Το ρόλο του αποκλειστικού διανομέα για τη γαλλική σειρά αρτοπαρασκευασμάτων και γλυκών παίζει η Olympic Foods, η οποία ανήκει στο Switz Group από το 2017.
Ο στόχος της Olympic Foods είναι τα προϊόντα Bridor να ξεπεράσουν στο δωδεκάμηνο του 2024 το 60% επί του ετήσιου τζίρου της εταιρείας. Το 2023 είχαν μερίδιο γύρω στο 40%. Η Olympic Foods εισάγει προϊόντα και από άλλες εταιρείες και τα μεταπωλεί κάτω από το δικό της όνομα.
Η ιδιοπαραγωγή της εταιρείας βρέθηκε στο 30% του τζίρου του 2023, με στόχο να μεγαλώσει περισσότερο. Άλλωστε, βρίσκεται ήδη σε φάση υλοποίησης της επένδυσης σε νέο εργοστάσιο σοκολάτας, με νέες γραμμές παραγωγής, πλάι στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις στη Μεταμόρφωση Αττικής.
Οι εργασίες κατασκευής έχουν ξεκινήσει, όπως αποκάλυψε στο FOODReporter η διευθύνουσα σύμβουλος της Olympic Foods, Χριστίνα Μπενάκη. «Το brand Bridor, με επενδύσεις του Switz Group, επαναλανσάρεται κάτω από την “ομπρέλα” της Olympic Foods. Η Bridor ξεκίνησε και παραδοσιακά επικεντρώνεται στο κρουασάν, σε όλες τις μορφές του και είναι σημαντικό που ξεκινάμε φέτος το επαναλανσάρισμα, μιας και βλέπουμε έντονη αναψηλάφιση του προϊόντος του κρουασάν σε γενικότερο επίπεδο και το ελληνικό καταναλωτικό κοινό ώριμο να το κατανοήσει και να το δοκιμάσει.
Φέτος παρουσιάζουμε κρουασάν σε κύβο, αλλά και σε άλλα, παραλληλόγραμμα σχήματα», τόνισε ο επικεφαλής του τομέα κατεψυγμένων προϊόντων του Switz Group, Ιωάννης Ρούδας.
Ο στρατηγικός στόχος του Switz Group
Το επαναλανσάρισμα και η δυναμική τοποθέτηση του brand Bridor στην ελληνική αγορά αποτελούν ένα από τα κορυφαία projects του Switz Group στη χώρα μας για το 2024. «Το Switz Group επιδιώκει να κρατά ανεξάρτητες τις διαφορετικές εταιρείες στις οποίες επενδύει.
Κάθε φορά η επένδυση γίνεται με τη λογική ότι η εταιρεία ήδη παράγει και διατηρεί θέση στην αγορά. Μπαίνει ως στρατηγικός επενδυτής, προκειμένου να την καταστήσει μεσομακροπρόθεσμα πιο κερδοφόρα. Βοηθά τη ρευστότητα, τις επόμενες επενδύσεις που απαιτούνται κάθε φορά, αλλά και το “άνοιγμα” σε εξαγωγές προς Μέση Ανατολή, Ασία γενικότερα και Αυστραλία», πρόσθεσε ο κ. Ρούδας.
Το Switz Group διατήρησε τα σημεία συνεργατών της Olympic Foods σε αρτοποιείο, ζαχαροπλαστείο και συνεχίζει να στοχεύει στην αύξηση των τελικών σημείων και τη διεύρυνση διανομής των προϊόντων. Οι σειρές της Bridor, περιλαμβάνουν branded προϊόντα, βάσει σταθερών παγκόσμιων συνεργασιών, όπως εκείνη με τον Όμιλο BEL. Υπάρχουν επίσης σειρές που παρασκευάζονται με παραδοσιακά γαλλικά προϊόντα υψηλής ποιότητας: ΠΟΠ βούτυρα Βρετάνης, αυγά ή η σειρά παρασκευής του Γάλλου σεφ Φρεντερίκ Λαλός, η οποία άνοιξε το φετινό φεστιβάλ γαλλικής γαστρονομίας.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter