Σε συζητήσεις για νέες εξαγορές ο όμιλος Campari

Ανοιχτό αφήνει το ενδεχόμενο για μελλοντικές εξαγορές ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Campari, Matteo Fantacchiotti, μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Courvoisier, που αποτελεί τπ σημαντικότερο deal στην ιστορία της Campari.

Μιλώντας στο Reuters, ο CEO του ομίλου τόνισε πως στρατηγική της Campari είναι να αναπτυχθεί τόσο οργανικά, όσο και μη οργανικά, και πρόσθεσε: «Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι, όπως πάντα, έχουμε πολλούς φακέλους ανοιχτούς και κάποιες διαπραγματεύσεις που είναι αρκετά προχωρημένες».

Ο ίδιος δήλωσε αισιόδοξος για το αναπτυξιακό μομέντουμ του ομίλου, ξεχωρίζοντας ως προϊόν με μεγάλες προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης το Aperol, αλλά και το μη αλκοολούχο Crodino.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Mars: Συμμαχία με τη FrieslandCampina για βιώσιμη προμήθεια γάλακτος

Ένα φιλόδοξο πλάνο για βιώσιμη προμήθεια γάλακτος ανακοίνωσε η Mars, το οποίο θα υποστηριχθεί από επενδύσεις συνολικού ύψους 47 εκατομμυρίων δολαρίων σε ορίζοντα τριετίας. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η μείωση του αποτυπώματος άνθρακα της προμήθειας γάλακτος του ομίλου Mars, στο πλαίσιο της δέσμευσης του τελευταίου για μείωση κατά 50% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030.

Στο πλαίσιο του Moo’ving Dairy Forward Sustainable Dairy Plan, η Mars θα συνεργαστεί με τη FrieslandCampina, έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς γαλακτοκομικών προϊόντων στον κόσμο, ώστε μια ομάδα αγροκτημάτων να αφοσιωθούν στον εφοδιασμό της Mars με γαλακτοκομικά προϊόντα. Για την προμήθεια πιο βιώσιμων γαλακτοκομικών προϊόντων, το πρόγραμμα θα χρησιμεύσει ως πλατφόρμα όπου οι νέες πρακτικές και οι καινοτόμες τεχνολογίες θα μπορούν να τελειοποιηθούν και να αναπτυχθούν σε ένα εστιασμένο και επιταχυνόμενο περιβάλλον, με απώτερο στόχο την ευρύτερη υιοθέτηση σε ολόκληρη την FrieslandCampina.

Σημειώνεται ότι περισσότερες από 200.000 αγελάδες και 1.000 αγροκτήματα προμηθεύουν καθημερινά με γάλα τη Mars για την παραγωγή των γνωστών προϊόντων της, όπως τα κουφέτα M&Ms και η σοκολάτα Snickers, ενώ τα γαλακτοκομικά έχουν τη δεύτερη μεγαλύτερη συνεισφορά στο αποτύπωμα άνθρακα της Mars, σύμφωνα με τον όμιλο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Η premium cachaça Magnífica de Faria στο χαρτοφυλάκιο της Beverage World

Το premium brand cachaça Magnífica de Faria ενέταξε στο χαρτοφυλάκιό της η Beverage World. Η Magnífica de Faria, με καταγωγή από το Ρίο ντε Τζανέιρο, ξεκίνησε το 1985 από τον Ζοάο Λουίζ ντε Φαρία και αποτελεί μέρος της νεοσύστατης κατηγορίας cachaça, της cachaça de alambique, η οποία αναγνωρίστηκε επίσημα από την κυβέρνηση της Βραζιλίας το 2023, ώστε να διαφοροποιήσει το συγκεκριμένο στυλ cachaça, μεταξύ των προϊόντων που παρασκευάζονται με διαδικασία συνεχούς απόσταξης.

Στρατηγική «beverages around the clock»
Η Beverage World εστιάζει στη στρατηγική «beverages around the clock», ώστε να προσφέρει στους καταναλωτές μοναδικές προτάσεις γεύσης και απόλαυσης για κάθε περίσταση και κάθε στιγμή της ημέρας. Συν τοις άλλοις, το ελληνικό κοινό και το τουριστικό κοινό που επισκέπτεται την Ελλάδα φέρεται να δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στο κοκτέιλ της Caipirinha. Η Magnífica de Faria διατίθεται σε 15 ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Γαλλίας. Πρόσφατα συμπεριλήφθηκε στο Top 10 του διακεκριμένου κλαδικού οδηγού Drinks International 2024 Report, στην κατηγορία cachaça.

Ακόμη, διακρίθηκε με τη δέκατη θέση στα Top Selling Brands και την έκτη στα Top Trending Brands. «Έχουμε εντυπωσιαστεί με την ποιότητα και το εύρος της σειράς προϊόντων της Magnífica de Faria. Είμαστε σίγουροι ότι οι Έλληνες επαγγελματίες του κλάδου Ho.Re.Ca. θα εκτιμήσουν και θα αγαπήσουν το brand», δήλωσε η Marketing and Trade Marketing της Beverage World, Κλαίρη Χαρόγιαννη.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Lidl Ελλάς: Πάνω από 2.000 γεύματα αγάπης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Πλήρη γεύματα σε οικονομικά αδύναμους συνανθρώπους μας προσέφερε η Lidl Ελλάς και τη φετινή εορταστική περίοδο του Πάσχα. Για ακόμα μία χρονιά η εταιρεία ενίσχυσε το Πασχαλινό Γεύμα Αγάπης για τους φιλοξενούμενους στις δομές του Δήμου Αθηναίων και τους άστεγους συμπολίτες μας, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (Κ.Υ.Α.Δ.Α.) ανήμερα της Κυριακής του Πάσχα στο Ρουφ.

Η Lidl Ελλάς στήριξε τη διανομή γευμάτων και στις υπόλοιπες δομές του Δήμου, μοιράζοντας συνολικά 1.300 γεύματα. Στη Βόρεια Ελλάδα, η Lidl Ελλάς, σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης και Πρόνοιας του Δήμου Θεσσαλονίκης συμμετείχε στη διανομή γευμάτων σε ωφελούμενους συσσιτίων του Δήμου, μοιράζοντας 760 γεύματα το Μεγάλο Σάββατο.

Η δράση αφορά στη στήριξη λειτουργίας της δομής παροχής βασικών αγαθών «Παροχή Συσσιτίου» του Δήμου Θεσσαλονίκης με αποδέκτες 650 ευάλωτες οικογένειες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter