Τι προβλέπει για τζίρο και κέρδη το πλάνο πενταετίας της Molon Lave

Το φράγμα των 10 εκατομμυρίων ευρώ αναμένεται να σπάσει φέτος ο κύκλος εργασιών της λακωνικής ελαιοπαραγωγικής εταιρείας Molon Lave, με προοπτική να ξεπεράσει και τα 15 εκατ. ευρώ το 2027, σύμφωνα με το επιχειρηματικό πλάνο που έχει καταρτίσει η διοίκηση της επιχείρησης για την πενταετία 2024-2028.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το πλάνο, ο τζίρος της Molon Lave, ο οποίος το 2021 ήταν μόλις πάνω από τα 750.000 ευρώ και το 2022 εκτινάχθηκε σχεδόν στα 6 εκατομμύρια ευρώ, το 2023 θα κλείσει στα 10,69 εκατ. ευρώ, μια εκτίμηση που βασίζεται στην πορεία των πωλήσεων της εταιρείας κατά το πρώτο εννεάμηνο του έτους. Τα επόμενα χρόνια ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης προβλέπεται να κινηθεί σταθερά ανοδικά: 11,76 εκατ. ευρώ το 2024, 12,93 εκατ. το 2025, 13,97 εκατ. το 2026, 15,09 εκατ. το 2027 και 15,84 εκατ. το 2028.

Αναμένεται ανοδική τροχιά και για τα καθαρά κέρδη της εταιρείας
Αντίστοιχα, ανοδική τροχιά αναμένεται να ακολουθήσουν και τα καθαρά κέρδη: μετά από δύο ζημιογόνες κατά περίπου 75.000 ευρώ χρήσεις, το 2023 προβλέπεται ότι θα κλείσει με καθαρά κέρδη 274.607 ευρώ (2,57% επί των πωλήσεων), που το 2024 θα αυξηθούν στα 410.446 ευρώ (3,49% επί των πωλήσεων), το 2025 στα 603.640 ευρώ (4,67% επί των πωλήσεων), το 2026 στα 791.940 ευρώ (5,67% επί των πωλήσεων), το 2027 στα 1,03 εκατ. ευρώ (6,81% επί των πωλήσεων) και το 2028 στα 1,14 εκατ. ευρώ (7,18% επί των πωλήσεων).

Η πώληση μετοχών από τη Nuevo στη Nuevia
Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται σε έκθεση αποτίμησης των μετοχών της Molon Lave, εν όψει της πώλησης των μετοχών της εταιρείας που κατέχει η Nuevo AE (ποσοστό 33,4%) στη συνδεδεμένη εταιρεία Nuevia ΑΕ. Τόσο της Nuevo, όσο και της Nuevia ηγείται η ίδια στελεχιακή ομάδα: ο Γιώργος Κεφαλάς ως πρόεδρος, ο Γιάννης Καρβέλης ως αντιπρόεδρος και ο Νίκος Γκογκορώσης ως διευθύνων σύμβουλος.

Σημειώνεται ότι η αγοράστρια Nuevia ιδρύθηκε μόλις στις αρχές Νοεμβρίου, με κύρια δραστηριότητα τις υπηρεσίες έρευνας και πειραματικής ανάπτυξης στη γεωργική βιοτεχνολογία.

Με βάση την έκθεση εκτίμησης των μετοχών της Molon Lave, υπολογίστηκε ότι το εύρος αξιών για το 100% των μετοχών της εταιρείας κυμαίνεται μεταξύ 1.164.000 και 1.315.000 ευρώ, με μέση αξία 1.276.000 ευρώ, και το εύρος αξιών για κάθε μια μετοχή κυμαίνεται μεταξύ 4,83 και 5,46 ευρώ, με μέση αξία 5,30 ευρώ. Σύμφωνα με αυτήν τη μέση αξία, το 33,4% των μετοχών της Molon Lave που θα πωληθούν από την Nuevo AE στη Nuevia αποτιμάται σε 426.231,30 ευρώ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Philosofish: Διπλασιάζει την έκταση ιχθυοκαλλιέργειας στον όρμο Κόφινας της Εύβοιας

Εγκρίθηκαν από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού οι περιβαλλοντικοί όροι για την επέκταση και αύξηση δυναμικότητας της υφιστάμενης μονάδας ιχθυοκαλλιέργειας της εταιρείας Philosofish στον όρμο Κόφινας του δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας Ευβοίας. Η εγκατάσταση αφορά μονάδα εκτροφής θαλάσσιων μεσογειακών ιχθύων εντός πλωτών κλωβών συνολικής δυναμικότητας 1.150 τόνων ανά έτος, όπως εκείνη διαμορφώνεται μετά την αναβάθμισή της. Η προηγούμενη ετήσια παραγωγική δυναμικότητα ανερχόταν σε 1.078 τόνους.

Η εγκατάσταση της Philosofish στην Εύβοια, η οποία βρίσκεται λοξώς βορειοανατολικότερα του ηπειρωτικού ιχθυογεννητικού σταθμού στις Τάπιες Στυλίδας Φθιώτιδας, διπλασίασε τη θαλάσσια έκταση την οποία καλύπτει από 20 σε 40 στρέμματα, προς όφελος παραγωγικών εγκαταστάσεων που τοποθέτησε η εταιρεία. Για την εκτροφή των εκτρεφόμενων ειδών στις επιπρόσθετες πλωτές εγκαταστάσεις, δεν θα χρησιμοποιηθούν αντλητικά συστήματα, επειδή από το Τμήμα Περιβαλλοντικού και Χωρικού Σχεδιασμού κρίθηκε ότι επαρκεί το θαλάσσιο περιβάλλον εκτροφής.

Προτείνεται η δημιουργία νέας Περιοχής Άτυπης Συγκέντρωσης Μονάδων (ΠΑΣΜ) – Εντός ορίων η αναβαθμισμένη εγκατάσταση
Στην περιοχή εγκατάστασης της μονάδας, προτείνεται η δημιουργία νέας Περιοχής Άτυπης Συγκέντρωσης Μονάδων (ΠΑΣΜ), εντός της ίδιας Περιοχής Ανάπτυξης Υδατοκαλλιέργειας (ΠΑΥ), επειδή υφίσταται μία ακόμη πλωτή μονάδα 40 στρεμμάτων και βρίσκεται σε εξέλιξη η μετεγκατάσταση της μονάδας 20 στρεμμάτων, με περιθώριο συμπλήρωσης ΠΑΣΜ έως το όριο των 100 στρεμμάτων (ή των 5 μονάδων). Συνολικά πρόκειται για τρεις μονάδες που έχουν συνολική έκταση 100 στρεμμάτων, με μία εξ’ αυτών και τα 40 στρέμματα της μονάδας του θέματος. Η προτεινόμενη θέση εγκατάστασης αποφασίστηκε ότι πληροί τα απαραίτητα κριτήρια για την εγκατάσταση πλωτών μονάδων υδατοκαλλιέργειας.

Η συγκεκριμένη μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας βρίσκεται στο παράκτιο υδατικό σύστημα του βόρειου Ευβοϊκού Κόλπου, το οποίο αξιολογήθηκε σε «μέτρια» οικολογική κατάσταση, «καλή» χημική κατάσταση και «μέτρια» συνολική κατάσταση.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ποιες τάσεις θα δούμε να θριαμβεύουν στα σνακ το 2024

Ο 5ος ετήσιος δείκτης σνακ των ΗΠΑ (U.S. Snack Index) της Frito-Lay επιβεβαιώνει αυτό νιώθουν οι περισσότεροι καταναλωτές: ο χρόνος δεν είναι ποτέ αρκετός. Συγκεκριμένα, η έλλειψη χρόνου για την προετοιμασία φαγητού και την απόλαυση γευμάτων θα «θολώσει» σημαντικά την – κάποτε – ξεκάθαρη γραμμή μεταξύ σνακ και κανονικών γευμάτων το 2024. Σύμφωνα με την έρευνα της Frito-Lay, ενώ τεχνικά μπορεί να υπάρχουν πάντα 24 ώρες την ημέρα, το 80% των Αμερικανών καταναλωτών αισθάνονται ότι οι μέρες τους έχουν στην πραγματικότητα πολύ λιγότερες ώρες. Η εν λόγω δυσκολία γίνεται πιο έντονα αισθητή από τις νεότερες γενιές (85%), καθώς το 60% των καταναλωτών αναμένει ότι οι απαιτήσεις θα αυξηθούν με τον ερχομό του νέου έτους. Συγκεκριμένα, ο ετήσιος δείκτης της Frito-Lay δείχνει ότι ο μέσος Αμερικανός καταναλωτής έχει μόνο 52 λεπτά την ημέρα για να προετοιμάσει, να φάει και να απολαύσει τα γεύματά του, ενώ το 1/3 των καταναλωτών σημειώνει ότι έχει ακόμη λιγότερο χρόνο.

Συχνότερη τοποθέτηση των σνακ στα βασικά γεύματα της ημέρας
Μία από τις σημαντικότερες τάσεις που θα γνωρίσει η κατηγορία των σνακ το 2024, είναι η συχνότερη «τοποθέτησή» τους στα βασικά γεύματα: περισσότεροι καταναλωτές ενσωματώνουν τα αγαπημένα τους σνακ στα γεύματα τους, σημειώνοντας αύξηση 35% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Μία φορά την εβδομάδα, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές χρησιμοποιούν τα σνακ ως βασικό συστατικό σε δείπνα, χωρίς να απαιτείται πολύωρη προετοιμασία, ενώ περισσότεροι από το 1/3 εκμεταλλεύονται αυτήν την ευκαιρία πολλές φορές μέσα στην εβδομάδα τους. Στην ερώτηση «γιατί τα σνακ αποτελούν σημαντικό μέρος των γευμάτων τους που δεν έχουν ιδιαίτερη προετοιμασία», οι Αμερικανοί καταναλωτές αναφέρουν ότι λαχταρούν να καταναλώσουν ένα αγαπημένο τους σνακ (51%) και ότι είναι πολύ απασχολημένοι για να μαγειρέψουν (44%). Ειδικότερα, οι άνδρες (92%) αναφέρουν ότι είναι εξίσου πιθανό να χρησιμοποιούν σνακ στα γεύματα τους όσο και οι γυναίκες (93%).

Η άνοδος του τίτλου “Snack Savant”
Επιπλέον, σύμφωνα με τη Frito-Lay, η άνοδος του τίτλου “Snack Savant” αναμφίβολα θα θριαμβεύσει το 2024. Τι σημαίνει, όμως, όταν αναφερόμαστε σε κάποιον ως Snack Savant; Πρόκειται για τους «ευρηματικούς» καταναλωτές οι οποίοι είτε συνδυάζουν «περίτεχνα» τα σνακ που είναι ήδη διαθέσιμα στο σπίτι τους (55%), είτε βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για περισσότερη έμπνευση (32%). Αναφορικά, οι Millennials (83%) και οι Gen Z (82%) είναι πιο πιθανό να ασπαστούν αυτόν τον τίτλο.

Σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη
Οι καταναλωτές, όταν κοιτάζουν τα σνακ στο ράφι του λιανεμπορίου, αναφέρουν την πρωτεΐνη ως το πιο σημαντικό διατροφικό χαρακτηριστικό (55%). Σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, ένα συντριπτικό 79% των καταναλωτών παραδέχεται ότι είναι πιο κρίσιμο από ποτέ η πρωτεΐνη να βρίσκεται στο επίκεντρο της διατροφής τους – ακόμη και στα σνακ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Γιατί η Ελλάδα αντιστέκεται στην παγκόσμια τάση του RTD καφέ

Την είσοδο του κολοσσού του «Greek yogurt» Chobani στην κατηγορία του RTD καφέ σηματοδοτεί η εξαγορά της εταιρείας La Colombe, έναντι 824,6 εκατομμυρίων ευρώ. Η Chobani είχε ήδη… πατήσει πόδι στην κατηγορία του καφέ με τα creamers που είχε λανσάρει προ ετών, όμως τώρα κάνει το επόμενο βήμα, επιδιώκοντας να μπει δυνατά σε μία αγορά που, σύμφωνα με τη Statista, φέτος θα ξεπεράσει παγκοσμίως σε αξία τα 30 δισεκατομμύρια ευρώ (+4,8% σε σχέση με το 2022) και θα κινηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,63% για την περίοδο 2023-2027, λαμβάνοντας ώθηση κυρίως από τους νεότερους σε ηλικία καταναλωτές, αλλά και από μεσήλικες που χρειάζονται μία στιγμιαία δόση ενέργειας για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της δουλειάς τους.

«Έχουμε ήδη κάνει μία επένδυση στην κατηγορία του καφέ με τα creamers μας, και είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε την La Colombe στην οικογένεια της Chobani και θα προσφέρουμε τα πεντανόστιμα, υψηλής ποιότητας cold brew και ready-to-drink δημιουργήματα της La Colombe στην επόμενη γενιά καταναλωτών», δήλωσε ο Hamdi Ulukaya, ιδρυτής κι διευθύνων σύμβουλος της Chobani.

Οι Έλληνες προτιμούν το takeaway
Τι γίνεται όμως στην Ελλάδα; Εδώ η τάση του RTD καφέ δε φαίνεται να «περπατάει». Παρότι έχουν γίνει κατά καιρούς κινήσεις στην αγορά αυτή από γνωστά ονόματα, το ελληνικό καταναλωτικό κοινό δείχνει απρόθυμο να ακολουθήσει αυτήν την παγκόσμια τάση – παρότι μάλιστα το κλίμα της χώρας μας, με πολλές μέρες ηλιοφάνειας και υψηλών θερμοκρασιών, ευνοεί την κατανάλωση κρύου καφέ. Απεναντίας, η όποια ανάπτυξη παρουσιάζει η συγκεκριμένη αγορά τους καλοκαιρινούς μήνες θα πρέπει να αποδίδεται περισσότερο στους ξένους τουρίστες που αναζητούν στη χώρα μας την αγαπημένη τους συνήθεια, και λιγότερο στους Έλληνες καταναλωτές.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Ζητήσαμε την άποψη του Γιάννου Μπενόπουλου, προέδρου της Ελληνικής Ένωσης Καφέ, ο οποίος επεσήμανε: «Στην Ελλάδα δεν υπάρχει διείσδυση, γιατί όπου βρεθείς κι όπου σταθείς μπορείς να πάρεις έναν καφέ takeaway, γιατί να τον πάρεις εμφιαλωμένο; Στο εξωτερικό δεν υπάρχει αυτή η κουλτούρα του takeaway τόσο ανεπτυγμένη όπως στην Ελλάδα. Επομένως, αυτή είναι η μεγάλη διαφορά».

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Η κατηγορία αυτήν δεν έχει αναπτυχθεί στην Ελλάδα. Ούτε η προσφορά ούτε η ζήτηση είναι αρκετά ζεστές. Έχουν γίνει προσπάθειες, αλλά καμία δεν ήταν επιτυχημένη, είδαμε και επώνυμες μάρκες να το επιχειρούν, αλλά δε φαίνεται να είχαν κάποια επιτυχία».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Wolt: Νέο support hub και επέκταση σημείων σε βόρεια Ελλάδα

Στη δημιουργία νέου support hub στη Θεσσαλονίκη προχώρησε η Wolt, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στην πόλη και εδραιώνοντας ακόμα πιο δυναμικά την παρουσία της με νέα γραφεία, αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Η νέα επένδυση είναι ικανή να επιτρέψει και την περαιτέρω επέκταση του δικτύου των συνεργαζόμενων καταστημάτων.

ο νέο support hub στεγάζεται στα νέα γραφεία της εταιρείας στο Επιχειρηματικό και Εμπορικό κέντρο «Λιμάνι», στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και απασχολεί περισσότερους από 50 εργαζόμενους, ένεκα της διεύρυνσης της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών. Μόνο στη βόρεια Ελλάδα, η Wolt προχώρησε σε 87 νέες προσλήψεις μέσα στο 2023, για τη στελέχωση των ομάδων πωλήσεων, εξυπηρέτησης, αλλά και του Wolt Market.

Πού δυναμώνει το δίκτυο της Wolt εντός της επικράτειας της Θεσσαλονίκης
Το δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων της Wolt στη Θεσσαλονίκη έχει πλέον φτάσει τα 1.500 σημεία, με αύξηση κατά 60% συγκριτικά με το 2022 και συνεχίζει να μεγαλώνει. Οι συνολικές τοποθεσίες της βόρειας Ελλάδας είναι πάνω από 2.500 σε αντίστοιχη αύξηση υπερδιπλασιασμού: 110%. Η πλατφόρμα της Wolt έγινε διαθέσιμη και σε Περαία, Πεύκα, Σίνδος, Ωραιόκαστρο, Θέρμη, επισφραγίζοντας τη συνεχή ανάπτυξη της εταιρείας στην πόλη. Από πηγές της Wolt προκύπτει ότι ο αριθμός των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά και το 2024, αυξάνοντας αντίστοιχα και τις διαθέσιμες επιλογές εντός πλατφόρμας.

«Η επιτυχημένη μας πορεία στη Θεσσαλονίκη και τη βόρεια Ελλάδα γενικότερα, μας δίνει τη δυνατότητα να διευρύνουμε την περιουσία μας στην περιοχή και να αυξήσουμε το αποτύπωμά μας με συνεχή πορεία ανάπτυξης και επενδύσεις», δήλωσε ο Δημήτρης Καρέλος, γενικός διευθυντής της Wolt Greece για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Οι προτιμήσεις των καταναλωτών της βόρειας Ελλάδας σε παραγγελίες
Ταυτόχρονα, η πλατφόρμα Wolt έφερε στο φως τις προτιμήσεις των καταναλωτών στη βόρεια Ελλάδα. Τα κορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα είναι: Καφές, σουβλάκι, burgers, πιάτα ελληνικής παραδοσιακής κουζίνας, πίστα και προϊόντα πρωινού και brunch.

Ικανοποιημένοι με το ισχύον πλαίσιο οι εν ενεργεία συνεργάτες της Wolt εντός Ελλάδος
Την ίδια στιγμή, με αφορμή τις εξελίξεις γύρω από τη νέα Οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που σκοπεύει να επανακαθορίσει το καθεστώς απασχόλησης εργαζομένων σε ψηφιακές πλατφόρμες διαμοιρασμού έργου, η Wolt, την οποία αφορά άμεσα το ζήτημα, διεξήγαγε την πανευρωπαϊκή έρευνα «Wolt Courier Partner Survey» μεταξύ των συνεργατών της, με 6.811 συμμετέχοντες.

Το 82% θεωρεί ότι η Οδηγία δεν θα πρέπει να αλλάξει το καθεστώς κανενός αυτοαπασχολούμενου σε μισθωτό, παρά τη θέλησή του. Το ποσοστό ανεβαίνει στο 89% όταν μιλάμε για συνεργάτες εντός Ελλάδος.

Το 78% των Ευρωπαίων συνεργατών -και το 81% των Ελλήνων- θα εξέταζαν την παύση της συνεργασίας τους με πλατφόρμες, αν ο νόμος τους ανάγκαζε σε απασχόληση χωρίς ευελιξία, δηλαδή δίχως δυνατότητα επιλογής ωρών εργασίας, δρομολογίων και άλλων παραμέτρων. Επιπλέον, το 65% θεωρεί ότι η ελευθερία του να είσαι αυτοαπασχολούμενος είναι πιο σημαντική από την ασφάλεια που συνεπάγεται η ιδιότητα του μισθωτού, ποσοστό που στην ελληνική περίπτωση ανεβαίνει στο 73%.

Αναλυτικότερα στην Ελλάδα, το 64% των συνεργατών εμφανίζονται ικανοποιημένοι από τη συνεργασία τους με τη Wolt. Σχεδόν το 50% είναι ικανοποιημένο και από τα έσοδα βάσει της συνεργασίας.

Για το 93% είναι εξαιρετικά σημαντικό το πλαίσιο συνεργασίας, με τη δυνατότητα αυτόνομης επιλογής ημερών και ωρών, στις οποίες είναι διαθέσιμοι για εργασία. Παράλληλα, εκτιμούν το γεγονός ότι έχουν το δικαίωμα να αποδεχτούν ή να απορρίψουν μια ανάθεση παραγγελίας, κατά 83% και ότι μπορούν να επιλέγουν οι ίδιοι το όχημα με το οποίο θα πραγματοποιούν τις διανομές που αναλαμβάνουν, κατά 84%.

Τέλος οι συνεργάτες της Wolt στην Ελλάδα εκτιμούν ότι το εισόδημα που εξασφαλίζουν μέσα από την πλατφόρμα μπορεί να φτάσει σε ικανοποιητικό βαθμό, τόσο που το 44% των συνεργατών της δεν λαμβάνει κάποιο άλλο εισόδημα πέρα από αυτό που προκύπτει μέσα από τη συνεργασία τους με την Wolt.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Εγκρίθηκε η εξαγορά της Leader από το Diorama II

Το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού έλαβε η εξαγορά της Leader από την DECA Investments, μέσω του οργανισμού εναλλακτικών επενδύσεων Diorama II. Όπως αναφέρεται στην απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η Diorama διατηρεί ελέγχουσες συμμετοχές σε εταιρείες δραστηριοποιούμενες σε επιμέρους αγορές των κλάδων μεταποίησης αγροτικών προϊόντων (Damavand), κατασκευής χάρτινων συσκευασιών (Lariplast, Adam Pack), τροφίμων περιλαμβανομένων τυροκομικών προϊόντων και προϊόντων βουτύρου / μαργαρίνης (Μινέρβα) και ζυθοποιίας Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης).

«Η Leader είναι ανώνυμη εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στην αντιπροσώπευση, αποθήκευση, τυποποίηση, διανομή και εμπορία, κυρίως γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων καθώς και προϊόντων βουτύρου / μαργαρίνης και αλίπαστων. Οι συνθήκες ανταγωνισμού δεν θα μεταβληθούν ως αποτέλεσμα της υπό κρίση συναλλαγής ούτε σε οριζόντιο, ούτε σε κάθετο επίπεδο και η εξετασθείσα συγκέντρωση δεν αναμένεται να επιφέρει αλλαγές στη δομή των σχετικών αγορών και κατά συνέπεια δεν θα επηρεάσει το επίπεδο ανταγωνισμού ή θα οδηγήσει σε περιορισμό του σε αυτές», εκτιμά η Επιτροπή Ανταγωνισμού, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η εξαγορά «δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες, ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά».

Yπενθυμίζεται ότι η Leader δραστηριοποιείται στην τυποποίηση και συσκευασία γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων και στη δημιουργία private label κωδικών, ενώ πέρα από τα γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα που διακινεί, με μάρκες όπως οι Meggle, Oldenburger, Burlander, Έδεσμα και άλλες, στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται επίσης αλίπαστα και plant based προϊόντα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter