Το ποσό των 7,5 εκατομμυρίων ευρώ ξεπέρασαν οι λιανικές πωλήσεις των καταστημάτων Carrefour στην Ελλάδα το 2022, τη χρονιά που η επωνυμία της γαλλικής αλυσίδας επέστρεψε στη χώρα μας μετά από χρόνια απουσίας, μέσω της συνεργασίας της Carrefour με τη Retail & More, θυγατρική εταιρεία του ομίλου AVE.
Αυτό αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της Retail & More για το 2022, όπου η εταιρεία παρουσιάζει και το πλάνο ανάπτυξης των καταστημάτων Carrefour στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η υλοποίηση του Master Franchise Agreement με την Carrefour ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2022, όταν και έκαναν την εμφάνισή τους στην Ελλάδα τα πρώτα καταστήματα franchise με την επωνυμία του γαλλικού ομίλου. Μέχρι το τέλος του 2022 λειτουργούσαν συνολικά 16 καταστήματα, τα περισσότερα από τα οποία άνοιξαν το τελευταίο τρίμηνο του έτους και οι συνολικές λιανικές τους πωλήσεις ξεπέρασαν τα 7,5 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, η Retail & More επένδυσε στην δημιουργία ενός πρότυπου εταιρικού καταστήματος στον Πειραιά, που χρησιμεύει και σαν εκπαιδευτικό κέντρο, ενώ διακίνησε πάνω από 600 κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας. Επιπλέον, η εταιρεία επένδυσε σε υποδομές όπως συστήματα μηχανοργάνωσης, υπηρεσίες logistics και σε ανθρώπινο δυναμικό και εφάρμοσε ένα πλαίσιο ποιοτικού ελέγχου για τα προϊόντα που διακινεί.
Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη της Retail & More, το 2022 έκλεισε με τζίρο 951.541,26 ευρώ, ενώ το αποτέλεσμα προ φόρων ήταν ζημιογόνο και διαμορφώθηκε στα -994.940,21 ευρώ, καθώς η εταιρεία ακόμη ανέπτυσσε τις οργανωτικές της δομές. Ωστόσο, η ζημία αυτή καλύφθηκε στο σύνολό της από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 1 εκατ. ευρώ εντός του 2022.
Δεν αποκλείει ενδεχόμενες εξαγορές
Πλέον, τα καταστήματα Carrefour Express και Carrefour Market ανά την Ελλάδα έχουν φτάσει τα 27, με την Retail & More να θέτει ως στόχο για το σύνολο του 2023 το άνοιγμα περισσότερων από είκοσι συνολικά νέων καταστημάτων με την μέθοδο franchise, με έμφαση στις τουριστικές περιοχές και την επαρχία. Στο πλάνο της Retail & More περιλαμβάνεται και η ωρίμανση των καταστημάτων που ξεκίνησαν την λειτουργία τους το 2022, καθώς και η ενίσχυση των εταιρικών καταστημάτων σε στρατηγικά σημεία στα αστικά κέντρα και η συνέχιση των επενδύσεων σε υποδομές και καταστήματα.
Επιπλέον, η Retail & More δεν αποκλείει ενδεχόμενες εξαγορές άλλων αλυσίδων, εφόσον αυτές παρουσιαστούν σαν συνέπεια της συγκέντρωσης του κλάδου, ενώ προσβλέπει επίσης στη δημιουργία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας από Έλληνες παραγωγούς με στόχο την προβολή των τοπικών προϊόντων και την ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας και της πιστότητας των καταναλωτών.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter