«Τα έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα είναι μια κατηγορία η οποία μας απασχολεί και προς τα εκεί κοιτάμε. Μέσα στην επόμενη χρονιά ίσως να έχουμε νέα πράγματα στο κομμάτι των οσπρίων και ρυζιών» αναφέρει στο FOODReporter o Τάσος Πετρόπουλος, Sales & Marketing Director της 3αλφα, στο πλαίσιο διήμερης επίσκεψης σε καλλιέργειες των μελών της Ομάδας Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα στη Λάρισα, από τις 11 έως τις 12 Μαΐου 2023. Σημειώνεται ότι η 3αλφα διαθέτει τέσσερα έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα: ρεβύθια χονδρά, φακές ψιλές, φασόλια μαυρομάτικα και φασόλια κόκκινα.
Σημαντική αύξηση μεριδίων στα όσπρια και το ρύζι το πρώτο τετράμηνο 2023
Σύμφωνα με τον κ. Πετρόπουλο το πρώτο τετράμηνο του 2023 για τις πωλήσεις της εταιρείας ήταν αρκετά θετικό. «Ακόμη θεωρούμε ότι έχει αλλάξει αρκετά το τοπίο στην αγορά και δεν μιλάμε σε επίπεδο ετών, που ίσως να μιλούσαμε παλαιότερα. Ωστόσο, για εμάς το τοπίο πριν από ένα χρόνο δεν έχει καμία σχέση με το σήμερα.
Αυξήσαμε σημαντικά τα μερίδιά μας σε σχέση με τα δύο προηγούμενα τρίμηνα» ο ίδιος επισημαίνει στο FOODReporter, συμπληρώνοντας ότι το πρώτο τετράμηνο του 2023 κύλησε θετικά για τα όσπρια και σταθερά για τα ρύζια. Ειδικότερα, η 3αλφα κατέχει ένα μερίδιο 30% περίπου στα όσπρια και 10% περίπου στο ρύζι: «Είδαμε ότι αυξήσαμε κατά 1 με 1,5 μονάδα το μερίδιο μας στα όσπρια, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023 και στο ρύζι παραμείναμε σταθεροί, σε σχέση πάντα με το προηγούμενο τρίμηνο και εξάμηνο» αναφέρει ο Τάσος Πετρόπουλος.
«Εμείς, ως εταιρεία, ενδιαφερόμαστε πάρα πολύ να ενισχύσουμε την παρουσία μας μέσω των προϊόντων μας στην ελληνική αγορά, αλλά και στις ξένες όσο το δυνατόν γίνεται» σημειώνει, μεταξύ άλλων, ο κ. Πετρόπουλος. Επιπλέον, ο ίδιος προσθέτει ότι η 3αλφα επιδιώκει να αποτελέσει ένα κανάλι μόνιμο και σταθερό στην αγορά, και όσο το δυνατόν αυξανόμενο, ώστε να υπάρχει ευχέρεια διοχέτευσης των προϊόντων των παραγωγών της εταιρείας.

4 με 5 μονάδες πάνω τα private label
Όσον αφορά στις καταναλωτικές τάσεις των Ελλήνων, ο Τάσος Πετρόπουλος υπογραμμίζει ότι η υγιεινή διατροφή και, επομένως, η εντονότερη στροφή προς την κατανάλωση οσπρίων, παράλληλα με τα έτοιμα γεύματα, ενισχύθηκαν αρκετά ως τάσεις και έχουν πλέον εδραιωθεί.
Σχετικά με την καταναλωτική στροφή προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ο ίδιος σχολιάζει ότι έχει παγιωθεί η άνοδος τους, καθώς μεριδιακά βρίσκονται 4 με 5 μονάδες άνω συγκριτικά με πέρσι, αντανακλώντας την έντονη επιρροή του πληθωρισμού και τις ανησυχίες του καταναλωτή.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter