Καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες εξελίσσονται και μεταβάλλονται, οι εταιρείες τροφίμων προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες με λανσαρίσματα που ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες. Αυτό είναι ίσως πιο εύκολο για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα συσκευασμένα τρόφιμα. Για παράδειγμα, τέτοιες εταιρείες μπορούν άνετα να ανταποκριθούν στην αυξημένη τάση για ατομικές μερίδες φαγητού και σνακ που καταγράφεται παγκοσμίως, τροποποιώντας τις συσκευασίες τους και δημιουργώντας νέες, μικρότερου μεγέθους.
Αντίθετα, δεν είναι το ίδιο εύκολη υπόθεση για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα φρούτα ή τα λαχανικά, καθώς εκεί δεν είναι τόσο απλό να… μικρύνουν τα παραγόμενα προϊόντα.
Ωστόσο, το νέο λανσάρισμα της Del Monte δείχνει ότι, ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση, όποιος θέλει μπορεί: το Precious Honeyglow έκανε την πρεμιέρα του προ ημερών στις ΗΠΑ και είναι ένας «μίνι» ανανάς, περίπου στο μισό μέγεθος σε σχέση με έναν κανονικό ανανά, με την εταιρεία να αναφέρει πως πρόκειται για τον μικρότερο ανανά στην ιστορία της Del Monte. Πρόκειται για ένα προϊόν που είναι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει στους καταναλωτές μία επιπλέον επιλογή όσον αφορά στην ποικιλία και το μέγεθος του εξωτικού φρούτου, ώστε να ανταποκριθεί στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού και να βοηθήσει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Οι δύο καταναλωτικές τάσεις που ικανοποιεί ο ανανάς Precious Honeyglow
Πρόκειται για ένα λανσάρισμα που βρίσκεται στην «καρδιά» των καταναλωτικών τάσεων: στις Ηνωμένες Πολιτείες υπολογίζεται ότι πλέον το 28% των νοικοκυριών αποτελούνται από ένα μόνο άτομο, ενώ η γενικότερη μείωση του μεγέθους των αμερικανικών νοικοκυριών συνεισφέρει στη μεγαλύτερη σπατάλη τροφίμων, καθώς υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο οδηγούνται στα σκουπίδια τρόφιμα συνολικής αξίας περίπου 161 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, σύμφωνα με εσωτερικές έρευνες που έχει πραγματοποιήσει η Del Monte, τα νοικοκυριά που αποτελούνται από έναν μόνο άνθρωπο είναι σημαντικά λιγότερο πιθανό να αγοράσουν ανανάδες κανονικού μεγέθους, καθώς αδυνατούν να τους καταναλώσουν εγκαίρως και στις περισσότερες περιπτώσεις αναγκάζονται να πετάξουν ένα μέρος τους στα σκουπίδια.
Σημειωτέον ότι η διανομή του ανανά Precious Honeyglow στις ΗΠΑ θα γίνεται αποκλειστικά από την εταιρεία Melissa’s Products, τον μεγαλύτερο διανομέα εξειδικευμένων νωπών προϊόντων στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter