Στην απόσχιση του κλάδου λιανικής και την απορρόφησή του από νέα εταιρεία με την επωνυμία Cellier AE προχωρά η ΓΕΝΚΑ Εμπορική (GENKA1877). Συγκεκριμένα, ο ενδοομιλικός μετασχηματισμός θα πραγματοποιηθεί με τη σύσταση νέας εταιρείας, στην οποία θα μεταβιβαστεί το σύνολο της περιουσίας του κλάδου λιανικής της GENKA1877 (με ημερομηνία αναφοράς την 30ή Απριλίου 2023).
Το μετοχικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας θα σχηματιστεί από την αξία της εισφερόμενης καθαρής περιουσίας και θα ανέλθει στο ποσό των ευρώ 1.145.000 ευρώ, με μοναδική μέτοχο τη GENKA1877. Το ποσό αυτό προκύπτει από την έκθεση απόσχισης του κλάδου λιανικής που διενήργησε εταιρεία ορκωτών ελεγκτών λογιστών, με το μεγαλύτερο μέρος της αξίας των περιουσιακών στοιχείων του κλάδου να αφορά σε εμπορεύματα (735.295 ευρώ) και σε εγκαταστάσεις σε ακίνητα τρίτων (353.069 ευρώ).
«Δομική αλλαγή»
Το FOODReporter επικοινώνησε για το θέμα αυτό με τον διευθύνοντα σύμβουλο της GENKA1877, Τάκη Βλαχογεωργακόπουλο, ο οποίος επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ μας δήλωσε: «Η απόσχιση του κλάδου της δραστηριότητας του λιανικού εμπορίου είναι μια δομική αλλαγή, που θα βοηθήσει στην ευελιξία και στην ανάπτυξη της εταιρείας».
Σε τροχιά ανάπτυξης η GENKA1877
Η εν λόγω κίνηση έρχεται σε μία περίοδο κατά την οποία η GENKA1877 βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης, όπως φαίνεται και από τη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων Cellier με το άνοιγμα τριών νέων καταστημάτων μέσα σε ένα έτος, φτάνοντας πλέον τα επτά καταστήματα, με το πιο καινούργιο από αυτά να βρίσκεται εκτός Αττικής και συγκεκριμένα στο Navarino Waterfront Agora. Παράλληλα, η εταιρεία πρόσφατα ιδρύσε το Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Προσωπικού και Συνεργατών όντας η πρώτη εμπορική εταιρία με Τ.Ε.Α.
Μια απο τις πρόσφατες συνεργασίες που ανακοίνωσε η εταιρεία αφορούσε στην αποκλειστική εισαγωγή των κρασιών της τραγουδίστριας Kylie Minogue.
Σε συζητήσεις για εξαγορά
Όμως η ανάπτυξη της εταιρείας δε σταματά εκεί. Σύμφωνα με πηγές του FOODReporter με γνώση των εξελίξεων, η GENKA1877 βρίσκεται αυτήν την περίοδο σε συζητήσεις για την εξαγορά άλλης εταιρείας, με στόχο την ανάπτυξη των πωλήσεων στο κανάλι της λιανικής και της προώθησης του ελληνικού κρασιού σε διεθνές επίπεδο.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter