Τα ψώνια ψιλικών και περιπτέρου στις διαθέσιμες επιλογές της πλατφόρμας efood

Η εμπειρία σε ψώνια περιπτέρου και ψιλικών περνάει πλέον στην πλατφόρμα της efood. Ο καταναλωτής, που είναι χρήστης της εφαρμογής efood μέσα από το smartphone του, μπορεί πλέον να αγοράζει ηλεκτρονικά τρόφιμα και άλλα προϊόντα, από το οικείο περίπτερο, ανάλογα το σημείο όπου εκείνος βρίσκεται, μέσα από το δίκτυο των Kiosky’s Powered by efood σημείων. Πιο συγκεκριμένα, η efood δόμησε από την αρχή τον βραχίονα της Kiosky’s, όπως αναφέρουν πληροφορίες που έλαβε το FOODReporter. Τα τελικά σημεία πώλησης υπό το brand Kiosky’s χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Πρόκειται για τα Kiosky’s convenience stores και πλέον και για τα περίπτερα Kiosky’s Powered by efood, τα οποία πλέον είναι 12 σε ολόκληρη την Αττική. Αρχής γενομένης από το Βύρωνα (θέατρο Βράχων), έπειτα από το Νέο Ηράκλειο και ύστερα από τους Αμπελόκηπους, η efood «έντυσε» με τα κόκκινα χρώματά της και άλλα εννέα πρώην συμβατικά περίπτερα. Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, τρία από τα συγκεκριμένα περίπτερα είναι εταιρικής ιδιοκτησίας και τα άλλα franchise.

Η γκάμα προϊόντων, η λειτουργία και τα επιπλέον μέτρα
Πλέον, ο χρήστης της πλατφορμας efood μπορεί να επιλέξει είδη περιπτέρου, κατά τόπους και σε 24ωρη βάση, επιλέγοντας το κατάστημα που επιθυμεί να τον εξυπηρετήσει, μέσα τόσο από το δίκτυο Kiosky’s Powered by efood, όσο και από το δίκτυο Kiosky’s Convenience Stores. Ο franchisee δεν είναι επιφορτισμένος ούτε αναλαμβάνει υποχρέωση από την efood να έχει συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων (τροφίμων ή μη τροφίμων) διαθέσιμων προς πώληση, όμως συμβαίνει, όπως μαθαίνει το FOODReporter, να υπάρχουν αρκετοί κοινοί κωδικοί μεταξύ σημείων των δύο παράλληλων δικτύων.

Σε ό,τι αφορά το συνολικό πλάτος και έκταση των περιπτέρων, που πλέον έχουν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που προσφέρουν, η efood έχει σιγουρευτεί η ίδια για τα ιδιόκτητα σημεία, αλλά και για λογαριασμό των συνεργατών της στα franchise σημεία, ότι πληρούν τις ακριβείς οδηγίες αδειοδότησης των επιπλέον μέτρων που καταλαμβάνουν, από τους αρμόδιους δήμους κάθε φορά. «Τα επιπλέον μέτρα είναι απολύτως νόμιμα και αδειοδοτημένα, χωρίς να αποτελούν επεκτάσεις εκτός κοινής πρακτικής για εκμετάλλευση κοινόχρηστων δημοτικών χώρων», ανέφερε πηγή από την efood. Επιχειρησιακά, η εταιρεία στοχεύει έως το τέλος Ιουνίου 2024 να έχει ανεβάσει τη δύναμη του δικτύου Kiosky’s Powered by efood σε 30 τελικά σημεία.

Στο επόμενο στάδιο, η efood θα επικεντρωθεί δυναμικά στην προώθηση του project καταστημάτων efood Local. Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα ένας περιορισμένος αριθμός Kiosky’s Convenience Stores σταδιακά να μετατραπεί σε efood Local καταστήματα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Head Buyer στη «Στοά Αγορά» η Έλενα Λέκκα

Το ρόλο της επικεφαλής αγοράστριας (Head Buyer) στο project «Στοά Αγορά» της Legendary Food, το οποίο ετοιμάζεται πυρετωδώς στο κέντρο της Αθήνας, μεταξύ των οδών Σταδίου και Πανεπιστημίου, ανέλαβε η Έλενα Λέκκα, όπως ανακοίνωσε η ίδια στο LinkedIn. Θα αποτελεί food hall που δεν θα μοιάζει με τα άλλα και η εμπειρία σε καίριες θέσεις είναι απαραίτητη για το εγχείρημα που έχουν αναλάβει οι Παναγιώτης Τριανταφυλλόπουλος, Βαγγέλης Κοντζιάς και η εφοπλιστική οικογένεια Οικονόμου.

Άλλωστε, όπως έχει γράψει και νωρίτερα το FOODReporter, η στελέχωση του καινοτόμου project της «Στοά Αγορά» με έμπειρα στελέχη της αγοράς τροφίμων και οργανωμένου λιανεμπορίου πραγματοποιείται με ταχείς ρυθμούς. Άλλωστε, πλησιάζει ο Ιούνιος, όταν και αναμένονται οι πρώτες επίσημες ανακοινώσεις για το εγχείρημα, όπως είχε πει στο FOODReporter ο γενικός διευθυντής της «Στοά Αγορά», Δημήτρης Ράμφος.

«Ανοίγω ένα νέο κεφάλαιο στο επαγγελματικό μου ταξίδι, το οποίο με γεμίζει με τεράστιο ενθουσιασμό», δήλωσε χαρακτηριστικά η κυρία Λέκκα. Η Έλενα Λέκκα προέρχεται από μια σειρά θέσεων στην αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, τις οποίες υπηρέτησε με επιτυχία για 4,5 έτη: Convenience category Manager σε έτοιμα γεύματα, delicatessen τρόφιμα, τρόφιμα ψυγείου και αυγά, Sourcing και Innovation Manager για τα γαλακτοκομικά ψυγείου και νωρίτερα, Junior Sourcing Manager για γαλακτοκομικά, κατεψυγμένα, κοπές και delicatessen προϊόντα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

«Rethink Drink»: Η αυτορρύθμιση του «ισχυρού, όσο και ευαίσθητου» κλάδου των αλκοολούχων ποτών

«Rethink Drink». Αυτό είναι το σλόγκαν της νέας εκστρατείας επικοινωνίας για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, η οποία παρουσιάστηκε την Παρασκευή σε εκδήλωση στο Μουσείο Μπενάκη. Η διαφημιστική καμπάνια, που σε πρώτη φάση θα «παίξει» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στοχεύοντας κυρίως τους νεότερους σε ηλικία χρήστες, ακολουθεί τα διεθνή πρότυπα και αποτελείται από τρία σποτ, τα οποία «μιλούν» τη γλώσσα των νέων, πατώντας πάνω σε φράσεις της καθομιλουμένης που συνηθίζονται για κάποιον που πίνει πολύ («έγινα κομμάτια», «έγινα ζάντα») και προωθώντας την υπεύθυνη συμπεριφορά. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που μία τέτοια προωθητική εκστρατεία απευθύνεται και στους ανηλίκους, προτρέποντάς τους να μην πίνουν αλκοόλ. Στόχος της καμπάνιας είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού, και ιδίως των νέων, ώστε να καταναλώνουν υπεύθυνα αλκοόλ.

Ανανέωση των κατευθυντήριων οδηγιών
Παράλληλα με την παρουσίαση της διαφημιστικής καμπάνιας, στην εκδήλωση υπεγράφη σύμφωνο αυτοδέσμευσης της Ένωσης Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕΝΕΑΠ) και του Συνδέσμου Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων και Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ), παρουσία του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη. Όπως παρατήρησε η Ελένη Δοντά, γενική διευθύντρια του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας, με τον τρόπο αυτό ένας κλάδος «ισχυρός, όσο και ευαίσθητος» αυτορρυθμίζεται. Η αυτορρύθμιση αυτή συνίσταται στην ανανέωση των κατευθυντήριων οδηγιών για την ανάπτυξη υπεύθυνης επικοινωνίας marketing των ποτών με αλκοόλ, οι οποίες είχαν ενημερωθεί πιο πρόσφατα το 2012. Όμως έκτοτε, όπως επεσήμανε η Σοφίκα Παπανικολάου, γενική διευθύντρια της ΕΝΕΑΠ, αρκετά πράγματα έχουν αλλάξει: οι νέοι ενημερώνονται κατά κύριο λόγο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επηρεάζονται από influencers, και άρα κρίθηκε αναγκαία η εκ νέου ενημέρωση των κατευθυντήριων οδηγιών.

Όπως το έθεσε ο πρόεδρος του ΣΕΑΟΠ, Χάρης Μαυράκης: «Παράγουμε και προωθούμε ποτά, όχι όμως αδιακρίτως. Πρέπει να υπάρχουν κάποια μέτρα και όρια στην κατανάλωση αυτού του προϊόντος. Με την καμπάνια αυτή προσπαθούμε να βάλουμε κάποια όρια στον τρόπο διαφήμισης και προώθησης και να προστατεύσουμε κυρίως τη νεολαία».

Οι νέες κατευθυντήριες οδηγίες ακολουθούν το παράδειγμα του οργανισμού Spirits Europe, ο οποίος έχει συνάψει συνεργασίες με πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να διασφαλιστεί η προστασία των ανηλίκων από το διαδικτυακό μάρκετινγκ αλκοολούχων ποτών και να διερευνηθούν τρόποι για το πώς οι χρήστες γενικά μπορούν να έχουν τον έλεγχο και να επιλέγουν πώς και ποιες διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών θα βλέπουν. Μία πρωτοβουλία που «θέτει τις βάσεις για μία αλλαγή νοοτροπίας τόσο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όσο και στους διαφημιστές, εν τέλει προς όφελος των επιχειρήσεων και των ανθρώπων που τις χρησιμοποιούν», σύμφωνα με τον διευθυντή της Spirits Europe, Ulrich Adam, μαγνητοσκοπημένο μήνυμα του οποίου προβλήθηκε στην εκδήλωση.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Συμφωνία Μπισκοτοποιίας Δερμίση και Logipress για μεταφορά, διανομή και μικρή λιανική

Τη νέα συνεργασία της με την Μπισκοτοποιία Δερμίση ΕΠΕ ανακοίνωσε η Logipress ΑΕ, διά του Commercial Manager της εταιρείας, Δημήτρη Κουτσούβελη. Πιο συγκεκριμένα, η Logipress εκκίνησε συνεργασία με την τρικαλινή μπισκοτοποιία για τη μεταφορά και διανομή εμπορευμάτων σε ολόκληρη την επικράτεια της Θεσσαλίας. Ακόμη πιο ειδικά, η συμφωνία περιλαμβάνει ταχεία διανομή (express cargo) στο τελικό σημείο, εντός 12 ωρών από την παραλαβή από το εργοστάσιο των Τρικάλων ή τις αποθήκες.

Ταυτόχρονα, η Logipress ΑΕ ανέλαβε, μέσω της ίδιας συμφωνίας, την εμπορική αντιπροσώπευση για 330 τελικά σημεία μικρής λιανικής εντός Μαγνησίας. Πλέον, ο τοπικός τελικός καταναλωτής θα μπορεί να βρίσκει πολύ πιο εύκολα τα branded προϊόντα της εταιρείας Δερμίση.

Η εταιρεία μεταφοράς δεμάτων και παλετών με έδρα τη Θεσσαλονίκη (Logistics & Press Distribution ΑΕ) δραστηριοποιείται πλέον πολύ ενεργά σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα, με ξεχωριστά υποκαταστήματα σε Βόλο, Καρδίτσα, Λαμία και Λάρισα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Το Μάννα Τσατσαρωνάκης: Επέκταση σε νέα προϊόντα με «ορμητήριο» το πρώην εργοστάσιο του Κατσέλη

«Χάρη στο σνακ μας “το Δαγκωτό” η εταιρεία κατάφερε μέσα σε μόλις 12 μήνες να πλησιάσει κατά 3,8% πραγματική ανάπτυξη της αξίας της κατηγορίας», ανέφερε ο Θανάσης Τσαρκαδάνος, διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας Το Μάννα Τσατσαρωνάκης, μιλώντας σε δημοσιογράφους.

Αναφορικά, το Δαγκωτό είναι διαθέσιμο σε τέσσερις γεύσεις και, σύμφωνα με την εταιρεία, αποτελεί ένα αρκετά υγιεινό σνακ το οποίο συνδυάζει «υγεία και γεύση μαζί».

Ο κ. Τσαρκαδάνος σημείωσε ότι η τριετία της έξαρσης της πανδημίας μπορεί να έφερε αρκετά αρνητικά μεν, έστρεψε τους καταναλωτές προς την προστασία της υγείας κι της διατροφής του δε, δίνοντας αρκετά μεγάλη αναγνώριση στην κατηγορία των παξιμαδιών (+18,2% ανάπτυξη) συγκεκριμένα στο Μάννα Τσατσαρωνάκης (+20,3% ανάπτυξη) ως leader της αγοράς.

Ο χαρακτηρισμός «leader» της ελληνικής αγοράς του παξιμαδιού, δεν είναι τυχαίος: κατέχει μέχρι στιγμής μερίδιο αγοράς 38% συνολικά στα παξιμάδια, με ακόμα μεγαλύτερα ποσοστά στις υποκατηγορίες των παξιμαδιών λαδιού και των παξιμαδιών χωρίς αλάτι, όπου το μερίδιό της φτάνει το 46%.

Υπενθυμίζουμε ότι η εταιρεία Μάννα Τσατσαρωνάκης διαθέτει συνολικά τέσσερις μονάδες παραγωγής οι οποίες βοηθούν στην παραγωγή 80 κωδικών προϊόντων, με δύο κέντρα διανομής σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Επιπλέον διαθέτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων για το οργανωμένο λιανεμπόριο αλλά και για τον κλάδο της εστίασης.

Αναδιοργάνωση με βάση το πρώην εργοστάσιο της Κατσέλης στις Αχαρνές
Ως γνωστόν, η εταιρεία έχει αποκτήσει το πρώην εργοστάσιο της αρτοβιομηχανίας Κατσέλης στις Αχαρνές, έκτασης 23.000 τετραγωνικών μέτρων, και μετά από το… εθνικό πρόβλημα της καθυστέρησης απονομής δικαιοσύνης με το οποίο ήρθε αντιμέτωπη, είναι πλέον έτοιμη για μία αναδιοργάνωση, η οποία θα περιλαμβάνει επέκταση σε νέα προϊόντα προερχόμενα από οριζόντια – επίπεδη παραγωγή σε «τούνελ ψησίματος». Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας, σχεδιάζεται ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες.

«Δημιουργούμε, λοιπόν, το δικό μας “μεταφορικό ισοδύναμο” με παραγωγικό κέντρο και στην Αθήνα. Ταυτόχρονα, στο ίδιο κτίριο εκσυγχρονίζουμε την εφοδιαστική δομή και τις διοικητικές υπηρεσίες», ανέφερε ακόμα η εταιρεία. Παράλληλα, συνεχίζεται αδιάλειπτα η λειτουργία των παραγωγικών της εγκαταστάσεων στον Πλάτανο, ενώ ταυτόχρονα η δεύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας στην Κρήτη, στο Βαρύπετρο Χανίων, έχει αρχίσει και αυτή να προσφέρει αποδοτικότερη ανταπόκριση στις παραγγελίες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Oscar: Προς καταβολή η επιχορήγηση για την επένδυση μέσω Αναπτυξιακού Νόμου

Πιστοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Ιδιωτικών Επενδύσεων η ολοκλήρωση υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου της Oscar Εμπορική Εταιρεία Σοκολατοποιίας και Ζαχαρωδών, που εντάχθηκε στον Αναπτυξιακό Νόμο τον Ιούνιο του 2022.

Η επένδυση αφορούσε στην προμήθεια και εγκατάσταση νέου σύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού στις ιδιόκτητες παραγωγικές εγκαταστάσεις της εταιρείας για την παραγωγή προϊόντων σοκολατοποιίας και ζαχαροπλαστικής. Το έργο ολοκληρώθηκε και τέθηκε σε παραγωγική λειτουργία στις 28 Ιουλίου 2023. Τελικώς, ο νέος μηχανολογικός εξοπλισμός συνέβαλε στην παραγωγή και νέων κωδικών προϊόντων, που προωθεί στο οργανωμένο λιανεμπόριο, την παραδοσιακή και τη μικρή λιανική η εταιρεία. Επιβεβαιώθηκε ότι η αξία πωλήσεων στο πλήρες κωδικολόγιο αυξήθηκε άνω του 7%, όπως πρόσταζε όρος στο επενδυτικό σχέδιο.

Πιστοποιήθηκε τη δημιουργία πέντε νέων θέσεων εργασίας και η υποχρέωση διατήρησης 54 περιγραφόμενων θέσεων εργασίας, για διάστημα τουλάχιστον τριών ετών από την ολοκλήρωση της επένδυσης. Κατά το χρόνο ολοκλήρωσης, οι συνολικές θέσεις εργασίας στην Oscar ΑΒΕΕ ανέρχονταν σε 127. Η εγκριθείσα επιχορήγηση οριστικοποιήθηκε μειούμενη, στα €816.678,01, λόγω της μη έγκαιρης γνωστοποίησης -δηλαδή πέραν των 60 ημερών- των μεταβολών μετοχικής σύνθεσης της εταιρείας στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Η αντεπίθεση της Ρωσίας: Πώς σχεδιάζει να ενισχύσει τις εξαγωγές γαλακτοκομικών

Την ενίσχυση της παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων σχεδιάζει η Ρωσία, βάζοντας στο στόχαστρο τις αραβικές χώρες και τη νοτιοανατολική Ασία, προκειμένου να «ρεφάρει» για τις εξαγωγικές της απώλειες στην Ευρώπη μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία. Αυτό ανέφερε μιλώντας στο πρακτορείο Reuters ο Αρτέμ Μπέλοφ, επικεφαλής της κλαδικής οργάνωσης Soyuzmoloko.

«Η ρωσική γαλακτοβιομηχανία μπορεί να παρουσιάσει ρυθμό αύξησης εξαγωγών περίπου 15-20% ετησίως, αλλά δεν αποκλείται ο ρυθμός αυτός να αυξηθεί εκθετικά υπό τις κατάλληλες συνθήκες. Αν μιλάμε για μία μακροπρόθεσμη προοπτική επτά έως δέκα ετών, μπορούμε να αυξήσουμε τις προμήθειες σε πολλαπλάσια επίπεδα», υποστήριξε ο Μπέλοφ, σύμφωνα με τον οποίο σήμερα οι ετήσιες ρωσικές εξαγωγές γαλακτοκομικών ανέρχονται στα 400 εκατομμύρια δολάρια, ή το 1% περίπου της παγκόσμιας αγοράς, που υπολογίζεται στα 40 δισ. δολάρια. Οι σημαντικότεροι αγοραστές ρωσικών γαλακτοκομικών μέχρι σήμερα είναι η Κίνα και οι χώρες της πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ένωσης, όπως το Καζακστάν, η Λευκορωσία, το Ουζμπεκιστάν, το Αζερμπαϊτζάν και η Αρμενία. Όμως τώρα η Ρωσία στρέφεται και σε άλλες αγορές, Ήδη πέρυσι πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες εξαγωγές σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία, Ομάν, Τυνησία, Αίγυπτο και Φιλιππίνες, και έπεται συνέχεια.

Ρωσική «εισβολή» στην Αλγερία
Μία αγορά που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι αυτή της Αλγερίας, όπου τον περασμένο Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκε η πρώτη παράδοση ενός φορτίου γάλακτος σε σκόνη από την περιοχή του Βόλγα, ενώ η τυροκομία Bryansk έχει ανοίξει γραφεία στη χώρα και άλλες εταιρείες παρακολουθούν την αφρικανική χώρα με ενδιαφέρον.

Σύμφωνα με τον Μπέλοφ: «Το 2024 η Αλγερία ίσως να εξελιχθεί στον υπ’ αριθμόν 1 αγοραστή και υπ’ αριθμόν 1 για τις εξαγωγές γαλακτοκομικών. Αυτή η αγορά είναι σχεδόν απεριόριστη. Αν μπορέσουμε να ενισχύσουμε τις θέσεις μας εκεί, μπορούμε να δημιουργήσουμε ξεχωριστές μονάδες παραγωγής και φάρμες με στόχο την παραγωγή αγαθών αποκλειστικά για την αλγερινή αγορά. Πρόκειται για μία αγορά πολύ μεγάλη, πολλές φορές μεγαλύτερη από την εσωτερική παραγωγή της Ρωσίας».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

«Απ΄τα Περιβόλια του Βεζύρογλου»: Νέα καμπάνια food service

Στον αέρα βρίσκεται η καμπάνια food service της εταιρείας «Απ΄τα Περιβόλια του Βεζύρογλου», που εξηγεί για ποιο λόγο η ποιότητα βρίσκεται στη λεπτομέρεια.

Η καμπάνια προβάλλει την αξία της ποιότητας των baby φύλλων σε δύο διαφορετιικές θεματικές καταχωρίσεις (φύλλο σπανακιού και φύλλο kale), δίνοντας σημασία στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των συγκεκριμένων λαχανικών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

B2B επιχειρηματική αποστολή στη Λατινική Αμερική το Νοέμβριο

Επιχειρηματική αποστολή στη Λατινική Αμερική διοργανώνει για τον προσεχή Νοέμβριο το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, σε συνεργασία με το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας – Λατινικής Αμερικής, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) και τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ). Η αποστολή θα συμπεριλάβει επισκέψεις σε Αργεντινή, Βραζιλία, Κολομβία, Μεξικό. Κατά τη διάρκειά της, θα προγραμματιστούν B2B επαγγελματικές επαφές με τοπικές εταιρείες και με εισαγωγείς προϊόντων, ανάμεσά τους και τρόφιμα.

Πριν από την αποστολή, προηγούνται δύο ενημερωτικές ημερίδες για τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες της ελληνικής επιχειρηματικής παρουσίας στις αγορές της Λατινικής Αμερικής, τη λειτουργία των εκεί αγορών και το καθεστώς διοργάνωσης της επιχειρηματικής αποστολής. Η πρώτη ημερίδα διοργανώνεται σήμερα Δευτέρα 20 Μαΐου 2024, στην Αθήνα, σε συνεργασία με το (Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών) ΕΒΕΑ, στην οδό Ακαδημίας 7. Η δεύτερη ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη, στην αίθουσα του ΕΒΕΘ (Τσιμισκή 29), στις 16:30 της Τετάρτης 22 Μαΐου 2024.

Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων θα παρουσιαστούν στοιχεία για ακόμα περισσότερες εθνικές αγορές της Λατινικής Αμερικής: Για Ισημερινό, Κόστα Ρίκα, Περού, Ουρουγουάη, πέρα από τις τέσσερις χώρες επίσκεψης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ένας χρόνος Ένωσης Supermarket Ελλάδος και η πρώτη τακτική γενική συνέλευση

Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της συμπλήρωσε η Ένωση Supermarket Ελλάδος (ΕΣΕ) και πραγματοποίησε την πρώτη της τακτική γενική συνέλευση την Τετάρτη 15 Μαΐου 2024, στην αίθουσα του ΕΒΕΑ (Ακαδημίας 7), όπου γίνονται και οι συνεντεύξεις Τύπου.

Μέχρι στιγμής, η ΕΣΕ μετρά 17 μέλη, τα οποία έδωσαν άπαντα το «παρών».

«Η μαζική προσέλευση των επιχειρηματιών και των στελεχών τους δείχνει δυο πράγματα: Όλοι ενδιαφέρονται, αγωνιούν θα έλεγα, για τις εξελίξεις που αφορούν τον κλάδο. Και όλοι αναγνωρίζουν ότι η Ένωση έχει κάνει ουσιαστική δουλειά στα πρώτα βήματα της ζωής της», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΣΕ, Αριστοτέλης Παντελιάδης. Το προεδρείο της ΕΣΕ, μαζί με τον γενικό διευθυντή Απόστολο Πεταλά, παρείχαν πλήρη ενημέρωση στους παριστάμενους για όλες τις νομοθετικές εξελίξεις που αφορούν τον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου, σε ελληνικό και κοινοτικό επίπεδο. Αναλύθηκε το ευρύτερο μακροοικονομικό περιβάλλον του κλάδου, όπως και ενδεχόμενες και επερχόμενες απειλές, αλλά και ευκαιρίες. Ο φορέας, που ξεκίνησε από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, «κατάφερε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να προσφέρει ουσιαστική αξία και στα μικρότερα μέλη του», όπως είπε ο κ. Παντελιάδης. «Ήταν σκοπός μας από την αρχή να εκπροσωπήσουμε και να υπηρετήσουμε ολόκληρο τον κλάδο και όχι μόνο ένα μέρος του, και το πετυχαίνουμε.

Δεν είμαστε το κλασικό συνδικαλιστικό όργανο που διεκδικεί προνόμια σε βάρος άλλων επαγγελματικών ομάδων. Ο δικός μας στόχος είναι να δημιουργούμε αξία για τον τελικό καταναλωτή, σε συνεργασία με τους προμηθευτές μας και σε δημιουργική επικοινωνία με την κυβέρνηση», πρόσθεσε ακόμη μεταξύ άλλων, μέσα πάντα από τον λογαριασμό του στο LinkedIn.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter