Την απόφαση του ομίλου Campari να δραστηριοποιηθεί αυτόνομα στην Ελλάδα μέσω θυγατρικής του εταιρείας επικυρώνει η πρόσφατη μετονομασία της εταιρείας «Καλογιάννης-Κούτσικος ΜΑΕ» (θυγατρικής του ομίλου) σε «Campari Hellas ΜΑΕ».
Η σχετική απόφαση ελήφθη σε έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας στις 31 Μαΐου. Με την ίδια απόφαση τροποποιήθηκε το καταστατικό της εταιρείας ως προς τον σκοπό της, στον οποίο προστέθηκαν μεταξύ άλλων:
- η απόκτηση εμπορικών σημάτων και παγίων στοιχείων
- η απόκτηση συμμετοχής σε άλλες ελληνικές ή αλλοδαπές εταιρείες, οποιασδήποτε νομικής μορφής, οι οποίες δραστηριοποιούνται στη αγορά τροφίμων και ποτών και στις συναφείς αγορές
- η παροχή υπηρεσιών εστίασης και παροχής τροφίμων και ποτών.
- η παροχή, λήψη και ανταλλαγή υπηρεσιών διοικητικής φύσεως και λοιπών συναφών υπηρεσιών, προς/από και με τις λοιπές εταιρείες του ομίλου Campari όπως υπηρεσιών στους τομείς των χρηματοοικονομικών, του μάρκετινγκ, των νομικών θεμάτων, των υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, των logistics, του εμπορίου και των πληροφοριακών συστημάτων.
Από την 1η Ιανουαρίου 2024 σε ισχύ η αλλαγή στη διανομή
Σημειώνεται ότι ο όμιλος Campari έχει ήδη ενημερώσει την Coca-Cola Τρία Έψιλον και την Beverage World, οι οποίες διανέμουν και πωλούν σήμερα προϊόντα του ομίλου στην ελληνική αγορά, ότι από την 1η Ιανουαρίου του 2024 επέρχεται αλλαγή στη διανομή των προϊόντων αυτών, ώστε αυτή να γίνεται μέσω της Campari Hellas. Μίας εταιρείας που, με τη μέχρι πρότινος επωνυμία της, δραστηριοποιείται από το 1987 στον κλάδο των ποτών, έχοντας ως πελάτες στο εξωτερικό αποκλειστικά θυγατρικές εταιρείες του ομίλου Campari, ενώ για την εγχώρια αγορά αποκλειστικά έναν εμπορικό αντιπρόσωπο για το Ούζο 12 και έναν για τη βότκα Serkova.
Πώς έκλεισε το 2022 η πρώην «Καλογιάννης-Κούτσικος ΜΑΕ»
Η πρώην «Καλογιάννης-Κούτσικος ΜΑΕ» έκλεισε το 2022 με μειωμένο κύκλο εργασιών, στα 14,98 εκατ. ευρώ, έναντι 15,80 εκατ. το 2021, λόγω των μειωμένων κατά 2,27 εκατ. ευρώ ενδοομιλικών πωλήσεων εξωτερικού, ενώ αντίθετα στην εσωτερική αγορά οι πωλήσεις της ήταν αυξημένες. Σημειωτέον ότι το 85,09% του κύκλου εργασιών της προέρχεται από πωλήσεις σε θυγατρικές εταιρείες του ομίλου Campari στο εξωτερικό. Το περιθώριο καθαρού κέρδους για το 2022 μειώθηκε κατά 41,36%, εξαιτίας της αύξησης του κόστους προμήθειας αλκοόλης και υλικών συσκευασίας, αλλά και της μείωσης των πωλήσεων στην κύρια αγορά δραστηριοποίησης του Ούζου/Gold12, ενώ και τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν στα 3,57 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 6,18 εκατ. το 2021 (-42,34%).
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter