Για δέκα ακόμα χρόνια, μέχρι τις αρχές του 2034, επεκτείνεται η συνεργασία της Avolta (πρώην Dufry) με το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» για την παρουσία των καταστημάτων της Hellenic Duty Free Shops στους χώρους του αεροδρομίου. Πρόκειται για συνολικά 31 καταστήματα λιανικής που καταλαμβάνουν επιφάνεια άνω των 4.900 τετραγωνικών μέτρων και διαθέτουν προς το επιβατικό κοινό μεταξύ άλλων τρόφιμα, καλλυντικά, κοσμήματα και είδη ένδυσης. Πέρα από τα Hellenic Duty Free Shops και τα Hellenic Travel Shops που λειτουργούν σε διάφορα σημεία του αεροδρομίου, στα καταστήματα που διαχειρίζεται η Avolta περιλαμβάνονται το Candyfair, γνωστό για τα ζαχαρώδη προϊόντα του, το Mastiha Shop, που ειδικεύεται στα προϊόντα με μαστίχα, το κατάστημα A Piece of Greece με διάφορα ελληνικά προϊόντα, και ο Τερκενλής.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Avolta, η συμφωνία για την επέκταση της συνεργασίας της με το διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών υπογραμμίζει τη σημασία των ισχυρών εταιρικών συνεργασιών της για την υλοποίηση της στρατηγικής της «Destination 2027», με σκοπό να δημιουργήσει μία «επανάσταση» στην ταξιδιωτική εμπειρία. Όπως δήλωσε ο Luis Marin, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Avolta σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, η συνεργασία αυτή έχει υπάρξει αμοιβαία επωφελής στα 23 χρόνια λειτουργίας του αεροδρομίου, καθώς πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα αεροδρόμια στα οποία δραστηριοποιείται ο όμιλος στη νότια Ευρώπη, με ιδιαίτερη σπουδαιότητα για τον μεσογειακό τουρισμό.
«Δεσμευόμαστε για την αναδιαμόρφωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας μέσω καινοτόμων λύσεων και μακροχρόνιων συνεργασιών, μετασχηματίζοντας εν τέλει τα αεροδρόμια σε προορισμούς όπου οι ταξιδιώτες χαίρονται να περνούν χρόνο», σημείωσε ο ίδιος. Να σημειωθεί ότι τον περασμένο Φεβρουάριο η Avolta αύξησε το αποτύπωμά της στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» κατά 290 τ.μ. περίπου, στο πλαίσιο της ανακαίνισης του μεγάλου walk-through καταστήματος duty free στην περιοχή της ζώνης Σένγκεν, με σκοπό την ανάδειξη των κατηγοριών των αρωμάτων και των καλλυντικών και την επέκταση της γκάμας των αξεσουάρ. Επιπλέον, στο πλαίσιο της ανακαίνισης, μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία θα παραπέμπουν στην Ελλάδα, δημιουργώντας μία ξεχωριστή αίσθηση στους ταξιδιώτες και προβάλλοντας παράλληλα ντόπια ελληνικά τρόφιμα και σουβενίρ.
Από τα αεροδρόμια το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων
Σημειώνεται ότι η Hellenic Duty Free Shops στηρίζει το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της στα αεροδρόμια, όπου οι πωλήσεις της το 2022 είχαν ανέλθει στα 231,6 εκατ. ευρώ, επί συνόλου πωλήσεων 311,3 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις στα σύνορα της χώρας είχαν ανέλθει σε 56,2 εκατ. ευρώ.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter