Euricom Hellas: Επεκτείνει τις συνεργασίες εξαγωγών για να καταπολεμήσει τη διόρθωση στις τιμές ρυζιού

Διόρθωση συνολικής αξίας πωλήσεων που έρχεται για το 2024 δείχνουν τα οικονομικά στοιχεία της τρέχουσας χρονιάς της Euricom Hellas. Στη συγκεκριμένη διόρθωση, φέρεται να παίζει καθοριστικό ρόλο η μείωση τιμών αγοράς του αναποφλοίωτου ρυζιού. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συμπεριλήφθηκαν στα οικονομικά αποτελέσματα που εξέδωσε η εταιρεία για το 2023, προκύπτει μείωση αξίας πωλήσεων κατά περίπου 15% σε σχέση με τις αξίες του αντίστοιχου τριμήνου του 2023, αλλά και μείωση κατά 1,4% σε σχέση με τον όγκο πωλήσεων του ίδιου διαστήματος.

Μειωμένο το σύνολο των δεικτών κερδοφορίας
Η Euricom Hellas εμφάνισε μείωση κύκλου εργασιών το 2023, σε σχέση με το 2022, κατά 2,31%, από τα 31,65 εκατ. ευρώ, στα 30,91 εκατ. ευρώ. Τα μεικτά κέρδη της εταιρείας υποχώρησαν, κατά 9,41%, από τα 4,25 εκατ. ευρώ το 2022 σε 3,85 εκατ. ευρώ το 2023. Τα κέρδη προ φόρων έπεσαν στα €370.518,93 έναντι €909.279,49 της προηγούμενης χρονιάς (μείωση κατά 59,25%) και αντίστοιχα, τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε €326.518,93 για το 2023, έναντι €785.636,85 το 2022, μειωμένα δηλαδή κατά 58,44%. Η εταιρεία δεν κατάφερε το 2023 να τιθασεύσει το κόστος πωληθέντων και εμφάνισε αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα.

Νοικοκύρεμα δανεισμού και αύξηση σημείων διάθεσης, σε ελληνική Ho.Re.Ca. και χώρες του εξωτερικού
Πάντως, η Euricom Hellas έχει μετακυλήσει σε μακροπρόθεσμη αποπληρωμή το 32,9% των δανείων της και πιο συγκεκριμένα, το 58,9% του περσινού βραχυπρόθεσμου δανεισμού της. Αλλά και το σύνολο των δανειακών υποχρεώσεων της εταιρείας είχε μειωθεί κατά 14,13%, από 12 εκατ. ευρώ το 2022 σε 10,29 εκατ. ευρώ το 2023. Η Euricom Hellas, δραστηριοποιούμενη σε αγορά με μεγάλα σκαμπανεβάσματα -ως «μη ισορροπημένη κατάσταση» αναφέρεται στη σχετική οικονομική έκθεση- με το βλέμμα στο μέλλον, διατήρησε και επέκτεινε τις δραστηριότητές της στο εξωτερικό: Πρόκειται κυρίως για συνεργασίες στη Μέση Ανατολή (Ιορδανία και Λίβανος).

Επίσης, επεκτάθηκαν οι συνεργασίες της εταιρείας στη βόρεια Ευρώπη με τις Ολλανδία, Πολωνία, Σουηδία και βόρεια Γερμανία να αποτελούν νέο προορισμό των προϊόντων της Euricom Hellas, όπου η συνεργασία έχει συμφωνηθεί να διατηρηθεί και για το 2024. Επιπλέον, εντός 2023, η εταιρεία ισορρόπησε το ποσοστό πωλήσεων μεταξύ εξαγωγών και ελληνικής αγοράς, επειδή παρουσίασε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις λιανικής, αλλά και αγοράς Ho.Re.Ca. Η ποσόστωση μεταξύ εν Ελλάδι πωλήσεων και εξαγωγών οριστικοποιήθηκε σε 50,34% και 49,66%, υπέρ των πωλήσεων ρυζιού εντός Ελλάδος, για το 2023.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

To χαμένο loyalty των καταναλωτών και η… πυραμίδα του Maslow

Σε πάνελ συζήτησης για τους καταναλωτές και τον πληθωρισμό στο ελληνικό λιανεμπόριο συμμετείχαν η Γιολάντα Ευφροσυνίδου, διευθύντρια Marketing Omnichannel της Metro, και ο Ερρίκος Οβαδίας, e-business Manager της Γρηγόρης, μαζί με τον Νίκο Βαρβαδούκα, VP Brand, Customer & Omnichannel του ομίλου Public, όπου κατέθεσαν τις παρατηρήσεις τους για το πού βρίσκεται σήμερα η αγορά, στο πλαίσιο του e-commerce summit @ Costa Navarino που διοργάνωσε η Boussias Events.

Ενδιαφέρουσα ήταν η παρατήρηση της κ. Ευφροσυνίδου για μία μεταστροφή των καταναλωτών μακριά από την αυθόρμητη αγορά. «Εμείς στα σούπερ μάρκετ όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούμε να προάγουμε εμπειρίες για να φέρουμε τον κόσμο μέσα, να διαδρά, να τον κρατάμε πολλή ώρα, γιατί αυτό σημαίνει κατανάλωση, και εδώ βλέπουμε ότι χάνεται αυτό», σημείωσε, και συνέχισε: «Επί Covid υπήρχε το υπερστοκάρισμα, γεμίσαμε τις αποθήκες μας.

Μετά ήρθε η κανονικότητα, που σου δίνει το δικαίωμα να έχεις και κάτι στην αποθήκη. Και έχουμε περάσει πια σε μια κατάσταση όπου οι οικογένειες ξεμένουν πρώτα και μετά πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ. Εμείς ως Metro έχουμε δει ότι έχουμε ξαναγυρίσει στην τελευταία βαθμίδα της πυραμίδας του Maslow, η ανάγκη της επιβίωσης, της τροφής και του νερού».

Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι χάνεται και το loyalty των καταναλωτών προς τα σούπερ μάρκετ, αφού γίνονται κυνηγοί προσφορών.

«Όλοι οι λιανέμποροι έχουν μια κάρτα πιστότητας. Είμαστε η μοναδική εταιρεία μαζί με τον Σκλαβενίτη που δεν έχουμε κάρτα πιστότητας στο physical. Όμως υπάρχει και ανάπτυξη και κερδοφορία στην εταιρεία, οπότε θεωρούμε ότι είμαστε πάρα πολύ δυνατοί σε αυτό, γιατί έρχεται ο κόσμος μέσα. Φανταστείτε, όλες οι εταιρείες που έχουν κάρτα πιστότητας ουσιαστικά χρηματοδοτούν την επίσκεψη στο κατάστημα. Βάσει Nielsen, οι επισκέψεις έχουν αυξηθεί μέσα στην εβδομάδα, από 1-2 επισκέψεις έχουμε φτάσει τις 3 επισκέψεις, όχι στο ίδιο σημείο. Άρα το νοικοκυριό επισκέπτεται τρία και πάνω διαφορετικά σημεία για να μπορεί να προμηθευτεί τα είδη του. Και ο βασικός οδηγός είναι πού έχει την καλύτερη προσφορά. Άρα αυτό είναι για εμάς το case, είναι δύσκολη η κατάσταση», σχολίασε η κ. Ευφροσυνίδου.

Ψάχνουν τα κουπόνια και τους πόντους
Από την πλευρά του, ο Ερρίκος Οβαδίας επιβεβαίωσε ότι οι καταναλωτές ψάχνουν την προσφορά όπου μπορούν. «Γι’ αυτό άλλωστε βλέπουμε πάρα πολύ τον κόσμο να πηγαίνει προς τους aggregators, efood, Wolt, Box κλπ, που κάνουν πολλές προσφορές, πολλά combos, και ο κόσμος αυτά ψάχνει και συνεχόμενα πηγαίνει για να πάρει κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα. Και ο κόσμος έχει γυρίσει από το κομμάτι του loyalty, γιατί ψάχνει τον πόντο, ψάχνει το κουπόνι, έτσι ώστε μετά να πάρει με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος, ειδικά στο κομμάτι το δικό μας που είναι μια καθημερινή συνήθεια, όπως ο καφές, μια τυρόπιτα, ένα σάντουιτς, μια σαλάτα», επεσήμανε.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

The Coca-Cola Company: Υπογράφει συμφωνία 1,1 δισ. δολαρίων με τη Microsoft

Η Coca-Cola Company και η Microsoft Corp. ενώνουν τις δυνάμεις τους καθώς ανακοίνωσαν μια πενταετή στρατηγική συνεργασία για την ευθυγράμμιση της βασικής τεχνολογικής στρατηγικής της Coca-Cola.

Ως μέρος της συνεργασίας, η Coca-Cola έχει αναλάβει δέσμευση 1,1 δισ. δολαρίων στο Microsoft Cloud και τις δυνατότητες παραγωγής Τεχνητής Νοημοσύνης (AI). Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Coca-Cola, η εν λόγω συνεργασία υπογραμμίζει το συνεχιζόμενο τεχνολογικό μετασχηματισμό της, ο οποίος θα υποστηρίζεται από το Microsoft Cloud.

Δίνεται η ευκαιρία στις εταιρείες να πειραματιστούν από κοινού με μια πρωτοποριακή νέα τεχνολογία, όπως το Azure OpenAI Service, για να αναπτύξουν καινοτόμες περιπτώσεις χρήσης AI σε διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες. Η Coca-Cola μετέφερε όλες τις εφαρμογές της στο Microsoft Azure, με τους περισσότερους μεγάλους ανεξάρτητους συνεργάτες εμφιάλωσης να ακολουθούν.

Ως πρωτοπόρος στην υιοθέτηση της AI, η Coca-Cola καινοτομεί και έχει ήδη αξιοποιήσει την υπηρεσία Azure OpenAI για να επαναπροσδιορίσει τα πάντα, από το μάρκετινγκ μέχρι την κατασκευή και την αλυσίδα εφοδιασμού – και όχι μόνο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Γιατί καταναλωτές και ΕΛΣΤΑΤ… πέφτουν έξω για τις ανατιμήσεις στην αγορά

Σε ένα από τα highlights του E-commerce summit @Costa Navarino που διοργάνωσε η Boussias Events στις 24 και 25 Απριλίου, ο Γιώργος Δουκίδης, ιδρυτής του εργαστηρίου ηλεκτρονικού εμπορίου ELTRUN και πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ, ανέλυσε κάποια από τα κυριότερα θέματα που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες καταναλωτές, με βάση πρόσφατες έρευνες. Μεταξύ άλλων, από τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Δουκίδης προκύπτει ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα για τους καταναλωτές είναι, αναμφίβολα, ο συνδυασμός των χαμηλών εισοδημάτων και των υψηλών τιμών των προϊόντων, που τους προκαλεί συναισθήματα ανησυχίας, φόβου, ανασφάλειας και θυμού.

Το ερώτημα όμως είναι: κατά πόσον αντιστοιχεί στην πραγματικότητα η αίσθηση των καταναλωτών; Όπως παρατήρησε ο κ. Δουκίδης, «όταν καθημερινά τα ΜΜΕ λένε ότι ανεβαίνουν, ανεβαίνουν, ανεβαίνουν οι τιμές, τότε αρχίζει και δημιουργείται το λεγόμενο perception». Έτσι, σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2023, 2 στους 3 καταναλωτές που ρωτήθηκαν εκτίμησαν πως οι τιμές στα καταστήματα τροφίμων έχουν αυξηθεί σε ποσοστό άνω του 10%. Ποσοστό πολύ υψηλότερο από τα πραγματικά στοιχεία που συλλέγονται από τα σούπερ μάρκετ και τα οποία επικαλέστηκε ο κ. Δουκίδης: αύξηση τιμών 3% τον Ιανουάριο 2024, 2,75% τον Φεβρουάριο, μόλις 0,28% τον Μάρτιο.

«Άρα ο καταναλωτής αυτήν τη στιγμή θεωρεί ότι οι τιμές ανεβαίνουν. Αλλά στην ουσία δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Είναι λυπηρό, αλλά πρέπει να το καταγράψουμε, γιατί αυτήν τη στιγμή το ζούμε», σχολίασε, εκφράζοντας την άποψη ότι οι κλαδικοί φορείς και οι εταιρείες, που έχουν απορροφήσει μεγάλο μέρος των ανατιμήσεων, πρέπει να μιλήσουν πιο ανοιχτά για το γεγονός αυτό. «Πρέπει κάποια στιγμή να οργανωθούμε λίγο, γιατί αυτά τα πράγματα παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο και δημιουργούν πολύ αρνητικό connotation στους καταναλωτές», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Και το αρνητικό αυτό κλίμα εκφράζεται και σε άλλες μετρήσεις: πλέον, εννέα στους δέκα καταναλωτές αποδίδουν την αύξηση των τιμών στην κερδοσκοπία των επιχειρήσεων, όταν μόλις ενάμιση χρόνο πριν ένα μεγάλο ποσοστό τις απέδιδε και στις τιμές της ενέργειας. Πλέον, η «ψαλίδα» έχει ανοίξει δραματικά.

Βέβαια, από τον θυμό των καταναλωτών δε γλιτώνει και η κυβέρνηση: 9 στους 10 καταναλωτές θεωρούν ότι η Πολιτεία δεν έχει λάβει επαρκή μέτρα για τον έλεγχο της αγοράς, ενώ 8 στους 10 της καταλογίζουν ότι δεν έχει βοηθήσει επαρκώς τα νοικοκυριά.

Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και το παράδειγμα του ελαιολάδου
Όμως δεν είναι μόνο η αντίληψη του καταναλωτή που φαίνεται να απέχει από την πραγματικότητα, αλλά και τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, που εμφανίζουν υψηλότερη αύξηση τιμών από αυτήν που βγαίνει από τα στοιχεία των σούπερ μάρκετ. Γιατί υπάρχει αυτή η «ψαλίδα»;

Ο κ. Δουκίδης έδωσε τρεις εξηγήσεις:

«Πρώτον, γιατί είναι διαφορετικά τα κανάλια. Μια μεγάλη αλυσίδα έχει οικονομίες μεγέθους, καλύτερα οργανωσιακά συστήματα, πιο μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη, άρα συγκρατεί καλύτερα σε σχέση με κάποιον πιο μικρό. Δεύτερον, υπάρχουν ερωτήματα στο πώς καταγράφονται οι τιμές από τους επίσημους φορείς.

Τρίτον, ποιες είναι οι βαρύτητες των προϊόντων. Αν εγώ χρησιμοποιώ σαν βαρύτητες αυτά που ήξερα πριν τρία χρόνια, αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τις τωρινές βαρύτητες.

Για παράδειγμα, πριν από επτά χρόνια το ελαιόλαδο είχε βαρύτητα 7% στο τυπικό καλάθι, και τώρα έχει κάτω από 0,5%. Άρα εγώ, αν στη μεθοδολογία μου το λάδι το έχω στο 7% και έχει πάει στο Θεό…».

Προτιμούν μείωση ΦΠΑ παρά Καλάθι του Νοικοκυριού
Ανέλυσε ακόμα στοιχεία για το Καλάθι του Νοικοκυριού, τα οποία ναι μεν δείχνουν ότι δύο στους τρεις καταναλωτές το χρησιμοποιούν, όταν στην αρχή της εφαρμογής του μέτρου μόνο ο ένας στους τρεις το έκανε, όμως εκφράζεται και ένας προβληματισμός: ένα 40% των καταναλωτών πιστεύουν πως το Καλάθι του Νοικοκυριού δεν τους προσφέρει κάτι και θα ήταν καλύτερο να καταργηθεί, ενώ ένα συντριπτικό 85% αναφέρει πως θα προτιμούσε να μειωθεί ο ΦΠΑ, παρά να έχει εφαρμοστεί το Καλάθι του Νοικοκυριού. Που σημαίνει ότι πολλοί είναι αυτοί που χρησιμοποιούν «αναγκαστικά» το Καλάθι του Νοικοκυριού, αλλά θα προτιμούσαν μία μείωση του ΦΠΑ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Το μ. Artisan Water συμμετέχει στο 20ο East Med Multihull & Yacht Charter Show

Tο premium μ. Artisan Water, κάνει την πρώτη του εμφάνιση και συμμετέχει στην 20η έκθεση Επαγγελματικών Επανδρωμένων Πλοίων Αναψυχής East Med Yacht Show 2024, μια ιδιαίτερα σημαντική έκθεση για τα πλοία αναψυχής και τους λάτρεις τους, που θα πραγματοποιηθεί στον Πόρο στις 25 – 28 Απριλίου 2024. Το 20ο East Med Multihull & Yacht Charter Show, θα αποτελέσει βασικό κέντρο συνάντησης για Έλληνες και διεθνείς ναυλομεσίτες, ταξιδιωτικούς πράκτορες, δημοσιογράφους, εκπροσώπους εξειδικευμένων περιοδικών, αλλά και πολλών επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του yachting και του θαλάσσιου τουρισμού.

Έτσι, το μ. Artisan Water, το φυσικό μεταλλικό νερό στην πιο sustainable εκδοχή του υποστηρίζει για πρώτη φορά ως υπερήφανος χορηγός ένα από τα μεγαλύτερα Yacht Shows του θαλάσσιου τουρισμού και βρίσκει τη θέση του στο χώρο των Charter Yachts, με το όραμα να αποτελέσει την αγαπημένη επιλογή των Yacht enthusiasts.

Ξεχωρίζει για την καινοτομία, ως το πρώτο φυσικό μεταλλικό νερό σε συσκευασία αλουμινίου, κατευθείαν από την πηγή, χωρίς καμία επεξεργασία, σε 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία.
Ένα lifestyle προϊόν που ξεχωρίζει για την ιδιαίτερη γεύση, καθώς και για την εμφάνισή του. Διατίθεται σε τρεις εκδοχές: φυσικό μεταλλικό νερό, ανθρακούχο και ανθρακούχο με λεμόνι, με σκοπό να καλύψει κάθε ανάγκη σε κάθε στιγμή της ημέρας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Θέμα ημερών η ίδρυση της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης ΠΟΠ Γραβιέρας Κρήτης

Ως «ειλημμένη απόφαση» και «θέμα ημερών» περιέγραψε ο πρόεδρος μικρών συνεταιρισμών της Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΘΕΑΣ), Μύρων Χιλετζάκης την ίδρυση της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης ΠΟΠ Γραβιέρας Κρήτης.

Η ίδρυση της συγκεκριμένης διεπαγγελματικής είναι η πρώτη του σχεδίου του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρη Αυγενάκη, για ίδρυση οκτώ ανάλογων οργανώσεων έως το τέλος του 2024.

Ο κ. Χιλετζάκης, μιλώντας στο FOODReporter, είναι απολύτως σύμφωνος για την αναγκαιότητα ίδρυσης των συγκεκριμένων οργανώσεων: «Δεν είναι το Υπουργείο που πρωτίστως της ζητά. Η Ευρωπαϊκή Ένωση τις διεκδικεί για όλα τα προϊόντα και μετά την ίδρυσή τους, οι διεπαγγελματικές δύνανται να έχουν λόγο και στο Ευρωκοινοβούλιο. Αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός τους: Να αποκτήσουν συγκεκριμένα αγροτικά προϊόντα και ειδικά προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης βήμα προς το εξωτερικό».

«Μακάρι και τα υπόλοιπα ελληνικά ΠΟΠ προϊόντα να ακολουθήσουν το παράδειγμα»
Ο κ. Χιλετζάκης προέβλεψε ότι η επίσημη ίδρυση της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης ΠΟΠ Γραβιέρας Κρήτης αναμένεται αμέσως μετά το Πάσχα, μέσα στις δύο πρώτες εβδομάδες του Μαΐου. «Δεν βλέπω αλληλοεπικάλυψη αρμοδιοτήτων, που να δυσχεραίνει την αντίστοιχη δημιουργία διεπαγγελματικών οργανώσεων και για τις υπόλοιπες γραβιέρες και ΠΟΠ τυριά της Ελλάδος. Η ΠΟΠ Γραβιέρα Κρήτης είναι προϊόν με πολύ συγκεκριμένα οργανοληπτικά συστατικά και ακόμη πιο συγκεκριμένο τρόπο παραγωγής. Έχει ανάγκη από υποστήριξη και διεθνή προώθηση. Μακάρι και τα υπόλοιπα ελληνικά ΠΟΠ προϊόντα να ακολουθήσουν το παράδειγμά της. Ήδη βλέπουμε την παράλληλη προσπάθεια για ίδρυση διεπαγγελματικής οργάνωσης για την κορινθιακή σταφίδα, στο ίδιο χρονικό διάστημα».

Αύξηση πόρων και πολλαπλασιασμός ενεργειών προώθησης για την τοποθέτηση της ΠΟΠ γραβιέρας Κρήτης σε αγορές του εξωτερικού
Ο κ. Χιλετζάκης σημείωσε ακόμη ότι μιλώντας με πολλούς τυροκόμους της Κρήτης καθημερινά, αφενός οι περισσότεροι βλέπουν τη σύσταση της διεπαγγελματικής ως πολύ θετικό βήμα, αφετέρου η συντριπτική τους πλειοψηφία ενδιαφέρονται να συμμετέχουν ως μέλη.

«Ο στόχος είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της ΠΟΠ γραβιέρας Κρήτης στο εξωτερικό, από τη μία πλευρά του πλανήτη έως την άλλη, η αύξηση των πόρων και ο πολλαπλασιασμός των ενεργειών προώθησης για την τοποθέτηση του προϊόντος σε αγορές και σημεία του εξωτερικού, όπου είναι ακόμα σχετικά άγνωστο. Η ΠΟΠ γραβιέρα Κρήτης έχει ακόμη μεγάλο χώρο ανάπτυξης», συμπλήρωσε.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Mataroa Happy: Το πρώτο χαμηλόβαθμο αλκοολούχο ποτό, με εκχύλιση νταμιάνας και κάνναβης

Η οικογένεια Mataroa παρουσιάζει με υπερηφάνεια το νεότερο μέλος της, το πρώτο αλκοολούχο ποτό με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ παγκοσμίως, που συνδυάζει κάνναβη και νταμιάνα.
Αναλυτικότερα, μετά από έξι χρόνια έρευνας και αμέτρητες δοκιμές, η οικογένεια Mataroa ανακοινώνει την άφιξη ενός ολοκαίνουργιου μέλους, του Mataroa Happy.

Το Mataroa Happy είναι ένα αλκοολούχο ποτό χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ (11° vol.) με βάση το τζιν. Έχει ζωηρό κίτρινο χρώμα και απολαμβάνεται σκέτο, με πάγο, αλλά κυρίως ως Happy Spritz, ένα εξαιρετικό Signature, που σύντομα θα γίνει κλασσικό.

Σημειώνεται ότι το Mataroa Happy είναι το πρώτο απόσταγμα χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ παγκοσμίως με έλαιο κάνναβης και εκχύλισμα damiana, δύο φυσικά συστατικά κάνουν το Mataroa Happy μοναδικό, δίνοντάς του μια γεύση που μένει αξέχαστη.

Αναφορικά, το έλαιο που περιέχεται στο Happy είναι ένα από τα μη ψυχοδραστικά συστατικά του φυτού της κάνναβης.

Μη ψυχοδραστικό σημαίνει ότι ενισχύει την ενέργεια χωρίς να προκαλεί άλλες αντιδράσεις.

Επιπλέον, το λουλούδι Damiana ανήκει στη μεξικανική κληρονομιά και θεωρείται φυσικό αναζωογονητικό με αφροδισιακές ιδιότητες. Έχει ζωηρό κίτρινο χρώμα και φυσική γλυκιά γεύση που θυμίζει μέντα, με μια ελαφρώς ξυλώδη επίγευση.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Σιούρας ΑΓΒΕ: Εξετάζει είσοδο στο πεδίο των τουριστικών εκμεταλλεύσεων

Τουριστικές εκμεταλλεύσεις εξετάζει η Σιούρας ΑΓΒΕ, όπως προκύπτει από τις σχετικές αποφάσεις της γενικής συνέλευσης των μετόχων για παροχή αδείας για αγορά ακινήτων στην περιοχή Βάλτου Αγριάς Μαγνησίας. Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία πρόκειται μέσα στο ερχόμενο χρονικό διάστημα να καταβάλει το σύνολο των €190.000 προς μέλη του διοικητικού της συμβουλίου, προκειμένου να περιέλθουν στην κυριότητά της δύο αποθηκες και τέσσερις διαφορετικές οικίας (έως δύο ορόφων) με έξι διαφορετικά διαμερίσματα.

Όπως αναφέρει η σχετική άδεια που παρείχαν οι μέτοχοι της Σιούρας ΑΓΒΕ, ο στόχος για την αξιοποίηση των ακινήτων αφορά τουριστική μισθωτική χρήση, με επιδίωξη ένταξης σε σχετικό επενδυτικό πρόγραμμα. Σε περίπτωση που το εγχείρημα αξιοποίησης αποβεί άγονο, τα ακίνητα έχει προσυμφωνηθεί να επιστρέψουν στην κατοχή του προέδρου της εταιρείας, Αντώνη Σιούρα. Άλλωστε, πρόκειται για προσπάθεια μεταβίβασης ιδιοκτησίας που έχει ξεκινήσει ήδη από τις 10 Μαΐου 2023 και ακόμη δεν έχει τελεσφορήσει.

Σε χρηματοοικονομικό επίπεδο, πάντως, η εταιρεία έχει επιδείξει στα πιο πρόσφατά της οικονομικά αποτελέσματα μείωση μακροπρόθεσμου δανεισμού κατά 16,45%, από τα 3,83 εκατ. ευρώ στα 3,2 εκατ. ευρώ, αλλά και βραχυχρόνιου δανεισμού κατά 11,67%, από τα 22,53 εκατ. ευρώ στα 19,9 εκατ. ευρώ. Η καθαρή θέση της εταιρείας, ωστόσο, έχει μειωθεί κατά 10,7%, από τα 29,6 εκατ. ευρώ στα 26,44 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία σημείωσε πτώση κύκλου εργασιών στην τελευταία της οικονομική χρήση κατά 6,15%, από τα 21,47 εκατ. ευρώ στα 20,15 εκατ. ευρώ, παρά την αναλογική μείωση του κόστους πωληθέντων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Promotional Marketing Brand of the Year η Coca Cola

Τον τίτλο του Promotional Marketing Brand of the Year απέσπασε η Coca-Cola Company στα Promotional Marketing Awards 2024 που διοργανώθηκαν την Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, για δεύτερη χρονιά, από την BOUSSIAS events.

Η κορυφαία ανάδειξη προέκυψε έπειτα από αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την αντίστοιχη κατάκτηση βραβείων εκ μέρους των επιχειρήσεων.

Στόχος των βραβείων είναι να αναδειχθούν δημιουργικές, καινοτόμες και αποτελεσματικές προωθητικές καμπάνιες και πρωτοβουλίες και να παρουσιαστούν οι εξελίξεις στο χώρο του promotional marketing στην Ελλάδα. Διάκριση διεκδίκησαν περισσότερες από 100 καμπάνιες.

Η Coca-Cola έλαβε Platinum βραβείο για την ενέργεια του τουρ του χριστουγεννιάτικου φορτηγού «Μοιράσου τον Άϊ-Βασίλη που κρύβει μέσα σου» για την κατηγορία τροφίμου, η οποία έγινε σε συνεργασία με την Chapter Five. Η τελευταία, εξάλλου, αναδείχθηκε Promotional Marketing Agency of the Υear.

Για το ίδιο τουρ χριστουγεννιάτικου φορτηγού, η Coca-Cola έλαβε και Platinum βραβείο Shopper. Επίσης, η πρωτοβουλία «Coca-Cola Κυριακάτικα Γεύματα 3Ε Live Cooking – Masoutis», επίσης της Chapter Five, σε συνεργασία με την Coca-Cola Company και τη Μασούτης, έλαβε το Platinum βραβείο Experience στην κατηγορία τροφίμου. Τέλος, Platinum βραβείο στην κατηγορία Incentive, Prize & Loyalty για το project «Εξερευνούμε τον Ωκεανό» έλαβαν οι ΑΒ Βασιλόπουλος και Ogilvy.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Nestlé: Λανσάρει τη Nespresso στην Ινδία με στόχο την ανάπτυξη της κατηγορίας του premium καφέ

Την κυκλοφορία του Nespresso στην Ινδία ανακοίνωσε η Nestlé στις 25 Απριλίου 2024, ως απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για τους υψηλής ποιότητας καφέδες της. Ειδικότερα, με στόχο την ανάπτυξη της κατηγορίας του premium καφέ στη χώρα, η Nestlé θα προσφέρει καφέ Nespresso μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Nestlé, θα ανοίξει την πρώτη μπουτίκ Nespresso στο Δελχί και στη συνέχεια θα επεκταθεί σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ινδίας. Σημειώνεται ότι οι καφέδες και οι μηχανές της Nespresso θα είναι διαθέσιμα για οικιακή αλλά και επαγγελματική χρήση έως το τέλος του 2024.

Ο Suresh Narayanan, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé India δήλωσε: «Τα τελευταία χρόνια, η κατανάλωση καφέ στην Ινδία έχει δει μια έκρηξη, με εμφανή τάση προς την οικιακή κατανάλωση.

Με τον αυξανόμενο νεαρό πληθυσμό της που εκτίθεται στις παγκόσμιες τάσεις και είναι ανοικτός σε νέες εμπειρίες, η Ινδία είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές καφέ για τη Nestlé». Υπενθυμίζεται ότι η μάρκα είναι διαθέσιμη σε περισσότερες από 90 αγορές και διαθέτει ένα δίκτυο με περισσότερες από 800 μπουτίκ σε 500 πόλεις.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter