Βιολογικά και λειτουργικά προϊόντα «ανεβάζουν» την Εβροφάρμα

Βελτίωση οικονομικών μεγεθών πέτυχε η Εβροφάρμα το 2023,ενισχύοντας τις εξαγωγές της σε όγκο και αξία και διευρύνοντας το μικτό περιθώριο κέρδους της. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της εισηγμένης, το 2023 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 48,76 εκατ. ευρώ, έναντι 45,38 εκατ. το 2022 (+7,4%), μία αύξηση προερχόμενη κυρίως από τις πωλήσεις στο εξωτερικό, καθώς και από τα επώνυμα προϊόντα στην ελληνική αγορά.

Σε ποσοστό ανάπτυξης οι εξαγωγές σημείωσαν άνοδο 16%, οι επώνυμες πωλήσεις 14% και οι πωλήσεις ιδιωτικής ετικέτας 5%, ενώ ο όγκος πωλήσεων, που στο πρώτο εξάμηνο κινήθηκε πτωτικά, στο δεύτερο εξάμηνο αναπτύχθηκε κατά 4%. Τα μεικτά κέρδη της εταιρείας επίσης αυξήθηκαν κατά 22%, αγγίζοντας τα 8,6 εκατ. ευρώ, εν μέρει χάρη στην ανάπτυξη πωλήσεων προϊόντων προστιθέμενης αξίας, όπως τα βιολογικά προϊόντα και τα λειτουργικά προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε και η ολοκλήρωση των επενδυτικών έργων της εταιρείας στο Διδυμότειχο, που αφορούσαν βελτίωση του κόστους παραγωγής.

Το ενοποιημένο αποτέλεσμα μετά από φόρους ανήλθε σε κέρδη 2,20 εκατ. ευρώ, έναντι 1,42 εκατ. της προηγούμενης χρήσης, αυξημένο κατά 55%. Σημειώνεται ότι η Εβροφάρμα σχεδιάζει νέο επενδυτικό πλάνο με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας και την περαιτέρω βελτίωση του κόστους παραγωγής, ενώ θα συνεχιστούν οι επενδύσεις της εταιρείας στον ψηφιακό μετασχηματισμό.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Swan Chocolate: Ο μοχλός για να ενισχύσει το «πάτημά» της στην καφεστίαση η Ευ Τροφό

Το άνοιγμά της στο χώρο της ζεστής και κρύας σοκολάτας στο κανάλι του food service πραγματοποιεί η εταιρεία Ευ Τροφό (Ν. Σιώκλης και Σία ΙΚΕ), με έδρα την Πτολεμαΐδα.
Το δίκτυο διανομής της Ευ Τροφό βρίσκεται στη δυτική Μακεδονία, με στόχο επέκτασης και στις υπόλοιπες οικείες περιφέρειες της Μακεδονίας και στην Ήπειρο. Η επέκταση του κωδικολογίου τροφίμων αφορά το ιδιόκτητο brand Swan Chocolate, το οποίο προσφέρεται, με τη μορφή σκόνης, σε επτά συνολικά γεύσεις, σε επαγγελματικές συσκευασίες του ενός κιλού: Πρόκειται για τρεις κλασικές γεύσεις (σοκολάτα γάλακτος, λευκή σοκολάτα, μαύρη -bitter- σοκολάτα) και τέσσερις premium συνδυαστικές γεύσεις (λευκή σοκολάτα με μπισκότο Oreo, φράουλα – βανίλια, τύπου bueno, καραμέλα με αλάτι Ιμαλαΐων).

Γιατί η Ευ Τροφό επέλεξε τη δημιουργία δικής της ετικέτας (own brand)
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο εμπόριο τροφίμων, με αιχμή την εισαγωγή και εμπορία του ιταλικού Caffè Krifi. «Πρόκειται για την πρώτη μας απόπειρα στη σοκολάτα, την οποία δοκιμάσαμε με δική μας ετικέτα επίσης για πρώτη φορά, επειδή θέλουμε να ενισχύσουμε το δίκτυό μας και τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουμε συμπληρωματικά του καφέ στο κανάλι της καφεστίασης», δήλωσε στο FOODReporter ο υπεύθυνος πωλήσεων της Ευ Τροφό, Νίκος Δούφλιας. Με «όπλο» και τη σοκολάτα Swan Chocolate, η Ευ Τροφό επιδιώκει να πολλαπλασιάσει τα τελικά σημεία του δικτύου της. «Έχουμε δει στην πράξη ότι ο κόσμος “δένεται” περισσότερο με τις ετικέτες και για το λόγο αυτό επιλέξαμε να κατοχυρώσουμε δική μας ονομασία.

Επιπλέον, σκοπεύουμε να προωθήσουμε περαιτέρω τη συγκεκριμένη σοκολάτα, με σχετικά φυλλάδια και προσεγμένα μενού επάνω στα τραπεζοκαθίσματα κάθε συνεργάτη μας, μιας και υπάρχουν αρκετές επιλογές γεύσεων», πρόσθεσε. H Swan Chocolate παράγεται στην Ελλάδα από την εταιρεία παραγωγής ροφημάτων Elmak Beverage. Η Swan Chocolate ενδείκνυται τόσο για ζεστά, όσο και για κρύα ροφήματα και αναμένεται, μετά την έγκριση του σχετικού λογότυπου που αποκτήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Εμπορικών Σημάτων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, να ενταχθεί στο συνολικό portfolio της Ν. Σιώκλης και Σία ΙΚΕ προς διανομή σε όλο το πελατολόγιο τον προσεχή Σεπτέμβριο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Το μέλλον της σοκολάτας βρίσκεται έξω από τη σφαίρα του κακάο

Η ραγδαία άνοδος των τιμών της πρώτης ύλης του κακάο έχει ήδη οδηγήσει τον βραχίονα έρευνας και ανάπτυξης των βιομηχανιών σε παγκόσμιο επίπεδο στην αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων αντί για τους σπόρους κακάο στην παραγωγή σοκολάτας. Ο δρ. Αλεχάντρο Μαρανγκόνι, καθηγητής στο Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων -και πιο συγκεκριμένα, στην καναδική έδρα έρευνας για το τρόφιμο, την υγεία και την αντιγήρανση- του Πανεπιστημίου του Γκελφ (University of Guelph, Οντάριο, Καναδάς), ήδη εδώ και μία διετία εξέταζε τη δημιουργία ενός εναλλακτικού τύπου πρώτης ύλης, που δεν θα περιείχε κορεσμένα λίπη, trans λιπαρά και φοινικέλαιο. Με όρους αγοράς, το βούτυρο κακάο αποτελεί την πλέον ακριβή λιπαρή πρώτη ύλη για τρόφιμα στον κόσμο.

Η τιμή του θα συνεχίζει να αυξάνεται επειδή η παραγωγή του θα παρουσιάζει εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής ολοένα και περισσότερες ελλείψεις, ενώ η ζήτηση θα αυξάνεται όλο και περισσότερο, εν μέρει και λόγω της βελτίωσης της αγοραστικής δύναμης αρκετών χωρών που μέχρι πρότεινος δεν άντεχαν οικονομικά τόσο συχνή κατανάλωση γλυκισμάτων με βάση το κακάο και τη σοκολάτα, εξήγησε ο δρ. Μαρανγκόνι, προκειμένου να υπερασπιστεί και τον οικονομοτεχνικό χαρακτήρα του ερευνητικού του έργου.

Μία από τις μεθόδους που εξέλιξε έως προχωρημένα στάδια ο δρ. Μαρανγκόνι αφορούσε την εναλλαγή θέρμανσης και ψύξης λιωμένης σοκολάτας σε εξειδικευμένες συσκευές. Ο λόγος των συγκεκριμένων πειραμάτων είχε να κάνει με την χημική και οργανοληπτική εξακρίβωση της σταθερότητας γεύσεων και ιδιοτήτων της αραιωμένης σοκολάτας. Αφότου σιγουρεύτηκε, ο δρ. Μαρανγκόνι πρότεινε την αραίωση της σοκολάτας σε ένα συνολικό μείγμα, άρα τη μείωση του απαιτούμενου όγκου κακάο ανά παρασκευή, μέσω της χρήσης συγκεκριμένης κατηγορίας φωσφολιπιδίων (DMPC και DPPE), που η κατανάλωσή τους είναι άκακη για τον ανθρώπινο οργανισμό. Η αραίωση επιτυγχάνεται με τη χρήση των φωσφολιπιδίων ως πρόσθετων στο μείγμα παρασκευής. Η προσθήκη τους προκαλεί μοριακή επανακρυστάλλωση στο μείγμα κακάο.

Οι εναλλακτικές πρώτες ύλες στα μείγματα
Πέρα από τη στρατηγική της αραίωσης των κακαοπαρασκευών εν γένει, η ομάδα του δρ. Μαρανγκόνι έχει αναπτύξει εναλλακτικά παρασκευάσματα που μοιάζουν σε γεύση, υφή, χαρακτηριστικά και μαγειρική συμπεριφορά με το βούτυρο κακάο: Πρόκειται για εναλλακτικές παρασκευές με πρώτη ύλη από βούτυρο καριτέ, έλαια σκούρων θαλάσσιων φυκιών και από μεσαία κλάσματα ελαίων κατηγορίας φοινικελαίου. Στη Food Expo 2024, συζητείτο με ενθουσιασμό η αντικατάσταση μέρος των όγκου πρώτης ύλης σκόνης κακάο από σκόνη χαρουπιού σε συγκεκριμένα προϊόντα χαμηλότερης πυκνότητας κακάο. Η παγκόσμια βιομηχανική κοινότητα φαίνεται να φτάνει πια, με την τιμή του κακάο στα ύψη, υψηλότερη κι από εκείνη του χαλκού, στο σημείο ωρίμανσης ώστε να αποδεχθεί ότι οι εναλλακτικές παρασκευές έναντι του βούτυρου κακάο για κακαοπαρασκευές και σοκολατοπαρασκευές είναι πλέον επιβεβλημένο να αναπτυχθούν περισσότερο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Θ. Συριανός (ΕΖΑ): Η «πρόκληση άνευ προηγουμένου» της εύρεσης προσωπικού και η λύση της μαθητείας

Μύθος είναι η διαδεδομένη στην κοινή γνώμη άποψη ότι η Ελλάδα διαθέτει ένα καλά εκπαιδευμένο προσωπικό, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Θανάσης Συριανός, πρόεδρος της ζυθοποιίας ΕΖΑ και πρόεδρος του Δ.Σ. Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, μιλώντας σε πάνελ του Star Forum 2024 που διοργάνωσε το Star Κεντρικής Ελλάδος. Χαρακτήρισε μάλιστα «πρόκληση άνευ προηγουμένου» την εύρεση εξειδικευμένου προσωπικού, εξηγώντας:

«Το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν έχει καλές επιδόσεις και η επαγγελματική κατάρτιση είναι αδύναμη εδώ και πολλά χρόνια. Οι μισές ελληνικές επιχειρήσεις δηλώνουν ότι εμποδίζονται στην υλοποίηση των επενδυτικών τους προγραμμάτων γιατί δε βρίσκουν κατάλληλα εκπαιδευμένο κόσμο. Αν συγκριθούμε με τους Ευρωπαίους εταίρους μας και τις χώρες του ΟΟΣΑ, η Ελλάδα εμφανίζει σημαντικές αδυναμίες σε επαγγελματικές δεξιότητες. Πολλοί νέοι βρίσκονται εκτός εκπαίδευσης και εκτός εργασίας, ξεκινούν να δουλεύουν πολύ αργά, δουλεύουν σε περιστασιακά επαγγέλματα τα καλοκαίρια. Και η χώρα είναι ουραγός στις ψηφιακές δεξιότητες του εργατικού δυναμικού της».

Επομένως, τόνισε, είναι καιρός να γίνουν βαθιές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις, για τις οποίες δήλωσε αισιόδοξος ότι οι συνθήκες έχουν ωριμάσει, ενώ παράλληλα το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης προβλέπει μεγάλες χρηματοδοτήσεις για την επαγγελματική κατάρτιση. Χρηματοδοτήσεις που είναι αναγκαίες για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που, όπως σημείωσε ο κ. Συριανός, δεν είναι εύκολο να πραγματοποιήσουν προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης από μόνες τους.

Το μοντέλο της μαθητείας
Εν συνεχεία, ο κ. Συριανός αναφέρθηκε στο καινοτόμο πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης που υλοποιεί η ΕΖΑ σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο για εκπαίδευση νέων ζυθοποιών, αποτελώντας μία μεταφορά του επιτυχημένου μοντέλου μαθητείας από τις γερμανόφωνες χώρες στην Ελλάδα. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας, η ΕΖΑ επιδιώκει να μεταφέρει αυτό το πρόγραμμα στο ευρύτερο οικοσύστημα της ζυθοποιίας, ώστε να ενισχύσει σε κάποιο πειραματικό ΙΕΚ όλο τον κλάδο της ζυθοποιίας.

«Η παροχή προγραμμάτων μαθητείας δεν είναι μόνο ένδειξη κορυφαίας κοινωνικής ευθύνης, αλλά η ίδια η επιχείρηση ωφελείται από κάτι τέτοιο. Η ενδοεπιχειρησιακή κατάρτιση επιτρέπει στους μαθητευόμενους να ενσωματωθούν άμεσα στην εταιρική κουλτούρα, να αναπτύξουν δέσμευση προς την επιχείρηση, και στο 80% των περιπτώσεων οδηγεί σε επιτυχημένες καριέρες μέσα στην επιχείρηση που καταρτίζονται. Επιπλέον, και αυτό το ζήσαμε κι εμείς, η επιχείρηση επικαιροποιεί η ίδια τις γνώσεις της για τις μεταβαλλόμενες συνθήκες στην αγορά εργασίας, παρακολουθώντας τις εξελίξεις του κλάδου», υπογράμμισε.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ευρωπαϊκή Ένωση: Μεγαλύτερος καταναλωτής πορτοκαλιών από ποτέ

Η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας ασκεί πίεση στη διεθνή διακίνηση πορτοκαλιών και μανταρινιών. Ο όγκος που αποστελλόταν από την Αίγυπτο προς άλλες ηπείρους ανακατευθύνθηκε στην Ευρώπη, πιέζοντας τις τιμές. Περίπου το 20% της παραγωγής Αιγύπτου είχε προορισμό αγορές της Ασίας, λιγότερο από 15% είναι το αντίστοιχο ποσοστό για τη σοδειά του Μαρόκου.

Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της Γενικής Ευρωπαϊκής Διεύθυνσης Φορολογίας και Τελωνείων (DG TAXUD) για Ιανουάριο και Φεβρουάριο 2024, η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) έχει εισαγάγει 120.984 τόνους πορτοκαλιών, με αύξηση κατά 46,4%, δηλαδή 38.400 περισσότερους τόνους, σε σύγκριση με το πρώτο δίμηνο του 2023 και αύξηση κατά 75,6% και περισσότερους από 52.100 τόνους, από το μέσο όρο αγορών ζήτησης.

Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην άνοδο των εισαγωγών από Αίγυπτο για δεύτερη συνεχή χρονιά, κατά 55,9%, άνω των 40.000 τόνων, σε σχέση με πέρυσι και κατά 124,8% -και 61.900 τόνους- σε σχέση με το μέσο όρο. Τα φρούτα καλλιεργούνται βάσει προδιαγραφών καλλιέργειας της αγοράς προορισμού. Δεν επιτρέπονται οι ίδιες δραστικές ουσίες σε θρέψη και λίπανση. Είναι δεδομένο ότι στην τρέχουσα συγκυρία απαιτούνται αυξημένοι έλεγχοι σε εισαγόμενα φρούτα και λαχανικά.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ι. Μασούτης: «Ναι μεν, αλλά» για την αύξηση του κατώτατου μισθού

Για την αύξηση του κατώτατου μισθού συζήτησαν ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος Ιωάννης Μασούτης και η υπουργός Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου, στο περιθώριο των επαφών που είχε η υπουργός με τη διοίκηση της Ένωσης Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας.

«Η ΚΕΕΕ συμφωνεί με την αύξηση του κατώτατου μισθού, όμως σε κάθε περίπτωση πρέπει να συνοδευθεί με ταυτόχρονες παροχές προς τις επιχειρήσεις, με ελάφρυνση των εργοδοτικών εισφορών και κίνητρα για διατήρηση και πρόσθεση νέων θέσεων εργασίας» επεσήμανε ο κ. Μασούτης, ξεκαθαρίζοντας πως οι επιχειρήσεις επιζητούν σειρά από μέτρα, όπως φοροαπαλλαγές και μειωμένες ασφαλιστικές εισφορές, ώστε να μπορούν να είναι ανταγωνιστικές και να επανεπενδύουν στην κοινωνία και τους εργαζομένους τα πρόσοδα της ανάπτυξης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Αμάλθεια: Στο +22% η κερδοφορία στη χρήση 2022-23

Μικρή αύξηση τζίρου και σημαντική αύξηση κερδοφορίας (+22%) κατέγραψε στη χρήση 2022-23 η εταιρεία Αμάλθεια από το Κεφαλόβρυσο Αιτωλικού, η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή και τυποποίηση ελιάς και ελαιολάδου.

Ειδικότερα, ο συνολικός κύκλος εργασιών της εταιρείας για τη χρήση 2022-23 (που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2023) διαμορφώθηκε στο ποσό των 17,05 εκατ. ευρώ, έναντι 16,33 εκατ. της χρήσης 2021-22, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 4,27%. Η σημαντική μείωση των εξόδων διάθεσης, από τα 1,16 εκατ. ευρώ στα 653.225 ευρώ (δηλαδή κατά 600.000 ευρώ περίπου) οδήγησε σε αξιόλογη αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης, που προ φόρων διαμορφώθηκε στα 2,24 εκατ. ευρώ, έναντι 1,66 εκατ. στη χρήση 2021-22, και μετά από φόρους σε 2,24 εκατ. ευρώ, έναντι 1,66 εκατ. το 2021-22.

Σημειωτέον ότι η Αμάλθεια είναι μία κατά κύριο λόγο εξαγωγική εταιρεία, με πωλήσεις σε περισσότερες από 25 χώρες σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία και Ωκεανία, ενώ τα τελευταία χρόνια απέκτησε ισχυρή παρουσία σε εκθέσεις του εξωτερικού, όπως η Anuga, η SIAL Paris, η Summer Fancy Food Show και η PLMA, στις οποίες συμμετείχε χάρη σε ένα επενδυτικό σχέδιο συνολικού προϋπολογισμού 256.000 ευρώ περίπου που επιχορηγήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, με το μεγαλύτερο μέρος του σχεδίου αυτού να αφορά στη συμμετοχή της εταιρείας σε εννέα εκθέσεις, εκ των οποίων οι επτά εκτός Ελλάδος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Αύξηση ελληνικών εξαγωγών στη Γερμανία το 2023 – Μειώνονται οι γερμανικές εισαγωγές στην Ελλάδα

Αύξηση της τάξεως του 1,96% παρουσίασαν οι ελληνικές εξαγωγές προς τη Γερμανία το 2023 σε σύγκριση με το 2022, σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο για τις οικονομικές εξελίξεις στη Γερμανία και τις διμερείς οικονομικές σχέσεις Ελλάδος – Γερμανίας που δημοσίευσε το Γραφείο ΟΕΥ Βερολίνου. Οι ελληνικές εξαγωγές στη Γερμανία το 2022 ανήλθαν σε αξία στα 3,06 δισ. ευρώ, ενώ το 2023 διαμορφώθηκαν στα 3,12 δισ. ευρώ. Από την άλλη, ελαφρά μείωση παρουσίασαν οι γερμανικές εισαγωγές στην Ελλάδα κατά 4,21%. Η μικρή άνοδος των ελληνικών εξαγωγών δεν κατάφερε ισοσκελίσει τη μεγαλύτερη μείωση των γερμανικών εξαγωγών και αυτό οδήγησε σε ελαφρά μείωση του συνολικού όγκου του διμερούς εμπορίου Ελλάδας Γερμανίας κατά 2,58%.

11η η Ελλάδα στους εμπορικούς εταίρους της Γερμανίας το 2023
Σύμφωνα με προσωρινά στοιχεία της Destatis, στα πρώτα δέκα προϊόντα τα οποία εισήγαγε η Γερμανία από την Ελλάδα το 2023 ήταν η κατηγορία «τυρί και κουάρκ» αξίας 255 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 24,7% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Επιπλέον, αύξηση κατά 6% σημείωσε η κατηγορία «άλλα λαχανικά παρασκευασμένα ή διατηρημένα». Το ελαιόλαδο και παράγωγά του έφτασαν σε αξία τα 72,2 εκατ. ευρώ το 2023, σημειώνοντας αύξηση 14,2% σε σύγκριση με πέρσι. Τα φρέσκα φρούτα επίσης σημείωσαν σημαντική αύξηση της τάξεως του 25,6%, ενώ η κατηγορία «συγκεκριμένα φρούτα και ξηροί καρποί» σημείωσαν μείωση κατά 4,3%. Στον αντίποδα, ανάμεσα στα πρώτα προϊόντα τα οποία εξήγαγε η Γερμανία στην Ελλάδα το 2023 ήταν το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα (εκτός παγωτού), με αύξηση 22,6%. Αναφορικά, η Ελλάδα συγκαταλέγεται ανάμεσα στους κορυφαίους εμπορικούς εταίρους της Γερμανίας βάσει του συνολικού όγκου εμπορικών συναλλαγών, καταλαμβάνοντας την 11η θέση σε αξία με 11,3 δισ. ευρώ.

Γερμανία: Το δημοσιονομικό έλλειμμα θα ανέλθει το 2070 στο 21,9% του ΑΕΠ αν δεν υπάρξουν «γενναίες μεταρρυθμίσεις»
Το Γραφείο ΟΕΥ Βερολίνου δημοσίευσε επιπλέον, την έκθεση βιωσιμότητας της γερμανικής οικονομίας που καταρτίζει το γερμανικό Υπουργείο Οικονομικών. Ειδικότερα, o ομοσπονδιακός Yπουργός Oικονομικών, Κρίστιαν Βόλφγκανγκ Λίντνερ, προειδοποίησε εκ νέου για τη δύσκολη κατάσταση της γερμανικής οικονομίας και τις αρνητικές προοπτικές της, σε περίπτωση που δεν υλοποιηθούν άμεσα «γενναίες» μεταρρυθμίσεις, όπως τις χαρακτήρισε. Σύμφωνα με τις πηγές του Γραφείου, ο ίδιος είχε αποκαλέσει τη Γερμανία ως μια «μη ανταγωνιστική τοποθεσία» και επεσήμανε πως αν δεν γίνουν βαθιές δομικές μεταρρυθμίσεις η Γερμανία θα γίνει φτωχότερη. Βάσει έκθεσης, αν η γερμανική κυβέρνηση δεν είχε λάβει μέτρα το δημοσιονομικό έλλειμμα θα ανέλθει το 2070 στο 21,9% του ΑΕΠ, όταν το αποδεκτό όριο σύμφωνα με το σύμφωνο σταθερότητας είναι στο 3%. Ακόμη και στο ευνοϊκό σενάριο, το έλλειμμα θα προσέγγιζε το 8%.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Νέα καμπάνια της PepsiCo Hellas για το Lipton Ice Tea Sparkling

Τη νέα της στρατηγική για το brand του Lipton, παρουσίασε η PepsiCo Hellas, μέσα από το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας της για το Lipton Ice Tea Sparkling.

«Το φαγητό έχει καλύτερη γεύση με Lipton» αποτελεί το κεντρικό μήνυμα, αναδεικνύοντας μία νέα γευστική συνήθεια για το κοινό: το συνδυασμό του φαγητού με το Lipton Ice Tea Sparkling.
Για την επικοινωνία και την προβολή αυτού του νέου μηνύματος στην Ελλάδα, η PepsiCo Hellas συνεργάστηκε με δύο από τους δημοφιλέστερους Έλληνες σεφ, τον Σωτήρη Κοντιζά και τον Πάνο Ιωαννίδη, δημιουργώντας δύο ταινίες για το νέο δροσιστικό αναψυκτικό που, με το ελαφρύ του ανθρακικό, απογειώνει με φρεσκάδα και αρώματα την απόλαυση σε κάθε γεύμα.

Μέσα από τις ιστορίες με τίτλους «Μερακλήδες» και «Δεν είναι πλακίτσα», οι δύο σεφ παραγγέλνουν τα αγαπημένα τους street food γεύματα σε μία υπαίθρια καντίνα και τα συνδυάζουν με Lipton Ice Tea Sparkling.

Αναφορικά, την υλοποίηση της καμπάνιας υπογράφει η Cambo, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Bright Shoe και σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα. Η νέα επικοινωνία πραγματοποιείται σε τηλεόραση και σε όλα τα ψηφιακά μέσα, ενώ έχει πλαισιωθεί εικαστικά και με παρουσία στο metro, αλλά και σε στάσεις λεωφορείων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Τα Caterer’s Supplier Awards έρχονται και φωτίζουν τα κορυφαία προϊόντα της επαγγελματικής κουζίνας

Τα Caterer’s Supplier Awards έρχονται δυναμικά με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν δημιουργικούς και καινοτόμους προμηθευτές και παραγωγούς τροφίμων, ποτών και εξοπλισμού για τις κουζίνες υψηλών ταχυτήτων (Β2Β αγορές).

Η αναζήτηση των σωστών πρώτων υλών και του κατάλληλου εξοπλισμού αποτελεί προτεραιότητα για τις επαγγελματικές κουζίνες. Τα βραβεία «φωτίζουν» τους προμηθευτές-παραγωγούς και τα προϊόντα τους και τους προσφέρουν την αναγνώριση που αποτελεί εγγύηση για αποτελεσματικό μάρκετινγκ και δυναμικές πωλήσεις.

Τα Caterer’s Supplier Awards μετρούν 23 κατηγορίες, μεταξύ των οποίων: Bakery – Flour Product,  Dessert Product, Seafood Product, Plant-Based Product, Multi-functional cooking Product, Rapid Cooking Product, Food waste Reduction Systems – Services. Μπορείτε να δείτε εδώ όλες τις ενότητες βράβευσης.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερα στο site των βραβείων και να υποβάλουν υποψηφιότητα μέχρι τις 17 Μαΐου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter