Οι όροι του «δανείου-γέφυρα» της Avramar Ιχθυοκαλλιέργειες που φέρνουν πιο κοντά την επόμενη ημέρα

Την «ανάσα» που χρειάζεται εξασφάλισε η Avramar με το «πράσινο φως» για το «δάνειο-γέφυρα», το οποίο επιτρέπει τη συνέχιση της αυτοχρηματοδότησης του τρέχοντος επιχειρηματικού μοντέλου. Διευκολύνεται το έργο του νέου διευθύνοντος συμβούλου εξ Αργεντινής, Εουχένιο Μεσχίνι. Η Avramar Ιχθυοκαλλιέργειες ΑΕ ενημέρωσε τους μετόχους της, αλλά και τις συνδεδεμένες εταιρείες Avramar Εμπορική ΑΕ, Ανδρομέδα Καλλιέργειες Υδρόβιων Οργανισμών ΑΕ, Περσεύς Προϊόντα Ειδικής Διατροφής ΑΒΕΕ και Kego Agri ΑΕΠΕ, ότι αιτήθηκε τη χορήγηση της ενδιάμεσης χρηματοδότησης κεφαλαίου κίνησης, ύψους 20 εκατ. ευρώ από τις τέσσερις ελληνικές συστημικές τράπεζες (Alpha Bank, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Εθνική Τράπεζα).

Το πολυαναμενόμενο «δάνειο-γέφυρα», που είχε ζητήσει η Avramar έχει ληφθεί πλέον με κάθε επισημότητα ως σύμβαση πίστωσης με αλληλόχρεο λογαριασμό, προκειμένου να χορηγηθεί χρηματοδότηση από τις προαναφερόμενες τράπεζες. Το συνολικό όριο πίστωσης φθάνει έως το ποσό που ζητήθηκε έως «κεφάλαιο κίνησης». Ως πρόσθετη πράξη και για την εξασφάλιση των χρηματοπιστωτικών εταιρειών, οι Ανδρομέδα και Περσεύς εισέρχονται ως εγγυητές της χρηματοδοτικής πράξης, με αντίστοιχες ενημερώσεις προς τα ΔΣ τους και τις γενικές συνελεύσεις μετόχων, ως ζήτημα πρώτης προτεραιότητας στις αμέσως επόμενες συνεδριάσεις τους. Η Περσεύς, με κέρδη προ φόρων 4,81 εκατ. ευρώ, είχε πλασαριστεί ως η 16η περισσότερο κερδοφόρα ελληνική βιομηχανική εταιρεία τροφίμων για το 2022.

Η σύμβαση πιστωτών και οι εξασφαλίσεις των εγγυητριών εταιρειών
Η σχετική σύμβαση πιστωτών που υπέγραψε η Avramar Ιχθυοκαλλιέργειες με τις τέσσερις ελληνικές συστημικές τράπεζες παρουσιάστηκε στις γενικές συνελεύσεις και των πέντε προαναφερόμενων εταιρειών. Εκεί δημοσιοποιήθηκε και η απαίτηση των νέων εξασφαλιστικών εγγράφων για την παροχή εξασφαλίσεων επί των περιουσιακών στοιχείων της Avramar Ιχθυοκαλλιέργειες υπέρ των εγγυητριών εταιρειών Ανδρομέδα και Περσεύς.

Ο συγκεκριμένος όρος μοιάζει τυπικός, δεδομένου της καθυστερημένης λήψης «πράσινου φωτός» για την ενδιάμεση συμφωνία για την οποία πάσχιζε όλος ο Όμιλος Avramar ώστε να συνεχίσει τη βιομηχανική και εμπορική του δράση. Ωστόσο, δίνει την απαραίτητη προοπτική που χρειάζεται για την επόμενη ημέρα του Ομίλου, αλλά και μεμονωμένα των ιχθυοκαλλιεργειών που ανήκουν στην Avramar Ιχθυοκαλλιέργειες: Στην περίπτωση που αθετηθεί οποιοσδήποτε όρος του «δανείου-γέφυρα», Ανδρομέδα και Περσεύς, οι οποίες έχουν κρατήσει τις δικές τους εγκαταστάσεις, διατηρούν επιχειρηματικές αιτιάσεις ως προς τον εξοπλισμό και τα πάγια στοιχεία της Avramar Ιχθυοκαλλιέργειες. Κατά ένα τρόπο, οι συγκεκριμένες αιτιάσεις μπορούν να λειτουργήσουν ως εξασφάλιση του οποιοδήποτε επενδυτή φιλοδοξεί να εμπλακεί.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Τυράς (Ελληνικά Γαλακτοκομεία): «Μπάσιμο» σε νέα κατηγορία προϊόντων

«Στη Food Expo 2024 φέρνουμε την ολοκληρωμένη γκάμα των προϊόντων μας, που καλύπτει όλες τις ανάγκες της αγοράς Ho.Re.Ca. Ειδικά φέτος, παρουσιάζουμε το χαλλούμι ΠΟΠ Κουρούσιης, σε συσκευασίες σταθερού βάρους 225g και 550g» ανέφερε στο FOODReporter ο Γιώργος Αντωνακάκης, Brand Manager «Τυράς» στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία.

Επιπλέον, παρουσιάστηκε και η νέα προσθήκη στο κωδικολόγιο των γιαουρτιών, το στραγγιστό γιαούρτι 5% σε συσκευασία 5kg. «Η Τυράς απευθύνεται στην αγορά Ho.Re.Ca. και το 2023 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για εμάς. Προσμένουμε να συνεχιστεί η ανάπτυξη και το 2024 για το brand αλλά και συνολικά για την εταιρεία μας» σχολίασε ο κ. Αντωνακάκης.

Όσον αφορά στα άμεσα μελλοντικά πλάνα του brand, προγραμματίζεται να μπει σε μια νέα κατηγορία προϊόντων, η οποία ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Αναφορικά, το όραμα και ο στόχος της Ελληνικά Γαλακτοκομεία είναι η παραγωγή και η παροχή μιας μεγάλης ποικιλίας τυροκομικών και γαλακτοκομικών προϊόντων άριστης ποιότητας και γεύσης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Unilever: Σε επαφές με επενδυτικούς ομίλους για τον κλάδο παγωτού

Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της Unilever για την απόσχιση του κλάδου παγωτού του ομίλου, φαίνεται πως ο τελευταίος οδεύει προς πώληση. Ήδη, σύμφωνα με ρεπορτάζ των Financial Times, τραπεζίτες της Morgan Stanley και της JPMorgan έχουν απευθυνθεί σε πιθανούς ενδιαφερόμενους επενδυτές, με τις σχετικές επαφές να βρίσκονται ακόμα σε προκαταρκτικό στάδιο. Σύμφωνα μάλιστα με πηγές της αγοράς που επικαλείται η εφημερίδα, η αξία του κλάδου παγωτού της Unilever, που περιλαμβάνει ιδιαίτερα δημοφιλείς μάρκες όπως οι Magnum, Cornetto και Ben & Jerry’s μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ 10 και 15 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ η Barclays εκτιμά πως η πώληση του κλάδου μπορεί να φτάσει και τα 17 δισ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Unilever, Hein Schumacher, ανακοινώνοντας την απόσχιση του κλάδου παγωτού του ομίλου, ανέφερε ότι η νεοσύστατη, αυτόνομη εταιρεία πιθανότατα θα εισαχθεί στο χρηματιστήριο μέχρι τα τέλη του 2025, όμως τόνισε πως δεν έχει ληφθεί η τελική απόφαση για το πώς θα γίνει ο διαχωρισμός και πως δεν αποκλείονται άλλες επιλογές που θα «μεγιστοποιούσαν τα οφέλη για τους μετόχους» – μία τέτοια επιλογή θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι η πώληση του κλάδου παγωτού.

Πιθανοί αγοραστές
Πιθανοί αγοραστές θα μπορούσαν, σύμφωνα με το δημοσίευμα, να είναι επενδυτικοί όμιλοι που βρίσκονται πάντα στο κυνήγι μίας συμφέρουσας επένδυσης, όπως είναι η CVC Capital Partners (που το 2021 είχε εξαγοράσει τον κλάδο τσαγιού της Unilever έναντι 4,5 δισ. ευρώ) και η KKR (που το 2017 είχε εξαγοράσει τον κλάδο αλειμμάτων της Unilever έναντι 7 δισ. ευρώ.

Πάντως, στέλεχος επενδυτικής εταιρείας επεσήμανε πως μία ενδεχόμενη εξαγορά θα μπορούσε να περιπλέξει η παρουσία της Ben & Jerry’s, που παρότι είναι μία κερδοφόρα μάρκα, συχνά έχει προκαλέσει «πονοκέφαλο» στη διοίκηση του ομίλου λόγω των ισχυρών πολιτικών απόψεων που εκφράζει ανοιχτά, και δεν αποκλείεται εξαιτίας της η συνολική αξία του κλάδου να «ψαλιδίζεται».
Ο κλάδος παγωτού της Unilever αποτελεί έναν από τους «πυλώνες» του ομίλου, που συνεισφέρει περί το 16% των συνολικών πωλήσεών του, ενώ διαθέτει μερίδιο κοντά στο 20% ανά τον κόσμο – δηλαδή, σχεδόν ένα στα πέντε παγωτά στον κόσμο είναι δικό του.

Ωστόσο, το 2023 «το παγωτό είχε μία απογοητευτική χρονιά, με πτωτικό μερίδιο αγοράς και κερδοφορία», όπως είχε ανακοινώσει η Unilever στο πλαίσιο των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της.

Σημειώνεται ότι, παράλληλα με την απόφαση για απόσχιση του κλάδου παγωτού, η Unilever ανακοίνωσε και ένα νέο «πρόγραμμα παραγωγικότητας», στο πλαίσιο του οποίου μέσα στα επόμενα τρία χρόνια θα περικοπούν σε παγκόσμια κλίμακα 7.500 θέσεις εργασίας (κυρίως γραφείου) και θα εξοικονομηθούν κόστη ύψους 800 εκατ. ευρώ.

Επισημαίνουμε ότι το πρόγραμμα αυτό δε σχετίζεται με την απόφαση για απόσχιση του κλάδου παγωτού, όπως εκ παραδρομής είχε αναφερθεί στο τεύχος του FOODReporter την περασμένη Τετάρτη.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Η Βίκος Cola «τρέχει» στο 22ο Motor Festival

Το Motor Festival ξεκίνησε το 2013 και μετράει 21 επιτυχημένες διοργανώσεις, ως ένας θεσμός που ενώνει και αναδεικνύει σε μια γιορτή, τους διαφορετικούς κόσμους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η Βίκος Cola, ως χορηγός του 22ου Motor Festival, συνοδεύει τις στιγμές των καταναλωτών, χαρίζει δροσιά και τους «ξεδιψάει» καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ.

Αξίζει να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι ο σκοπός του Motor Festival είναι να διδαχθούν οι νέοι για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε πρότυπα επαγγελματιών αθλητών με απώτερο σκοπό τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Με την υποστήριξη της παγωμένης Βίκος Cola απολαμβάνουμε το πιο εντυπωσιακό γεγονός στον κόσμο της μηχανοκίνησης, που συγκεντρώνει πλέον δεκάδες χιλιάδες θεατές και εκατοντάδες επαγγελματίες εκθέτες, για να ζήσουμε όλοι μαζί μια ξεχωριστή εμπειρία.

Οι επισκέπτες του φεστιβάλ έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν την παγωμένη Βίκος Cola και να παρακολουθήσουν παράλληλα κάθε στιγμή του Motor Festival, από τις 23 έως τις 25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας.

Με το βλέμμα στο αθλητικό ιδεώδες, διάσημοι οδηγοί και αθλητές του μηχανοκίνητου χώρου της χώρας μας και του εξωτερικού, παρευρίσκονται εκεί, για να δείξουν το δρόμο της εξέλιξης και να χτίσουν ισχυρές βάσεις για τη διάδοση της αθλητικής μηχανοκίνησης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Astir Vitogiannis: Μειώθηκαν κατά 12 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2023

Μειωμένος κατά 12 εκατομμύρια ευρώ ήταν το 2023 ο κύκλος εργασιών της Astir Vitogiannis σε σχέση με το 2022, μία πτώση που η διοίκηση της εταιρείας κατασκευής πωμάτων αποδίδει αφενός στην εποχιακή μείωση όγκου λόγω αυξημένων παραγγελιών στο τελευταίο τρίμηνο του 2022, και αφετέρου στη μείωση στις χρεώσεις πελατών προερχόμενες από μειωμένα έξοδα τρίτων (π.χ. κόστος διακίνησης).

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, οι πωλήσεις της Astir Vitogiannis κατά το περασμένο έτος διαμορφώθηκαν σε 40 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας πτώση 23% σε σχέση με το 2022, ενώ οι πωλήσεις σε τεμάχια ανήλθαν σε 5,7 δισεκατομμύρια το 2023, έναντι 7,6 δισ. τεμαχίων το 2022.

Η διατήρηση του μικτού περιθωρίου κέρδους σε υψηλά επίπεδα (44% το 2023 έναντι 40% το 2022) και των λειτουργικών εξόδων στα ίδια περίπου επίπεδα με τη χρήση του 2022 είχε ως αποτέλεσμα την μείωση της EBITDA κερδοφορίας κατά 10% έναντι του 2022. Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε κέρδη 8,21 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 9.75 εκατ. το 2022. Όσον αφορά στον δανεισμό, αυτός μειώθηκε σημαντικά στη διάρκεια του 2023 και στα τέλη του περασμένου έτους ανερχόταν σε 2,11 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 16,62 εκατ. ευρώ το 2022. Από το ποσό αυτό, τα 1,57 εκατ. ευρώ αφορούν σε βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις και τα υπόλοιπα 541.000 ευρώ σε μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις.

Για το 2024, η εταιρεία προσδοκά ενίσχυση της κερδοφορίας της, αξιοποιώντας πλήρως την παραγωγική της δυνατότητα, βασιζόμενη στην ποιότητα των προϊόντων της και στην αποκτηθείσα εμπειρία και καλή φήμη, καθώς και στις συνέργειες στις οποίες προσβλέπει σε πρώτες ύλες, κόστος εξυπηρέτησης και συνεργασίες σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές έπειτα από την εξαγορά της θυγατρικής της Coleus το 2022 από την SAB, εταιρεία η οποία ανήκει στον όμιλο AB InBev.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα η Astir Vitogiannis ολοκλήρωσε επένδυση για την εγκατάσταση νέου μηχανήματος παραγωγής καπακιών για μπουκάλια στις εγκαταστάσεις της Coleus Packaging στη Νότια Αφρική, η οποία παράγει πάνω από 6 δισεκατομμύρια καπάκια ετησίως και τα προμηθεύει σε πάνω από δέκα χώρες. Στους πελάτες της Coleus Packaging συμπεριλαμβάνονται σημαντικές εταιρείες από τους χώρους των αλκοολούχων ποτών και των αναψυκτικών όπως η AB InBev, η Heineken, η Distell, η Diageo και η Coca-Cola.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Carrefour: Νέο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας

Ένα νέο κατάστημα Carrefour άνοιξε τις πόρτες του πρόσφατα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, και συγκεκριμένα στην οδό Σοφοκλέους 17.

Πρόκειται για κατάστημα convenience, υπό την επωνυμία Carrefour Express, που είναι το πρώτο με την επωνυμία αυτή που ανοίγει στην «καρδιά» του κέντρου της Αθήνας, ενώ αντίστοιχα καταστήματα λειτουργούν και σε άλλες περιοχές της Αθήνας, όπως το Κολωνάκι, ο Νέος Κόσμος, η Καλλιθέα και η Νέα Σμύρνη.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Τυροκομική Αμφιλοχίας Μπουτσώλης: «Άλμα» +30% στις πωλήσεις

Ισχυρή αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις της εταιρείας Τυροκομική Αμφιλοχίας Μπουτσώλης στη χρήση 2022-23 (1η Ιουλίου 2022 – 30 Ιουνίου 2023), σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της τυροκομίας. Ειδικότερα, η χρήση 2022-23 έκλεισε με τζίρο συνολικού ύψους 17,37 εκατομμυρίων ευρώ, έναντι 13,43 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση (+29,3%).

Μικρότερη (17,4%) ήταν η αύξηση του μεικτού κέρδους, από τα 1,75 εκατ. ευρώ στα 2 εκατ. ευρώ, λόγω της αύξησης του κόστους πωληθέντων από τα 11,73 εκατ. ευρώ στα 15,36 εκατ. ευρώ. Πάντως, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκαν μέσα σε έναν χρόνο, φτάνοντας τα 255.918 ευρώ (2021-22: 139.285 ευρώ), ενώ αντίστοιχα τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 191.494 ευρώ, έναντι 109.110 ευρώ στη χρήση 2021-22.

Σχεδόν το σύνολο του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από την εγχώρια αγορά, με τις πωλήσεις σε αγορές τρίτων χωρών να περιορίζονται σε 82.323 ευρώ, μειωμένες σε σχέση με τα 94.209 ευρώ του 2021-22. Η Τυροκομική Αμφιλοχίας Μπουτσώλης, ως τυροκομική μονάδα, λειτουργεί από το 1973, ενώ από το 2002 μέχρι σήμερα λειτουργεί ως ανώνυμη εταιρεία, παράγοντας μεταξύ άλλων φέτα, ανθότυρο, κεφαλοτύρι, γραβιέρα και πεκορίνο. Η δυναμικότητα της παραγωγικής μονάδας της, στη θέση Άργος της Αμφιλοχίας, ανέρχεται σε 20 τόνους γάλακτος ανά ημέρα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Συνεχίζεται η πτώση όγκου πωλήσεων της αγοράς του κρασιού – Ενισχύονται τα αφρώδη

Η παγκόσμια αγορά κρασιού αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις καθώς συνεχίζεται το 2024, συμπεριλαμβανομένων των μειώσεων του όγκου πωλήσεων στις ώριμες αγορές και της υπερβολικής εξάρτησης από τους μεγαλύτερους σε ηλικία καταναλωτές. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της IWSR, οι ευκαιρίες εξακολουθούν να υπάρχουν σε ορισμένες περιοχές, ενώ οι νεότεροι καταναλωτές που συμμετέχουν στην κατηγορία του οίνου, ασχολούνται περισσότερο με αυτήν, συνεχίζοντας την τάση για υψηλότερες δαπάνες με βασικό κίνητρο την ποιότητα έναντι της ποσότητας. Η ανάπτυξη παραμένει επίσης στο χώρο του κρασιού με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, αλλά και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το κρασί αντιμετωπίζει μια μακροπρόθεσμη πτώση όγκου των πωλήσεων, ιδιαίτερα στις παραδοσιακές αγορές, η οποία επισκιάζει τις ευκαιρίες που προσφέρονται σε ορισμένα μέρη του κόσμου, και ιδιαίτερα στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού. Αυτή η ήπια δυναμική συνεχίστηκε το πρώτο εξάμηνο του 2023, με τους όγκους κρασιών στις 20 μεγαλύτερες αγορές να μειώνονται κατά -4%, ενώ τα αφρώδη αντιθέτως να αυξάνονται κατά +1% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Αφρώδης οίνος: +1% CAGR μεταξύ 2022 και 2027
Οι μεγάλες αγορές κρασιού, όπως η Γαλλία και η Ιταλία, βρίσκονται σε «παρακμή» εδώ και δεκαετίες, ενώ οι ΗΠΑ, η πιο πολύτιμη αγορά κρασιού στον κόσμο, φαίνεται να βρίσκεται σε εκτεταμένη πτωτική τροχιά. Μεταξύ των αναδυόμενων αγορών κρασιού, η κατανάλωση στη Βραζιλία αυξήθηκε κατά τη διάρκεια του Covid, αλλά έκτοτε μειώθηκε, καθώς οι καταναλωτές προσανατολίζονται από το κρασί στην μπύρα. Παρόλα αυτά, βάσει των στοιχείων της μελέτης, συνεχίζονται οι ευκαιρίες για τον αφρώδη οίνο καθώς αναμένεται να σημειώσει σύνθετο ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης σε όγκο (CAGR) κατά +1% μεταξύ 2022 και 2027, έναντι μείωσης CAGR -1% για το ήρεμο κρασί κατά την ίδια χρονική περίοδο.

Κρασί: Η σημερινή νέα γενιά είναι πιο ανοικτή στον πειραματισμό και την εξερεύνηση
Οι νεότεροι που «στρατολογούνται» στο καταναλωτικό κοινό της κατηγορίας του κρασιού, έχουν ολοένα και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για αυτήν, ενώ ασχολούνται πολύ περισσότερο με το κρασί από τις προηγούμενες γενιές. Ειδικά, θεωρούνται «πιο τολμηροί» όσον αφορά στην εξερεύνηση της εν λόγω κατηγορίας.

Σύμφωνα με την IWSR, οι Gen Z και Millennials είναι πολύ πιο ανοιχτοί στην ανακάλυψη νέων προϊόντων οίνου σε σύγκριση με τους καταναλωτές από 55 ετών και άνω. Αυτό συνέβαινε πάντα –οι νεότεροι είναι γενικά πιο πειραματικοί– αλλά τα μακροπρόθεσμα δεδομένα παρακολούθησης της IWSR δείχνουν ότι οι νεότερες γενιές έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για το κρασί από τις ίδιες ηλικιακές ομάδες του 2010.

Επίσης, σημειώνεται ότι η σχετική ωριμότητα του κρασιού στο ηλεκτρονικό εμπόριο αντικατοπτρίζεται στις προσδοκίες ανάπτυξης της IWSR, με προβλεπόμενο CAGR +1% μεταξύ 2022 και 2027, έναντι προβλέψεων CAGR +8% για την μπύρα και +5% για τα οινοπνευματώδη.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Φάρμα Μητσόπουλος: Η νέα σειρά Ψημένα στην Food Expo 2024

Εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή της Φάρμα Μητσόπουλος που βρέθηκε για μια ακόμα χρονιά στην Food Expo 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 11 Μαρτίου στο Metropolitan Expo. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία και τις τρεις ημέρες να απολαύσουν τα υψηλής ποιότητας και μοναδικής γεύσης προϊόντα, όπως προ-ψημένα προϊόντα και καινοτόμες συνταγές έκπληξη που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία και καταναλωτή.

Ο πρωταγωνιστής ήταν το ελληνικό κρέας της Φάρμας που όλα αυτά τα χρόνια παράγεται και μεγαλώνει στον τόπο μας με τις καλύτερες συνθήκες και είναι η βάση για να προσφέρει στον επαγγελματία του χώρου τις καλύτερες συνταγές.

H Φάρμα Μητσόπουλος κατά την διάρκεια της έκθεσης πραγματοποίησε live cooking events από τους διάσημους chefs της και προώθησε την νέα σειρά Ψημένα, η οποία άφησε τις καλύτερες γευστικές εντυπώσεις.

Η σειρά αποτελείται από γευστικές ψημένες προτάσεις που προέρχονται από ατόφια κομμάτια αυθεντικού κρέατος με φυσικά μυρωδικά και βότανα της ελληνικής γης. Εύκολες συνταγές «από σπίτι» και σε λίγα μόλις λεπτά είναι έτοιμες για σερβίρισμα για τον επαγγελματία αλλά και για όλη την οικογένεια.

Σημειώνεται ότι στο πέρας της έκθεσης, η Φάρμα Μητσόπουλος πιστή και στην κοινωνική ευαισθητοποίηση που τη χαρακτηρίζει, δώρισε προϊόντα της σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και σωματεία.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Με αφετηρία τον Έβρο, η Grecotel ταξιδεύει στις κουζίνες του κόσμου

Στον ακριτικό Έβρο, η Grecotel πραγματοποίησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Grecotel Academy – Culinary 2024» αναδεικνύοντας τον πλούτο του πρωτογενούς τομέα, καθώς και τον καθοριστικό ρόλο του στην ποιότητα και τη δημιουργική εξέλιξη της γαστρονομίας.

Η σύνδεση με την τοπική κοινωνία, η ενίσχυση των τοπικών παραγωγών και η διαρκής εξέλιξη των δεξιοτήτων του δυναμικού της, αποτελούν βασικούς πυλώνες του οράματος της Grecotel, που παρουσιάστηκε στην πράξη σε μια ξεχωριστή διοργάνωση που έλαβε μέρος στα ξενοδοχεία Astir & Egnatia στην Αλεξανδρούπολη.

Τα ξενοδοχεία βραβεύτηκαν το 2023 από τους αναγνώστες του κορυφαίου διεθνούς ταξιδιωτικού περιοδικού Conde Nast Traveller, κατακτώντας υψηλή θέση στο top 10 των καλύτερων ξενοδοχείων της Ελλάδας. Το κοινό αναγνωρίζει την ποιότητα της φιλοξενίας, τις εξαιρετικές υπηρεσίες, την αυθεντικότητα και ζεστασιά των ανθρώπων του Έβρου.

Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Grecotel Academy – Culinary 2024», με επικεφαλής τους executive chef του Ομίλου Σάκη Τζανέτο και Γιάννη Κουναλάκη, 70 chef, sous chef και μάγειρες επιμελήθηκαν περισσότερα από 200 πιάτα βασισμένα στις παραδοσιακές ελληνικές κουζίνες και παρουσιάστηκαν στην δεξίωση που οργανώθηκε με την λήξη της διοργάνωσης και τίμησαν με την παρουσία τους οι θρησκευτικές, στρατιωτικές και πολιτικές αρχές του τόπου.

Γεύσεις που αναδεικνύουν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά κάθε τόπου, δίνουν έμφαση στα προϊόντα των τοπικών παραγωγών και αντανακλούν την αξία που προσδίδει η Grecotel στην γαστρονομία ως βασικό παράγοντα της τουριστικής ανάπτυξης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter