Σε σούπερ μάρκετ και εξαγωγές τα επόμενα βήματα για τη Wishbone

Τα επόμενα βήματά της σχεδιάζει η εταιρεία Wishbone, η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή premium έτοιμων ζωμών και σούπας, που είναι διαθέσιμα κυρίως σε delicatessen, καθώς και μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Όπως δήλωσε στο FOODReporter o Constantine Pateras, ιδρυτής της Wishbone, «στην Wishbone προσεγγίζουμε την ανάπτυξη της συνταγής μας από αυστηρά γαστρονομική σκοπιά, με στόχο την επίτευξη των υψηλότερων γαστρονομικών προτύπων. Οι συνταγές μας αναπτύσσονται με κόπο εσωτερικά. Η παραγωγή γίνεται στο χέρι, σε μικρές παρτίδες, χρησιμοποιώντας μόνο τα καλύτερα ελληνικά υλικά. Επίσης, αποφεύγουμε τη χρήση πρόσθετων ή συντηρητικών, κάτι που αποτελεί πρόκληση όταν προσπαθούμε να πετύχουμε ένα προϊόν μακράς διάρκειας, χωρίς πρόσθετα. Ενώ οι περισσότεροι παραγωγοί ζωμού επιλέγουν να χρησιμοποιούν ασηπτικές ή αποστειρωμένες συσκευασίες, διαπιστώσαμε ότι ο αντίκτυπος μιας έκθεσης σε τόσο υψηλή θερμοκρασία στη γεύση και στις οργανοληπτικές ιδιότητες των προϊόντων μας ήταν ανεπιθύμητος. Χρησιμοποιώντας έναν κλίβανο υγρής αποστείρωσης τελευταίας τεχνολογίας, είμαστε σε θέση να επιτύχουμε τα επιθυμητά μας αποτελέσματα χωρίς συμβιβασμούς στο γευστικό προφίλ και το θρεπτικό περιεχόμενο των τελικών προϊόντων».

Σε διαδικασία κατασκευής νέων παραγωγικών εγκαταστάσεων
Για την περαιτέρω ανάπτυξη της Wishbone, όπως μας ανέφερε ο κ. Pateras, η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία κατασκευής νέων παραγωγικών εγκαταστάσεων που θα αυξήσουν την παραγωγική της ικανότητα, καθώς αυτήν τη στιγμή η παραγωγή της επιχείρησης κινείται κοντά στο 100% της δυναμικότητάς της. Επιπλέον, η εταιρεία ενδιαφέρεται να μπει σε σούπερ μάρκετ, και θα «κυνηγήσει» αυτό το κανάλι πωλήσεων στο εγγύς μέλλον, ενώ παράλληλα μέσα στο 2024 ελπίζει να ξεκινήσει τις εξαγωγές προϊόντων της στην Ευρώπη και να λανσάρει νέα προϊόντα.

Όλο και περισσότεροι επιλέγουν premium προϊόντα
Τα προϊόντα της Wishbone είναι premium, και άρα ακριβότερα από έναν κλασικό ζωμό. Πόσο έχει επηρεαστεί η εταιρεία από τον πληθωρισμό και τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών; «Όλο και περισσότεροι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα τροφίμων premium ποιότητας και υψηλής θρεπτικής αξίας όπως ο ζωμός, γιατί όλο και περισσότεροι αναγνωρίζουν ότι ο συμβιβασμός στη διατροφή μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία τους. Η εταιρεία μας δημιουργήθηκε ως απάντηση στον μεγάλο αριθμό αιτημάτων που λάβαμε για τον χειροποίητο ζωμό μας στη διάρκεια της πανδημίας», μας απάντησε ο κ. Pateras.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Με 9 καταστήματα ξεκινά η συνεργασία ΑΒ-efood

Τη συνεργασία της με την υπηρεσία delivery efood εγκαινιάζει η ΑΒ Βασιλόπουλος, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν ανάμεσα σε 6.000 και πλέον διαφορετικούς κωδικούς από τα καταστήματα ΑΒ και να παραλάβουν τα προϊόντα που επιθυμούν εντός 60 λεπτών. Η συνεργασία των δύο εταιρειών δίνει την ευκαιρία στους εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες του efood να έχουν την επιλογή των καταστημάτων της AB Βασιλόπουλος για τις αγορές τους, καθώς και στους καταναλωτές της ΑΒ Βασιλόπουλος να παραγγέλνουν online μέσω της πλατφόρμας που χρησιμοποιούν καθημερινά για τα αγαπημένα τους προϊόντα. Υπενθυμίζεται ότι μέχρι πρότινος η efood συνεργαζόταν μόνο με τη Σκλαβενίτης από αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Η πρώτη φάση της συνεργασίας των δύο εταιρειών ξεκινάει με τέσσερα καταστήματα στην Αττική και πέντε στη Θεσσαλονίκη, ενώ στο αμέσως επόμενο διάστημα θα ενσωματώνονται προοδευτικά καταστήματα στην υπόλοιπη Αττική και την Περιφέρεια της Ελλάδας. Οι διαθέσιμοι κωδικοί στην εφαρμογή του efood, ανάλογα με την τυπολογία του κάθε καταστήματος εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβάνουν δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων, όπως γαλακτοκομικά, αλλαντικά, αλλά και προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης.

«Η συνεργασία μας με την εξαιρετική στο είδος της πλατφόρμα efood επιβεβαιώνει την απόλυτη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, έξυπνες και γρήγορες λύσεις, αλλά και υπηρεσίες που τους διευκολύνουν στην καθημερινότητά τους. Στην ΑΒ πιστεύουμε ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος και γι’ αυτό το λόγο προσπαθούμε καθημερινά να βρίσκουμε τρόπους για να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας, γρήγορα και αποτελεσματικά. Βεβαιώνουμε, τόσο τους πελάτες μας, όσο και τους χρήστες του efood, πως είναι προτεραιότητά μας ο συνεχής ανασχεδιασμός των χαρτών κάλυψης και των υπηρεσιών παράδοσης, για να προσφέρουμε αυτήν την υπηρεσία σε περισσότερες περιοχές» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος. Oι τιμές των προϊόντων θα είναι ίδιες με εκείνες των καταστημάτων (δεν συμπεριλαμβάνονται οι προωθητικές ενέργειες ΑΒ Plus). Τα διαθέσιμα προϊόντα θα ανανεώνονται τακτικά με νέες ετικέτες και προσφορές, ενώ οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 09:30 έως τις 19:30.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Στα τέλη Ιουνίου το νέο σούπερ μάρκετ Κρητικός στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας

Στα τέλη Ιουνίου 2024 έχει μετακινηθεί το πιθανότερο άνοιγμα του νέου σούπερ μάρκετ Κρητικός στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας, σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter. Η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός χρειάστηκε να προχωρήσει σε ρυμοτομικές εργασίες και εσωτερικές ρυθμίσεις, καθώς το νέο κατάστημα δημιουργήθηκε από συνενώσεις περισσότερων χώρων. Σύμφωνα με πληροφορίες από την τοπική αυτοδιοίκηση, οι σχετικές άδειες και εκείνες για τις τουλάχιστον 30 θέσεις πάρκινγκ εντός του οικοπέδου, περιμετρικά του σούπερ μάρκετ, αποτελούν το λόγο που έχει καθυστερήσει το άνοιγμα του καταστήματος που θα βρίσκεται στη συμβολή της λεωφόρου Πόρτο Ράφτη με την οδό Δευκαλίωνος, ακριβώς πριν τον κόμβο προς Χαμολιά και Βραυρώνα.

Τα κίνητρα για άνοιγμα καταστήματος στα Μεσόγεια
Η περιοχή του Μαρκοπούλου και του Πόρτο Ράφτη έχουν αυξήσει τους μόνιμους κατοίκους τα τελευταία χρόνια και παράλληλα, έχει αυξηθεί και η βραχυχρόνια μίσθωση στην περιοχή, με ταυτόχρονη αύξηση διαθεσιμότητας καταλυμάτων. Την ίδια στιγμή, η εξαγορά της αλυσίδας Γέγος από την Σκλαβενίτης, με τρία καταστήματα στην περιοχή και άλλα δύο ιδιόκτητα που είχε ήδη από πριν η Σκλαβενίτης, έχουν δημιουργήσει την ισορροπία πέντε συνολικά σούπερ μάρκετ που δεν ανοίγουν την Κυριακή, παρότι πρόκειται για παραθαλάσσια τουριστική περιοχή. Πρόκειται για έναν παράγοντα που λαμβάνει πολύ σοβαρά ο ανταγωνισμός.

Η δεύτερη συστέγαση με Zoozy Toys & Home
Το σούπερ μάρκετ της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας θα περιλαμβάνει και κατάστημα παιχνιδιών Zoozy Toys & Home, κατά το παράδειγμα του Grand Μασούτης στη Γλυφάδα, το οποίο, στον επάνω όροφό του, φιλοξενεί κατάστημα MAX Stores. Τα καταστήματα Zoozy Toys & Home ανήκουν επιχειρησιακά στην ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός ΑΕ. Άλλωστε, η πρώτη συστέγαση σούπερ μάρκετ Κρητικός και Zoozy Toys & Home σε κοινό οικόπεδο συμβαίνει ήδη στο Βασιλικό Ευβοίας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Σε ανοικτή γραμμή συνεργειών Αμερικανική Γεωργική Σχολή και Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Αρωγός, συνοδοιπόρος και χορηγός της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής στην Ελλάδα είναι διαχρονικά η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ΑΕ. Ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων και επικοινωνίας της εταιρείας, Νικόλαος Μπήλιος, έδωσε το «παρών» στην εκδήλωση για τα 120 χρόνια της σχολής στην Ελλάδα.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης βοηθά με υποτροφίες σπουδαστές από τις τοπικές κοινωνίες να φοιτήσουν και να εξελιχθούν σε ένα άρτιο ακαδημαϊκό περιβάλλον, τιμώντας και ενισχύοντας τις δραστηριότητες της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και δημιουργώντας ταυτόχρονα τα στελέχη του μέλλοντος στο τρόφιμο.

«H Αμερικανική Γεωργική Σχολή αποτελεί νησίδα αγροδιατροφικής καινοτομίας, φυτώριο ιδεών, με σημαντικά εκπαιδευτικά προγράμματα που προάγουν γνώση και καινοτομία, με σημαντικές πρωτιές στο ενεργητικό της στα 120 χρόνια λειτουργίας της, αξίες που ενστερνίζεται και προάγει και η εταιρεία μας από την ίδρυσή της», αναφέρθηκε σε ανακοίνωση της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης. Ο κ. Μπήλιος συζήτησε θέματα κοινού ενδιαφέροντος με τον πρόεδρο της σχολής Δρ. Τζεφ Λανσντέιλ, προς την περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας των δύο πλευρών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Froneri: Η σοκολάτα Toblerone γίνεται πλέον παγωτό σε κύπελο

Η Toblerone πλέον βγαίνει και σε παγωτό και έρχεται για πρώτη φορά σε κύπελο. Συγκεκριμένα, πρόκειται για συνολικά 480ml παγωτού Toblerone μέσα σε ένα κύπελο, από τη Froneri.

Η εταιρεία αναφέρει στη σχετική της ανακοίνωση προς το καταναλωτικό κοινό:

«Ένας πλούσιος συνδυασμός με παγωτό κακάο και μέλι με πάστα αμυγδάλου αγκαλιάζει γλυκά τα κομματάκια αυθεντικής σοκολάτας Toblerone και σε ταξιδεύει με κάθε κουταλιά στις πλαγιές των ελβετικών Άλπεων. Πλέον το κύπελο Toblerone είναι η απόλυτη απόλαυση του καλοκαιριού και γίνεται συνώνυμο του ταξιδιού και της γλυκιάς ανυπομονησίας για όλα εκείνα που θα ακολουθήσουν. Η αγαπημένη Toblerone έγινε παγωτό για να δροσίζει τις ζεστές καλοκαιρινές σας μέρες. Αναζήτησε τώρα το νέο κύπελο Toblerone στα πράσινα ψυγεία & supermarkets».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Lidl: Το νέο µεγάλο κέντρο διανοµής στο Ηνωµένο Βασίλειο οδηγεί την εκρηκτική άνοδο της αλυσίδας

Η Lidl αναµένεται να αυξήσει τον αριθµό των καταστηµάτων της τους επόµενους µήνες, µετά από µια σηµαντική επένδυση και το άνοιγµα του µεγαλύτερου περιφερειακού κέντρου διανοµής στο Ηνωµένο Βασίλειο, σύµφωνα µε πηγές του Confectionery News. Ειδικότερα, η αλυσίδα ανακοίνωσε το πλάνο της για την ίδρυση εκατοντάδων νέων καταστηµάτων σε όλο το Ηνωµένο Βασίλειο, ενισχύοντας σηµαντικά την παρουσία της στην εν λόγω αγορά.

Η στρατηγική αυτή δείχνει την «επιθετική» προσέγγιση της Lidl για την αύξηση του µεριδίου αγοράς της, επενδύοντας σε υποδοµές και νέες τοποθεσίες. Το νέο περιφερειακό κέντρο διανοµής αναµένεται να βελτιώσει την εφοδιαστική αλυσίδα της, εξασφαλίζοντας γρηγορότερες παραδόσεις προϊόντων στα καταστήµατα. Η αύξηση των καταστηµάτων θα προσφέρει επίσης περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και θα δηµιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.

Σηµειώνεται ότι τον Μάρτιο του 2024, η Lidl UK ανακηρύχθηκε «Λιανέµπορος της Χρονιάς», καθώς είναι η µόνη αλυσίδα η οποία πέτυχε διψήφια ανάπτυξη από την αρχή του έτους. Αναφορικά, η Lidl έχει εξαπλωθεί σε όλη την Ευρώπη, ενώ σήµερα, η µεγάλη αλυσίδα διαθέτει περίπου 12.200 καταστήµατα και πάνω από 220 κέντρα διανοµής σε 31 χώρες, επιβεβαιώνοντας τη δυναµική της παρουσία στη διεθνή αγορά λιανικής.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Β. Σ. Καρούλιας: Τρία νέα spirits προστίθενται στο portfolio μέσα στο καλοκαίρι

Ποδαρικό στο καλοκαίρι έκανε η βότκα Stoli (γνωστό «χαϊδευτικό» του Stolichnaya), η οποία διανέμεται από την Β. Σ. Καρούλιας ΑΒΕΕΠ, σε όλα τα κανάλια. Το νέο σύνθημα που κυριαρχεί είναι το «The Spirit of Change». Το σύνθημα που ρίχνει τα «φώτα» στο ολικό rebranding που ολοκληρώθηκε στη φιάλη και την ετικέτα της βότκας Stoli, έχοντας ξεκινήσει ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο, δηλαδή αμέσως μετά το τέλος της περσινής σεζόν.

Πέρα από την κλασική γεύση, που έχει και τα περισσότερα σημεία διάθεσης, ως rebranded πλέον επαναλανσάρονται στο κοινό τους και οι βότκες με άρωμα της ίδιας σειράς Stoli: Με βατόμουρο (Stoli raspberry), με βανίλια (Stoli vanilla), με κίτρο (Stoli artisanal citrus) και με αλατισμένη καραμέλα (Stoli salted caramel). Σε επίπεδο προτάσεων προς barista, η Β. Σ. Καρούλιας αναμένεται να οργανώσει και επόμενα events που αφορούν και τον συνδυασμό κωδικών της σειράς Stoli, σε κοκτέιλ, παρέα με τα premium αναψυκτικά Oz Artisanal Beverages, τα οποία εισάγει επίσης η εταιρεία και προωθούνται μαζί προς όλα τα σημεία Ho.Re.Ca.

Στόχος η αναγνωρισιμότητα του rebranding της σειράς Stoli
Το FOODReporter μίλησε με τον Senior Brand Manager της Β. Σ. Καρούλιας, Δημήτρη Ανδρέου και εκείνος επιβεβαίωσε πως η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της σειράς Stoli μετά το rebranding, μαζί με την προβολή των ποιοτικών χαρακτηριστικών της σειράς βότκας, αποτελεί τη βασική προτεραιότητα της εταιρείας ως προς τα «σκληρά» ποτά στο τρέχον χρονικό διάστημα.
Ακόμη, ο κ. Ανδρέου αποκάλυψε ότι μέσα στο επόμενο δίμηνο η Β. Σ. Καρούλιας αναμένεται να λανσάρει τρία νέα spirits, που θα προστεθούν στο πλούσιο portfolio της. «Ο τουρισμός αποτελεί και φέτος μεγάλη ευκαιρία και σημαντικό στόχο, εφόσον θα κινηθεί αυξημένος σε σχέση με πέρσι, όπως δείχνουν τα πρώτα στοιχεία», πρόσθεσε ο κ. Ανδρέου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Wolt: Ήρθε και στην Ελλάδα η «διπλή παραγγελία»

Ένα μήνα μετά το λανσάρισμα της «διπλής παραγγελίας» στην πατρίδα της, τη Φινλανδία, η Wolt φέρνει και στην Ελλάδα την υπηρεσία αυτή, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να παραγγέλνουν από διαφορετικά εστιατόρια την ίδια χρονική στιγμή, χωρίς να υπάρχει κάποια επιπρόσθετη χρέωση delivery, όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο τεύχος του FOODReporter.

Σύμφωνα με ενημέρωση της Wolt, η υπηρεσία αυτή λειτουργεί ως εξής: ο χρήστης επιλέγει την παραγγελία του από το πρώτο κατάστημα και ολοκληρώνει την πληρωμή.

Στη συνέχεια, ξεκινά την επόμενη παραγγελία, κάνοντας κλικ στην επιλογή «Πρόσθεσε περισσότερα, για λιγότερα». Τέλος, πληρώνει και για τη δεύτερη παραγγελία και περιμένει την παράδοση.

Υπενθυμίζεται ότι η «διπλή παραγγελία» ξεκίνησε πιλοτικά στα τέλη Απριλίου από το Ελσίνκι, ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των χρηστών της πλατφόρμας, η οποία είχε προαναγγείλει ότι η υπηρεσία θα επεκταθεί και σε περισσότερες πόλεις.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Kyknos: Στόχος να μειώσει κατά 2% ανά τόνο παραγόμενου προϊόντος τις άμεσες εκπομπές αερίων

Το 2022-2023 η Kyknos κατάφερε να μειώσει τις άμεσες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τις παραγωγικές λειτουργίες της κατά 382 tCO2 σε σχέση με το 2021-2022, σύμφωνα με την 1η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρείας.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία πέτυχε το 30% της ενέργειας που καταναλώνει συνολικά να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και συγκεκριμένα ηλιακή ενέργεια. Με την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, συνολικής ισχύος 1 MWp στις στέγες του εργοστασίου στα Σαβάλια Ηλείας, αποτρέπεται κάθε χρόνο η έκλυση 1.100 τόνων διοξειδίου του άνθρακα που σχετίζονται με ενέργεια προερχόμενη από ορυκτά καύσιμα.

Τον Ιούνιο του 2023 ξεκίνησε εργασίες για εγκατάσταση επιπλέον φωτοβολταϊκών πάνελ ισχύος 1 MWp που θα αυξήσει κατά 15% τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ στην χρήση 2023-2024. Στόχος της εταιρείας είναι το 2023-2024 να μειώσει ακόμα περισσότερο τις άμεσες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και συγκεκριμένα κατά 2% ανά τόνο παραγόμενου προϊόντος και ταυτόχρονα να αυξήσει την κατανάλωση ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές κατά 15%.

Όσον αφορά στη διαχείριση υδάτων, η Kyknos διαθέτει Μονάδα Βιολογικού Καθαρισμού υψηλής δυναμικότητας, με τη συνολική ποσότητα νερού που η εταιρεία διαχειρίστηκε στη μονάδα βιολογικού καθαρισμού για το έτος 2022 να ανέρχεται στα 407.786 m3.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Άνοιξε το πρώτο εστιατόριο Estrella στην Πορτογαλία

Το πρώτο της εστιατόριο στην Πορτογαλία άνοιξε πρόσφατα η γνωστή αλυσίδα Estrella, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα επέκτασης σε μία νέα αγορά, μετά την Ελλάδα και την Κύπρο.
Συγκεκριμένα, σημειώνεται ότι το νέο εστιατόριο Estrella βρίσκεται εντός του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Domes Lake Algarve Autograph Collection στην τουριστική περιοχή Αλγκάρβε της Νότιας Πορτογαλίας, και είναι τοποθετημένο δίπλα στην ιδιωτική λίμνη που διαθέτει το ξενοδοχείο.

Έχει χωρητικότητα 200 επισκεπτών και το μενού του «παντρεύει» την ιδιαίτερη προσέγγιση της Estrella απέναντι στο φαγητό με την πλούσια γαστρονομική κληρονομιά της Πορτογαλίας, συνδυάζοντας πιάτα υψηλής γαστρονομίας με τοπικές πορτογαλικές γεύσεις.

Στο μενού του εστιατορίου περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων δημιουργικές προτάσεις όπως το Prego do Lombo em Bolo do Caco (σάντουιτς με μπριζόλα), μία ποικιλία από τάκος, vegan πιάτα, ceviche, καθώς και τα γλυκά που έκαναν τα Estrella γνωστά στην Ελλάδα.

«Το μενού μας στο Domes Lake Algarve δημιουργήθηκε προσεκτικά για να αντανακλά τις ζωηρές γεύσεις της Πορτογαλίας, αναμεμειγμένες με τη φιλοσοφία διασκεδαστικού, παρεΐστικου φαγητού της Estrella», δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Estrella World Street Food, Κώστας Καπετανάκης, προσθέτοντας: «Οι επισκέπτες μπορούν να περιμένουν μία αξέχαστη γευστική εμπειρία που όχι μόνο είναι εξαιρετικά νόστιμη, αλλά επίσης ενσαρκώνει το πνεύμα τόσο της ελληνικής όσο και της πορτογαλικής γαστρονομικής παράδοσης».

Εστιατόριο Estrella και στο Domes Aulus Zante στη Ζάκυνθο
Σημειώνεται ότι η συνεργασία της Estrella με την Domes Resorts δεν περιορίζεται στο ξενοδοχείο του Αλγκάρβε, αλλά επεκτείνεται και στο Domes Aulus Zante στη Ζάκυνθο, όπου θα λειτουργήσει φέτος ένα εστιατόριο με all-day brunch και street food μενού, ενώ στο Domes of Elounda στην Κρήτη θα λειτουργήσει και φέτος ένα pop-up εστιατόριο της Surfer Maya (που ανήκει στον όμιλο Estrella World Street Food).

Σημειώνεται ότι το πρώτο κατάστημα Estrella άνοιξε στη Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο του 2013, και μετά από την επιτυχία που γνώρισε το concept του στη συμπρωτεύουσα, με «μπροστάρη» το πρωτοποριακό μπουγατσάν, το 2016 επεκτάθηκε και στην Αθήνα, ενώ εδώ και λίγα χρόνια έχει παρουσία και στην Κύπρο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter