμό, η Fruit Logistica φροντίζει να παρέχει όλα όσα χρειάζεται ο κλάδος για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της καινοτομίας.

Η προηγούμενη διοργάνωση του 2024 απέδειξε ξανά τον διεθνή χαρακτήρα της Fruit Logistica, συγκεντρώνοντας 2.770 εκθέτες από 94 χώρες.

Η Fruit Logistica 2025 προσφέρει στους εκθέτες την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις και καινοτομίες στον κλάδο των φρέσκων προϊόντων και να δικτυωθούν με κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου παρουσιάζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε διεθνές επίπεδο.

Η προθεσμία για τις δηλώσεις συμμετοχής στην Fruit Logistica 2025 λήγει στις 31 Ιουλίου 2024.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

ΜΑΚΒΕΛ – Eurimac: Στηρίζει τη Δράση «Pink Together» από το Σύλλογο «Άλμα Ζωής»

Η ΜΑΚΒΕΛ – Eurimac συμμετείχε δυναμικά για άλλη μια χρονιά στη δράση «Pink Together» που διοργάνωσε ο σύλλογος «Άλμα Ζωής» στη νέα παραλία Θεσσαλονίκης, την Κυριακή 26 Μαΐου 2024. Αναφορικά, η μεγαλύτερη ενημερωτική εκστρατεία στη Βόρεια Ελλάδα, αφιερωμένη στην πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού, συγκέντρωσε πλήθος κόσμου μπροστά από το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου.

Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν εκτενώς για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού. Με το μήνυμα «Είμαστε μαζί», η εκστρατεία περιλάμβανε πολλές δράσεις που ανέδειξαν τη σημασία της ενημέρωσης για αυτό το κρίσιμο ζήτημα που αφορά χιλιάδες ανθρώπους. Στα πλαίσια της δράσης πραγματοποιήθηκαν κλινικοί έλεγχοι, ανοιχτές συζητήσεις με επαγγελματίες υγείας, open space pink workshops, συμβολικός περίπατος τριών χιλιομέτρων «Πορεία Αγάπης».

Η ΜΑΚΒΕΛ – Eurimac υποστηρίζει ενεργά δράσεις που προάγουν την υγεία και την ευημερία της κοινωνίας. Συνεχίζει να επενδύει σε πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού για θέματα υγείας, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην κοινωνική ευθύνη και τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας ζωής. Με την υποστήριξη της ΜΑΚΒΕΛ-Eurimac, η δράση «Pink Together» συνεχίζει να αποτελεί φωτεινό παράδειγμα κοινωνικής συνεισφοράς και αλληλεγγύης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Lidl Ελλάς: Υποστηρίζει το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος

Η εταιρεία ανακοινώνει την έναρξη της χορηγίας της προς το Make-A-Wish Ελλάδος, δίνοντας τη δύναμη στα παιδιά να πιστέψουν ότι όλα μπορούν να συμβούν. Η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο 25 χρόνων παρουσίας στην Ελλάδα, ενισχύει το Make-A-Wish και προχωρά στην εκπλήρωση των ευχών 25 παιδιών, 3 έως 18 ετών, που πάσχουν από κάποια σοβαρή ασθένεια.

H χορηγία αυτή αποτελεί μέρος των επετειακών δράσεων της εταιρείας για την περαιτέρω στήριξη της κοινωνίας. Στο πλαίσιο της δράσης, η Lidl Ελλάς πρόκειται να στηρίξει εξολοκλήρου το ταξίδι των ευχών, καλύπτοντας όλο το κόστος για την κάθε ευχή.

Στόχος της εταιρείας είναι να ενισχύσει τον σκοπό του Make-A-Wish Ελλάδος να φωτίσει την καθημερινότητα των παιδιών και να τους δώσει τη δύναμη να πιστέψουν και πάλι ότι όλα μπορούν να συμβούν. Μέσα από την εκπλήρωση της ευχής τους, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μία ευεργετική εμπειρία που παραμερίζει τον φόβο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Wolt Market: Γιορτάζει τα τρία χρόνια λειτουργίας του στην Ελλάδα

Το Wolt Market, συμπληρώνει τρία χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, και το γιορτάζει με μοναδικά δώρα και προσφορές προς το κοινό. Συγκεκριμένα, από τις 3 έως τις 9 Ιουνίου, οι καταναλωτές, πραγματοποιώντας τις παραγγελίες τους στο Wolt Market, θα μπορούν να επωφεληθούν από τις προσφορές από 40% και πάνω σε εκατοντάδες προϊόντα που είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή.

Παράλληλα, μέσα από διαγωνισμό, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μπουν στην κλήρωση για να διεκδικήσουν δώρα όπως δωροεπιταγές για το Wolt Market, Playstation 5, Laptops, Air fryers και πολλά ακόμη. Για να συμμετέχουν στον διαγωνισμό, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν πραγματοποιήσει παραγγελίες από το Wolt Market το διάστημα 3-9 Ιουνίου. Οι νικητές θα ανακοινωθούν τη Τετάρτη 12 Ιουνίου.

Το Wolt Market δραστηριοποιείται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, με συνολικά 10 καταστήματα. Οι χρήστες του app της Wolt μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους από το Wolt Market, από το κινητό ή τον υπολογιστή τους, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, μεταξύ 06.00-03.00 στην Αθήνα και μεταξύ 08.00-24.00 σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Ο μέσος χρόνος παράδοσης της εκάστοτε παραγγελίας είναι τα 20 λεπτά, ενώ οι συναλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν με κάρτα ή με μετρητά. Ακόμη, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών της πλατφόρμας, υπάρχει η δυνατότητα του live tracking.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter