Del Monte: Πιάνει τις τάσεις της εποχής λανσάροντας τον… ανανά-«νάνο» Precious Honeyglow

Καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες εξελίσσονται και μεταβάλλονται, οι εταιρείες τροφίμων προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες με λανσαρίσματα που ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες. Αυτό είναι ίσως πιο εύκολο για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα συσκευασμένα τρόφιμα. Για παράδειγμα, τέτοιες εταιρείες μπορούν άνετα να ανταποκριθούν στην αυξημένη τάση για ατομικές μερίδες φαγητού και σνακ που καταγράφεται παγκοσμίως, τροποποιώντας τις συσκευασίες τους και δημιουργώντας νέες, μικρότερου μεγέθους.

Αντίθετα, δεν είναι το ίδιο εύκολη υπόθεση για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα φρούτα ή τα λαχανικά, καθώς εκεί δεν είναι τόσο απλό να… μικρύνουν τα παραγόμενα προϊόντα.
Ωστόσο, το νέο λανσάρισμα της Del Monte δείχνει ότι, ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση, όποιος θέλει μπορεί: το Precious Honeyglow έκανε την πρεμιέρα του προ ημερών στις ΗΠΑ και είναι ένας «μίνι» ανανάς, περίπου στο μισό μέγεθος σε σχέση με έναν κανονικό ανανά, με την εταιρεία να αναφέρει πως πρόκειται για τον μικρότερο ανανά στην ιστορία της Del Monte. Πρόκειται για ένα προϊόν που είναι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει στους καταναλωτές μία επιπλέον επιλογή όσον αφορά στην ποικιλία και το μέγεθος του εξωτικού φρούτου, ώστε να ανταποκριθεί στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού και να βοηθήσει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων.

Οι δύο καταναλωτικές τάσεις που ικανοποιεί ο ανανάς Precious Honeyglow
Πρόκειται για ένα λανσάρισμα που βρίσκεται στην «καρδιά» των καταναλωτικών τάσεων: στις Ηνωμένες Πολιτείες υπολογίζεται ότι πλέον το 28% των νοικοκυριών αποτελούνται από ένα μόνο άτομο, ενώ η γενικότερη μείωση του μεγέθους των αμερικανικών νοικοκυριών συνεισφέρει στη μεγαλύτερη σπατάλη τροφίμων, καθώς υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο οδηγούνται στα σκουπίδια τρόφιμα συνολικής αξίας περίπου 161 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, σύμφωνα με εσωτερικές έρευνες που έχει πραγματοποιήσει η Del Monte, τα νοικοκυριά που αποτελούνται από έναν μόνο άνθρωπο είναι σημαντικά λιγότερο πιθανό να αγοράσουν ανανάδες κανονικού μεγέθους, καθώς αδυνατούν να τους καταναλώσουν εγκαίρως και στις περισσότερες περιπτώσεις αναγκάζονται να πετάξουν ένα μέρος τους στα σκουπίδια.

Σημειωτέον ότι η διανομή του ανανά Precious Honeyglow στις ΗΠΑ θα γίνεται αποκλειστικά από την εταιρεία Melissa’s Products, τον μεγαλύτερο διανομέα εξειδικευμένων νωπών προϊόντων στις Ηνωμένες Πολιτείες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Accenture: Οι λόγοι «κακής εμπειρίας» από ένα brand λιανικής

Την αρνητική ρευστοποίηση μιας κακής καταναλωτικής εμπειρίας λιανικής ανέλυσε έρευνα για λογαριασμό της εταιρείας Accenture, η οποία παρουσιάστηκε από τον Κωνσταντίνο Παπαχριστόπουλο, Director Accenture Song Lead στη γενική συνέλευση του ECR Hellas.

Σύμφωνα με την έρευνα, η κακή εμπειρία από ένα brand είναι πιθανό να λειτουργήσει στη σύγχρονη εποχή όπως ακριβώς λειτουργούσε παλαιότερα μόνο η θετική: Δηλαδή να αποκτήσει φόβο ο καταναλωτής και για συναφή brands και εταιρείες, στη μάρκα ή την εταιρεία με την οποία αντιμετώπισε μία αρνητική εμπειρία. Πρόκειται για εξαιρετικά ευαίσθητο τομέα, που πλέον κρίνεται ότι επηρεάζει καθοριστικά τη θεώρηση του καταναλωτή για το γενικότερο επιχειρηματικό περιβάλλον του κάθε κλάδου.

Η έρευνα ανέφερε ότι ο κυριότερος λόγος που οι καταναλωτές ένιωσαν ότι «εκτιμώνται λιγότερο» ή ότι «αντιμετωπίζονται αρνητικά» από κάποιο brand είναι η κακή ή ελλιπής εξυπηρέτηση πελατών, κατά 47%. Ως περιγραφές αρνητικών εμπειριών, ακολουθούν η αγνόηση της διάδρασης του καταναλωτή και του feedback που έχει αποπειραθεί να δώσει (41%), η διαπίστωση μείωσης της ποιότητας του τελικού προϊόντος (37%) και η χειρότερη εικόνα ή εργονομία της συσκευασίας, κατά 25%.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Η Eurimac ανταγωνίζεται στα ίσια διεθνώς τους ιταλικούς κολοσσούς ζυμαρικών

Με κύκλο εργασιών 74 εκατ. ευρώ και συνολικό όγκο πωλήσεων άνω των 72.500 τόνων στο δωδεκάμηνο ολοκλήρωσε το 2023 η Eurimac.

«H κερδοφορία μας είναι ικανοποιητική, αποτέλεσμα του ότι η εταιρεία εμφανίζει ανάπτυξη στην Ελλάδα και διεθνώς και είναι αυξημένη σε σχέση με το 2022», αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος Οδυσσέας Παπαδόπουλος. Το μεγάλο βήμα προς τα εμπρός συνέβη το 2022, όταν σημείωσε ανάπτυξη 28%.

Η ανάπτυξη του 2023 συγκριτικά με το 2022 ήταν μονοψήφια. Στο πρώτο δίμηνο του 2024, η εταιρεία «έτρεξε» με ανάπτυξη 12%.

Οι πυλώνες του επόμενου σταδίου ανάπτυξης
Η Eurimac στοχεύει και σε αύξηση μεριδίων στην ελληνική αγορά. Οι εξαγωγές είναι εκείνες που αναμένεται να οδηγήσουν σε περαιτέρω ανάπτυξη στα επόμενα χρόνια: Ξεκινώντας από το 2020, το μερίδιο εξαγωγών στον ετήσιο τζίρο βρισκόταν στο 42%.

Το 2021 ανέβηκε στο 45%, το 2022 στο 53%, το 2023 στο 55% και στο πρώτο δίμηνο του 2024 βρέθηκε στο 57%, με ταυτόχρονη άνοδο και των εν Ελλάδι πωλήσεων. «Υπάρχει μεγάλη ζήτηση από το εξωτερικό.

Από το 2022 και μετά είμαστε για πρώτη φορά τόσο ουσιαστικά μια πολύ καλή εναλλακτική των φημισμένων ιταλικών ζυμαρικών. Οι διεθνείς αγορές πάντα γνώριζαν τα ποιοτικά μακαρόνια της Eurimac, αλλά μόλις πρόσφατα αυτό αποτυπώθηκε σε πραγματικούς αριθμούς πωλήσεων», σχολίασε ο κ. Παπαδόπουλος. Στις εξαγωγές, η Eurimac κινείται κοντά στο 80% σε πωλήσεις στο κανάλι food service, κανάλι πολύ απαιτητικό κανάλι, όπου δοκιμάζονται αντοχή και χαρακτηριστικά του προϊόντος ως πρώτη ύλη. Ταυτόχρονα, αναδεικνύονται τα πλεονεκτήματα των ζυμαρικών της εταιρείας. Η Eurimac εξάγει σε 60 χώρες και πραγματοποιεί κοντά στο 50% των ελληνικών εξαγωγών ζυμαρικών ετησίως (40.000 τόνοι περίπου).

Μάκβελ: Rebranding και σπαγγέτι χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη
Το brand Μάκβελ προχώρησε σε συνολικό επανασχεδιασμό, λογοτύπου και συσκευασίας, με εργασίες υψηλού επαγγελματισμού και επιστημονικής εξειδίκευσης: Διατήρησε τις ιστορικές αναφορές και τη χρωματική ταυτότητα, τονίζοντας την αυθεντικότητα και το κύρος του brand. Για τη νέα εικόνα Μάκβελ, η εταιρεία συμβουλεύτηκε ακόμη και νευροβιολόγους, ώστε να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα, καινοτομία που σπάνια συναντά κανείς εντός συνόρων. Το νέο προϊόν είναι το σπαγγέτι χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Το κοινό που μπορεί να ωφεληθεί ξεπερνά το ένα εκατομμύριο ανθρώπους μόνο στην Ελλάδα, άτομα που υποφέρουν από αυξημένη γλυκόζη στο αίμα. Ο σχετικός διατροφικός ισχυρισμός αφορά τη μείωση αύξησης σακχάρων στο αίμα. «Είναι μεγάλο πλεονέκτημα ότι μιλάμε για ζυμαρικό, που δεν είναι ολικής άλεσης. Δίνουμε στο ελληνικό κοινό κλασικό μακαρόνι, ικανό να το γευτούν όσοι αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο ζήτημα με τη γλυκόζη στο αίμα και πλέον συνίσταται και από διατροφολόγους για ισορροπημένη διατροφή. Χρησιμοποιείται ως πηγή ενέργειας κι επίσης, σε δίαιτες, επειδή δημιουργεί κορεσμό και έχει βραδύτερη αποδέσμευση σακχάρων», εξήγησε ο κ. Παπαδόπουλος.

H Eurimac έχει θέσει ως μακροπρόθεσμο στόχο τη δημιουργία συνολικής γκάμας προϊόντων ζυμαρικών χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Οι παγκόσμιες ανάγκες για ανάλογα προϊόντα είναι υπερπολλαπλάσιες. «Θα κινηθούμε πολύ προσεκτικά. Πρόκειται για προϊόν που έχει -και πρέπει να έχει- ιδιαίτερη επιστημονική υποστήριξη», τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος.

Υποδομές και επενδύσεις
Οι επενδύσεις της Eurimac υποστηρίζουν την παραγωγική δυναμικότητα που απαιτείται. Το συνολικό πλάνο επενδύσεων από το 2018 αγγίζει τα 23 εκατ. ευρώ. Το πλάνο της τρέχουσας διετίας, 8 εκατ. ευρώ, αφορά περαιτέρω αύξηση παραγωγικής δυναμικότητας, βελτίωση παραγωγικότητας μύλου, νέους αποθηκευτικούς χώρους και νέους χώρους προσωπικού, αγορά νέου μηχανολογικού εξοπλισμού. Η εταιρεία πρόσθεσε 50 θέσεις απασχόλησης από το 2020.

Στο πεδίο της ιδιοκατανάλωσης ενέργειας, η Eurimac παράγει δική της θερμική ενέργεια μέσω καύσης βιομάζας ήδη από το 2013. Το νέο επενδυτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει συμπληρωματική μονάδα καύσης βιομάζας. Το νερό, που η εταιρεία ζεσταίνει με δική της θερμική ενέργεια, προέρχεται από ιδιόκτητη γεώτρηση και εμφανίζει υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά σε pH και άλατα, βάσει πανεπιστημιακών μετρήσεων και μελετών. Συνολικά, η Eurimac ιδιοπαράγει το σύνολο της θερμικής ενέργειας που καταναλώνει.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Άρδας Frost: Το «κόκκινο φως» στα έργα ενεργειακής αξιοποίησης

Στα σούπερ μάρκετ Μασούτης και σε τοπικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ βόρειας Ελλάδας, όπως τα Αλέξανδρος και Praxis markets, βρίσκεται τοποθετημένη η εταιρεία κατεψυγμένων λαχανικών Άρδας Frost ΑΕ, με επώνυμο προϊόν. «Υπάρχει αστάθεια στον υπολογισμό κόστους ενέργειας, ζήτημα μεγαλύτερο κι από την έλλειψη πρώτων υλών», τόνισε στο FOODReporter ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κλεάνθης Παντελιάδης. «Παρατηρούμε αποκλιμάκωση στην τιμή ηλεκτρικού ρεύματος, που αντίστοιχα επηρεάζει την τελική τιμή των προϊόντων, αλλά όχι ακόμη σταθερότητα, ώστε να θέσουμε επί τάπητος μακροπρόθεσμες προβλέψεις κόστους και αντίστοιχες οικονομίες κλίμακος», πρόσθεσε ο κ. Παντελιάδης.

Η Άρδας Frost ΑΕ πήρε απάντηση στον ολοκληρωμένο φάκελο για κατασκευή φωτοβολταϊκών συστημάτων που κατέθεσε από τον ΔΕΔΔΗΕ ότι δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου για την επιχείρηση που εδρεύει στα Κόμαρα Έβρου, λόγω ακριτικότητας.

«Τα έργα ενέργειας για εμάς περιορίζονται μόνο στην ιδιοκατανάλωση. Υστερούμε στον ανταγωνισμό, λόγω δεδομένα υψηλότερου λειτουργικού κόστους, συγκριτικά με μια επιχείρηση της κεντρικής Ελλάδας, δίχως δική μας ευθύνη», κατήγγειλε ο κ. Παντελιάδης.

Η Άρδας Frost αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από τις γειτονικές Σερβία και Βουλγαρία, που απολαμβάνουν φθηνότερο εργατικό δυναμικό, οπότε στερείται της δυνατότητας εξαγωγών. Οι εξαγωγές προς Τουρκία είναι απαγορευτικές εξαιτίας δασμού που αυξάνει το κόστος κατά επιπλέον 50%, ενώ τα τούρκικα κατεψυγμένα λαχανικά εισάγονται στην ΕΕ αδασμολόγητα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Vitafree: Στόχος το ράφι για δύο νέα λανσαρίσματα

Δύο νέους κωδικούς Panettone, έναν με πορτοκάλι και σταφίδες και έναν με γέμιση σοκολάτα, παρουσίασε στην έκθεση Food Expo 2024 η μπισκοτοποιία Vitafree, όπως είπε στο FOODReporter ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Στέφανος Τζιωρτζιώτης. Ο κωδικός στοχεύει σε τοποθέτηση στο ράφι του σούπερ μάρκετ σε Ελλάδα και εξωτερικό.

«Στην Ελλάδα υπάρχει έντονη εποχικότητα, κυρίως τα Χριστούγεννα. Σε χώρες όπως την Ιταλία, αντιμετωπίζεται ως εβδομαδιαίο γλύκισμα που βρίσκεται συχνά στο τραπέζι», εξήγησε ο κ. Τζιωρτζιώτης.

Το δεύτερο λανσάρισμα αφορά ατομικά συσκευασμένα μπισκότα πρωτεΐνης, με στόχο και τη μικρή λιανική.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

ΕΑΣ Νάξου: Ενίσχυση της νησιωτικής ζώνης γάλακτος με 150 ζώα

Στην Ολλανδία βρέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα ο πρόεδρος της ΕΑΣ Νάξου, Δημήτρης Καπούνης, προκειμένου να ενισχύσει το νησιωτικό ζωικό κεφάλαιο και δη το αξιώτικο με 150 ζώα. Τα συγκεκριμένα ζώα πρόκειται σύντομα να ενοικιαστούν δωρεάν σε συνεργάτες παραγωγούς της Ένωσης, ως «ανάσα» για την επιβίωση των κοπαδιών τους. Ξεκάθαρος στόχος είναι η ενίσχυση της ζώνης γάλακτος στη Νάξο.

« Σήμερα λείπουν από τη Νάξο 600 ζώα και το χειρότερο είναι ότι πρόκειται για μητέρες βοοειδών και αμνοεριφίων. Αυτό μεταφράζεται σε 18 τόνους γάλα λιγότερους ανά ημέρα, τουτέστιν 5.400 τόνοι το χρόνο. Αυτό το γάλα θα λείψει από τη γραβιέρα Νάξου», εξήγησε ο κ. Καπούνης και συμπλήρωσε: «Η πολιτεία δεν έχει στηρίξει καθόλου τον αγροκτηνοτροφικό κόσμο των νησιωτικών περιοχών».

Η ΕΑΣ Νάξου υπολογίζει ότι, με τα επιπρόσθετα ζώα, η ημερήσια συνεισφορά γάλακτος θα αυξηθεί κατά περίπου πέντε τόνους τη μέρα, ώστε να παραχθεί περίπου 150 τόνους περισσότερη γραβιέρα Νάξου στο σύνολο της παραγωγικής σεζόν. Ο κ. Καπούνης επιβεβαιώνει ότι η συνεργασία με ολλανδικές φάρμες για ζώα-μητέρες θα συνεχιστεί και στο μέλλον, αν χρειαστεί.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Καινοτόμα ελληνική πατέντα για την ανίχνευση νοθείας σε γαλακτοκομικά προϊόντα

Μία πατέντα που μπορεί να φέρει επανάσταση στον έλεγχο της ποιότητας των γαλακτοκομικών κατοχύρωσε η Αθηνά Μάρκου, Επίκουρη Καθηγήτρια Αναλυτικής Χημείας στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η πατενταρισμένη τεχνολογία εισάγει μια εξαιρετικά ευαίσθητη και εξειδικευμένη μέθοδο για την ανίχνευση νοθείας πρόβειου ή κατσικίσιου γάλακτος με την προσθήκη αγελαδινού γάλακτος. Χρησιμοποιώντας μια διπλή μέθοδο φθορισμού TD-PCR σε πραγματικό χρόνο που ακολουθείται από ανάλυση τήξης, αυτή η καινοτομία προσφέρει μια γρήγορη και οικονομικά αποδοτική λύση για τη διασφάλιση της καθαρότητας και της αυθεντικότητας των γαλακτοκομικών προϊόντων.

Σημειωτέον ότι το γάλα είναι ένα από τα προϊόντα με το μεγαλύτερο πρόβλημα νοθείας, όμως οι υπάρχουσες μέθοδοι είναι μόνο εν μέρει αξιόπιστες για την ανίχνευση νοθείας, ειδικά εάν η πρόσμειξη είναι μεγαλύτερη από 20%. Για την ώρα, η πατέντα αφορά στην ανίχνευση νοθείας στο γάλα, όμως σε επόμενο στάδιο θα δοκιμαστεί η αποτελεσματικότητά της και σε άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Πλέον, το Κέντρο Έρευνας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «Αρχιμήδης» του ΕΚΠΑ βρίσκεται σε αναζήτηση συνεργατών που θα βοηθήσουν ώστε η τεχνολογική αυτή λύση να έρθει στο προσκήνιο της καινοτομίας της γαλακτοβιομηχανίας, συμβάλλοντας τα μέγιστα στη διατήρηση των υψηλότερων προδιαγραφών αριστείας και ακεραιότητας στη γαλακτοκομική παραγωγή σε παγκόσμιο επίπεδο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Πωλήθηκε στην HQF το 1,3% της ΒΙΣ έναντι 1,64 εκατ. ευρώ

Υπογράφηκε από τη Βιομηχανία Συσκευασιών ΑΕ (ΒΙΣ) η σύμβαση πώλησης προς τη βασική μέτοχο Hellenic Quality Foods μειοψηφικού πακέτου μετοχών της εταιρείας που αντιστοιχούν στο 1,3132% του μετοχικού της κεφαλαίου, αντί του τιμήματος των 1.643.790 ευρώ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΒΙΣ, το τίμημα εξοφλήθηκε με ολικό συμψηφισμό οφειλής της εταιρείας προς την αγοράστρια HQF.

Σημειώνεται ότι η Hellenic Quality Foods είναι η βασική μέτοχος της Βιομηχανίας Συσκευασίας ΑΕ, με ποσοστό συμμετοχής 91,31%.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Οινόραμα 2024: Σημείωσε ρεκόρ συμμετοχής επισκεπτών

Ολοκληρώθηκε το φετινό Οινόραμα, που διεξήχθη 2, 3 και 4 Μαρτίου στο Ζάππειο Μέγαρο. Γιορτάζοντας τα 30 χρόνια του, επιβεβαίωσε πως είναι η μεγαλύτερη και η πιο σημαντική οινική εκδήλωση της Ελλάδας και η μεγαλύτερη έκθεση ελληνικού κρασιού στον κόσμο.

Πράγματι, όπως έγινε φανερό ίσως καλύτερα από κάθε άλλη χρονιά, το Οινόραμα, μετά από διάφορες καινοτομίες και παραμετροποιήσεις που έγιναν στη μακρόχρονη πορεία του, έχει καταφέρει να προβάλει όσα αφορούν το ελληνικό κρασί και το κρασί στην Ελλάδα εν γένει, απόλυτα ισορροπημένα:

Γιατί οι κορυφαίοι καθιερωμένοι οινοποιοί δεν παραλείπουν να βρίσκονται στους κόλπους του, όπως συνέβη και φέτος, ενώ νέοι και πρωτοεμφανιζόμενοι ή μικρής παραγωγής συνάδελφοί τους επιλέγουν το Οινόραμα για να ξεκινήσουν την ευρύτερη προβολή τους. Όλοι μαζί ξεπέρασαν φέτος τους 250, ανάμεσά τους 18 από την Κύπρο και 5 από το Λίβανο, με τους οινοποιούς παρόντες.

Νέες κυκλοφορίες και ετικέτες, καθώς και κρασιά της νέας εσοδείας ξεκίνησαν στο Οινόραμα το ταξίδι τους στις οινικές αγορές Ελλάδας και εξωτερικού, αφού την έκθεση επισκέφθηκαν πολλές δεκάδες αγοραστές και δημοσιογράφοι.

Οι επισκέπτες στο Οινόραμα 2024, οινόφιλοι και επαγγελματίες, έσπασαν για πρώτη φορά το επί ετών φράγμα των 10.000 περίπου, με αύξηση κατά 20%, φτάνοντας τις 12.000.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Μασούτης: Ανακαινίστηκε το κατάστημα στον Καρτεράδο Σαντορίνης

Στο χωριό Καρτεράδος της Σαντορίνης, σε απόσταση 2 μόλις χιλιομέτρων από τα Φηρά βρίσκεται το ανακαινισμένο κατάστημα σούπερ μάρκετ της Μασούτης στο νησί.

Το κατάστημα, που από την Τρίτη 12 Μαρτίου ξεκίνησε και πάλι τη λειτουργία του, αναπτύσσεται σε ένα επίπεδο, διαθέτει τρία ταμεία και απασχολεί 24 άτομα προσωπικό.

Το νέο περιβάλλον αγορών διαμορφώθηκε με βάση τον σχεδιασμό που εφαρμόζεται σε όλα τα νέα και ανακαινισμένα σούπερ μάρκετ Μασούτης. Προσφέρει εύκολη πρόσβαση και περιήγηση για Α.Μ.Ε.Α. και διαθέτει 30 θέσεις στάθμευσης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter