Coca – Cola HBC: Οργανική αύξηση εσόδων +12,6% στο πρώτο τρίμηνο με κύριους μοχλούς ανθρακούχα, ενεργειακά, καφέ

Στο +12,6% διαμορφώθηκε η οργανική αύξηση εσόδων της Coca-Cola HBC AG, χάρη στις κατηγορίες «Ανθρακούχα ποτά», «Ενεργειακά ποτά» και «Καφές», σύμφωνα με την ενημέρωση των οικονομικών της καταστάσεων για το πρώτο τρίμηνο του 2024. Αναλυτικότερα, κάνοντας ένα δυναμικό ξεκίνημα για το 2024, η Coca-Cola HBC σημείωσε αύξηση του όγκου των πωλήσεων της κατά 1,8% σε οργανική βάση το πρώτο τρίμηνο 2024, η οποία αιτιολογείται στις καλές επιδόσεις των αναπτυσσόμενων και αναδυόμενων αγορών της (+12,5% και +19% αντίστοιχα).

Στις ήδη ανεπτυγμένες αγορές, σημειώθηκε αύξηση των οργανικών της εσόδων κατά 5,1%, ενώ παρατηρήθηκε μείωση κατά 3,8% στον όγκο πωλήσεων του πρώτου τριμήνου 2024.

Διψήφια ανάπτυξη στα ενεργειακά ποτά και τον καφέ
Ειδικότερα, όσον αφορά στην κατηγορία των ανθρακούχων ποτών, οι όγκοι των πωλήσεων παρέμειναν σταθεροί, με τα ενεργειακά ποτά να σημειώνουν διψήφια ανάπτυξη, της τάξεως του +37,3%. Αναφορικά, το Monster Energy Green – Zero Sugar κυκλοφόρησε σε 16 αγορές, υποστηρίζοντας τη συνεχιζόμενη ισχυρή ανάπτυξη της Monster. Η κατηγορία του καφέ ακολούθησε κοινή πορεία με τα ενεργειακά ποτά, καθώς σημείωσε επίσης διψήφια ανάπτυξη κατά +34,3% στον όγκο πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Επιπλέον, βάσει των οικονομικών καταστάσεων της Coca-Cola HBC AG για το πρώτο τρίμηνο 2024, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 10,6% σε οργανική βάση, ως αποτέλεσμα των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης εσόδων μέσα στο τελευταίο δωδεκάμηνο. Όλες οι αγορές (ανεπτυγμένες, αναπτυσσόμενες και αναδυόμενες) σημείωσαν αύξηση καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο, με τις αναδυόμενες να σημειώνουν διψήφια αύξηση με ποσοστό της τάξεως του 15,3%.

Αναμένεται αύξηση λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση 3 – 9%
Η Coca – Cola HBC AG παραμένει αισιόδοξη για το υπόλοιπο του 2024, καθώς αναμένει επίτευξη του μεσοπρόθεσμου στόχου της για οργανική αύξηση των εσόδων της σε επίπεδο ομίλου κατά 6-7%. Επιπλέον, σε συγκρίσιμη βάση, το κόστος πωληθέντων ανά κιβώτιο προβλέπεται να αυξηθεί με χαμηλό/μέσο μονοψήφιο ποσοστό, ενώ η αύξηση των λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση (EBIT) αναμένεται να κινηθεί μεταξύ 3% και 9%.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Η… κάθοδος των Βέλγων και οι πέντε ελληνικές εταιρείες που επισκέφθηκαν

Σε πέντε εργοστάσια μεγάλων ελληνικών εταιρειών βρέθηκαν την περασμένη εβδομάδα στελέχη βελγικών επιχειρήσεων, στο πλαίσιο επίσκεψης που διοργάνωσε η Οικονομική και Εμπορική Αντιπροσωπεία της Φλάνδρας στην Ελλάδα, με σκοπό την ανταλλαγή τεχνογνωσίας για την τεχνολογία τροφίμων και ποτών και τη διερεύνηση πιθανών συνεργασιών.

Οι Βέλγοι επισκέπτες ξεναγήθηκαν στα εργοστάσια των εταιρειών Loulis Food Ingredients, Ε.Ι. Παπαδόπουλος, Δέλτα Foods, Puratos Greece και Bake Hellas, ενώ το πρόγραμμα περιελάμβανε και networking dinner στην οικία του Βέλγου πρέσβη στην Ελλάδα, Marc Calcoen.

Μεταξύ των στελεχών από το Βέλγιο που συζήτησαν για ενδεχόμενες συνεργασίες με τις ελληνικές επιχειρήσεις ήταν ο Walter Van Dijck, διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας έξυπνης ψύξης και θέρμανσης Pac Cool, ο Steven Vavedin, εμπορικός διευθυντής της μπισκοτοποιίας Vermeiren Princeps, καθώς και εκπρόσωποι της εταιρείας ρομποτικής Movu Robotics, της εταιρείας υγιεινής επαγγελματικών χώρων PolySto Group, της εταιρείας μηχανημάτων GEA Group και της εταιρείας αυτοματοποιημένων λύσεων αποθήκευσης και διαχείρισης πρώτων υλών Spiromatic.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Private label 35+ στους 100 κωδικούς που διακινούνται στα ελληνικά σούπερ μάρκετ

Το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας (PL) αυξάνεται σταθερά από το 2022 και εκτιμάται ότι το 2023, το μερίδιο αξίας (τζίρου) των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας υπερέβη το 26%, ενώ το 2024 βρίσκεται στο 27%, σύμφωνα με τον καθηγητή Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεώργιο Μπάλτα.

Ο ίδιος σημείωσε: «Επειδή οι κωδικοί αυτοί κατά κανόνα είναι φθηνότεροι, είναι ευνόητο ότι το μερίδιο όγκου είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σύμφωνα με αναλύσεις που κάναμε στο Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, περισσότεροι από 35 στους 100 κωδικούς που διακινούνται στα ελληνικά σούπερ μάρκετ είναι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σήμερα».

Το 63,7% των Ελλήνων δηλώνει ικανοποιημένο από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Όσον αφορά στην άποψη που έχουν σήμερα οι Έλληνες καταναλωτές για την ποιότητα των PL, ο καθηγητής ανέφερε στο FOODReporter ότι διαρκώς μεγαλύτερα ποσοστά καταναλωτών θεωρούν την ιδιωτική ετικέτα μία αποδεκτή και έμπιστη εναλλακτική επιλογή. «Ειδικότερα, σε πρόσφατη έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το 22% των ερωτηθέντων θεωρεί τις ιδιωτικές ετικέτες χειρότερες, το 21% τις θεωρεί καλύτερες, ενώ η πλειονότητα των καταναλωτών (ήτοι το 57%) τις θεωρεί ίδιες με τις μάρκες των γνωστών κατασκευαστών», συμπλήρωσε. Σε ερώτηση ικανοποίησης των ερωτηθέντων από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, δυσαρεστημένοι δήλωσαν το 6,6%, ικανοποιημένοι το 63,7%, ενώ ούτε ικανοποιημένοι και ούτε δυσαρεστημένοι είναι το 29,7% του δείγματος. «Εάν εξετάσουμε τις διαφορές μεταξύ κατηγοριών προϊόντων, τα μερίδια αγοράς της ιδιωτικής ετικέτας είναι μεγαλύτερα σε κατηγορίες προϊόντων όπου οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες έχουν επενδύσει περισσότερο σε κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας. Με την ίδια λογική, το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας είναι μεγαλύτερο στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπου έγινε υψηλότερη επένδυση και αποκτήθηκε καλύτερη τεχνογνωσία στο μάρκετινγκ αυτών», σχολίασε ο κ. Μπάλτας.

Η ανάπτυξη της ιδιωτικής ετικέτας υστερεί προς το παρόν στα βρεφικά τρόφιμα
Η ανάπτυξη της ιδιωτικής ετικέτας διεθνώς ευνοείται σε κατηγορίες στις οποίες ο καταναλωτής μπορεί να αξιολογήσει την ποιότητα ενός προϊόντος βιωματικά, για παράδειγμα χαρτικά, απορρυπαντικά, και τυποποιημένα τρόφιμα. «Αντίθετα, η ανάπτυξη της ιδιωτικής ετικέτας υστερεί προς το παρόν σε κατηγορίες όπου η αξιολόγηση των προϊόντων από τον καταναλωτή είναι δυσχερής και υπάρχει αίσθηση αβεβαιότητας, όπως στα βρεφικά τρόφιμα και τα είδη στοματικής υγιεινής» επεσήμανε ο Γεώργιος Μπάλτας σχετικά με τις κατηγορίες στις οποίες δεν έχει εισχωρήσει δυναμικά η επιρροή της ιδιωτικής ετικέτας.

Αναφορικά, οι περισσότερες εκτιμήσεις συγκλίνουν ότι το 2024 θα είναι ένα ακόμη πολύ καλό έτος για την ιδιωτική ετικέτα, κυρίως επειδή περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν φθηνότερες, αλλά ταυτόχρονα αξιόπιστες λύσεις για τις αγορές τους σε ένα περιβάλλον πολύ υψηλότερου κόστους διαβίωσης.

Σχετικά με το ρόλο της ακρίβειας στην ανάπτυξη της ιδιωτικής ετικέτας, ο καθηγητής επεσήμανε: «Οπωσδήποτε τα ίδια τα δεδομένα των ετών 2021 – 2024 αποκαλύπτουν τον ρόλο της ακρίβειας στην αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς και στη στροφή περισσότερων καταναλωτών στην ιδιωτική ετικέτα, η οποία είναι σταθερά φθηνότερη και επομένως δίνει μία εύκολη και μόνιμη εναλλακτική λύση σε κάθε επιμέρους κατηγορία προϊόντων», ενώ σημείωσε ότι οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν γενικά τα εγχώρια προϊόντα, γεγονός που ευνοεί την ιδιωτική ετικέτα εφόσον η συντριπτική πλειονότητα των κωδικών PL είναι ελληνικής παραγωγής και προβάλλεται ως τέτοια από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Θα κτίσει τεράστιο μερίδιο αγοράς η ιδιωτική ετικέτα στην Ελλάδα όπως στο εξωτερικό;

Η καταναλωτική συμπεριφορά έχει μεγάλες διαφορές μεταξύ λαών και χωρών οι οποίες παραμένουν διαχρονικά.

Ωστόσο, υπάρχει σύγκλιση στη σημασία που οι καταναλωτές δίνουν στην τιμή, υπό την έννοια ότι η πίεση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς είναι πανευρωπαϊκό φαινόμενο και αναγκάζει όλους τους ευρωπαϊκούς λαούς να ψωνίζουν πιο προσεκτικά και οικονομικά, σύμφωνα και με τον κ. Μπάλτα. «Δεν μπορούμε σήμερα να προβλέψουμε εάν και πότε η ιδιωτική ετικέτα στην Ελλάδα θα κτίσει τεράστιο μερίδιο αγοράς άνω του 50%, όπως στην Ελβετία ή στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό θα εξαρτηθεί από τις στρατηγικές κινήσεις προμηθευτών και εμπόρων και, κυρίως, το ευρύτερο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον» ανέφερε χαρακτηριστικά στο FOODReporter.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Carlsberg Group: Πέτυχε οργανική αύξηση εσόδων και όγκου στο πρώτο τρίμηνο

Οργανική αύξηση όγκου +2% σημείωσε η Carlsberg Group σύμφωνα με τις οικονομικές τις καταστάσεις που δημοσίευσε για το πρώτο τρίμηνο του 2024. Ειδικότερα, στη Δυτική Ευρώπη πέτυχε οργανική αύξηση όγκου κατά 0,2%, στην Ασία κατά 3,1% και την Κεντρική – Ανατολική Ευρώπη και Ινδία κατά 2,2%. Όσον αφορά στη συνολική κατηγορία της premium μπύρας, ο όμιλος Carlsberg γνώρισε οργανική αύξηση όγκου +8%, ενώ η κατηγορία της μπύρας χωρίς αλκοόλ σημείωσε αύξηση κατά 2%.

Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφέρουμε ότι κάποια διεθνή premium brands του ομίλου ότι σημείωσαν οργανική αύξηση όγκου (Tuborg +8%, Carlsberg +15%, Grimbergen +6%), με εξαίρεση τη Brooklyn και τη Somersby οι οποίες φανέρωσαν μια μικρή μείωση κατά -1% και -4%, αντίστοιχα, για το πρώτο τρίμηνο του 2024. Επιπλέον, σύμφωνα με τις εν λόγω οικονομικές καταστάσεις του ομίλου, σημειώθηκε οργανική αύξηση των εσόδων με ποσοστό της τάξεως του 6,4%, ενώ τα έσοδα ανά εκατόλιτρο αυξήθηκαν κατά 4% για το πρώτο τρίμηνο του 2024, εξαιτίας της θετικής συμβολής του συνόλου των τριών προαναφερθεισών περιοχών. Συγκεκριμένα ανά περιοχές, υπήρχε οργανική αύξηση εσόδων στη Δυτική Ευρώπη κατά 5,1%, την Ασία κατά 7,6% και την Κεντρική – Ανατολική Ευρώπη και Ινδία κατά 7,3%.

Αναμένεται αύξηση των λειτουργικών κερδών εύρους 1 – 5% για το 2024
Σημειώνεται ότι συνεχίζονται οι θετικές προβλέψεις κερδών για το 2024, καθώς αναμένεται αύξηση των λειτουργικών κερδών εύρους 1 – 5%. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Carlsberg, Jacob Aarup-Andersen, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Είχαμε ένα σταθερό ξεκίνημα της χρονιάς με αύξηση όγκου και εσόδων και στις τρεις περιοχές. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την ανάπτυξη του premium χαρτοφυλακίου μας και την αύξηση του όγκου και των εσόδων στην Ασία, τα οποία αποτελούν σημαντικούς στρατηγικούς μοχλούς ανάπτυξης για τον Όμιλο.
Η απόδοση του πρώτου τριμήνου ήταν σύμφωνη με τις προσδοκίες και διατηρούμε τις προοπτικές κερδών μας για ολόκληρο το έτος».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

ΣΕΒΤ: Η επικοινωνιακή στρατηγική του στη V+O Communication

Η V+O Communication ξεκίνησε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) αναλαμβάνοντας το σχεδιασμό και τη διαχείριση της στρατηγικής επικοινωνίας του ΣΕΒΤ, τη διαχείριση του γραφείου τύπου και συμβουλευτική υποστήριξη για θέματα επικοινωνίας και εξωστρέφειας, υποστηρίζοντας το Σύνδεσμο στην επίτευξη των στόχων του.

Αναφορικά, ο ΣΕΒΤ εκπροσωπεί ενεργά, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, το επιχειρηματικό οικοσύστημα της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών.

Αποστολή του συνδέσμου είναι η βιώσιμη, χωρίς αποκλεισμούς, ανάπτυξη των σύγχρονων επιχειρήσεων του κλάδου και η συνεχόμενη ανταπόκριση στις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Μύλοι Κεπενού: Προς νέα μείωση τζίρου, παρά την αύξηση του όγκου πωλήσεων

Πτωτικά κινήθηκε το 2023 ο κύκλος εργασιών των Μύλων Κεπενού, λόγω της μείωσης των τιμών πώλησης σε σχέση με το 2022, ενώ η πτωτική πορεία συνεχίζεται και φέτος. Σύμφωνα με τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα της εισηγμένης, οι καθαρές πωλήσεις του 2023 έκλεισαν στα 63,54 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 14,1% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2022, όμως τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 1,5%, φτάνοντας στα 12,76 εκατ. ευρώ, λόγω της θεαματικής μείωσης κατά 1,6 εκατ. ευρώ περίπου του κόστους πωληθέντων μέσα σε έναν χρόνο.

Ωστόσο, η σημαντική αύξηση της πρόβλεψης απομείωσης επισφαλών πελατών κατά 800 και πλέον χιλιάδες ευρώ οδήγησε σε μείωση της καθαρής κερδοφορίας στα 1,09 εκατ. ευρώ προ φόρων (έναντι 1,58 εκατ. το 2022) και στα 623.669 ευρώ μετά από φόρους (έναντι 907.382 ευρώ το 2022).

Όσον αφορά στη φετινή πορεία της εταιρείας, με βάση τα δεδομένα για το πρώτο τετράμηνο του έτους, o όγκος πωλήσεων αναμένεται αυξημένος, ενώ ο κύκλος εργασιών αναμένεται να διαμορφωθεί σε λίγο χαμηλότερα επίπεδα συγκριτικά με το 2023, λόγω της εξομάλυνσης των τιμών πώλησης, αν και σε κάθε περίπτωση, τα αποτελέσματα του 2024 θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη της εμπόλεμης κατάστασης στην Ουκρανία, του Ισραήλ, των διεθνών τιμών πρώτων υλών και της ενεργειακής κρίσης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ελλάδα: Στην πρώτη θέση ως προς τις συνολικές εισαγωγές ακτινιδίων της Βραζιλίας το πρώτο τρίμηνο του 2024

Οι ήπιες θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του περσινού χειμώνα στο νότιο ημισφαίριο (Ιούνιο- Σεπτέμβριο), μείωσαν την παραγωγή ακτινιδίων στη Βραζιλία, ιδιαιτέρως στην Πολιτεία Parana που αποτελεί το κέντρο της εγχώριας καλλιέργειας, σύμφωνα με στοιχεία του Γραφείου ΟΕΥ Αγίου Παύλου. Αναλυτικότερα, το 2023, η καλλιεργήσιμη έκταση στο Parana εκτεινόταν σε 200 εκτάρια με συνολική παραγωγή 2,6 χιλιάδες τόνους.

H μέση παραγωγικότητα ανά εκτάριο ανήλθε, την ίδια χρονιά, σε 12 τόνους. Σύμφωνα με το σύνδεσμο παραγωγών, η ποσότητα αυτή είναι η μισή από την αντίστοιχη του 2021, εξαιτίας των δυσμενών κλιματολογικών συνθήκων επηρεαζόμενη από τις υψηλές θερμοκρασίες του περασμένου χειμώνα.

Καθώς η παραγωγή είναι περιορισμένη και αδυνατεί να καλύψει την εγχώρια ζήτηση, η Βραζιλία οδηγείται σε εισαγωγές σημαντικών ποσοτήτων καρπών, ήτοι 33 χιλ. τόνους ανά έτος. Οι βασικοί προμηθευτές σε καρπούς ακτινιδίων είναι η Χιλή, η Αργεντινή και η Νέα Ζηλανδία από το Ν. Ημισφαίριο και η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Γαλλία από το Β. Ημισφαίριο. Η Ελλάδα, από την 1η Νοεμβρίου 2023 (τότε επιτράπηκε η εισαγωγή ελληνικών ακτινίδιων), έχει εξάγει σημαντικές ποσότητες καρπών.

Αξιοσημείωτο δε, ότι το πρώτο τρίμηνο 2024, εισήχθησαν 6.677,5 τόνοι από Ελλάδα, αξίας 14,5 εκατ. δολαρίων, κατατάσσοντας την χώρα μας στην πρώτη θέση ως προς τις συνολικές εισαγωγές ακτινιδίων, κατέχοντας το 64% του εισαγόμενου όγκου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ενισχύει τη διείσδυση στην ισπανική αγορά η Trikalinos

Στην έκθεση Seafood Expo Global 2024, η οποία διεξήχθη στη Βαρκελώνη από τις 23 έως τις 25 Απριλίου 2024, συμμετείχε για μια ακόμη χρονιά η εταιρεία Trikalinos με δικό της εταιρικό περίπτερο, με έμφαση στην εξωστρέφεια και στόχο την περαιτέρω διείσδυσή της στην ισπανική αγορά.Στο πλαίσιο της μεγαλύτερης εμπορικής έκθεσης θαλασσινών στο κόσμο, οι εκπρόσωποι της εταιρείας συνομίλησαν με πλήθος αγοραστών, προμηθευτών και επαγγελματιών του κλάδου από διαφορετικές χώρες, καθώς η έκθεση φιλοξένησε συνολικά 35.000 επισκέπτες.

Η παρουσία της Trikalinos στην Seafood Expo Global 2024 έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να επιδείξει την ποιότητα και την καινοτομία των προϊόντων της, τόσο στο χώρο των ιχθυηρών και του αυγοτάραχου που είναι το εμβληματικό της προϊόν, αλλά και τα προϊόντα αλατιού και αφρού αλατιού.

Η ελληνική εταιρεία φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως πρεσβευτής της ποιότητας και της καινοτομίας της ελληνικότητας, αποδεικνύοντας ότι η Ελλάδα διαθέτει υψηλής ποιότητας προϊόντα.
Με τη συμμετοχή σε εκθέσεις, η Trikalinos, η οποία δραστηριοποιείται από το 1856 στην μεταποίηση και εμπορία αυγοτάραχου ως το flagship της προϊόν, διευρύνει τις επιχειρηματικές της δυνατότητες, δημιουργεί νέες συνεργασίες και ενισχύει την εικόνα της χώρας ως σημαντικός παραγωγός ποιοτικών θαλασσινών προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα προϊόντα της Trikalinos εξάγονται σε 37 χώρες σε όλο τον κόσμο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ο ΟΚΑΑ και οι Ελληνικές Ιχθυόσκαλες με εμπόρους στη Seafood Expo στη Βαρκελώνη

Ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας στηρίζει τις προσπάθειες των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στις εγκαταστάσεις του, στο εξωτερικό, ανοίγοντας δρόμους για την σύναψη νέων εμπορικών συμφωνιών με μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των Αλιευμάτων και των Ιχθυήρων.

Στο πλαίσιο αυτό, συμμετείχε στην Διεθνή Έκθεση Seafood Expo που πραγματοποιήθηκε από τις 23 έως και τις 25 Απριλίου 2024 στη Βαρκελώνη, όπου με την υποστήριξη του ΟΚΑΑ ΑΕ, παρουσίασαν τα προϊόντα τους, εννέα επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού, αλλά φιλοξενήθηκαν και πολλοί συνεργάτες.

Στο δρόμο της εξωστρέφειας
«Είμαστε αρωγοί στις προσπάθειες των ελληνικών επιχειρήσεων, ώστε να βγουν συντεταγμένα στις διεθνείς αγορές και στο πλαίσιο αυτό συμμετέχουμε στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις, όπου οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στις εγκαταστάσεις μας, έρχονται σε επαφή με πελάτες και προμηθευτές τους από το εξωτερικό, υπογράφοντας σημαντικές εμπορικές συμφωνίες. Και αυτό, γιατί, ως Οργανισμός, έχουμε επιλέξει τον δρόμο της εξωστρέφειας, εμπιστευόμενοι τις δυνατότητες των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά και τις δικές μας, και έτσι ως ΟΚΑΑ ΑΕ, την τελευταία τετραετία, έχουμε περάσει από τα στενά γεωγραφικά σύνορα της χώρας μας παρέχοντας τεχνογνωσία σε αντίστοιχες επιχειρήσεις. Και έτσι θα συνεχίσουμε, συμβάλλοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στην ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων, την στήριξη του Πρωτογενούς Τομέα και της Εθνικής μας Οικονομίας», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΚΑΑ, Απόστολος Αποστολάκος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Εστιατόριο ΜΙΑ’S: Εποχικό μενού με τοπικά παραδοσιακά υλικά

Για τέταρτη συνεχόμενη σεζόν, το MIA’S restaurant συνεχίζει την παράδοση της ελληνικής υψηλής γαστρονομίας στην Οία της Σαντορίνης. Ειδικότερα, το menu του MIA’S θα είναι και φέτος εποχικό και θα προσαρμόζεται κατά τη διάρκεια της σεζόν σύμφωνα με τα διαθέσιμα παραδοσιακά υλικά από τοπικούς παραγωγούς.

Για τη φετινή χρονιά, στο lunch menu a la carte, υπάρχουν τα signature dishes του MIA’S αποκλειστικά για το μεσημεριανό γεύμα, όπως Τάρτα Λευκής Καπνιστής Μελιτζάνας, Κεφτέδες στο Josper και Μύδια αχνιστά. Στο βραδινό menu δεν λείπουν τα πλέον signature πιάτα του MIA’S, όπως Μους Φάβας Σαντορίνης µε Χταπόδι Ψητό, Oxtail Παστίτσιο και Κοτόπουλο Νανάκι με τρούφα.

Φυσικά, στα menu του MIA’S προσφέρονται και φρέσκα ψάρια ημέρας σε συνεργασία με ντόπιους ψαράδες της Σαντορίνης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter