Βελτίωση οικονομικών μεγεθών πέτυχε η Εβροφάρμα το 2023,ενισχύοντας τις εξαγωγές της σε όγκο και αξία και διευρύνοντας το μικτό περιθώριο κέρδους της. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της εισηγμένης, το 2023 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 48,76 εκατ. ευρώ, έναντι 45,38 εκατ. το 2022 (+7,4%), μία αύξηση προερχόμενη κυρίως από τις πωλήσεις στο εξωτερικό, καθώς και από τα επώνυμα προϊόντα στην ελληνική αγορά.
Σε ποσοστό ανάπτυξης οι εξαγωγές σημείωσαν άνοδο 16%, οι επώνυμες πωλήσεις 14% και οι πωλήσεις ιδιωτικής ετικέτας 5%, ενώ ο όγκος πωλήσεων, που στο πρώτο εξάμηνο κινήθηκε πτωτικά, στο δεύτερο εξάμηνο αναπτύχθηκε κατά 4%. Τα μεικτά κέρδη της εταιρείας επίσης αυξήθηκαν κατά 22%, αγγίζοντας τα 8,6 εκατ. ευρώ, εν μέρει χάρη στην ανάπτυξη πωλήσεων προϊόντων προστιθέμενης αξίας, όπως τα βιολογικά προϊόντα και τα λειτουργικά προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε και η ολοκλήρωση των επενδυτικών έργων της εταιρείας στο Διδυμότειχο, που αφορούσαν βελτίωση του κόστους παραγωγής.
Το ενοποιημένο αποτέλεσμα μετά από φόρους ανήλθε σε κέρδη 2,20 εκατ. ευρώ, έναντι 1,42 εκατ. της προηγούμενης χρήσης, αυξημένο κατά 55%. Σημειώνεται ότι η Εβροφάρμα σχεδιάζει νέο επενδυτικό πλάνο με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας και την περαιτέρω βελτίωση του κόστους παραγωγής, ενώ θα συνεχιστούν οι επενδύσεις της εταιρείας στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter