ΣΤΑΣΥ καλεί Σκλαβενίτη και άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ για διατακτικές σίτισης

Δύο διαγωνισμούς για έκδοση και προμήθεια διατακτικών τροφής για τους εργαζομένους της στον ΗΣΑΠ, το μετρό και το τραμ προκήρυξε το τελευταίο διάστημα η ΣΤΑΣΥ.

Μάλιστα, ενώ ο ένας διαγωνισμός, εκτιμώμενης αξίας 3.504.324 ευρώ, είναι ανοιχτός για υποψήφιους οικονομικούς φορείς που βάσει καταστατικού λειτουργούν ως σούπερ μάρκετ, ο δεύτερος διαγωνισμός, εκτιμώμενης αξίας 420.000 ευρώ, διεξάγεται με τη διαδικασία της απευθείας πρόσκλησης για διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, με την επίκληση του άρθρου 269 του νόμου περί δημοσίων συμβάσεων και το σκεπτικό ότι «δεν υφίσταται ανταγωνισμός, επειδή υπάρχουν τεχνικοί λόγοι που εμποδίζουν την ανάπτυξη» του έργου.

Αντικείμενο και των δύο διαγωνισμών πάντως είναι η προµήθεια και έκδοση διατακτικών τροφής σε ηλεκτρονική µορφή (έξυπνες κάρτες – προπληρωµένες κάρτες), που θα είναι αορίστου χρόνου και θα ενεργοποιούνται είτε σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστηµα, είτε ηλεκτρονικά στον ιστότοπο του αναδόχου.

Οι κάρτες θα μπορούν να επαναφορτιστούν με χρηματική αξία, ενώ παράλληλα θα δίδεται η δυνατότητα στους εργαζόμενους της ΣΤΑΣΥ να επωφελούνται σε περίπτωση ισχύος συστήματος ποντοδοσίας ή προωθητικών ενεργειών που θα παρέχουν πρόσθετα οφέλη. Σημειωτέον ότι ο ανάδοχος και στους δύο διαγωνισμούς υποχρεούται να δίνει τη δυνατότητα εξαργύρωσης των διατακτικών και διάθεσης των αντίστοιχων προϊόντων στους δικαιούχους εργαζόμενους της ΣΤΑΣΥ μέσω τουλάχιστον 100 καταστημάτων, δικών του ή συνεργαζόμενων, εντός του ορίου του νομού Αττικής, ως εξής:

  • δίκτυο καταστημάτων το οποίο θα αριθμεί τουλάχιστον 100 καταστήματα στις περιφερειακές ενότητες Κεντρικού Τομέα Αθηνών, Νοτίου Τομέα Αθηνών, Βορείου Τομέα Αθηνών, Δυτικού Τομέα Αθηνών, Πειραιώς, Δυτικής Αττικής και Ανατολικής Αττικής.
  • Από το σύνολο των 100 καταστημάτων τουλάχιστον 7 καταστήματα να ορίζονται ως υπεραγορές (άνω των 2.500 τετραγωνικών μέτρων) στις Περιφερειακές ενότητες Κεντρικού Τομέα Αθηνών, Νοτίου Τομέα Αθηνών, Βορείου Τομέα Αθηνών, Δυτικού Τομέα Αθηνών, Πειραιώς, Δυτικής Αττικής και Ανατολικής Αττικής.

Οι προθεσμίες για τις προσφορές
Για τον ανοιχτό διαγωνισμό, η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 1η Αυγούστου 2023 και ώρα 14:00, ενώ για την πρόσκληση προς τη Σκλαβενίτης η καταληκτική ηµεροµηνία παραλαβής προσφορών είναι στις 14 Ιουλίου 2023 και ώρα 14:00. Η διάρκεια της σύμβασης και στις δύο περιπτώσεις καθορίζεται κατά μέγιστο σε 12 μήνες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Beerpack: Τι κρύβεται πίσω από το concept του πρώτου συνδρομητικού “mystery box” μπύρας στην Ελλάδα

Πίσω από το «πάντρεμα» της μπύρας και της ανερχόμενης τάσης συνδρομητικών mystery box, κρύβεται το εγχείρημα “Beerpack”, το οποίο θα έλεγε κανείς ότι έκανε την αρχή στην Ελλάδα, καθώς πρόκειται για το πρώτο συνδρομητικό mystery “beer” box στην ελληνική αγορά. «Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τον όρο “mystery box”, πρόκειται για μια υπηρεσία στην οποία ο συνδρομητής επιλέγει το είδος μπύρας της αρεσκείας του, π.χ. πικρό, γλυκό, κλασσικό, τυχαίο κ.ά..

Εμείς, εν συνεχεία, φροντίζουμε κάθε μήνα να απολαμβάνει διαφορετικές ετικέτες από διαφορετικές μικροζυθοποιίες, τόσο της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού» αναφέρουν στο FOODReporter οι δημιουργοί του concept και συνιδιοκτήτες του Beerpack, Γιάννης Αθανασίου και Θύμιος Κολοκούρας.

Σημειώνεται ότι τo beerpack διαθέτει δύο ειδικά διαμορφωμένα κουτιά στα οποία τοποθετούνται 1.6 – 2L μπύρας (4 – 6 τεμάχια), στην τιμή των 25 ευρώ.

«Σε αυτό το σημείο, θα θέλαμε να αναφέρουμε πως ευλόγως, άτομα που δεν έχουν εικόνα του συγκεκριμένου χώρου θεωρούν τα 25 ευρώ αρκετά για 2L μπύρας. Επιπροσθέτως, με μια γρήγορη έρευνα αγοράς, ο καταναλωτής θα δει πως παίρνοντας μεμονωμένες τις ετικέτες του κάθε box, το κόστος θα ήταν μεγαλύτερο. Φυσικά, το κάθε κουτί, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα από τα συνεργαζόμενα ζυθοποιεία και χονδρέμπορους, περιλαμβάνουν διαφορά αναμνηστικά, π.χ. σουβεράκια, αυτοκόλλητα, ανοιχτήρια, ποτήρια κτλ.» σχολιάζουν οι ίδιοι σχετικά με την ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού απέναντι στις τιμές του Beerpack.

Εστίαση στις συνεργασίες με εγχώρια ζυθοποιεία
«Σχεδόν πριν ένα χρόνο, καθώς μας αρέσει να γινόμαστε δημιουργικοί και να ανανεώνουμε τη δουλειά μας, προσθέσαμε το section του special packs. Εκεί θα βρείτε διάφορες θεματικές συνθέσεις, όπως μπύρες από ένα ζυθοποιείο μαζί με ποτήρι ή T-shirt» προσθέτουν ο κ. Κολοκούρας και ο κ. Αθανασίου.

Οι ίδιοι υπογραμμίζουν ότι, όσον αφορά στους συνεργάτες του, τους αρέσει πάντα να στηρίζουν τις νέες προσπάθειες και να συμπεριλαμβάνουν στα κουτιά τα προϊόντα των εγχώριων ζυθοποιείων.

«Διαθέτουμε τις παραπάνω υπηρεσίες πανελλαδικά μέσω των συνεργαζόμενων μεταφορικών εταιρειών και κάποιες φορές παραδίδουμε και εμείς οι ίδιοι. Στόχος μας φυσικά, είναι το συγκεκριμένο εγχείρημα να απλώσει τα κλαδιά του σε όλη την Ευρώπη και γιατί όχι σε όλο τον κόσμο, ωστόσο, κάθε πράγμα στον καιρό του» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Στα άμεσα πλάνα η παραγωγή δικής του μπύρας
«Προς το παρόν, στα άμεσα πλάνα μας είναι το βράσιμο – παραγωγή της δικής μας μπύρας σε κάποιον από τους πολλούς και υπέροχους φίλους που έχουμε κάνει στο διετές ταξίδι μας στο χώρο της μικροζυθοποιίας» επισημαίνουν ο κ. Κολοκούρας και ο κ. Αθανασίου. Αναφορικά, οι ίδιοι συμπληρώνουν ότι είτε πρόκειται για ένα αυτούσιο beerpack project, είτε για συνεργασία με κάποιο taproom.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Χωριάτικη Ζύμη: Η «έκρηξη» του τζίρου και η μετατροπή σε ανώνυμη εταιρεία

Ανώνυμη εταιρεία είναι πλέον η σερραϊκή Χωριάτικη Ζύμη, καθώς εγκρίθηκε και επίσημα η μετατροπή της από ΙΚΕ που ήταν μέχρι πρότινος, μία απόφαση που είχε ληφθεί από τη συνέλευση των εταίρων της επιχείρησης τον περασμένο Μάρτιο. H κίνηση αυτή ακολουθεί τη σημαντική αύξηση του τζίρου της εταιρείας τα τελευταία χρόνια: από τα 6 εκατ. ευρώ το 2017 στα 7,9 εκατ. το 2018 και στα 9,9 εκατ. το 2019, ενώ μετά τη «βουτιά» του 2020 λόγω πανδημίας στα 8,3 εκατ. ευρώ, το 2021 έσπασε το φράγμα των 10 εκατ. ευρώ, φτάνοντας τα 10,2 εκατ. ευρώ.

Όμως το μεγάλο άλμα ήρθε το 2022: σύμφωνα με τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών της Χωριάτικης Ζύμης υπερδιπλασιάστηκε πέρυσι, φτάνοντας στο επίπεδο-ρεκόρ των 22 εκατομμυρίων ευρώ. Αυξημένη ήταν και η κερδοφορία της εταιρείας: τα κέρδη προ φόρων σχεδόν διπλασιάστηκαν, από τα 787.655 ευρώ στα 1,4 εκατ. ευρώ, και τα κέρδη μετά από φόρους έκλεισαν λίγο πάνω από το 1 εκατ. ευρώ, έναντι 653.004 ευρώ το 2021.

H «έκρηξη» αυτή του τζίρου προέρχεται από την απορρόφηση της εταιρείας χονδρικής πώλησης προϊόντων ζύμης Nestia, μίας εταιρείας που στην τελευταία ολοκληρωμένη χρήση της πριν την απορρόφησή της, αυτήν του 2021, είχε καταγράψει τζίρο ύψους 10,5 εκατομμυρίων ευρώ και κέρδη 186.569 ευρώ.

Εξαγωγές σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία και Αυστραλία
Σημειώνεται ότι η Χωριάτικη Ζύμη ιδρύθηκε το 2016 από την κυπριακή εταιρεία DPD European Investing Company και τους Ελένη Πούλιου και Θανάση Ψαρούλη, με τον τελευταίο να μεταβιβάζει τα εταιρικά του μερίδια σε νέο εταίρο, τον Χρήστο Πέρδικα. Έκτοτε, η εταιρεία αναπτύσσεται σταθερά στο χώρο των premium προϊόντων ζύμης, ενώ αποτελεί πλέον αναγνωρίσιμο παίκτη στην αγορά. Επίσης, πραγματοποιεί εξαγωγές σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο, έχοντας παρουσία σε αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Αυστραλία.

“Bakery Supplier of the Year” και “Bakery company of the Year”
Επιπλέον, η Χωριάτικη Ζύμη αναδείχθηκε “Bakery Supplier of the Year” και “Bakery company of the Year” στα Boussias Bakery Awards 2023, ενώ πέντε προϊόντα της απέσπασαν ισάριθμα product awards:

  • Best product gold award – πεϊνιρλί
  • Best product gold award – τυρόπιτα με φέτα και μέλι
  • Best product gold award – προζυμένιο με κοτομπουκιές
  • Best product silver award – κασερόπιτα με καπνιστό τυρί
  • Best product bronze award – προζυμένιο με λουκάνικο και τσένταρ.

Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter